quote:Op woensdag 11 september 2013 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Awh. We delen tenminste een ding in onze stash.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quote
Dit is mijn hele stash he. De dingen die ik in de afgelopen weken tenminste een keer heb gebruikt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
mehehehe. kijk hoeveel ze heeft.
Ik zweer bij blush van Chanel.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ja ik heb echt veel make up. die blush is trouwens van douglas. ben daar HEEL blij mee.
Is te duur voor mij man, net als mac.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zweer bij blush van Chanel.
Al mijn dure make-up heb ik met ongeveer 30% korting gekocht.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is te duur voor mij man, net als mac.
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Che_ het volgende:
Testosteronwaarde heeft de bodem bereikt nu...
Ik vind die lekkerrr.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik had marc jacobs daisy gehaald en nu vind ik hem niet lekker.
Ja true, maar jij werkt fulltime. Ik halve dag per weekquote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Al mijn dure make-up heb ik met ongeveer 30% korting gekocht.
(behalve mac, daar zit nooit korting op)
Hehe maar ook toen ik arm was kocht ik het.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja true, maar jij werkt fulltime. Ik halve dag per week
Hehhehequote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
testosteron +1
Ja sorryquote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef expans het volgende:
Waar zijn alle mannen heentoo much girl talk
| Forum Opties | |
|---|---|