Beetje een long shot, maar misschien Kicken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef Harajuku. het volgende:
Een serie van vroeger, misschien op BNN over een groep jongeren waarvan één uit de groep alles filmde en het zo net echt leek. Later kwam men erachter dat het gewoon gespeeld was. Eén jongen had een kledingmerk genaamd Zebra? en een andere jongen was gek en liep naakt rond of zo.
Iemand enig idee?Ik heb het volgens mij zelf nooit gezien
is dat over die groep, die op vakantie ging, in australie of new zeelandquote:
Dat is Kickenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:45 schreef kawa4 het volgende:
[..]
is dat over die groep, die op vakantie ging, in australie of new zeeland
en dat er 1 een totale AARS was.
en toen ze mekaar voor het eerst zagen op het vliegeld, herkende 1 meid een jonge en toen moest ze huilen op de WC?
welke dat is weet ik zo ook niet, kan er in ieder geval niet opkomen
quote:
Dus tochquote:Op woensdag 11 september 2013 17:43 schreef Schort het volgende:
Ik denk dat het m is inderdaad. In mijn gedachte zag tie er anders uit, maar ik herken hem zeker. Bij deze is mijn beeld van de mussen weer scherp. Willy!!
Thanks.
Die chick met die zwarte harenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:54 schreef Crutch het volgende:
Finals ja, dat was echt een bazenserie.
Iedereen dacht in het begin ook dat het allemaal echt was.
spiderwick chroniclesquote:Op zondag 22 september 2013 12:14 schreef 19george97 het volgende:
Opzoek naar de volgende titel.
Iets met Arthus witwicks spiders oid.
Korte omschrijving van de film:
De film gaat over een (volgens mij incompleet gezin), broer zus en moeder dacht ik erven een huis van een oom (Volgens mij Arthur), er blijken allemaal trollen rond dat huis te zitten, waar hun oom al een boek over had geschreven. Er is ook een goede ''trol'' een klein mannetje die heel erg van crackers met honing houd. Als hij boos word dan word hij ook echt heel boos. Moeder geloof niks van alle verhalen over trollen e.d totdat ze van haar werk komt, en de trollen een aanval op het huis plegen. Ze verdedigen zicht dmv ketchup zout tomaten enz enz.
Het zou geweldig zijn als iemand de naam wist.
Niet Italiaans maar misschien: http://www.kindertv.net/i(...)van-venetie-het-1982quote:Op zondag 22 september 2013 17:16 schreef Waaghals het volgende:
In de jaren 80 heb ik eens een Italiaanse jeugdfilm gezien, die zich afspeelde in Venetie. Film of serie moet uit de jaren 70 of begin jaren 80 zijn.
Deze leeuw op het San Marco plein speelde daarbij een rol. Hij bewoog af en toe zijn vleugels.
[ afbeelding ]
Iemand die toevallig de naam weet?
Was het misschien 'Kulderzipken'? Dat is een Vlaamse kinderserie, maar ik weet niet of hij op de Nederlandse publieke omroep is uitgezonden. Wel op Ketnet, en ook daar kwam 'Hey Arnold' op.quote:Op maandag 23 september 2013 23:00 schreef koemleit het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar de naam van een kinderserie van vroeger waar ik nog weinig van weet, dus het wordt moeilijk!
Wat ik nog wel weet:
- Het werd uitgezonden op de publieke omroep (ned 1 of ned 3)
- Het kwam volgens mij na Mijn Frans tante Gazeuse of Hey Arnold (Maar dat week ik niet 100% zeker!)
- Het was een serie met echte mensen.
- Het was Nederlands gesproken (maar dat zou ook nagesynchroniseerd kunnen zijn, dat had ik toen nog niet zo door;))
- Het speelde zich vroeger af (volgens mij in de middeleeuwen).
- De serie was in en rondom een kasteel.
Iemand?
Ik herinner me ook nog een stukje. Er was een man (volgens mij een reus) en hij wilde mensen opeten. En toen zei hij tegen een vrouw: ik ga iedereen opeten. De vrouw zei toen: Maar ik ben helemaal niet iedereen, ik ben...*naam*. En toen gingen ze allemaal dansen in een kasteel en de reus vroeg nog aan een aantal mensen of ze iedereen waren, maar dat was niemand.
(Heel vreemd, maar dat is het enige wat ik nog weet!!)
Thnx!quote:Op maandag 23 september 2013 23:02 schreef koemleit het volgende:
[..]
Niet Italiaans maar misschien: http://www.kindertv.net/i(...)van-venetie-het-1982
zuchtquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:17 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Thnx!![]()
Dit moet hem wel zijn. Jammer dat er bijna niks van te vinden is op internet.
Ja, dat is de serie en aflevering! Bedanktquote:Op maandag 23 september 2013 23:28 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Was het misschien 'Kulderzipken'? Dat is een Vlaamse kinderserie, maar ik weet niet of hij op de Nederlandse publieke omroep is uitgezonden. Wel op Ketnet, en ook daar kwam 'Hey Arnold' op.
Volgens mij komt het betreffende stukje over 'de blote bosmens', zie de laatste paar minuten van deze aflevering:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |