abonnement Unibet Coolblue
pi_131063666
Vorig topic: TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 43

Wie is die acteur?
Je weet het verhaal nog, maar wat was de titel van de film ook weer?
Leuke TV-serie, maar ik kan me de titel niet herinneren....
Vraag het in dit topic!


De volgende vraag staat nog open:

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:02 schreef LadyQ het volgende:
Ik zoek de titel van een nieuwe amerikaanse tv serie. Het gaat over een man die opgenomen is geweest in een psychiatrische kliniek en over wat er daarna met hem gebeurd als die vrijkomt. Hoop dat iemand het weet !
quote:
Wie dit leest is hek.
pi_131063728
Was het Willy de mus?
Edit: nee dus..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 11 september 2013 @ 17:06:13 #3
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_131064187
quote:
11s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Schort het volgende:
Ik zoek een tekenfilm over vogels, musjes die allerlei avonturen beleven in de stad. Een groep rivaliserende musjes tegen andere vogels. Met een musje dat nog moest leren vliegen en eentje kon er lezen die was al ouder. Beetje aan het einde van de telekidstijd vladderde ze rond om een kerk in een stad en beleefde van alles.

Whie?
Was het niet een jongetje die altijd de dieren pestte en daardoor voor straf als mus door het leven moest? (Beetje Nils Holgersson verhaal)
pi_131064213
Ik ben op zoek naar de titel van een Nederlandse serie die ging over een radiostation. Wat ik nog weet is dat er een ietwat donkere jongen in speelt en een mollig meisje. frank Boeyen heeft er volgens mij een gastrol ingespeeld. Dacht dat de NCRV het uitzond tussen '80 en '90. Wie o wie weet de titel?
'krak'
  woensdag 11 september 2013 @ 17:12:31 #5
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_131064385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:07 schreef afstandbediening het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een Nederlandse serie die ging over een radiostation. Wat ik nog weet is dat er een ietwat donkere jongen in speelt en een mollig meisje. frank Boeyen heeft er volgens mij een gastrol ingespeeld. Dacht dat de NCRV het uitzond tussen '80 en '90. Wie o wie weet de titel?
Kanaal 13
!!! Go 49-ers !!!
pi_131064425
quote:
Mijn dank is zeer groot _O_

Was vroeger gek op die meid.
'krak'
pi_131064444
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:06 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Was het niet een jongetje die altijd de dieren pestte en daardoor voor straf als mus door het leven moest? (Beetje Nils Holgersson verhaal)
Dat was Willy de Mus :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 11 september 2013 @ 17:15:18 #8
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_131064467
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef afstandbediening het volgende:

[..]

Mijn dank is zeer groot _O_

Was vroeger gek op die meid.
Voor een Generaal-liefhebber doe ik het graag :)
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 11 september 2013 @ 17:16:37 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_131064501
De generaal is cool
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_131064505
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:15 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Voor een Generaal-liefhebber doe ik het graag :)
Roodkopere fluit van verdienste voor RobertoCarlos :)
'krak'
  woensdag 11 september 2013 @ 17:17:04 #11
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_131064516
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat was Willy de Mus :P
Dan zoekt ie die gewoon :P
pi_131064568
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:17 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Dan zoekt ie die gewoon :P
Die had ik al gevonden. Mijn naam is willy!

Gekkigheid, toch moeten er mensen zijn die het weten.
pi_131064583
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:17 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Dan zoekt ie die gewoon :P
Ja..dat is echt precies zijn omschrijving ook. En ook exact waar ik aan moest denken direct..moet alleen even googlen voor de naam.

Maar blijkbaar toch niet ;)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_131064628
Wacht misschien is het wel willy de mus!

Is er ergens een tekenfilmpje van die mus?

Deze:
Zegt mij niet zoveel.......
pi_131064813
Tjilp de mus?





[ Bericht 37% gewijzigd door afstandbediening op 11-09-2013 17:31:59 ]
'krak'
pi_131064828
Willy the sparrow.....

Volgens mij was het een andere, maar nu twijfel ik wel heel erg.

We houden het maar bij Willy dan :D
pi_131065161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef Schort het volgende:
Wacht misschien is het wel willy de mus!

Is er ergens een tekenfilmpje van die mus?

Deze:
Zegt mij niet zoveel.......
Die mus zelf herken je ook niet? Normaliter zaten ze in de stad ergens op een zolder en dan vlogen ze altijd door een raam naar buiten.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_131065288
Ik denk dat het m is inderdaad. In mijn gedachte zag tie er anders uit, maar ik herken hem zeker. Bij deze is mijn beeld van de mussen weer scherp. Willy!!

Thanks.
  woensdag 11 september 2013 @ 17:43:59 #19
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_131065291
quote:
De volgende vraag staat nog open:

Op maandag 27 mei 2013 14:02 schreef LadyQ het volgende:
Ik zoek de titel van een nieuwe amerikaanse tv serie. Het gaat over een man die opgenomen is geweest in een psychiatrische kliniek en over wat er daarna met hem gebeurd als die vrijkomt. Hoop dat iemand het weet !

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:21 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Deze?
Rectify (TV Series 2013– ) - IMDb
Rectify is het niet.... dat gaat over iemand die ter dood was veroordeeld en toch vrij komt

[ Bericht 45% gewijzigd door RobertoCarlos op 11-09-2013 19:12:40 ]
!!! Go 49-ers !!!
pi_131066872
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:57 schreef DenHeldert het volgende:
Ik zoek een film.
De film is Japans gesproken en speelt zich af in de huidige tijd in (volgens mij) Tokio.
In ieder geval een stedelijke omgeving met veel wolkenkrabbers en dergelijke.
Modern, schoon, duur, een district ruim boven de middenstand.

Het zijn verschillende verhaallijnen die worden getoond, volgens mij 3.
De verhaallijnen komen waarschijnlijk uiteindelijk bij elkaar, dit weet ik niet 100% zeker.

Eén verhaallijn gaat over twee tienermeisjes die op een pleintje zitten, en uiteindelijk twee jongens ontmoeten.
Ze krijgen XTC aangeboden, dit nemen ze aan, en vervolgens gaan ze mee uit. De jongens worden te opdringerig naar de mening van één van de meisjes en ze vertrekt boos. De vriendin, die het kwaad niet in ziet, achter latend. Hoe dit zich ontwikkeld weet ik niet meer.

De andere verhaallijn speelt zich af in 1 van de wolkenkrabbers. Er woont daar een meisje in een duur appartement die smacht naar menselijk contact. Meerdere keren zie je dat ze zich ineens naakt toont aan bezoek, op totaal ongepaste momenten en aan totaal ongepaste personen. Ze wordt ook (ondanks dat ze best mooi is) telkens afgewezen omdat mensen medelijden met haar hebben daar ze duidelijk wanhopig is en psychisch niet helemaal in orde. Het lijdzame druipt van haar af. Eén maal ging het om een oud-leraar van haar, die boos werd en haar vader belt. Het blijkt zijn appartement te zijn. Het meisje zit psychisch in de knoop (omdat ze vader zo mist die schijnbaar nooit thuis is?) Volgens mij pleegt ze zelfmoord door van de toren af te springen, dit weet ik niet meer zeker.

De derde verhaallijn is mij geheel ontschoten, het kunnen dus misschien ook maar twee verhaallijnen zijn.

Het is geen cult- of totaal onbekende film. Hij kreeg goede recensies op bv. Moviemeter en IMDB.
Denk aan het kaliber 'Confessions' oftewel 'Kokuhaku'
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 01:27 schreef Mark het volgende:

[..]

Een gedeelte ervan lijkt wel op de verhaallijn uit Babel die zich in Japan afspeelt, als ik het me goed herinner
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 01:41 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Juist, precies waar ik aan dacht :)
quote:
12s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:31 schreef Selyn het volgende:

[..]

Het is ook Babel geloof ik :P
Het is inderdaad Babel.
Ik dacht dat het hele gebeuren met Brad Pitt en zijn vrouw een film op zich was,
maar dat is dus een van de verhaallijnen.

Bedankt!

[ Bericht 39% gewijzigd door DenHeldert op 11-09-2013 19:55:57 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
  Moderator donderdag 12 september 2013 @ 14:35:54 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_131094682
Ik zoek de titel van een kinder-/jeugdserie. Tachtiger/negentiger jaren gok ik. Ik DENK dat het Australisch was of Canadees. Het ging over 2 kinderbendes, de kinderen hadden nogal vreemde kleren aan en gekleurde haren (paars en zo).

Volgens mij speelde het in de toekomst, de kinderen hadden de macht overgenomen en wilden niet volwassen worden of waren in oorlog met de volwassenen, zoiets.

Echt gevolgd heb ik het destijds niet, meer kan ik me er dan ook niet van herinneren :') Ik moest er opeens aan denken en kan het niet uitstaan als ik dan niet op de titel kan komen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131094884
quote:
99s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
Ik zoek de titel van een kinder-/jeugdserie. Tachtiger/negentiger jaren gok ik. Ik DENK dat het Australisch was of Canadees. Het ging over 2 kinderbendes, de kinderen hadden nogal vreemde kleren aan en gekleurde haren (paars en zo).

Volgens mij speelde het in de toekomst, de kinderen hadden de macht overgenomen en wilden niet volwassen worden of waren in oorlog met de volwassenen, zoiets.

Echt gevolgd heb ik het destijds niet, meer kan ik me er dan ook niet van herinneren :') Ik moest er opeens aan denken en kan het niet uitstaan als ik dan niet op de titel kan komen.
The Tribe.
  Moderator donderdag 12 september 2013 @ 14:44:01 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_131094935
quote:
Heldin! Dat is het. Ik dacht dat het ouder was, dankje *O*

De lijsten van Australische en Canadeze tv-series dus voor niks doorgenomen want het was geen van beiden _O-

Best vet eigenlijk als ik zo een youtube bekijk!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_131095322
quote:
99s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Karina het volgende:

[..]

Heldin! Dat is het. Ik dacht dat het ouder was, dankje *O*

De lijsten van Australische en Canadeze tv-series dus voor niks doorgenomen want het was geen van beiden _O-

Best vet eigenlijk als ik zo een youtube bekijk!
Lullig :D :+

Ik was ook een beetje verbaasd toen ik 1999 zag staan! Vond het ook een gave serie altijd :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 21:27:24 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_131143509
Een serie van vroeger, misschien op BNN over een groep jongeren waarvan één uit de groep alles filmde en het zo net echt leek. Later kwam men erachter dat het gewoon gespeeld was. Eén jongen had een kledingmerk genaamd Zebra? en een andere jongen was gek en liep naakt rond of zo.

Iemand enig idee? :') Ik heb het volgens mij zelf nooit gezien :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_131158761
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
Een serie van vroeger, misschien op BNN over een groep jongeren waarvan één uit de groep alles filmde en het zo net echt leek. Later kwam men erachter dat het gewoon gespeeld was. Eén jongen had een kledingmerk genaamd Zebra? en een andere jongen was gek en liep naakt rond of zo.

Iemand enig idee? :') Ik heb het volgens mij zelf nooit gezien :+
Beetje een long shot, maar misschien Kicken?
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:20:00 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_131158961
Nee, dat is het niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 14 september 2013 @ 13:45:22 #28
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_131161221
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, dat is het niet.
is dat over die groep, die op vakantie ging, in australie of new zeeland
en dat er 1 een totale AARS was.

en toen ze mekaar voor het eerst zagen op het vliegeld, herkende 1 meid een jonge en toen moest ze huilen op de WC?

welke dat is weet ik zo ook niet, kan er in ieder geval niet opkomen
mee bekant vangde gin haas.
pi_131161297
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:45 schreef kawa4 het volgende:

[..]

is dat over die groep, die op vakantie ging, in australie of new zeeland
en dat er 1 een totale AARS was.

en toen ze mekaar voor het eerst zagen op het vliegeld, herkende 1 meid een jonge en toen moest ze huilen op de WC?

welke dat is weet ik zo ook niet, kan er in ieder geval niet opkomen
Dat is Kicken ;)
  zaterdag 14 september 2013 @ 13:49:00 #30
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_131161357
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:47 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat is Kicken ;)
ow weer wat geleerd,
maar nee dan kan ik je nie helpen
mee bekant vangde gin haas.
  zaterdag 14 september 2013 @ 13:49:19 #31
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_131161367
Nee, dit is gewoon in Nederland en het werd gefilmd alsof het echt was en iedereen was helemaal verbaasd toen later bleek dat het gewoon gescript was oid.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 14 september 2013 @ 13:53:47 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_131161512
Ooohh, hij heeft het via het Kicken-linkje wel gevonden! Finals heette het.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 14 september 2013 @ 13:54:50 #33
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_131161543
Finals ja, dat was echt een bazenserie.

Iedereen dacht in het begin ook dat het allemaal echt was.
Je moeder is een hamster
  zaterdag 14 september 2013 @ 15:01:47 #34
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_131163498
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:17 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Dan zoekt ie die gewoon :P
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:43 schreef Schort het volgende:
Ik denk dat het m is inderdaad. In mijn gedachte zag tie er anders uit, maar ik herken hem zeker. Bij deze is mijn beeld van de mussen weer scherp. Willy!!

Thanks.
Dus toch :D
  zaterdag 14 september 2013 @ 21:01:38 #35
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_131176117
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:54 schreef Crutch het volgende:
Finals ja, dat was echt een bazenserie.

Iedereen dacht in het begin ook dat het allemaal echt was.
Die chick met die zwarte haren
  woensdag 18 september 2013 @ 19:22:11 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_131322596
Frustrerend als je ergens niet op kan komen!!! }:|

Ik zoek de titel van een film. Eentje die in NL nog niet uit is, of misschien niet eens kom. Zag hem een paar maanden terug op apple.com/trailers, maar daar is ie al weg en kan dus niet zoeken want ben de titel kwijt.

Komt ie:

Film over een groepje jongens en meisjes die het spelletje vlag veroveren gaan spelen in de bossen. Met de enorme fantasie die ze hebben lijken de stokken en stenen die ze gebruiken als wapens al snel op echte geweren en lijkt het uit de hand te gaan lopen.

Het is niet Kings of Summer, maar die stijl had het wel een beetje. Ik zat met een titel als "This means war" in m'n hoofd, maar dat is 'm niet.

:'(

EDIT: Mijn laatste poging tot zelf zoeken zojuist was in het engels op "capture the flag"en hoppa.... I DECLARE WAR.

never mind :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_131428517
Ik zoek de naam van een film over een psychopathische seriemoordenaar uit de jaren 80. De film zelf was waarschijnlijk gemaakt in 1990. Het gaat over een klein dorp in het platteland van Minnesota, waar niemand ook maar iets vermoedt. Er is een knappe politieagente die aan de zaak werkt, en zit in een cafe iets te eten in de eerste scenes.

Ik herinner mij verder niets van alleen dat het waarschijnlijk een leuke film was, en ik wil het iig weer eens bekijken = tenminste de openingsscenes.

Wie o wie kent dit?
pi_131436873
Opzoek naar de volgende titel.

Iets met Arthus witwicks spiders oid.

Korte omschrijving van de film:

De film gaat over een (volgens mij incompleet gezin), broer zus en moeder dacht ik erven een huis van een oom (Volgens mij Arthur), er blijken allemaal trollen rond dat huis te zitten, waar hun oom al een boek over had geschreven. Er is ook een goede ''trol'' een klein mannetje die heel erg van crackers met honing houd. Als hij boos word dan word hij ook echt heel boos. Moeder geloof niks van alle verhalen over trollen e.d totdat ze van haar werk komt, en de trollen een aanval op het huis plegen. Ze verdedigen zicht dmv ketchup zout tomaten enz enz.

Het zou geweldig zijn als iemand de naam wist.
pi_131438332
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:14 schreef 19george97 het volgende:
Opzoek naar de volgende titel.

Iets met Arthus witwicks spiders oid.

Korte omschrijving van de film:

De film gaat over een (volgens mij incompleet gezin), broer zus en moeder dacht ik erven een huis van een oom (Volgens mij Arthur), er blijken allemaal trollen rond dat huis te zitten, waar hun oom al een boek over had geschreven. Er is ook een goede ''trol'' een klein mannetje die heel erg van crackers met honing houd. Als hij boos word dan word hij ook echt heel boos. Moeder geloof niks van alle verhalen over trollen e.d totdat ze van haar werk komt, en de trollen een aanval op het huis plegen. Ze verdedigen zicht dmv ketchup zout tomaten enz enz.

Het zou geweldig zijn als iemand de naam wist.
spiderwick chronicles ;)
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  zondag 22 september 2013 @ 17:16:46 #40
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_131447491
In de jaren 80 heb ik eens een Italiaanse jeugdfilm gezien, die zich afspeelde in Venetie. Film of serie moet uit de jaren 70 of begin jaren 80 zijn.

Deze leeuw op het San Marco plein speelde daarbij een rol. Hij bewoog af en toe zijn vleugels.



Iemand die toevallig de naam weet?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_131498573
Ik ben nieuwsgierig naar de naam van een kinderserie van vroeger waar ik nog weinig van weet, dus het wordt moeilijk!

Wat ik nog wel weet:
- Het werd uitgezonden op de publieke omroep (ned 1 of ned 3)
- Het kwam volgens mij na Mijn Frans tante Gazeuse of Hey Arnold (Maar dat week ik niet 100% zeker!)
- Het was een serie met echte mensen.
- Het was Nederlands gesproken (maar dat zou ook nagesynchroniseerd kunnen zijn, dat had ik toen nog niet zo door;))
- Het speelde zich vroeger af (volgens mij in de middeleeuwen).
- De serie was in en rondom een kasteel.

Iemand?

Ik herinner me ook nog een stukje. Er was een man (volgens mij een reus) en hij wilde mensen opeten. En toen zei hij tegen een vrouw: ik ga iedereen opeten. De vrouw zei toen: Maar ik ben helemaal niet iedereen, ik ben...*naam*. En toen gingen ze allemaal dansen in een kasteel en de reus vroeg nog aan een aantal mensen of ze iedereen waren, maar dat was niemand.
(Heel vreemd, maar dat is het enige wat ik nog weet!!)
pi_131498642
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 17:16 schreef Waaghals het volgende:
In de jaren 80 heb ik eens een Italiaanse jeugdfilm gezien, die zich afspeelde in Venetie. Film of serie moet uit de jaren 70 of begin jaren 80 zijn.

Deze leeuw op het San Marco plein speelde daarbij een rol. Hij bewoog af en toe zijn vleugels.

[ afbeelding ]

Iemand die toevallig de naam weet?
Niet Italiaans maar misschien: http://www.kindertv.net/i(...)van-venetie-het-1982
pi_131499830
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 23:00 schreef koemleit het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar de naam van een kinderserie van vroeger waar ik nog weinig van weet, dus het wordt moeilijk!

Wat ik nog wel weet:
- Het werd uitgezonden op de publieke omroep (ned 1 of ned 3)
- Het kwam volgens mij na Mijn Frans tante Gazeuse of Hey Arnold (Maar dat week ik niet 100% zeker!)
- Het was een serie met echte mensen.
- Het was Nederlands gesproken (maar dat zou ook nagesynchroniseerd kunnen zijn, dat had ik toen nog niet zo door;))
- Het speelde zich vroeger af (volgens mij in de middeleeuwen).
- De serie was in en rondom een kasteel.

Iemand?

Ik herinner me ook nog een stukje. Er was een man (volgens mij een reus) en hij wilde mensen opeten. En toen zei hij tegen een vrouw: ik ga iedereen opeten. De vrouw zei toen: Maar ik ben helemaal niet iedereen, ik ben...*naam*. En toen gingen ze allemaal dansen in een kasteel en de reus vroeg nog aan een aantal mensen of ze iedereen waren, maar dat was niemand.
(Heel vreemd, maar dat is het enige wat ik nog weet!!)
Was het misschien 'Kulderzipken'? Dat is een Vlaamse kinderserie, maar ik weet niet of hij op de Nederlandse publieke omroep is uitgezonden. Wel op Ketnet, en ook daar kwam 'Hey Arnold' op.

Volgens mij komt het betreffende stukje over 'de blote bosmens', zie de laatste paar minuten van deze aflevering:
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:17:28 #44
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_131503397
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 23:02 schreef koemleit het volgende:

[..]

Niet Italiaans maar misschien: http://www.kindertv.net/i(...)van-venetie-het-1982
Thnx! _O_
Dit moet hem wel zijn. Jammer dat er bijna niks van te vinden is op internet.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:46:23 #45
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_131503698
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:17 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Thnx! _O_
Dit moet hem wel zijn. Jammer dat er bijna niks van te vinden is op internet.
zucht :P Italiaanse jeugdfilm }:| :N
!!! Go 49-ers !!!
pi_131505166
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:28 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Was het misschien 'Kulderzipken'? Dat is een Vlaamse kinderserie, maar ik weet niet of hij op de Nederlandse publieke omroep is uitgezonden. Wel op Ketnet, en ook daar kwam 'Hey Arnold' op.

Volgens mij komt het betreffende stukje over 'de blote bosmens', zie de laatste paar minuten van deze aflevering:
Ja, dat is de serie en aflevering! Bedankt :)
pi_131555142
Hallo!

Ik zoek de naam van de serie waarin een bedrijfsleider met zijn assistenten door de gangen van een bedrijf loopt, een cliché die je wel vaker ziet op tv, maar dan een parodie erop. Het einde van deze komische scene is dan dat de bedrijfsleider door een gat valt. Het is telkens dezelfde setting met variërende absurde dialogen. Ik weet niet meer of het nu een serie uit Nederland is of een engelstalige serie.

Alvast bedankt!
Koe.
pi_131556306
ik heb het al. The Armstrong & Miller Show. bedankt.
pi_131575204
Ik ben al lange tijd op zoek naar twee films, ben benieuwd!

1. Jochie (ik denk zuidamerikaans) rent door de straten met een smeltend blok ijs. Iedereen probeert het ijs van hem af te pakken. (Gezien in 1995 ofzo)

2. Indiaas (?) Meisje wordt steeds lastig gevallen door een oudere man (oom?) die haar begeert. Uiteindelijk krijgt hij een hartaanval, doordat ze haar jurk voor hem uit doet.
pi_131761571
Hallo,

Wie kan mij helpen:
Het gaat om een film (lichte horror denk ik) van al eventjes geleden. Het plot was ongeveer als volgt; Een vrouw trouwt met een man die in een groot huis woont. In mijn belevenis is de vrouw jonger dan de man en de man heeft dacht ik een baard.
De vrouw mag van de man in alle kamers komen behalve in 1. En ze mag ook niet in een kast komen (een soort secretaire denk ik, met van de vele laatjes) Dit doet ze uiteraard wel en daarin zit de sleutel van de geheime kamer. En ze gaat daar ook kijken. Daar staan allemaal vrouwen die dood zijn als model opgesteld. Ze word dan natuurlijk betrapt door de man, die volgens mij dan van al zijn dode vrouwen gaat uitleggen hoe ze (door hem??) zijn omgebracht. Ik dacht 1 met kraaien, 1 met onthoofding.
Verder weet ik niet meer hoe hij ging.

Hopelijk weet iemand de titel van de film!! Alvast bedankt voor het meedenken!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')