Erg creatief bedacht maar wel onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, het grappige is dat zij zeggen dat het libertarisme daar toe gaat voeren dat bedrijven precies dat gaan doen wat overheden nu doen, en dat dit verschrikkelijk is.
Hel ende verdoemenis!quote:Op donderdag 12 september 2013 08:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nope, de meeste mensen snappen dat een samenleving op basis van ee onwerkbare utopische ideologie in de praktijk niet zo rooskleurig uitpakt als jij lijkt te hopen.
Natuurlijk. Heb je een sneltoets voor dat woord?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Erg creatief bedacht maar wel onzin natuurlijk.
Het zogenaamde libertarisme van bijvoorbeeld papieren tijger en consorten.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:45 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Over wat voor een onwerkbare utopische ideologie heb je het?
Of gebeurt dat wanneer je maar genoeg inspiratieblogjes blindelings citeert en gelooftquote:Op donderdag 12 september 2013 08:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als je dat lang genoeg blijft herhalen ga je het zelf ook nog geloven.
Het is niet moeilijk te begrijpen dat mensen beter hun eigen leven kunnen regelen dan dat over te laten aan mensen zoals jij.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of gebeurt dat wanneer je maar genoeg inspiratieblogjes blindelings citeert en gelooft?
Grappig, want als er iemand hier een bewezen niet functionerend utopisme aanhangt ben jij dat wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zogenaamde libertarisme van bijvoorbeeld papieren tijger en consorten.
Het is zijn dagtaak om dat uit te dragen.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig, want als er iemand hier een bewezen niet functionerend utopisme aanhangt ben jij dat wel.
Meer dan jouw grote overheidquote:Op donderdag 12 september 2013 08:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij gelooft werkelijk dat het libertarische ideaal grootse voorspoed zal brengen?
Oh, leg eens uit? Tenzij pragmatisme een utopie is zie ik het niet echt.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig, want als er iemand hier een bewezen niet functionerend utopisme aanhangt ben jij dat wel.
Daar krijgt hij subsidie voor, van hekking natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 08:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is zijn dagtaak om dat uit te dragen.
Ik denk dat het gewoon zijn werk is want hij doet het non stop.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar krijgt hij subsidie voor, van hekking natuurlijk
Nee, want ik mocht van hekking niet offtopic gaanquote:Op donderdag 12 september 2013 08:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, leg eens uit? Tenzij pragmatisme een utopie is zie ik het niet echt.
Ik wacht nog steeds op jouw uitleg van een "onwerkbare utopische ideologie".quote:Op donderdag 12 september 2013 08:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, leg eens uit? Tenzij pragmatisme een utopie is zie ik het niet echt.
Wat heeft dit met onze conversatie eerder te maken? Immers ik heb zoiets wat jij me nu probeert aan te wrijven niet gezegd of aangedragen.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk te begrijpen dat mensen beter hun eigen leven kunnen regelen dan dat over te laten aan mensen zoals jij.
Het kan niet zijn werk zijn, daar is hij er veel te ijverig voorquote:Op donderdag 12 september 2013 08:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon zijn werk is want hij doet het non stop.
Ik verwees daarvoor toch naar het libertarisme? Of geloof jij werkelijk dat dat werkbaar is in de grote boze buitenwereld?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:51 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op jouw uitleg van een "onwerkbare utopische ideologie".
Gelukkig doe jij dat zelf nooit, nietwaar, Dorreknoper?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met onze conversatie eerder te maken? Immers ik heb zoiets wat jij me nu probeert aan te wrijven niet gezegd of aangedragen.
Het libertarisme afwijzen is precies dat. Jij wilt voor mensen bepalen hoe ze moeten leven en ik wil dat mensen die keuze zelf mogen maken.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met onze conversatie eerder te maken? Immers ik heb zoiets wat jij me nu probeert aan te wrijven niet gezegd of aangedragen.
Als jij nu eens gaat proberen inhoudelijk te reageren in plaats van constant op de man te spelen.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij dat zelf nooit, nietwaar, Dorreknoper?
Als jij dan eens aangeeft waarom het libertarisme een onwerkbare utopie is.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als jij nu eens gaat proberen inhoudelijk te reageren in plaats van constant op de man te spelen.
Waarom, jij doet zelf nooit andersquote:Op donderdag 12 september 2013 08:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als jij nu eens gaat proberen inhoudelijk te reageren in plaats van constant op de man te spelen.
Libertarisme is een belachelijke utopie en daarom mag je iedereen die daar voor is belachelijk maken en schofferen.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom, jij doet zelf nooit anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |