SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
8 euri, kijken wat je wil en geen extra kosten?
De helft van het dubbele.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
En sowieso, hoe veel geef ik uit aan make-up denken jullie.
weet je gelijk wat voor beeld zij hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
En sowieso, hoe veel geef ik uit aan make-up denken jullie.
Nee joh, ik zit via opera mini op de mobiel. Zo kan je echt geen fatsoenlijke lapo scorenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even serieus X, je gaat helemaal los voor lapo. En ja cheeseburgers zijn lekker maar niet halal.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet je gelijk wat voor beeld zij hebben.
zG, weet ik waar net aan moest denkenweet je nog toen PWF deed alsof ie mank was.
ik dacht er opeens aan en moest keihard lachen.
Dit had je niet moeten zeggen. Nu zullen ze politiek correct blijven.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet je gelijk wat voor beeld zij hebben.
Je hebt ze wel hier in de buurtquote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even serieus X, je gaat helemaal los voor lapo. En ja cheeseburgers zijn lekker maar niet halal.
zij? ZIJ? Nee. even over make up; ik had een YSL eyeliner en die was zo LEKKER.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit had je niet moeten zeggen. Nu zullen ze politiek correct blijven.
JA MAAR NIET HALAL.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt ze wel hier in de buurtook doubles
Doet ie goedquote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n 'grap' die mijn vader elke week maakt.
0.5 Megabits per second - Required broadband connection speedquote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
Zie ook https://support.netflix.com/nl/node/11218.
Hoe danquote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
0.5 Megabits per second - Required broadband connection speed
1.5 Megabits per second - Recommended broadband connection speed
3.0 Megabits per second - Recommended for DVD quality
5.0 Megabits per second - Recommended for HD quality
7.0 Megabits per second - Recommended for Super HD quality
12 Megabits per second - Recommended for 3D quality
ik haal niet eens de recommended speed met mijn 1,3 mb snelheid die ik max kan halen
Ja dan kan ik ook wel naar Chicken spot gaan. had het over de mac.quote:
Deze?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zij? ZIJ? Nee. even over make up; ik had een YSL eyeliner en die was zo LEKKER.
Wat boeit dat nou. Cheeseburger is cheeseburger. En tenminste wordt het niet door 15-jarige scholieren klaargemaaktquote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja dan kan ik ook wel naar Chicken spot gaan. had het over de mac.
screw you gewoon.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is anders.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou. Cheeseburger is cheeseburger. En tenminste wordt het niet door 15-jarige scholieren klaargemaakt"Whatever I was looking for was always you."Rumi
En de rest sla je over, gier..quote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef krokusje31 het volgende:
Bortecinem, ik heb nog lasagne als je wil.
Sorry over deze reactie heen gelezen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef krokusje31 het volgende:
Bortecinem, ik heb nog lasagne als je wil.
Die tweede is al bijna op. Is inderdaad goed maar ze gaan snel op en zijn te duur vind ik. Nu gebruik ik er eentje van een euro of 2 van Miss Sporty. Ook gebruik ik een Miss Sporty mascara van drie euro. Maar echt, sinds ik die mascara gebruik krijg ik regelmatig vragen van mensen of mijn wimpers echt zijn.quote:
ze gaan veel te snel op. Ik gebruik oranje maybelline en ik heb dan echt wel lange, dikke wimpers. Ik zoek trouwens een oogpotlood dat NIET lekt. Heb op dit moment een bourjois maar die lekt ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die tweede is al bijna op. Is inderdaad goed maar ze gaan snel op en zijn te duur vind ik. Nu gebruik ik er eentje van een euro of 2 van Miss Sporty. Ook gebruik ik een Miss Sporty mascara van drie euro. Maar echt, sinds ik die mascara gebruik krijg ik regelmatig vragen van mensen of mijn wimpers echt zijn.
Wacht, ik maak foto.
Die gebruik ik ook. Heb ook de paarse maar vind het borsteltje daar niet fijn vanquote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ze gaan veel te snel op. Ik gebruik oranje maybelline en ik heb dan echt wel lange, dikke wimpers.
Die eerste van YSL! En hij brengt zooo makkelijk aan. Heel soms heb ik nog wel van die zwarte propjes aan de binnenkant van mijn ogen, maar voor de rest is dit de beste oogpotlood die ik heb gebruikt.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ze gaan veel te snel op. Ik gebruik oranje maybelline en ik heb dan echt wel lange, dikke wimpers. Ik zoek trouwens een oogpotlood dat NIET lekt. Heb op dit moment een bourjois maar die lekt ook.
Paarse heb ik ook lang gebruikt en zodra je die oranje hebt, wil je geen andere meer. Probeer die gewoon.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook. Heb ook de paarse maar vind het borsteltje daar niet fijn van
Ik heb de oranje ook. Super fijnquote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Paarse heb ik ook lang gebruikt en zodra je die oranje hebt, wil je geen andere meer. Probeer die gewoon.
Nja prima, dan haal ik die binnekort wel. wel kut van die ici paris actiequote:Op woensdag 11 september 2013 19:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die eerste van YSL! En hij brengt zooo makkelijk aan. Heel soms heb ik nog wel van die zwarte propjes aan de binnenkant van mijn ogen, maar voor de rest is dit de beste oogpotlood die ik heb gebruikt.
Maar ook deze gaat snel op moet ik zeggen.
Ik elke dag.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:54 schreef krokusje31 het volgende:
Ik gebruik eigenlijk zelden make up. Maar mascara, die moet GOED zijn
Ik haal mijn make-up altijd als er een grote actie is en ik nog extra korting krijg. Anders is het gewoon te duur.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja prima, dan haal ik die binnekort wel. wel kut van die ici paris actie
Haha same here.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik elke dag.Als ik een keer niet heb, vraagt men of ik ziek ben.
Ik moest lachen om die laatste zin. Precies mijn moeder.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haal mijn make-up altijd als er een grote actie is en ik nog extra korting krijg. Anders is het gewoon te duur.
Soms ben ik bang dat mijn moeder erachter komt dat ik 30 euro voor een oogpotlood heb betaald en dat ze die dan in mijn oog steekt.
Oogpotlood (alleen binnenkant van bovenste oogleden, valt bijna niet op), mascara, eyeliner en blush beetje.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat gebruik jij elke dag?
bahahaha, heb jij ook geleerd dat het je wimpers voller doet lijken als je boven oogpotlood doet.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oogpotlood (alleen binnenkant van bovenste oogleden, valt bijna niet op), mascara, eyeliner en blush beetje.
En als ik goede zin heb en te veel tijd over heb ook foundation, bronzer en highlighter.
Wat denk jij dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
bahahaha, heb jij ook geleerd dat het je wimpers voller doet lijken als je boven oogpotlood doet.
Nooit geroken, vind die verpakkingen er zo goedkoop uitzien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |