quote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben op. 20 km gefietst en dat allemaal voor 2 lapjes.
Dan zal ik maar niet vertellen over die trui die ik eigenlijk helemaal niet van mezelf mocht kopen, maar wel gekocht hebquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen over die trui die ik eigenlijk helemaal niet van mezelf mocht kopen, maar wel gekocht heb
En ik de rest van de maand alleen maar op droog brood levenquote:
Terwijl je je nieuwe trui draagt.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik de rest van de maand alleen maar op droog brood leven
Kan je ook moeilijk op je nieuwe trui knoeienquote:Op woensdag 11 september 2013 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik de rest van de maand alleen maar op droog brood leven
Want ik had natuurlijk nog niet genoeg kleren, want de kast puilt ook helemaal niet uitquote:Op woensdag 11 september 2013 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Terwijl je je nieuwe trui draagt.
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 september 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want ik had natuurlijk nog niet genoeg kleren, want de kast puilt ook helemaal niet uit
Ik ookquote:Op woensdag 11 september 2013 13:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik vind het trouwens wel een leuke trui.
Je bent gegroeid?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:42 schreef ChatGirl het volgende:
Ik mag van mezelf binnenkort een keer gigantisch shoppen. Ik heb toch geen truien meer die passen
Gekrompenquote:
In de breedte mag ik hopen. En dat is altijd goed nieuwquote:
Zeker. Alleen merkte ik dat ik wel een béétje aan het doorslaan wasquote:Op woensdag 11 september 2013 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de breedte mag ik hopen. En dat is altijd goed nieuw
Het zijn allemaal mensen zonder internetverbinding die reageren op Dr. Pop.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:51 schreef Bronson het volgende:
Mijn hemel: https://www.google.nl/#q=juli%20juli%20july&safe=off
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:51 schreef Bronson het volgende:
Mijn hemel: https://www.google.nl/#q=juli%20juli%20july&safe=off
![]()
![]()
![]()
picsquote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan 2 weken lang elke dag een ander rokje aan
En er 2 verschillende hempjes op dragenquote:
Is de recessie wel voelbaar onder je shirtquote:Op woensdag 11 september 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En er 2 verschillende hempjes op dragen
De recessie is duidelijk niet voelbaar in mijn kledingkast
Neequote:Op woensdag 11 september 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is de recessie wel voelbaar onder je shirt?
pics!quote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NeeMijn tieten zijn gegroeid sinds de recessie. Stom vind ik dat.
Vertel!quote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
topshowquote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik hoop eerder "topless" showquote:
WAT EEN TIETEN WAT EEN TIETEN!quote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk niet dat Domien er veel aan vindt.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
WAT EEN TIETEN WAT EEN TIETEN!
Da's waar.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik hoop eerder "topless" show
Deze week anoukquote:
But I can't stop loving you.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stop Loving You is echt een aidsnummer
Niet van Dr. Phil, van de Toto. Uiteraard.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
But I can't stop loving you.
Kraak je nu Toto afquote:Op woensdag 11 september 2013 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet van Dr. Phil, van de Toto. Uiteraard.
Zeiknummers. Allebei.
Ja. Toto is gewoon een magere band, dat weet hij ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kraak je nu Toto afWil je ruzie met Supervogel?
Bakkertjen, wat ben je toch teleurgesteld in vanalles de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stop Loving You is echt een aidsnummer
Jawel.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bakkertjen, wat ben je toch teleurgesteld in vanalles de laatste tijd.
Vind je je stage niet leuk, even buiten Sky Radio om?
Is een MP3speler met koptelefoon niet een idee om in elk geval je niet aan Sky te hoeven irriteren?
Kusje
Jij!quote:
En jij!quote:
Die stoner ervoor ook.quote:
Sander?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:30 schreef Againzender het volgende:
ik wasal geen fan van Paul tussen 2 en 4, maar z'n vervanger is echt compleet ruk.
Gaf me wel een reden om mn stereo op het werk uit te zetten en op internet een station te zoeken. ben maar eens begonnen met KX radio.
En na deze week hoor je geen enkele plaat van Jay-Z meerquote:Op woensdag 11 september 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
3fm presents Jay-Z farce blabla
99 problems komt nog wel eens voorbij. en empire state of mind.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En na deze week hoor je geen enkele plaat van Jay-Z meer[ afbeelding ]
99 hits but jay-z ain't onequote:Op woensdag 11 september 2013 23:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En na deze week hoor je geen enkele plaat van Jay-Z meer[ afbeelding ]
hij is niet mijn type. maar smaken verschillenquote:
Ik heb The Final zowel op cassette als cd. Fabuleuze verzamelaar!quote:
quote:
Nou ja... "Goed"quote:
Eens. Dat wordt steeds waardelozer.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja... "Goed"
Had liever blijven liggen! Het is nog donker als ik opsta
Met donker thuiskomen vind ik nooit zo vervelendquote:Op donderdag 12 september 2013 08:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Eens. Dat wordt steeds waardelozer.
Straks met donker gaan en thuis komen.
Zal ik gewoon weer een smsje sturenquote:Op donderdag 12 september 2013 08:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet ik alvast in de vangrails gaan hangen? Of is er geen live-optreden vandaag?
Echt?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:47 schreef alors het volgende:
Zonet was Heleen de Geest bij WNL, ze gaat binnenkort weer files lezen
Jaaaaaquote:Op donderdag 12 september 2013 08:47 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Hij staat al klaar om verstuurd te worden
hallo..!quote:Op donderdag 12 september 2013 08:47 schreef alors het volgende:
dat ie dat in t weekend doet ipv doordeweeks.quote:
Morgen misschien weer.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat ie dat in t weekend doet ipv doordeweeks.
tong80 topicquote:Op donderdag 12 september 2013 10:12 schreef Pino112 het volgende:
MUZ / Zet voor het eerst Radio-3 weer eens op.......
jij luisterde toch naar de 53j8?quote:
Zoals Anouk zou zeggen, it's so hard.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
11.14 Bruno Mars When I Was Your Man
11.18 The Script Ft Will.i.am Hall Of Fame
11.22 Nick & Simon Kijk Omhoog
11.25 Alicia Keys Girl On Fire
11.34 Rihanna Stay
11.38 Killers Human
11.42 Train & Ashley Monroe Bruises
Leuk blokje. De tering.
Human steekt met kop en schouders boven de rest uit, en dat is al echt een kutnummerquote:Op donderdag 12 september 2013 10:53 schreef alors het volgende:
[..]
Zoals Anouk zou zeggen, it's so hard.
Iddquote:Op donderdag 12 september 2013 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Human steekt met kop en schouders boven de rest uit, en dat is al echt een kutnummer
Sitaquote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sita - Happy als guilty pleasure. Dat is gewoon een topnummer!
Je kunt haar bewonderen in Assepoester de musical.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sita
Met d'r lieve dopneusje
"Ohja verrek, dan moeten we hem wel draaien he"quote:
Volgende week hoor je m niet meer.quote:
Volgende week zie je me niet meer.quote:
Helaas!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week zie je me niet meer.
Jammer.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week zie je me niet meer.
Ja dat moest een m zijn natuurlijkquote:
Waar?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat moest een m zijn natuurlijk
Volgende week mie je me niet meer.quote:
Hmm oke.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week mie je me niet meer.
Uh, oké bedoel je.quote:
Uh oké.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sita - Happy als guilty pleasure. Dat is gewoon een topnummer!
Dat was inderdaad een pijnlijke opmerking.quote:
En het was ook niet de guilty pleasure van vandaag.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een pijnlijke opmerking.
SWEET LOVE ILLUMINATIONquote:
Anouk.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat volgende week MH wordt. Mss dat ik maandag de radio weer aanzet.
Ik hoop op Arcade Fire, maar dat zal vast niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat volgende week MH wordt. Mss dat ik maandag de radio weer aanzet.
Top. Dan hoef ik dus geen nieuwe radio aan te schaffen aangezien ik hem vorige week uit het raam gegooid had.quote:
quote:
quote:
Typ eens normaal man.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:45 schreef Pino112 het volgende:
valerjo zeno is mister iks lees ik
wolfrolf is het trollaccount van pinhjowquote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino en Wolf zijn dezelfdeAltijd al geweten!
Alleen jammer dat noch Pino nog Wolf het komt bevestigen dan wel ontkennen.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wolfrolf is het trollaccount van pinhjow
zo'n mooi nummerquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Enjoy The Silence - Depeche Mode
Roar - Katy Perry
Lunchbox 2
Goodnight Saigon - Billy Joel
Radioactive - Imagine Dragons
LB2. Lijkt mij duidelijk.
Enjoy the Silence maakt dat Roar geen probleem meer is. Beter gewoon Depeche Mode en Billy Joel in plaats van die andere 2 nummers, maar jaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Enjoy The Silence - Depeche Mode
Roar - Katy Perry
Lunchbox 2
Goodnight Saigon - Billy Joel
Radioactive - Imagine Dragons
LB2. Lijkt mij duidelijk.
Dat zou een topshow zijn. Maar aangezien Enjoy the Silence veel vaker wordt gedraaid dan Goodnight Saigon is LB2 toch veel beter.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enjoy the Silence maakt dat Roar geen probleem meer is. Beter gewoon Depeche Mode en Billy Joel in plaats van die andere 2 nummers, maar ja
Nog nooit gehoord op 3fm hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef Pino112 het volgende:
Roar in een lunchbox_
Die hoor je de hele dag al 274164810x langskomen.
Laat je lijst eens zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Billy Joel stond ook in m'n singles top 50 met dat nummer, dus niet dat daar veel mis mee is.
Ik vind het juist een wat minder irritant nummer worden.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:27 schreef Bronson het volgende:
Wat een pokkeherrie is dit trouwens.
Leuk lijstje.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MUZ / FOK! song top 100 allertijden 2012
Over 2 maanden mag ik weer een nieuwe verzinnen. Uit mijn top 20 gaan alleen 2, 18 en 19 aardig zakken denk ik. Weet ook wel wat er ongeveer bij gaat komen wat ik dit jaar kapot heb gedraaid.quote:
Daft Punk tegenwoordig sobersoquote:
Eigenlijk vind ik alleen Harder Better Faster Stronger goed te doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daft Punk tegenwoordig sobersoBuiten Contact
Ligt aan SkyRadio. Zonder SkyRadio zou ik een stuk positiever zijn gebleven denk ikquote:Op donderdag 12 september 2013 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
ik hou van bakkertjens positivisme
Oh die vind ik dan weer niet zo boeiend, buiten de Crescendolls editquote:Op donderdag 12 september 2013 13:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik alleen Harder Better Faster Stronger goed te doen.
www.sky.fm opzettenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt aan SkyRadio. Zonder SkyRadio zou ik een stuk positiever zijn gebleven denk ik
ken ik niet....quote:Op donderdag 12 september 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Underground Sound of Lisbon - Dance With Me?
Nee ik ook niet maar ik ging even kijken op whosampled.quote:
ah, dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar ik ging even kijken op whosampled.
of hij is de hoofdredacteur van die sitequote:Op donderdag 12 september 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gerard is ook op whosampled geweest.
mijn dr plop was net ook heel goetquote:
Andrew Bennett - Age of Lovequote:
Geenszins.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef alors het volgende:
[..]
gatverdamme wat een ranzig stel tieten.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef alors het volgende:
[..]
Pics van jouw tieten.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef alors het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef alors het volgende:
[..]
Jij zou haar niet uit bed schoppen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens
Borsten die in verhouding zijn met de rest van het lichaam
Niet bepaald hun beste nee.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:09 schreef Bronson het volgende:
Dit is zo'n aidsplaat van Depeche Mode.
Die tieten passen niet eens in mijn bed, en als ik er een naald in duw is er geen tiet meer over.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij zou haar niet uit bed schoppen.
Heb het nooit begrepen dat het zo'n hit is geworden. Al heb ik dat wel met meer platen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet bepaald hun beste nee.
Nee, maar het doet me ook totaal niks verderquote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij zou haar niet uit bed schoppen.
En nu dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, maar het doet me ook totaal niks verder
Dus ik zal heerlijk slapen op die 2 extra kussens
manmanman. Dat zijn geen tieten meer. Ze heeft gewoon 2 watermeloenen ingeslikt.quote:
Jaloers.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
manmanman. Dat zijn geen tieten meer. Ze heeft gewoon 2 watermeloenen ingeslikt.
Neen. Geen enkel zelf respecterende vrouw dan wel vrouw met hersens wil zulke grote joekels. Je hebt er meer ongemak dan profijt van. Geloof je me niet? Bind dan zelf 2 meloenen van voren en ga daar eens een dag mee leven.quote:
Haha.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neen. Geen enkel zelf respecterende vrouw dan wel vrouw met hersens wil zulke grote joekels. Je hebt er meer ongemak dan profijt van. Geloof je me niet? Bind dan zelf 2 meloenen van voren en ga daar eens een dag mee leven.
Je wilt niet met 2 meloenen lopen?quote:
Alles groter dan C krijg je last van. Echt.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
In alle redelijkheid heeft Muis natuurlijk gelijk. met GG rondlopen is gewoon chronische rugpijn.
Dat wil niet zeggen dat E lelijk is trouwens. En ook SC zal C/D gewoon prima vinden. Of hij moet van kleine meisjes houden natuurlijk.
39HH. Volgens haar wiki.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
In alle redelijkheid heeft Muis natuurlijk gelijk. met GG rondlopen is gewoon chronische rugpijn.
Dat wil niet zeggen dat E lelijk is trouwens. En ook SC zal C/D gewoon prima vinden. Of hij moet van kleine meisjes houden natuurlijk.
Van E zeker, maar D ligt er toch maar net aan.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles groter dan C krijg je last van. Echt.
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja echt filthy gewoon. E/F is een dikke voldoende.quote:
Onze ogen niet nee.quote:
Zij weetquote:Op donderdag 12 september 2013 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neen. Geen enkel zelf respecterende vrouw dan wel vrouw met hersens wil zulke grote joekels. Je hebt er meer ongemak dan profijt van. Geloof je me niet? Bind dan zelf 2 meloenen van voren en ga daar eens een dag mee leven.
Mooier dan die voorbindmeloenen ja, maar ook dit vind ik niet veel qua tetten.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:38 schreef alors het volgende:
[..]
Zij weet
Ik vind dit echt duizend keer mooierSowieso Miranda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je verwacht het niet he.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij hebben de vrouwen die kleine(re) borsten mooier vinden zelf ook kleine(ren).
Nouja dat valt wel mee, iig D is nog wel te doen, maar groter dan dat lijkt me niet prettig.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat heb jij?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja dat valt wel mee, iig D is nog wel te doen, maar groter dan dat lijkt me niet prettig.
Cupmatenjager Bronson in da house.quote:
Kan je dat niet uit die zin opmaken?quote:
Mag ik er tussenin?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:43 schreef alors het volgende:
[..]
Kan je dat niet uit die zin opmaken?
Maar het lijkt minder hoor, ik zit er ook een beetje tussenin.
D75 dus.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:43 schreef alors het volgende:
[..]
Kan je dat niet uit die zin opmaken?
Maar het lijkt minder hoor, ik zit er ook een beetje tussenin.
Na ik denk 80C.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Pino112 het volgende:
Of 75D, hoe je het ook op wilt schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |