SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
8 euri, kijken wat je wil en geen extra kosten?
De helft van het dubbele.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
En sowieso, hoe veel geef ik uit aan make-up denken jullie.
weet je gelijk wat voor beeld zij hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
Nee joh, ik zit via opera mini op de mobiel. Zo kan je echt geen fatsoenlijke lapo scorenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even serieus X, je gaat helemaal los voor lapo. En ja cheeseburgers zijn lekker maar niet halal.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet je gelijk wat voor beeld zij hebben.
zG, weet ik waar net aan moest denkenweet je nog toen PWF deed alsof ie mank was.
ik dacht er opeens aan en moest keihard lachen.
Dit had je niet moeten zeggen. Nu zullen ze politiek correct blijven.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet je gelijk wat voor beeld zij hebben.
Je hebt ze wel hier in de buurtquote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even serieus X, je gaat helemaal los voor lapo. En ja cheeseburgers zijn lekker maar niet halal.
zij? ZIJ? Nee. even over make up; ik had een YSL eyeliner en die was zo LEKKER.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit had je niet moeten zeggen. Nu zullen ze politiek correct blijven.
JA MAAR NIET HALAL.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt ze wel hier in de buurtook doubles
Doet ie goedquote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n 'grap' die mijn vader elke week maakt.
0.5 Megabits per second - Required broadband connection speedquote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
Zie ook https://support.netflix.com/nl/node/11218.
Hoe danquote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
0.5 Megabits per second - Required broadband connection speed
1.5 Megabits per second - Recommended broadband connection speed
3.0 Megabits per second - Recommended for DVD quality
5.0 Megabits per second - Recommended for HD quality
7.0 Megabits per second - Recommended for Super HD quality
12 Megabits per second - Recommended for 3D quality
ik haal niet eens de recommended speed met mijn 1,3 mb snelheid die ik max kan halen
Ja dan kan ik ook wel naar Chicken spot gaan. had het over de mac.quote:
Deze?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zij? ZIJ? Nee. even over make up; ik had een YSL eyeliner en die was zo LEKKER.
Wat boeit dat nou. Cheeseburger is cheeseburger. En tenminste wordt het niet door 15-jarige scholieren klaargemaaktquote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja dan kan ik ook wel naar Chicken spot gaan. had het over de mac.
screw you gewoon.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is anders.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou. Cheeseburger is cheeseburger. En tenminste wordt het niet door 15-jarige scholieren klaargemaakt"Whatever I was looking for was always you."Rumi
En de rest sla je over, gier..quote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef krokusje31 het volgende:
Bortecinem, ik heb nog lasagne als je wil.
Sorry over deze reactie heen gelezen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef krokusje31 het volgende:
Bortecinem, ik heb nog lasagne als je wil.
Die tweede is al bijna op. Is inderdaad goed maar ze gaan snel op en zijn te duur vind ik. Nu gebruik ik er eentje van een euro of 2 van Miss Sporty. Ook gebruik ik een Miss Sporty mascara van drie euro. Maar echt, sinds ik die mascara gebruik krijg ik regelmatig vragen van mensen of mijn wimpers echt zijn.quote:
ze gaan veel te snel op. Ik gebruik oranje maybelline en ik heb dan echt wel lange, dikke wimpers. Ik zoek trouwens een oogpotlood dat NIET lekt. Heb op dit moment een bourjois maar die lekt ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die tweede is al bijna op. Is inderdaad goed maar ze gaan snel op en zijn te duur vind ik. Nu gebruik ik er eentje van een euro of 2 van Miss Sporty. Ook gebruik ik een Miss Sporty mascara van drie euro. Maar echt, sinds ik die mascara gebruik krijg ik regelmatig vragen van mensen of mijn wimpers echt zijn.
Wacht, ik maak foto.
Die gebruik ik ook. Heb ook de paarse maar vind het borsteltje daar niet fijn vanquote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ze gaan veel te snel op. Ik gebruik oranje maybelline en ik heb dan echt wel lange, dikke wimpers.
Die eerste van YSL! En hij brengt zooo makkelijk aan. Heel soms heb ik nog wel van die zwarte propjes aan de binnenkant van mijn ogen, maar voor de rest is dit de beste oogpotlood die ik heb gebruikt.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ze gaan veel te snel op. Ik gebruik oranje maybelline en ik heb dan echt wel lange, dikke wimpers. Ik zoek trouwens een oogpotlood dat NIET lekt. Heb op dit moment een bourjois maar die lekt ook.
Paarse heb ik ook lang gebruikt en zodra je die oranje hebt, wil je geen andere meer. Probeer die gewoon.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook. Heb ook de paarse maar vind het borsteltje daar niet fijn van
Ik heb de oranje ook. Super fijnquote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Paarse heb ik ook lang gebruikt en zodra je die oranje hebt, wil je geen andere meer. Probeer die gewoon.
Nja prima, dan haal ik die binnekort wel. wel kut van die ici paris actiequote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die eerste van YSL! En hij brengt zooo makkelijk aan. Heel soms heb ik nog wel van die zwarte propjes aan de binnenkant van mijn ogen, maar voor de rest is dit de beste oogpotlood die ik heb gebruikt.
Maar ook deze gaat snel op moet ik zeggen.
Ik elke dag.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:54 schreef krokusje31 het volgende:
Ik gebruik eigenlijk zelden make up. Maar mascara, die moet GOED zijn
Ik haal mijn make-up altijd als er een grote actie is en ik nog extra korting krijg. Anders is het gewoon te duur.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja prima, dan haal ik die binnekort wel. wel kut van die ici paris actie
Haha same here.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik elke dag.Als ik een keer niet heb, vraagt men of ik ziek ben.
Ik moest lachen om die laatste zin. Precies mijn moeder.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haal mijn make-up altijd als er een grote actie is en ik nog extra korting krijg. Anders is het gewoon te duur.
Soms ben ik bang dat mijn moeder erachter komt dat ik 30 euro voor een oogpotlood heb betaald en dat ze die dan in mijn oog steekt.
Oogpotlood (alleen binnenkant van bovenste oogleden, valt bijna niet op), mascara, eyeliner en blush beetje.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat gebruik jij elke dag?
bahahaha, heb jij ook geleerd dat het je wimpers voller doet lijken als je boven oogpotlood doet.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oogpotlood (alleen binnenkant van bovenste oogleden, valt bijna niet op), mascara, eyeliner en blush beetje.
En als ik goede zin heb en te veel tijd over heb ook foundation, bronzer en highlighter.
Wat denk jij dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
bahahaha, heb jij ook geleerd dat het je wimpers voller doet lijken als je boven oogpotlood doet.
Nooit geroken, vind die verpakkingen er zo goedkoop uitzien.quote:
Hoe duur?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
bahahaha, heb jij ook geleerd dat het je wimpers voller doet lijken als je boven oogpotlood doet.
waarom is deze parfum zo duur.
[ afbeelding ]
Turkse moeders.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:58 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die laatste zin. Precies mijn moeder.
stash is te groot, echt te groot. heb vijf eyeliners ofzo, alleen al in het tasje dat ik elke dag tevoorschijn tover.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat denk jij dan.
[..]
Nooit geroken, vind die verpakkingen er zo goedkoop uitzien.
Maak eens een foto van je make-up stash. Yani, de dingen die je het meest/bijna dagelijks gebruikt.
Je moet ook je elke dag tasje fotograferen. Yani de dingen die je het meest gebruikt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
stash is te groot, echt te groot. heb vijf eyeliners ofzo, alleen al in het tasje dat ik elke dag tevoorschijn tover.
Zeker max. Ik gebruik altijd Gucci. Is mijn vaste merk. Maar ik ga morgen es effe naar Douglas om die dure parfum te ruikenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff, wat is er zo speciaal aan? rond de 100 is wel een beetje de max voor mij bij parfum.
watquote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
oke even uploaden. Ik heb het eerlijk gezegd nog redelijk makkelijk nu s'morgenssinds ik hoofddoek draag, hoef ik ook niet te shitten met mijn haar.
Issey Miyake florale. PERIOD.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Coco Mademoiselle is mijnparfum.
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Issey Miyake florale. PERIOD.
beautystash pic or it didn't happenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Ayca het volgende:
Zulke omschrijvingen schrijven is ook wel kunst
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Awh. We delen tenminste een ding in onze stash.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quote
Dit is mijn hele stash he. De dingen die ik in de afgelopen weken tenminste een keer heb gebruikt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
mehehehe. kijk hoeveel ze heeft.
Ik zweer bij blush van Chanel.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ja ik heb echt veel make up. die blush is trouwens van douglas. ben daar HEEL blij mee.
Is te duur voor mij man, net als mac.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zweer bij blush van Chanel.
Al mijn dure make-up heb ik met ongeveer 30% korting gekocht.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is te duur voor mij man, net als mac.
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Che_ het volgende:
Testosteronwaarde heeft de bodem bereikt nu...
Ik vind die lekkerrr.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik had marc jacobs daisy gehaald en nu vind ik hem niet lekker.
Ja true, maar jij werkt fulltime. Ik halve dag per weekquote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Al mijn dure make-up heb ik met ongeveer 30% korting gekocht.
(behalve mac, daar zit nooit korting op)
Hehe maar ook toen ik arm was kocht ik het.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja true, maar jij werkt fulltime. Ik halve dag per week
Hehhehequote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
testosteron +1
Ja sorryquote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef expans het volgende:
Waar zijn alle mannen heentoo much girl talk
probeer gewoon een keer. Ik heb ook hele volle lippen en het maakt niet zoeloequote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb grote ogen en dikke lippen () dus als ik mijn ogen donker maak wordt het iets te veel als ik ook nog eens mijn lippen kleur - maakt niet uit hoe subtiel het is. Mijn lippen laat ik dus vrij.
Wangetjes, net onder ogen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waarvoor gebruik jij highlighter trouwens.
Het geeft je een gezonde glow zeg maar. Maar wel echt maar een beetje gebruiken.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waarvoor is het bedoeld dan?
Oh oke. Ik weet niet of je bekend bent met Lush. Maar dat is ook echt tof .quote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het geeft je een gezonde glow zeg maar. Maar wel echt maar een beetje gebruiken.
Ik gebruik het heel soms.
Jawel maar het zit hier niet in de buurt. Verder heb ik een droge huid dus gebruik weinig douchespul.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh oke. Ik weet niet of je bekend bent met Lush. Maar dat is ook echt tof .
Word je dik van.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:41 schreef Che_ het volgende:
Oreo's, Milka en Toblerone in ijsbakjes
uit china? ik hou van lush.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel maar het zit hier niet in de buurt. Verder heb ik een droge huid dus gebruik weinig douchespul.
Voor mijn gezicht gebruik ik maskers uit China.
Ik heb haar eerder op TV gezien.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Vanavond op Ned 3 om 21.10
The Undeatables is een BNN programma waar jongeren met een gebrek, opzoek gaan naar de ware liefde. En al ligt kandidaat Birsen niet helemaal goed in de markt wegens haar autisme, ze heeft de liefdes lat hoog gelegd. Birsen wil maar één ding. Een witte Turk!...
Zie ook de docu over Birsen
http://www.npo.nl/programmas/NPS_1229377
Lees ook eens de Twitter van Birsen
https://mobile.twitter.com/autistic_birsen
Einde bericht
MyBeayDiaries. Kan niks tegen op.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
uit china? ik hou van lush.
To cover it?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik niet. Daarom smeer ik liever make-up.
oh tofquote:Op woensdag 11 september 2013 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
MyBeayDiaries. Kan niks tegen op.
jeetje.. goeie vraag, ik heb em al wat jaartjes staan in mijn onderschrift ik kwam deze quote tegen in dit boek http://www.antiqbook.com/(...)nr=103848&o=bri&l=nl hij had behoorlijk indruk gemaakt op me toen, het boek sowieso, maar kennelijk ook deze quote aangezien ik em er nog steeds heb staan, in het boek onderbouwt ghazali dat elke vorm van liefde die wij mensen kennen onze ego dient, met uitzondering van de liefde voor godquote:Op woensdag 11 september 2013 19:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Slayage; je hebt een mooi onderschrift. Wat betekent het voor jou?
dank je.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
jeetje.. goeie vraag, ik heb em al wat jaartjes staan in mijn onderschrift ik kwam deze quote tegen in dit boek http://www.antiqbook.com/(...)nr=103848&o=bri&l=nl hij had behoorlijk indruk gemaakt op me toen, het boek sowieso, maar kennelijk ook deze quote aangezien ik em er nog steeds heb staan, in het boek onderbouwt ghazali dat elke vorm van liefde die wij mensen kennen onze ego dient, met uitzondering van de liefde voor god
maar als antwoord op je vraag:
ik denk dat het een herinnering is voor mezelf, zodat ik mezelf niet kwijt raak in het vergankelijke wereldlijke bestaan, deze wereld is maar tijdelijk en onze ware plaats is bij de schepper, cennet is een feit, cehennem is een feit, dien ik god, omdat ik zo graag naar cennet wil? houd ik afstand van haram, omdat ik cehennem vrees?
ik denk dat ik bevestigend moet antwoorden op beide vragen, maar ik onderstreep ook het tweede stukje van de quote en dan met name: het verlangen (misschien omdat het makkelijker te beschrijven is voor mij), ik ben zelf in 2007 naar hadj geweest en heb toen mogen ervaren hoe het voelt om antwoord te geven op een roeping gods, de hacis antwoorden op die roeping met: leb-beyk allahumme leb-beyk, "hier ben ik, mijn heer, hier ben ik", ik heb voor het eerst toen de aanwezigheid van god gevoeld en dat gevoel was een gevoel van: op je plaats zijn, een gevoel van: "belonging",een gevoel van "ik hoor hier thuis en nergens anders", ik heb dat gevoel nooit eerder gehad
ik was een keer in mescidi nebevi, het was of heel laat of heel vroeg, de moskee was op dat moment heel sereen en niet druk bezocht, ik was in salaat en dat gevoel van "thuis" zijn, dat ik beschreef, voelde ik heel sterk op dat moment, echter op een gegeven moment bedacht ik me dat mijn aanwezigheid daar slechts tijdelijk was, de gedachte dat ik binnenkort afscheid moest nemen van de plek waar ik me voor het eerst ooit "thuis" voelde deed mij zoveel pijn dat ik tijdens de salaat begon te janken en te janken en te janken, ik had sinds het overlijden van mijn vader 17 jaar geleden niet zo hard gehuild.
En daar zit ik dan achter mijn pc op fok! nog steeds verlangend naar dat gevoel van thuis zijn, wetende dat het gevoel van thuis zijn in deze wereld slechts tijdelijk is of kan zijn, maar het echte blijvende gevoel van thuis zijn pas komt na je heengaan.
Om c.s. lewis te quoten, "Human history is the long terrible story of man trying to find something other than God which will make him happy."
Om vervolgens de cirkel rond te maken met Rumi: "Whatever I was looking for was always you."
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
oke even uploaden. Ik heb het eerlijk gezegd nog redelijk makkelijk nu s'morgenssinds ik hoofddoek draag, hoef ik ook niet te shitten met mijn haar.
Ik heb alle dvd's van hababam sinifiquote:Op woensdag 11 september 2013 20:54 schreef xminator het volgende:
Hababam sinifi uyaniyor op star tv
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Che_ het volgende:
Testosteronwaarde heeft de bodem bereikt nu...
Wel de verbeterde versies in HD kwaliteit?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:22 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik heb alle dvd's van hababam sinifi
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is şekerci. Go figure.
vond je het niet eng om die hoofddoek te dragen trouwens?quote:
Alleen de eerste 2 dagen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
vond je het niet eng om die hoofddoek te dragen trouwens?
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Wel de verbeterde versies in HD kwaliteit?
Ze staan overigens ook op youtube, lekker op de bank via de smarttv te bekijken.
gewoon Tederlarkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:03 schreef Ayca het volgende:
Hoe zien je kinderen eruit? Meer Turks of Nederlands?
Die beest gaat later veel hartjes brekenquote:
niet zo kwijlen jij.quote:
Haha. Nu alquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Die beest gaat later veel hartjes breken
wil je mijn zoon zien?quote:
Uithuwelijken die handelquote:Op woensdag 11 september 2013 22:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gewoon nu alvast een partner voor ze zoeken
Daarom ook, bewaar ze een beetjequote:
Nee, ik voed mij zoon als een baas opquote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef krokusje31 het volgende:
Ehm aan de kleding te zien ben je dit zelf?
pwf ziet er nog exact hetzelfde uit.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef krokusje31 het volgende:
Ehm aan de kleding te zien ben je dit zelf?
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
pwf ziet er nog exact hetzelfde uit.
wat is belangrijker? lief of knap zijn?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef krokusje31 het volgende:
[..]lief? Niet knap? Als ik een kind lelijk vind zeg ik altijd: wat een lieve baby
om te overleven moet een baby een baard hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat is belangrijker? lief of knap zijn?
Als een man lief zegt bedoelt hij ook knap.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef krokusje31 het volgende:
[..]lief? Niet knap? Als ik een kind lelijk vind zeg ik altijd: wat een lieve baby
Daarom zou ik Ayca nooit willen zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Ayca het volgende:
Awh, leuke kindjes.
Was wel beter als hij een Galatasaray forma aan had
Lief en knap is zowat gelijk vind ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef krokusje31 het volgende:
Lief natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat is belangrijker? lief of knap zijn?
snoep :'D heb al 8/10 op en 6 taartpuntjes. voel me dik. huehueheuheuhequote:Op woensdag 11 september 2013 22:24 schreef Che_ het volgende:
PWF wat zat er in de blauwe bezemkast?
Nog nooit zo'n slecht dag meegemaaktquote:
allah bagislasinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Gelukkig kan je er nu om lachen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n slecht dag meegemaakt
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
allah bagislasinSagol. Alleen ik kan niks doen aan zijn voetbal keuze. HelaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke Turkse team support hij? Zo kan ik beoordelen of het een echte Turk is.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:32 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Sagol. Alleen ik kan niks doen aan zijn voetbal keuze. Helaas
hehequote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Gelukkig kan je er nu om lachen.
Ze lijken op half Turk half Nederlander.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef krokusje31 het volgende:
Maar lijken ze nu op Nederlanders of Turken?
Mooie conclusie.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze lijken op half Turk half Nederlander.
Voor een volledige analyse moet je bij bortecinem zijn
Hahahaquote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
The Undeatables is een BNN programma waar jongeren met een gebrek, opzoek gaan naar de ware liefde. En al ligt kandidaat Birsen niet helemaal goed in de markt wegens haar autisme, ze heeft de liefdes lat hoog gelegd. Birsen wil maar één ding. Een witte Turk!...
Einde bericht
Ze praat als een sjonnie, zou je niet zeggen als je haar twitter leestquote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahahahaar opmerkingen waren wel mooi.
Onderstaande preek gaat daar min of meer over. Luister maar eens wanneer je tijd hebt; erg interessant.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
jeetje.. goeie vraag, ik heb em al wat jaartjes staan in mijn onderschrift ik kwam deze quote tegen in dit boek http://www.antiqbook.com/(...)nr=103848&o=bri&l=nl hij had behoorlijk indruk gemaakt op me toen, het boek sowieso, maar kennelijk ook deze quote aangezien ik em er nog steeds heb staan, in het boek onderbouwt ghazali dat elke vorm van liefde die wij mensen kennen onze ego dient, met uitzondering van de liefde voor god
maar als antwoord op je vraag:
ik denk dat het een herinnering is voor mezelf, zodat ik mezelf niet kwijt raak in het vergankelijke wereldlijke bestaan, deze wereld is maar tijdelijk en onze ware plaats is bij de schepper, cennet is een feit, cehennem is een feit, dien ik god, omdat ik zo graag naar cennet wil? houd ik afstand van haram, omdat ik cehennem vrees?
ik denk dat ik bevestigend moet antwoorden op beide vragen, maar ik onderstreep ook het tweede stukje van de quote en dan met name: het verlangen (misschien omdat het makkelijker te beschrijven is voor mij), ik ben zelf in 2007 naar hadj geweest en heb toen mogen ervaren hoe het voelt om antwoord te geven op een roeping gods, de hacis antwoorden op die roeping met: leb-beyk allahumme leb-beyk, "hier ben ik, mijn heer, hier ben ik", ik heb voor het eerst toen de aanwezigheid van god gevoeld en dat gevoel was een gevoel van: op je plaats zijn, een gevoel van: "belonging",een gevoel van "ik hoor hier thuis en nergens anders", ik heb dat gevoel nooit eerder gehad
ik was een keer in mescidi nebevi, het was of heel laat of heel vroeg, de moskee was op dat moment heel sereen en niet druk bezocht, ik was in salaat en dat gevoel van "thuis" zijn, dat ik beschreef, voelde ik heel sterk op dat moment, echter op een gegeven moment bedacht ik me dat mijn aanwezigheid daar slechts tijdelijk was, de gedachte dat ik binnenkort afscheid moest nemen van de plek waar ik me voor het eerst ooit "thuis" voelde deed mij zoveel pijn dat ik tijdens de salaat begon te janken en te janken en te janken, ik had sinds het overlijden van mijn vader 17 jaar geleden niet zo hard gehuild.
En daar zit ik dan achter mijn pc op fok! nog steeds verlangend naar dat gevoel van thuis zijn, wetende dat het gevoel van thuis zijn in deze wereld slechts tijdelijk is of kan zijn, maar het echte blijvende gevoel van thuis zijn pas komt na je heengaan.
Om c.s. lewis te quoten, "Human history is the long terrible story of man trying to find something other than God which will make him happy."
Om vervolgens de cirkel rond te maken met Rumi: "Whatever I was looking for was always you."
Ja dat is wel waar. Daarom altijd in garagequote:Op woensdag 11 september 2013 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Die dingen moet je echt niet in huis maken. Je ruikt het anders drie dagen daarna nog steeds.
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Einde bericht
pas op!quote:
Ze heeft haar witte Turk gevondenquote:
leuke jongentwitter:autistic_birsen twitterde op woensdag 11-09-2013 om 22:27:15Ja mensen die #undateables hebben gezien. Ik heb inderdaad mijn #witteturk gevonden. Check the photo! http://t.co/4qWBzzAuY3 reageer retweet
Die tweet had ik ook gezien, ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze heeft haar witte Turk gevonden
leuke jongentwitter:autistic_birsen twitterde op woensdag 11-09-2013 om 22:27:15Ja mensen die #undateables hebben gezien. Ik heb inderdaad mijn #witteturk gevonden. Check the photo! http://t.co/4qWBzzAuY3 reageer retweet
Ik geniet van het beeld van mijn 52" platte tv.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kijk amper TV en ik haat TV kijken op platte TV's. De komst van platte TV's heeft mij TV kijken doen haten.
Ik weet niet hoeveel jij aan make-up uitgeeft, ik weet alleen hoeveel make-up kost...quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
7Mbps voor "Super HD quality", tssk. Veel HD-zenders op de kabel zijn al 15Mbps...quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik haal niet eens de recommended speed met mijn 1,3 mb snelheid die ik max kan halen
ohaquote:
Oeh!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:54 schreef xminator het volgende:
Hababam sinifi uyaniyor op star tv
En die van mij şekerci amca/dayiquote:Op woensdag 11 september 2013 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is şekerci. Go figure.
hamsiquote:
Tja,quote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef xminator het volgende:
Ze is wel erg direct en kieskeurig
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1365315
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:16 schreef xminator het volgende:
'He anoniem aub,
Ben 18jaar en turks, ik woon bij mij ouders me 2 zusse zyn getrouwd en me broers ook. Ik heb zelf een strenge vader hij beschermd mij heel erg en soms word ik er gek van. Daarnaast heb ik 2 turkse buurmeisjes. Ik heb ze vaak anoniem via een nep facebook account uitgescholden dat ze hoeren zyn en dat ze zich als hoeren kleden etc. waarom ik dat doe komt door dat ik zo jaloers ben. Nu heb ik gehoord dat me jongste buurmeisje gaat verloven ik word gek. Ik snap het niet ze gaan van die hoeren handvragen. En mij niet terwyl ik 10x beter ben. ik ga hier kapot aan ik wil nu haar relatie kapot maken via facebook maar ik hou mezelf tegen.mensenhet gaat echt slecht met me strax krijg ik geen man. Want karma is een bitch. Ben echt bang en wil ermee stoppen. Tips aub'
![]()
![]()
1,3 MBps en 1,3 Mbps niet door elkaar halen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
Oorlog met wie? Ik denk dan meteen aan Armenië in verband met Karabağ...quote:Op woensdag 11 september 2013 23:56 schreef expans het volgende:
Denken jullie dat Azerbaycan zich klaar maakt voor een eventuele oorlog? Of beter gesteld; denken jullie dat we die de komende ~5 jaar gaan uitvechten? Laatste tijden lees ik alleen maar berichten over nieuwe aankopen..
http://en.apa.az/xeber_az(...)tanks_pu_194531.html
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Die dingen moet je echt niet in huis maken. Je ruikt het anders drie dagen daarna nog steeds.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 12 september 2013 09:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oorlog met wie? Ik denk dan meteen aan Armenië in verband met Karabağ...
Leuke beschrijving heeft zij op Twitter zeg.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze heeft haar witte Turk gevonden
Chill the fuck out met de uitroeptekens.quote:Autismespecialist i.o.! Schrijfster! Professioneel autisme spreker in Nederland en Turkije! Ambtenaar gemeente Breda!
Jullie lijken er nogal enthousiast over te zijn... Vanavond maar eens kijken dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef xminator het volgende:
Ze is wel erg direct en kieskeurig
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1365315
Sana ne!quote:Op donderdag 12 september 2013 09:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leuke beschrijving heeft zij op Twitter zeg.
[..]
Chill the fuck out met de uitroeptekens..
Ik vind het nogal wat om als autist op tv te durven.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:44 schreef zarGon het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp... De dame heeft autisme (heeft ze hiervoor een relatie gehad?) en de jongen gaat een relatie met haar aan, allemaal dankzij dat tv-programma?
Wilde je op tv dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Daaamn. Gisteren zijn er opnames gemaakt voor Flikken Maastricht in ons bedrijfsrestaurant. Uitgerekend gisteren was ik niet op kantoor...
De elite.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:34 schreef zarGon het volgende:
What the fuck is een "witte Turk"?.
Hoogopgeleid, welvaart etc. etc. Ook wel de 'ağızını eğirip büyürup konuşan' (gerrrrrrcekten mi, ay inanamiyorrrrrum) volgens mijn moeder.quote:
Geen idee. Ik ken voor zover ik weet geen autisten dus weet niet wat ik zou moeten verwachten.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:53 schreef zarGon het volgende:
Maar eh, zouden jullie een relatie aangaan met iemand waarbij je van tevoren al weet dat die persoon autisme heeft?
Ik vind het maar een gedurfde keuze.
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoogopgeleid, welvaart etc. etc. Ook wel de 'ağızını eğirip büyürup konuşan' (gerrrrrrcekten mi, ay inanamiyorrrrrum) volgens mijn moeder.
Sowieso. Zou de ultieme actie zijn van Aliyev om zichzelf te vereeuwigen als de badass president van Azerbaycanquote:Op donderdag 12 september 2013 09:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oorlog met wie? Ik denk dan meteen aan Armenië in verband met Karabağ...
Ik irriteer me altijd een beetje aan dit soort 'sosyete' Turken. Vind dat accent zo nep en gemaakt. Vooral omdat ik praat als een typische Gonyaliquote:Op donderdag 12 september 2013 11:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken voor zover ik weet geen autisten dus weet niet wat ik zou moeten verwachten.
Ik vraag me af wat Turkije en Rusland zullen doen in zo'n situatie.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:02 schreef expans het volgende:
[..]
Sowieso. Zou de ultieme actie zijn van Aliyev om zichzelf te vereeuwigen als de badass president van Azerbaycan
Ik heb haar nog niet horen praten. Vraag me nu wel af hoe ze overkomt...quote:Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef expans het volgende:
[..]
Ik irriteer me altijd een beetje aan dit soort 'sosyete' Turken. Vind dat accent zo nep en gemaakt. Vooral omdat ik praat als een typische Gonyali
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef zarGon het volgende:
'Storm' en 'Bliksem' zijn niets vergeleken bij 'Kasırga' en 'Şimşek'..
Als je haar zo leuk vond zoals je eerder zei, waarom zo bruut afkappen? Ik snap het nog steeds niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Drie keer raden wie vanochtend voor de deur stond...Gelukkig kon ik zien dat zij het was (samen met haar zusje) en heb ik maar gedaan alsof ik niet thuis was.
Dit begint eng te worden...
True, maar het is geen 92/93 meer gebaseerd op vrijwilligers en shit. Aan de andere kant zullen de Armenen er alles aan doen om niet te verliezen, plus denk dat er tegenwoordig geen enkele Azerbaycan-gezinde persoon meer woont daar. Jammer dat er geen normale oplossing voor kan komen (bkz: ermeniler bi s... gitseler)quote:Op donderdag 12 september 2013 12:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Turkije en Rusland zullen doen in zo'n situatie.
Tja, of hij zichzelf vereeuwigt als een badass of een zichzelf overschattende faler ligt aan het eindresultaat van zo'n oorlog. En zo'n oorlog kan dat gebied op dit moment niet echt trekken..
De beste oplossing is al voor handen, maar de landen willen dat niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:28 schreef expans het volgende:
[..]
True, maar het is geen 92/93 meer gebaseerd op vrijwilligers en shit. Aan de andere kant zullen de Armenen er alles aan doen om niet te verliezen, plus denk dat er tegenwoordig geen enkele Azerbaycan-gezinde persoon meer woont daar. Jammer dat er geen normale oplossing voor kan komen (bkz: ermeniler bi s... gitseler)
Tja... Als je later maar geen spijt hebt...quote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Drie keer raden wie vanochtend voor de deur stond...Gelukkig kon ik zien dat zij het was (samen met haar zusje) en heb ik maar gedaan alsof ik niet thuis was.
Man up, man....quote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Kibris 2.0 word dat dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
De beste oplossing is al voor handen, maar de landen willen dat niet.
Maak er een apart land van met zijn eigen grenzen. 'Probleem' is wel dat de bevolking pro-Armenië is (Armenen eh). Dat zal straks ook vast gezeur opleveren.
Nee, want alleen het zuidelijk deel van Cyprus wordt erkend. Heel ander probleem dan Dağlık Karabağ. Mocht dat een apart land worden, dan heb je dus een land dat in zijn totaliteit erkend wordt.quote:
Denk dat de Russen de kant kiezen van de Armenen en de Turken de kant van de Azerbaycanen. Omdat religie.quote:Turkije en Rusland zullen in het openbaar wel hameren op een politieke oplossing en 'stiekem' steun verlenen. Rusland verkoopt veel aan Azerbaycan, denk ook wel aan Armenië.
Wattan?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:33 schreef expans het volgende:
[..]
Kibris 2.0 word dat dan.
Turkije en Rusland zullen in het openbaar wel hameren op een politieke oplossing en 'stiekem' steun verlenen. Rusland verkoopt veel aan Azerbaycan, denk ook wel aan Armenië.
Heb ik even geen rekening gehouden met eventuele afspraken over oorlog, die Rusland met Armenië heeft.
Doe volwassen man, misschien wil ze gewoon een goed gesprek om het af te wikkelen.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga het niet nog eens proberen uit te leggen. Sorry.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je haar zo leuk vond zoals je eerder zei, waarom zo bruut afkappen? Ik snap het nog steeds niet.
Zal niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja... Als je later maar geen spijt hebt...
Wat heeft het voor zin om erover te praten? Ik meen me te herinneren dat we het hebben uitgepraat.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Man up, man....
Je kan ze toch gewoon te woord staan, heb je dat ook gelijk gehad.
Even simpel google werk;quote:
http://en.wikipedia.org/w(...)_Treaty_Organizationquote:Russian–Armenian interaction in military affairs is directed toward providing the safety of both states, of the southern flank of the collaboration of the independent states, and stability in Transcaucasia. The Armenian armed forces participate in the bearing of standby alert within the framework of the integral system PVO – air defense of the CIS. Collaboration between the Defense Ministries of Russia and Armenia is achieved on a regular basis.
The 102nd Russian military base is stationed in the territory of Armenia. United Russian–Armenian troop groups are formed. The boundary group FSB of Russia in Armenia together with the Armenian frontier-guards bears the protection of the boundaries of the republic with Turkey and Iran.
One June 18, 2013, the Russian newspaper Vedomosti reported that in 2011-2012 Russia sold Azerbaijan military equipment costing $700 million to $1 billion, including 94 T-90 tanks, 100 BMP-3s, 18 2S19 Mstas, 18 BM-30 Smerchs, 18 2S31 Venas, and 6 TOS-1s.[2]
En dan dit nog;quote:The Khojaly massacre was the killing[2] of hundreds of ethnic Azerbaijani civilians[3] from the town of Khojaly on 25–26 February 1992 by the Armenian and, partially, by CIS armed forces during the Nagorno-Karabakh War. According to the Azerbaijani side, as well as Memorial Human Rights Center, Human Rights Watch and other international observers,[4][5] the massacre was committed by the ethnic Armenian armed forces, reportedly with help of the Russian 366th Motor Rifle Regiment, apparently not acting on orders from the command.[6][7] The death toll provided by Azerbaijani authorities is 613 civilians, including 106 women and 83 children.[8] The event became the largest massacre in the course of Nagorno-Karabakh conflict.[9]
Maw; een verzoening behoort niet tot de interesse van Rusland.quote:In light of Armenia considering signing an Association Agreement with the European Union, Russia issued a warning of sorts by President Vladimir Purin traveling to Baku and signing a raft of agreements so as to leverage Armenia-Azerbaijan relations.[3]
Had ik al aangegeven dat ik de afgelopen dagen al >20x ben gebeld door haar en haar zusje/vriendin? Vanaf verschillende nummers.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Doe volwassen man, misschien wil ze gewoon een goed gesprek om het af te wikkelen.
Niet echt mijn zaak (en ze komt nu als een psycho over) maar bro; jij bent toch ook 2 jaar na dato richting Zweden gegaan?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Had ik al aangegeven dat ik de afgelopen dagen al >20x ben gebeld door haar en haar zusje/vriendin? Vanaf verschillende nummers.
Dit ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef xminator het volgende:
Voor jou is het misschien klaar, maar misschien realiseert ze het niet. Dus maak het nogmaals kenbaar en anders zal het zo doorgaan
Dat klopt. Als ze serieus een laatste gesprek wil om het af te sluiten (misschien heeft ze afgelopen zondag niet alle vragen kunnen stellen), dan gun ik dat haar. Echt waar. Dat gesprek krijgt ze echter niet als ze mij blijft stalken of voor alles en nog wat uitmaakt/laat uitmaken via de telefoon.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:17 schreef expans het volgende:
[..]
Niet echt mijn zaak (en ze komt nu als een psycho over) maar bro; jij bent toch ook 2 jaar na dato richting Zweden gegaan?Ookal was dat veel serieuzer.
Gebruikt? Waarvoor?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef xminator het volgende:
Je hebt haar gewoon gebruikt, ouwe snoeperd.
Beter doe je dat niet, ga gewoon een laatste gesprek aan. Als het daarna doorgaat dan pas negeren/nummers blokkeren.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klopt. Als ze serieus een laatste gesprek wil om het af te sluiten (misschien heeft ze afgelopen zondag niet alle vragen kunnen stellen), dan gun ik dat haar. Echt waar. Dat gesprek krijgt ze echter niet als ze mij blijft stalken of voor alles en nog wat uitmaakt/laat uitmaken via de telefoon.
Misschien moet ik dat maar eens zeggen...
Voor wat ben je uitgemaakt dat niet overeenkwam met de realiteit?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klopt. Als ze serieus een laatste gesprek wil om het af te sluiten (misschien heeft ze afgelopen zondag niet alle vragen kunnen stellen), dan gun ik dat haar. Echt waar. Dat gesprek krijgt ze echter niet als ze mij blijft stalken of voor alles en nog wat uitmaakt/laat uitmaken via de telefoon.
Misschien moet ik dat maar eens zeggen...
Ik ben aan de lopende band nummers aan het blokkeren...quote:Op donderdag 12 september 2013 13:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Beter doe je dat niet, ga gewoon een laatste gesprek aan. Als het daarna doorgaat dan pas negeren/nummers blokkeren.
Player? Ik? Serieus, je kent me niet. Juíst omdat ik haar niet na twee maanden ofzo (en na kennismaking met ouders wat voor mij een enorme stap betekent) wil kwetsen gun ik haar een leven zonder mij. Ik wil dat zij gelukkig wordt met iemand die wél verliefd op haar is.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:26 schreef expans het volgende:
Je komt idd wel over als een player, alles leuk en aardig totdat de ouders worden genoemd en Sylvester is spoorloos
Denk trouwens dat zij echt wel wat te maken heeft gehad daarmee en waarschijnlijk flipt ze hem nu ook een beetje daarover.
Seriously?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor wat ben je uitgemaakt dat niet overeenkwam met de realiteit?
Bij mij kom je niet zo over hoor, maar misschien moet je dit soort shit ook met haar delen (zo ver je dat nog niet gedaan hebt). Lijkt net een Turkse seriequote:Op donderdag 12 september 2013 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Het lijkt wel alsof ik hier opeens de 'bad guy' ben omdat ik het heb uitgemaakt met een Turkse.
Ja. Mensen trippen geregeld omdat ze in een negatief context worden genoemd, maar soms is het terecht.quote:
Ik oordeel op wat ik lees, want ik maak het zelf allemaal niet persoonlijk mee.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Het lijkt wel alsof ik hier opeens de 'bad guy' ben omdat ik het heb uitgemaakt met een Turkse.
Ze verwijzen door naar http://thepiratebay.sx/. Die domein zal vast nog niet geblokkeerd zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de blokkade van Thepiratebay.se en Thepiratebay.com ?
Hoezo kan ik er opeens wel op zonder gebruik van proxy?
Leuke film gevonden:quote:Op donderdag 12 september 2013 14:15 schreef xminator het volgende:
Heb je ook categorieën op die website? Vind TPB wel handig, gewoon direct naar de categorie 'HD-Movies' en dan sort by seeders, vervolgens gewoon kijken naar leuke filmpjes.
eztv + yifiquote:
Oneens. Of ik heb het niet goed uitgelegd of jij hebt me niet goed begrepen. De kennismaking heeft het proces hooguit versneld.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het zwak dat je haar dumpt niet door haar, maar door haar ouders.
True. Je hebt gelijk.quote:Verder vind jij het acceptabel blijkbaar dat alles afgesloten is wanneer jij het afsluit en dat wanneer jij geen behoefte meer hebt aan een persoon, de persoon ook geen behoefte heeft aan jou.
Ok, ik begrijp je punt. Laat ik hier maar niet typen hoe ik word genoemd, iets teveel van het goede.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Mensen trippen geregeld omdat ze in een negatief context worden genoemd, maar soms is het terecht.
Bedoel... Als een jongen of meisje rondslet en je die persoon een slet noemt, is dat name calling, maar wel een terechte. Slechts een voorbeeld.
Je vond haar prima totdat ze aankwam met de mededeling dat haar ouders jou wilden ontmoeten toch? Voor die mededeling wilde je haar helemaal niet dumpen, toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Oneens. Of ik heb het niet goed uitgelegd of jij hebt me niet goed begrepen. De kennismaking heeft het proces hooguit versneld.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
Manpower heeft mijn probleempje opgelost trouwens.
Voordat ze met die mededeling kwam zat ik al met twijfels. Ik was sowieso al niet verliefd (1e twee weken dacht ik van wel).quote:Op donderdag 12 september 2013 15:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vond haar prima totdat ze aankwam met de mededeling dat haar ouders jou wilden ontmoeten toch? Voor die mededeling wilde je haar helemaal niet dumpen, toch?
Of begrijp ik het nou niet meer?
En is er heeft helemaal geen kennismaking plaatsgevonden? Hooguit een uitnodiging om kennis te maken, no?
Zou je het uitgemaakt hebben - op dat moment of de dag erna - als ze niet met die mededeling kwam? Een ja -> het zou in ieder geval niet gaat om de ouders; een nee -> je maakt het uit omdat haar ouders je willen zien;quote:Op donderdag 12 september 2013 15:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voordat ze met die mededeling kwam zat ik al met twijfels. Ik was sowieso al niet verliefd (1e twee weken dacht ik van wel).
Soms weet ik niet of je dat serieus meent of niet, dus het is al goed.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:19 schreef xminator het volgende:
Sylv, ik noemde je een player voor de grap. Ben niet serieus daarmee. Kap er wel mee.
Ik zou het niet uitgemaakt hebben nee. Ik wilde afwachten, wellicht dat ik wel verliefd zou worden. Dat wilde ik graag. Misschien te graag. Als ik na een paar maanden nog steeds niet verliefd zou zijn, dan zou ik het wél hebben uitgemaakt.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou je het uitgemaakt hebben - op dat moment of de dag erna - als ze niet met die mededeling kwam? Een ja -> je maakt het uit omdat haar ouders je willen zien; een nee: het zou in ieder geval niet gaat om de ouders.
Ik heb haar in die maand dat ik haar heb gedate vaak gezien en gesproken (>10 keer). Zoals ik eerder aangaf dacht ik in het begin wel verliefd te zijn, maar dat is na verloop van tijd juist veranderd in 'leuk vinden'. Niet echt een goede basis imho.quote:Kijk, ik weet niet hoe verliefdheid bij jou of de mannen hier werkt. Ik ben nog nooit meteen gevallen voor een meisje, er ging altijd tijd overheen. Ik viel dan ook niet op het uiterlijk, maar om bepaalde eigenschappen van die persoon. Het uiterlijk helpt natuurlijk wel, maar een persoon waar je verliefd op bent wordt vanzelf nog mooier.
Je groeit overigens vanzelf naar elkaar toe, naarmate de tijd vordert begin je meer en meer dingen te waarderen. Maar goed, dit hoeft niet voor jou te gelden natuurlijk. Als ik jou was had ik het meer tijd gegeven. Instant wederzijdse verliefdheid zie ik niet gebeuren, hooguit wederzijdse aantrekkingskracht. Alhoewel, dat is lichamelijk en niet geestelijk zoals verliefdheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |