En waarom vind jij dat? Ik ben het hier niet mee eens. Wel eens een bewustzijnsveranderend middel genomen?quote:Op donderdag 12 september 2013 02:09 schreef highender het volgende:
[..]
Substanties die op elkaar reageren en daarmee 'jouw' staat van bewustzijn veranderen, dat lijkt me een zeer sterke aanwijzing dat de 'geest' materieel van aard is.
Nee want het aantal reïncarnisten dat links is, is statistisch te bewijzen. Reïncarnatie zelf is op geen enkele manier te bewijzen, aka dit kan je niet vergelijken.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
a) Als dat voor jou logisch is, dan zou de redenering van Boomknuffelaar dat in jouw ogen ook moeten zijn. Als je tenminste consequent bent.
b) Het heeft 0,0 toegevoegde waarde wanneer het onderwerp er verder geen zak mee te maken heeft.
Volgens mij snap je het niet helemaal. Jij legt een link tussen links en slechte argumenten op basis van het (vermeende) statistische feit dat veel reïncarnisten links zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee want het aantal reïncarnisten dat links is, is statistisch te bewijzen. Reïncarnatie zelf is op geen enkele manier te bewijzen, aka dit kan je niet vergelijken.
En vanwege de link naar een linkse hippie, sprak ik over de politiek. Wat heb je er eingelijk op tegen?
Nee. Jij bent echt een pipo he.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal. Jij legt een link tussen links en slechte argumenten op basis van het (vermeende) statistische feit dat veel reïncarnisten links zijn.
Laten we het met een voorbeeld kwantificeren en let op, dit is een fictief voorbeeld omdat ik niet op de hoogte ben van werkelijke cijfers.
Stel:
- Er zijn in NL 6 miljoen mensen links.
- Er zijn 100.000 mensen die in reïncarnatie geloven.
- Van deze 100.000 zijn er 80.000 links.
- Van deze 80.000 linkse reincarnisten hebben er 60.000 domme argumenten.
Dat betekent dus dat 60.000 van de linkse reincarnisten domme argumenten hebben. Maar wtf zeggen die 60.000 reincarnisten met domme argumenten over die 6 miljoen linkse mensen, oftewel 'links in het algemeen'? Geen zak lijkt mij. De link tussen links en domme argumenten op basis van een dergelijk voorbeeld slaat daarom nergens op.
Zie onderstaande:quote:Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Jij bent echt een pipo he.
Dat de meerderheid van de reïncarnisten links zijn en dat links met slechtere argumenten komt zijn 2 verschillende stellingen. Waarom gooi je alles samen? Wil je er een argumentensoep van maken of kon je echt niet zo logisch nadenken?
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk slechte argumenten. Vandaar dat je LINKSE boomknuffelaar heet. En niet rechtse houthakker. Zelfs Mark Rutte kan het beter.
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat TS een idioot is staat vast. Maar jij en A.Jensen leggen, op basis van de username van TS, meteen een link met politiek, terwijl dit topic daar inhoudelijk geen zak mee te maken heeft.
Dit topic + de manier van redeneren van TS zijn zo achterlijk, dat zelfs een kind van 6 het inhoudelijk onderuit kan halen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk slechte argumenten ==> dus LINKSE boomknuffelaar... De link die je legt tussen LINKS en de verschrikkelijk slechte argumenten is vergelijkbaar met de link die boomknuffelaar legt tussen Zweed ==> nuchter ==> dus betrouwbaar. Snapt u?
Maar neeee, de twee stellingen (dat de meerderheid van de reïncarnisten links zijn en dat links met slechtere argumenten komt) houden verder in jouw statement totaaaal geen verband met elkaar hequote:Op donderdag 12 september 2013 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Valt het niet een beetje op dat de meeste lichtdenkende reïncarnisten links stemmen? Of reikt dat niet tot jou.
Ik ken jou nog uit een vorig leven, Ik had je discussie ( topic ) Meteen gesust toen je onrust wou stoken inquote:Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef the-eye het volgende:
Ik ken t.s. uit een vorige leven en krijg zodoende nog geld van hem
(120 gouden dukaten om precies te zijn)
Om verder te leren, je oude lessen heb je wel geleerd maar je kunt ze je niet herinneren.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:33 schreef Raap het volgende:
Als ik als nieuwe mens word geboren maar me niks van mn vorige leven herinner waarom ben ik dan dat mens
Omdat het een feit is en wanneer je de literatuur leest als Shanti Devi je geen andere conclusie kunt trekken.quote:
Mahatma Ghandi als wetenschappelijk onderzoeker zienquote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Er zijn rare mensen op deze wereld, zo zijn er mensen die denken dat je slechts een leven bezit en dat dan God je of eeuwig naar de hel of eeuwig naar de Hemel stuurt. Nog gekkere mensen geloven zelfs dat er helemaal niets na de dood is en God niet bestaat. Zij zien de Tekenen niet en zijn ziende blind en horende doof.![]()
Tijdens een Pauselijk concilie in de 6e eeuw na Christus (vzmH) is de reincarnatieleer verwijderd uit het Christendom, waarom blijft giswerk, het zullen waarschijnlijk politieke motieven geweest zijn in die tijd. Het volk is makkelijker te knechten wanneer zij vrezen voor de eeuwige hel, indien zij de keizer niet gehoorzaamden. (Bron: Sture Lonnestrand - 'Shanti Devi')
Waarom herinner je je vorige leven dan niet? Welnu, wat zou er gebeuren wanneer je je vorige leven wel zou herinneren? Dan zou je je ouders uit je vorige leven herkennen, mochten zij nog leven bijvoorbeeld en zou je ineens twee vaders en twee moeders hebben. Je zou je echtgenote uit een vorig leven tegenkomen, maar zij is wellicht ondertussen hertrouwd en wellicht ben jij ook getrouwd en heb je a.h.w. twee eega's, hetgeen grote verwarring zou veroorzaken. Je kan zelf vele voorbeelden bedenken lijkt me, waarin het onwenselijk zou zijn dat je zaken uit een vorig leven nog levendig voor de geest zou kunnen halen. Slechts in uitzonderlijke gevallen, bij vergevorderde zielen, herinnert men zich een vorig bestaan, zoals in het geval Shanti Devi en ook bij haar ontstonden er gecompliceerde situaties (je zou het boek kunnen lezen in de bibliotheek, waardoor je een goed inzicht krijgt in reïncarnatie, haar casus is ook wetenschappelijk onderzocht, o.m. door Mahatma Ghandi zelf).
Hopelijk heb ik met dit bericht heel FOK! nu overtuigd dat reïncarnatie een feit is.![]()
Dit was mijn klacht en hier zult u het mee moeten doen!
Wat gebeurt er dan volgens jou als je alles zou hebben geleerd en veel levens achter de rug hebtquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Om verder te leren, je oude lessen heb je wel geleerd maar je kunt ze je niet herinneren.
Ja dat laatste wordt gebruikt om mensen in het systeem te houden. Maar hebben ze die boeken wel in de bieb of allen in speciale. Ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Omdat het een feit is en wanneer je de literatuur leest als Shanti Devi je geen andere conclusie kunt trekken.
Bovendien is atheïsme een ijskoud, naargeestig geloof.
Dan ga je naar de Planeet van God, volgens de Hindoestanen heet dat Krishnaloka en word je een koeherderinnetje en speel je de Lila, het liefdesspel met Krishna en ga je ravotten met Balaram. Dan reïncarneer je niet langer. Maar zo'n ziel is uiterst zeldzaam, staat er in de Bhagavad Gita.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan volgens jou als je alles zou hebben geleerd en veel levens achter de rug hebt
Centrale bibliotheek te Leeuwarden heeft het boek in het Nederlands (niet in het Fries).quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:59 schreef b.ton_molen het volgende:
[..]
Ja dat laatste wordt gebruikt om mensen in het systeem te houden. Maar hebben ze die boeken wel in de bieb of allen in speciale. Ben eigenlijk wel benieuwd.
Zimbabwiaanse Dollar was het toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:02 schreef MichaelScott het volgende:
Ik krijg nog 12000 dollar van je uit een vorig leven, graag binnen 7 dagen overmaken inclusief 80 jaar rente.
Amerikaanse dollar omdat dat Duitse geld van je niets meer waard was ja!quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zimbabwiaanse Dollar was het toch?
Is goed, ik stuur het je op.
Maar jij hebt in je vorige leven mijn kat opgegeten, dat was niet lief van je.![]()
Jammer dat ik niet in het noorden van het land woon.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Centrale bibliotheek te Leeuwarden heeft het boek in het Nederlands (niet in het Fries).
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef the-eye het volgende:
Ik ken t.s. uit een vorige leven en krijg zodoende nog geld van hem
(120 gouden dukaten om precies te zijn)
Die Welt was noch nie' fertig fur ein Fuhrer wie ich.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Amerikaanse dollar omdat dat Duitse geld van je niets meer waard was ja!![]()
Ongelooflijk dat je me zelfs toen je Duits staatshoofd was niet hebt terugbetaald, en toen pleegde je ook nog eens zelfmoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |