abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 september 2013 @ 16:10:37 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131097345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:08 schreef alweereennaampie het volgende:

[..]

Haha, dat gaat alleen op als alles open is...
Liftschachten en dergelijke zijn gedeeld, je kon niet in 1 x met de lift naar de top, daar moest je een paar x voor overstappen.

Daarom is het verhaal van de vuurbal uit de liftschacht beneden ook zo wazig....

Hoge hoed linkjes?
Waar doel je op?
Dat ik het uit mn duim zuig?

Nee jouw melkpakken theorie is baanbrekend 8)7

nee maar wel te begrijpen voor de mensen die beetje moeite hebben met wiskunde en natuurkunde..
waarom geen makkelijke vergelijking?

:) het hoeft niet baanbrekend te zijn met lastige berekeningen als het maar begrijpelijk is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131097378
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

In het zwaardvechters voorbeeld, degene die het hardst slaat wint :) Heb je wel eens gezien hoeveel schade een simpele houten balk in een tornado kan doen?
Bijv:

Dan heb je ook een relatief zacht object (houten balk) die met hoge snelheid tegen een relatief hard object (de bakstenen muur) klapt.
Het gaat niet over wie is sterkste wint,het gaat over welke zwaard krijgt de meeste schade.....maar toch niet 'n goeie voorbeeld.

Re: tornado voorbeeld....denk je dat 'n dunne stuk alu kan door 'n 10 keer dikkerer stuk staal ?
Ik denk van niet.
Het is onmogelijk voor 'n vleigtuig te doen wat wij zijn misleid en verwachten(expected) te geloven.
Dus de beelden zijn niet echt imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131097407
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb niet zo snel stoeptegels bij de hand. Maar in hoeverre zijn stoeptegels te vergelijken met een gigantisch gebouw?

[..]

Ik zie niet in hoe die vergelijking zou moeten slaan op WTC. Een instorting kan zich immers ook versnellen.

[..]

Ik denk dat je het verkeerd bekijkt.

[..]

Dat verwacht je dan duidelijk verkeerd.
Natuurlijk ik ben gek, zie het verkeerd, snap het niet or whatever...
:W
"Anybody willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both."
Benjamin Franklin.
The best way to controle people, and controle them utterly, is to take a little of their freedom at a time. This way the
pi_131097412
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:08 schreef alweereennaampie het volgende:

[..]

Haha, dat gaat alleen op als alles open is...
Liftschachten en dergelijke zijn gedeeld, je kon niet in 1 x met de lift naar de top, daar moest je een paar x voor overstappen.

Daarom is het verhaal van de vuurbal uit de liftschacht beneden ook zo wazig....

Hoge hoed linkjes?
Waar doel je op?
Dat ik het uit mn duim zuig?

Nee jouw melkpakken theorie is baanbrekend 8)7
Hahaha jij begrijpt echt niet waar je het over hebt heh :D
Zolang elke verdieping met 1 liftschacht aan een andere zit is het al genoeg.

Melkpakken theorie is idd niet baanbrekend dat is namelijk hoe druk werkt.
heb jij al enig ondersteunend bewijs voor jouw, daadwerkelijk baanbrekende, theorien of blijf je liever hangen in leeg gezever over hoe jij allemaal weet hoe de wereld werkt maar geen bewijs kunt leveren omdat je te druk bezig bent met totaal irrelevante filmpjes posten?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_131097460
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat eronder zit duwt tegen, kan niet genoeg duwen, breekt, en valt mee met de rest. Het bied een weerstand, maar niet genoeg om het tot stoppen te brengen.
_O- _O- _O-

Volhouden!!!!!!

2/3 vs 1/3 :W
"Anybody willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both."
Benjamin Franklin.
The best way to controle people, and controle them utterly, is to take a little of their freedom at a time. This way the
pi_131097479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef alweereennaampie het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Volhouden!!!!!!

Kom eens met wat anders dan alleen filmpjes (een artikel, bij voorkeur met die berekening erin) en de discussie wordt een stuk interessanter.
Ja doei.
  donderdag 12 september 2013 @ 16:17:43 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131097547

Btw mooi plattegrondje met doorsnede wtc gebouw.
Neem aan dat iedereen begreep dat je niet zo met 1 lift van boven naar benee kon..
wat wel erg bekend is dat het lift gedeelte het meest stabielle gedeelte is in een gebouw.
  donderdag 12 september 2013 @ 16:17:56 #158
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131097552
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat niet over wie is sterkste wint,het gaat over welke zwaard krijgt de meeste schade.....maar toch niet 'n goeie voorbeeld.

Re: tornado voorbeeld....denk je dat 'n dunne stuk alu kan door 'n 10 keer dikkerer stuk staal ?
Ik denk van niet.
Het is onmogelijk voor 'n vleigtuig te doen wat wij zijn misleid en verwachten(expected) te geloven.
Dus de beelden zijn niet echt imo.
Daar gaat het juist wel over! Je moet je niet blind staren op materiaaleigenschappen. De vorm, snelheid etc zijn veel belangrijker. Denk bijvoorbeeld aan de langgerekte vorm van het vliegtuig. Al die energie concentreert zich dan in een vrij klein oppervlak. Daarom kan die zachte houten balk ook door een harde bakstenen muur heen. Als je die er bijvoorbeeld plat tegenaan schiet zal dat niet gebeuren.

Misschien anders gesteld, als jij gelijk hebt, kan je dan verklaren waarom die houten balk door de bakstenen muur kan vliegen? :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131097563
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hahaha jij begrijpt echt niet waar je het over hebt heh :D
Zolang elke verdieping met 1 liftschacht aan een andere zit is het al genoeg.

Melkpakken theorie is idd niet baanbrekend dat is namelijk hoe druk werkt.
heb jij al enig ondersteunend bewijs voor jouw, daadwerkelijk baanbrekende, theorien of blijf je liever hangen in leeg gezever over hoe jij allemaal weet hoe de wereld werkt maar geen bewijs kunt leveren omdat je te druk bezig bent met totaal irrelevante filmpjes posten?
Precies die liftschachten waren dus NIET 1 lengte...

Wat ik zeg kan je narekenen, als jij dat NIET wilt, moet je niet mij als nalatig bestempellen!!!!!!!!!

En ja het is theorie, een theorie die beter aansluit dan het wazige NIST rapport...

Benjamin Franklin.
  donderdag 12 september 2013 @ 16:18:42 #160
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131097579
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef alweereennaampie het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Volhouden!!!!!!

Kan je ook serieus reageren? Dit begint nogal kinderachtig te worden.
Onikaan ni ov dovah
pi_131097618
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Yep. Nogal.
pi_131097674
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kom eens met wat anders dan alleen filmpjes (een artikel, bij voorkeur met die berekening erin) en de discussie wordt een stuk interessanter.
Eun nee, dit is de laatste dag dit ik hier ben, deze discussie heb ik jaren geleden al gehad...
Ik lever wat ik denk dat belangrijk is, en verder staan mijn vragen in mn eerste post...

En aangezien je alleen belangstelling hebt om per detail te gaan bekvechten, heb ik daar ckers geen zin in.
Verklaar jij de rest van mn 1ste post maar, dan kennen we verder discuseren!

IMO was Osama in staat? Ja
IMO had de mogelijkheden? NEE

Benjamin Franklin.
pi_131097716
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vergeet de smileys niet, die voegen erg veel toe in deze discussie. De skills die je nodig hebt om zo'n zwaaiende smiley te posten zijn zo speciaal en moeilijk dat het extreem veel cred en autoreteit geeft. Elke keer dat ik zo'n smiley zie begin ik toch echt wel te twijfelen aan mijn opleiding. Als ze mij niet geleerd hebben zo witty te zijn, waar hebben ze dan nog meer gefaald?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_131097747
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef alweereennaampie het volgende:

[..]

Eun nee, dit is de laatste dag dit ik hier ben, deze discussie heb ik jaren geleden al gehad...
Ik lever wat ik denk dat belangrijk is, en verder staan mijn vragen in mn eerste post...

En aangezien je alleen belangstelling hebt om per detail te gaan bekvechten, heb ik daar ckers geen zin in.

Goed verhaal man. Fijn om te zien dat het inderdaad meer geblaat dan wol is.
Ja doei.
pi_131097756
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is dudelijk genoeg dacht ik....
2/3 wat staat en 1/3 wat daar doorheen valt, althans dat zeg jij toch??

dat is 8)7
Benjamin Franklin.
  donderdag 12 september 2013 @ 16:25:51 #166
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131097791
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef alweereennaampie het volgende:

[..]

Is dudelijk genoeg dacht ik....
2/3 wat staat en 1/3 wat daar doorheen valt, althans dat zeg jij toch??

dat is 8)7
Jup, zie het voorbeeld met iemand die op je nek springt, vs iemand die daar rustig op klimt. Of ga je nu ontkennen dat dit niet uitmaakt?
Onikaan ni ov dovah
pi_131097805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Yep. Nogal.
Dat krijg je met die ongelovelijke tegen archumenten....
2/3 vs 1/3 welke wint?
Benjamin Franklin.
pi_131097826
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef alweereennaampie het volgende:

[..]

IMO had hj de mogelijkheden? NEE

Benjamin Franklin.
pi_131097859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:12 schreef alweereennaampie het volgende:

[..]

Natuurlijk ik ben gek, zie het verkeerd, snap het niet or whatever...
Ik zeg niet dat je gek bent. Ik denk alleen dat de vergelijking tussen wat stoeptegels en een van de grootste gebouwen ter wereld niet helemaal accuraat is en dat conclusies daaraan verbinden wellicht wat voorbarig is.
Conscience do cost.
pi_131097860
Mijn hemel, en ik dacht dat mijn natuurkundekennis een ramp was.
Ja doei.
pi_131097878
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:18 schreef alweereennaampie het volgende:

[..]

Precies die liftschachten waren dus NIET 1 lengte...

Wat ik zeg kan je narekenen, als jij dat NIET wilt, moet je niet mij als nalatig bestempellen!!!!!!!!!

En ja het is theorie, een theorie die beter aansluit dan het wazige NIST rapport...

Naast spellen kun je dus ook niet lezen, ik zei juist dat het er niet toe doet of ze wel of niet 1 lengte zijn -.-

Ik kan overigens niet narekenen wat je zegt want je geeft je berekening niet, noch je redenatie :P
Als je wilt dat ik je nareken, geef dan eerst eens aan wat er precies volgens jou onmogelijk is.

Je zegt dat een vallend object moet vertragen wanneer het iets anders tegenkomt. Dat klopt, echter is de hoeveelheid vertraging afhankelijk van de kracht van het vallend object en de draagkracht van waar het op valt. De vertraging kan dus heel klein zijn. Aangezien het gebouw nooit sneller is gevallen dan valversnelling (en bijna de hele duur zelfs langzamer) komt dat dus overeen met de werkelijkheid.

Dus nogmaals, hoe langzaam had het gebouw volgens jou moeten vallen, dat wat er gebeurd is te snel zou zijn? Te snel ten ozichtte van wat?
pi_131097916
quote:

[..]

Bedankt voor de 300 :W
Ik had gehoord dat Fok! een recentelijk tekort daaraan had dus fijn dat je het weer bijgevuld hebt voor je vertrek.
  donderdag 12 september 2013 @ 16:29:30 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131097917
quote:

[..]

IMO was Osama in staat? Ja (genoeg volgers)
IMO had de mogelijkheden? Ja ( paar mensen die vliegtuig konden besturen, nah een beetje)

Maar ff recap, daarover. de aanslag was zelfs opgeeist door een volledig andere groepering.
tot 4 jaar na de aanslag heeft Osama ontkend.
we heeft hij de aanslag plegers gefeliciteerd
pi_131097949
Waarom gaat 'ie eigenlijk weg? FEMA-kamp oproep gehad?
Ja doei.
pi_131098070
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Vergeet de smileys niet, die voegen erg veel toe in deze discussie. De skills die je nodig hebt om zo'n zwaaiende smiley te posten zijn zo speciaal en moeilijk dat het extreem veel cred en autoreteit geeft. Elke keer dat ik zo'n smiley zie begin ik toch echt wel te twijfelen aan mijn opleiding. Als ze mij niet geleerd hebben zo witty te zijn, waar hebben ze dan nog meer gefaald?
Whaaaaaaaaaaaaaa kneuzen allemaal, karakter moord en afkraken omdat ze niks kunnen inbrengen wat echt op mjn 1e post ingaat.

Alleen knullige archumenten alleen maar om te claimen dat wat ik zeg onmogelijk is...
Jullie vergeten 1 belangrijk ding, het NIST rapport is onmogelijk...

Geloof je het niet???
Pak het erbij, lees, en daarna doe je een reconstructie....
See what happens...

Kan, wil of boeit dit je niet?

In diverse post (films) zie je die berekeningen een ander resultaat geven als het NIST rapport.

Hoe dan ook, geloof wat je wilt...
Benjamin Franklin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')