Volgende week mie je me niet meer.quote:
Hmm oke.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week mie je me niet meer.
Uh, oké bedoel je.quote:
Uh oké.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sita - Happy als guilty pleasure. Dat is gewoon een topnummer!
Dat was inderdaad een pijnlijke opmerking.quote:
En het was ook niet de guilty pleasure van vandaag.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een pijnlijke opmerking.
SWEET LOVE ILLUMINATIONquote:
Anouk.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat volgende week MH wordt. Mss dat ik maandag de radio weer aanzet.
Ik hoop op Arcade Fire, maar dat zal vast niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat volgende week MH wordt. Mss dat ik maandag de radio weer aanzet.
Top. Dan hoef ik dus geen nieuwe radio aan te schaffen aangezien ik hem vorige week uit het raam gegooid had.quote:
quote:
quote:
Typ eens normaal man.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:45 schreef Pino112 het volgende:
valerjo zeno is mister iks lees ik
wolfrolf is het trollaccount van pinhjowquote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino en Wolf zijn dezelfdeAltijd al geweten!
Alleen jammer dat noch Pino nog Wolf het komt bevestigen dan wel ontkennen.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wolfrolf is het trollaccount van pinhjow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |