SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
8 euri, kijken wat je wil en geen extra kosten?
De helft van het dubbele.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
En sowieso, hoe veel geef ik uit aan make-up denken jullie.
weet je gelijk wat voor beeld zij hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
En sowieso, hoe veel geef ik uit aan make-up denken jullie.
Nee joh, ik zit via opera mini op de mobiel. Zo kan je echt geen fatsoenlijke lapo scorenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even serieus X, je gaat helemaal los voor lapo. En ja cheeseburgers zijn lekker maar niet halal.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet je gelijk wat voor beeld zij hebben.
zG, weet ik waar net aan moest denkenweet je nog toen PWF deed alsof ie mank was.
ik dacht er opeens aan en moest keihard lachen.
Dit had je niet moeten zeggen. Nu zullen ze politiek correct blijven.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
weet je gelijk wat voor beeld zij hebben.
Je hebt ze wel hier in de buurtquote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even serieus X, je gaat helemaal los voor lapo. En ja cheeseburgers zijn lekker maar niet halal.
zij? ZIJ? Nee. even over make up; ik had een YSL eyeliner en die was zo LEKKER.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit had je niet moeten zeggen. Nu zullen ze politiek correct blijven.
JA MAAR NIET HALAL.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt ze wel hier in de buurtook doubles
Doet ie goedquote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n 'grap' die mijn vader elke week maakt.
0.5 Megabits per second - Required broadband connection speedquote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.
Zie ook https://support.netflix.com/nl/node/11218.
Hoe danquote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
0.5 Megabits per second - Required broadband connection speed
1.5 Megabits per second - Recommended broadband connection speed
3.0 Megabits per second - Recommended for DVD quality
5.0 Megabits per second - Recommended for HD quality
7.0 Megabits per second - Recommended for Super HD quality
12 Megabits per second - Recommended for 3D quality
ik haal niet eens de recommended speed met mijn 1,3 mb snelheid die ik max kan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |