Welke zenders heb jij wel?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft het wel op haar tv? En zij heeft een platte TV.
Kijkt zij via een aparte box/tuner/smartcard of alleen via kabeltje? Als het dat laatste is kan jij ook gewoon kijken, moet je instellen. kan vanavond wel kijken welke codes dat zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft het wel op haar tv? En zij heeft een platte TV.
Gewoon via kabeltje?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Kijkt zij via een aparte box/tuner/smartcard of alleen via kabeltje? Als het dat laatste is kan jij ook gewoon kijken, moet je instellen. kan vanavond wel kijken welke codes dat zijn.
Je hebt in ieder geval toegang tot dit allemaal: https://signup.netflix.com/browseselection.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, geld betalen om series te bekijken die pas later beschikbaar zijn? Ik pas.
Investeer in een moderne tv in plaats van make-up.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon via kabeltje?
Ja ik weet maar niemand doet het iste en ik weet niet hoe. En ik heb geen afstandsbediening btw.
sukkel.quote:
Lekker hoor. Vooral met chocolade eromheen. Smakelijk!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik eet kruidnoten. Geen grap.
OH NO YOU DIDNT.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Investeer in een moderne tv in plaats van make-up..
Stond met een studiegenoot in de AH en ze werd boos op me omdat ik niet kon kiezen tussen chocolade kruidnoten of normale omdat ik alleen die met pure chocola wil eten.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lekker hoor. Vooral met chocolade eromheen. Smakelijk!
Gisteren toen ik zag dat netflix eindelijk beschikbaar was, werd ik wel een beetje blij omdat ze voor concurrentie zorgen. Alleen persoonlijk heeft het voor mij geen nut. Wel leuke dienst.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval toegang tot dit allemaal: https://signup.netflix.com/browseselection.
En tja, 8 euro is best goedkoop voor het gemak dat je krijgt. Vooral als je niet weet hoe het downloaden werkt (of als je niet weet hoe je optimaal kunt downloaden).
8 euri, kijken wat je wil en geen extra kosten?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval toegang tot dit allemaal: https://signup.netflix.com/browseselection.
En tja, 8 euro is best goedkoop voor het gemak dat je krijgt. Vooral als je niet weet hoe het downloaden werkt (of als je niet weet hoe je optimaal kunt downloaden).
pure chocolaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stond met een studiegenoot in de AH en ze werd boos op me omdat ik niet kon kiezen tussen chocolade kruidnoten of normale omdat ik alleen die met pure chocola wil eten.
Insert meme:quote:Op woensdag 11 september 2013 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stond met een studiegenoot in de AH en ze werd boos op me omdat ik niet kon kiezen tussen chocolade kruidnoten of normale omdat ik alleen die met pure chocola wil eten.
niet aan gedacht en ja mijn leven is horror.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Insert meme:
Why not both?
&
1st world problems.
Wajooow je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 11 september 2013 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
sukkel.
ik heb een maand geen mac gegeten & ook niet van plan. Ik at in Turkije een cheeseburger en moest bijna janken van geluk. Had dat al jaren niet meer gegeten.
Ik kijk amper TV en ik haat TV kijken op platte TV's. De komst van platte TV's heeft mij TV kijken doen haten.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Investeer in een moderne tv in plaats van make-up..
hoe dat dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
n ik haat TV kijken op platte TV's. De komst van platte TV's heeft mij TV kijken doen haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |