quote:
quote:
Typ eens normaal man.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:45 schreef Pino112 het volgende:
valerjo zeno is mister iks lees ik
wolfrolf is het trollaccount van pinhjowquote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino en Wolf zijn dezelfdeAltijd al geweten!
Alleen jammer dat noch Pino nog Wolf het komt bevestigen dan wel ontkennen.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wolfrolf is het trollaccount van pinhjow
zo'n mooi nummerquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Enjoy The Silence - Depeche Mode
Roar - Katy Perry
Lunchbox 2
Goodnight Saigon - Billy Joel
Radioactive - Imagine Dragons
LB2. Lijkt mij duidelijk.
Enjoy the Silence maakt dat Roar geen probleem meer is. Beter gewoon Depeche Mode en Billy Joel in plaats van die andere 2 nummers, maar jaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Enjoy The Silence - Depeche Mode
Roar - Katy Perry
Lunchbox 2
Goodnight Saigon - Billy Joel
Radioactive - Imagine Dragons
LB2. Lijkt mij duidelijk.
Dat zou een topshow zijn. Maar aangezien Enjoy the Silence veel vaker wordt gedraaid dan Goodnight Saigon is LB2 toch veel beter.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enjoy the Silence maakt dat Roar geen probleem meer is. Beter gewoon Depeche Mode en Billy Joel in plaats van die andere 2 nummers, maar ja
Nog nooit gehoord op 3fm hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef Pino112 het volgende:
Roar in een lunchbox_
Die hoor je de hele dag al 274164810x langskomen.
Laat je lijst eens zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Billy Joel stond ook in m'n singles top 50 met dat nummer, dus niet dat daar veel mis mee is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |