quote:Ik dacht inderdaad ook dat de strijdvlegel 'goedendag' werd genoemd.
Maar dat komt door een tv-serie (iets op tv, in ieder geval). Iemand een idee waar ik op doel? Ik kan er maar niet op komen.
Zat dat niet in Kill Bill?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:21 schreef DenHeldert het volgende:
Naar aanleiding van dit topic en dit bericht van modje zarGon:
[..]
Volgens mij bedoelde hij een morgensterquote:Op woensdag 4 december 2013 15:21 schreef DenHeldert het volgende:
Naar aanleiding van dit topic en dit bericht van modje zarGon:
[..]
Jin-Rô?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:57 schreef the_butler het volgende:
Ik hoop dat er anime liefhebbers zijn die me verder kunnen helpen, ik zoek een oude Anime film (2000?), wat ik me goed kan herinneren is dat er een verzets beweging actief was in een megapolis, ze gebruikten de riolen om zich te verplaatsen. In een scene was er een klein meisje met een bruin pakketje over haar schouder (formaat manbag zeg maar). Op een gegeven moment trok ze aan een draad dat uit het tasje kwam en de meest gruwelijke explosie volgde. De politie zag er uit als Duitse soldaten, met gasmaskers, Duitse helmen en rode "ogen".
Wie o wie weet welke Anime film dit geweest zou kunnen zijn?
Mr. Deedsquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:11 schreef DenHeldert het volgende:
Deze vraag zou voor filmkenners gemakkelijk te beantwoorden moeten zijn![]()
Het is een film met Adam Sandler in de hoofdrol.
Ik dacht dat het Happy Gilmore was, echter heb ik die gister gekeken en dat bleek hem dus niet te zijn.
In de film die ik zoek heeft hij geen gevoel in zijn rechtervoet en om dit aan iemand te bewijzen steekt hij er op een gegeven moment in met een kachel-pook.
Top, bedankt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Mr. Deeds
Mr. Deeds (2002) - IMDb
Zie dm.quote:Op zondag 15 december 2013 23:33 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoiik ben niet op zoek naar de naam van een programma, maar naar waar ik het kan vinden. Ik zou graag de afleveringen van Ruby Wax goes Dutch willen terugkijken, en dan met name die met Hans Teeuwen. Maar google helpt me niet verder. Wie kan me helpen?
Plan 9 from Outer Space en The Rocky Horror Picture Showquote:Op woensdag 18 december 2013 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
ola!
ik ben op zoek naar de films die bij onderstaande plaatjes horen:
[ afbeelding ]
The Day the Earth stood still misschien?
[ afbeelding ]
komt me ergens bekend voor, maar heb helaas geen idee....
Het gaat sowieso om cult/pulpfilms....
de reden? dit zijn hints voor 2 films die draaien in het Leeuwarder filmhuis in het kader van Serious Request. ik wil er best heen, maar ik wil eerst weten welke films het zijn
alvast bedankt!
thanks! stom dat ik die laatste niet wist, die heb ik vorig jaar nog gezienquote:Op woensdag 18 december 2013 04:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Plan 9 from Outer Space en The Rocky Horror Picture Show
Daredevil. Blind Fury. Zatoichi. Zoiets?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:06 schreef bartje01 het volgende:
Ik zoek een film die gaat over een blinde jongen die door trillingen goed kan vechten.
Ik denk deze: The Tournament (2009) - IMDb al is 2009 toch niet redelijk oud te noemen denk ik zoquote:Op zaterdag 21 december 2013 05:23 schreef Nederturk het volgende:
Ik heb aantal jaren geleden een film gezien, maar ik kom niet op de naam van het film. Ik weet nog wel in grote lijnen waar het over gaat: Er zijn een aantal expert killers die op een soort van battlefield elkaar moeten afmaken voor geld en roem. Hoofdrolspeelster was een Asian vrouw die uiteindelijk het 'spel' ook wint. Het is een redelijk oude film denk ik, want ik geloof dat ik het in 2009 had gezien.
Ik denk: Fargo (1996) - IMDbquote:Op zaterdag 21 december 2013 05:28 schreef De_uitblinker het volgende:
Kan iemand mij helpen de naam te vinden van een film dat ik lange tijd geleden had gezien?
Volgens mij was de film zelf uit de jaren 90 en het ging over een (serie)moordenaar die actief was in Minnesota. In een van de beginscene's zit er een mooie blonde agente haar krant te lezen achter het bureau. Het gebeurt in een klein, slaperig dorp, afgelegen van de rest van Minnesota. Er is veel sneeuw, stormen, dus ik geloof dat de setting winter is. Veel van de scene's gebeuren in Amerikaanse diner's, die eetcafe's dus langs de provinciale weg. Er wordt ook veel koffie/warme chocolade gedronken.
Mogelijk ging het over een (serie)moordenaar uit de jaren 80.
Alle suggesties welkom.
heb je em inmiddels?quote:Op zondag 15 december 2013 23:33 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoiik ben niet op zoek naar de naam van een programma, maar naar waar ik het kan vinden. Ik zou graag de afleveringen van Ruby Wax goes Dutch willen terugkijken, en dan met name die met Hans Teeuwen. Maar google helpt me niet verder. Wie kan me helpen?
http://www.youtube.com/results?search_query=kistje+pallet&sm=3quote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef Attitude het volgende:
Ik weet niet of ik hier kan plaatsen maar ik zoek een reclame op tv met een nederlandse jongen die in een magazijn werkt met Polen en dan tegen ze roep: kratje! pallet!
ik probeer te zoeken op internet en youtube maar tot nu toe niets gelukt en ik weet ook niet meer van wie die reclame was. misschien dat iemand van jullie het weet?
Dank je wel!!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:55 schreef EvanStone het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=kistje+pallet&sm=3
Super (2010) - IMDbquote:Op zondag 22 december 2013 04:35 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ik ben op zoek naar een film die ik een hele tijd terug eens gezien heb. Het is een film die een beetje kick-ass stijl qua verhaal (soort van). Echter gaat het in deze film niet om het superheldenthema maar verkleden de hoofdpersonages zich gewoon onherkenbaar (man en vrouw/meisje) en willen ze iemand vermoorden. Wat ik verder nog herinner is dat de film vrij grof is en dat de vrouw/meisje behoorlijk gewond raakt. Succes;p
Dat zal hem zijn! Dankje..quote:Op zondag 22 december 2013 10:41 schreef Dagonet het volgende:
It Nearly wasn't Christmas?
It Nearly Wasn't Christmas (TV Movie 1989) - IMDb
Strange Frequency 2quote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef Antaris het volgende:
Goedemiddag,
Ik wil graag een titel van een film weten. Het zijn 3 verhalen en ze gaan allen over muziek. 1 verhaal gaat over een persoon die in een muziekwinkel de gitaar of plectrum van jimi hendrixs koopt. Vervolgens speelt hij supergoed gitaar maar niet zonder gevolgen. Deze film heb ik ooit op Veronica gezien. Als iemand weet welke film ik bedoel die ben ik eeuwig dankbaar.
Nee, nog niet... graag!quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:47 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
heb je em inmiddels?
ik zou je er geloof ik ook aan kunnen helpen
Kung Fu Hustlequote:Op dinsdag 24 december 2013 13:42 schreef DenHeldert het volgende:
OK, ik zoek nog eens film.
Het is een japanse film. Helaas weet ik alleen wat triviale momenten op te rakelen.
Het betreft een komedie met oosterse vechtkunst. Ze hebben speciale krachten. Denk aan heel hoog kunnen springen, superhard kunnen rennen en grootse krachten waarbij ze een compleet dorp kunnen vernietigen. Volgens mij word er op een gegeven moment ook een soort ' Ancient Mythical Dragon Force Field' opgeroepen. De mythical dragon is beschreven in mijn eigen bewoordingen, dit komt niet uit de film.
Op de cover stond volgens mij een afbeelding van iemand in deze pose, maar dan vanaf schuin van voren gezien, met gouden armbanden om. De Engelse versie van de titel betrof volgens mij ook 'iets met armbanden'
Het gaat overigens niet over een tekenfilm.
Wat triviale momenten:
op een gegeven moment zit de hoofdpersoon samen met een maatje in een grote lantaarnpaal. Ze trappen er vanaf de binnenkant deuken is. De deuken hebben precies de vorm van voeten.
Hoofdpersoon is in een klein dorpje. In het klein dorpje is een vrouw de baas, telkens kijkt zij vanaf haar balkonnetje naar buiten. Ze gooit op een gegeven moment vanaf haar balkon een bloempot op de nietsnut van het dorp.
Hoofdpersoon gooit een rotje over een muur, precies als de lokale gangsters aan de andere kant van de muur lopen. De baas van de gangsters krijgt deze op zijn hoofd.
Hoofdpersoon kan (op een gegeven moment?) heel hard rennen. Hij rent langs een verlaten weg achter iemand aan. Hij kan ook ver springen. Zijn tegenstander doet eenzelfde lange sprong en klapt op een groot verkeersbord.
Hier een leuk lijstje, staat vast wel wat tussen...quote:Op donderdag 26 december 2013 16:26 schreef DenHeldert het volgende:
Ben ik weer![]()
Voor vanavond zoek ik geen specifieke film, maar suggesties.
Ik zoek kerstfilms voor volwassenen (denk aan Bad Santa).
Dus niet dat zoetsappige Home Alone gedoe of The Grinch.
Wie helpt me aan een of twee goede films voor volwassenen die met Kerst te maken hebben?
Gremlins en Die Hardquote:Op donderdag 26 december 2013 16:26 schreef DenHeldert het volgende:
Ben ik weer![]()
Voor vanavond zoek ik geen specifieke film, maar suggesties.
Ik zoek kerstfilms voor volwassenen (denk aan Bad Santa).
Dus niet dat zoetsappige Home Alone gedoe of The Grinch.
Wie helpt me aan een of twee goede films voor volwassenen die met Kerst te maken hebben?
OK, maar hoe zijn die kerst?quote:
Spelen zich af tijdens de Kerst. Bij Gremlins is het ook een hoofdthema, bij Die Hard voornamelijk een decor.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:47 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
OK, maar hoe zijn die kerst?![]()
@ kvd looking trailers as we speak
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Spiral_(TV_series) ?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:18 schreef Cubs het volgende:
Ik zoek een Franse tv-serie die politiek als thema heeft. Het gaat over verkiezingen en presidentschap. De serie is volgens mij nieuw te noemen(2008 <).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |