abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 11 september 2013 @ 11:01:08 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_131053313
Bondscoach Louis van Gaal heeft geen goed woord over voor de manier waarop hij in het tv-programma Voetbal International wordt neergezet. 'Het is mensonterend, schandalig gewoon', reageerde de baas van Oranje woensdagochtend in het 538-radioprogramma van Edwin Evers. .

Afgelopen maandag haalde met name Johan Derksen weer hard uit naar Van Gaal, die hij onder meer een idioot, een walgelijke man en gevaarlijk mens noemde. 'Tegenwoordig mag dat allemaal in Nederland', verzuchtte Van Gaal op de ochtend na de geslaagde WK-kwalificatie. 'Er kijken genoeg mensen, heb ik begrepen, dus kennelijk voorziet het in een behoefte.' .

Van Gaal denkt er niet aan om ooit aan te schuiven aan de tafel bij presentator Wilfred Genee. 'Ze nodigen me al 10 jaar lang uit, al zullen de heren dat wel weer ontkennen. Maar daartoe ga ik me niet verlagen.'

Iemand die het fragment kan uploaden ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_131053329
Von Gahl :')

VI _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131053346
V. Gaal is juist de kneus en wilt iedereen van Nederland even laten zien wie hier de beste is.
  woensdag 11 september 2013 @ 11:04:26 #4
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_131053393
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_131053429
quote:
Is toch werkelijk waar om te huilen die gozer. Het ook nog knap vinden dat ze zich kwalificeren.. zelfs als mijn oma voor deze groep staat kwalificeren ze zich nog.
pi_131053439
Van Gaal is op sommige momenten gewoon elk contact met de werkelijkheid kwijt. Ik hoop maar dat hij als hij later zichzelf terug ziet er toch iets van schaamte naar boven komt. Als dat niet het geval is, moet die man voor zijn eigen bestwil geïnstitutionaliseerd worden.
BFF met GGMM
  woensdag 11 september 2013 @ 11:06:26 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_131053448
De man is niet alleen sociaal gestoord, hij heeft ook nog een gigantisch bord voor zijn kop. Ziet hij die beelden van hemzelf nooit terug, of vindt hij dat normaal gedrag?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Trouwste user 2022 woensdag 11 september 2013 @ 11:08:03 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_131053484
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_131053487
instert juichen.gif
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 11 september 2013 @ 11:08:49 #10
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_131053500
Van Gaal is mensonterend en schandalig.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 11 september 2013 @ 11:10:04 #11
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_131053531
Hier het betreffende fragment trouwens:

http://www.538.nl/gemist/(...)terend-en-schandalig
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_131053573
Van Gaal is het uithangbord van het Nederlandsche voetbal.

Ik schaam me kapot om Nederlander te zijn. Zo treurig!
pi_131053622
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat erg. :D

Hij gaat wel erg ver, maar Van Gaal geeft hem ook steeds weer alle munitie zelf...
BFF met GGMM
pi_131053639
VI heeft wel gelijk natuurlijk maar wat ze daar zeggen is voor mij niet nieuw. Ik heb in de jaren 90 heel veel trainingen van Ajax gezien. Wat daar gebeurde en hoe van Gaal daar met z'n spelers om ging was mensonterend. Hoe hij sommige spelers corrigeerde, daar lusten de honden geen brood van. Maar ja hij was wel succesvol en als je spelers uit die tijd over van gaal hoort zijn ze allemaal vol lof dus waar hebben we het over.
  woensdag 11 september 2013 @ 11:16:21 #15
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_131053731
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
VI heeft wel gelijk natuurlijk maar wat ze daar zeggen is voor mij niet nieuw. Ik heb in de jaren 90 heel veel trainingen van Ajax gezien. Wat daar gebeurde en hoe van Gaal daar met z'n spelers om ging was mensonterend. Hoe hij sommige spelers corrigeerde, daar lusten de honden geen brood van. Maar ja hij was wel succesvol en als je spelers uit die tijd over van gaal hoort zijn ze allemaal vol lof dus waar hebben we het over.
Ik kan me ook een enorm vernederende wissel van Bergkamp(?) herinneren. 2 minuten voor de rust tegen Willem II.
BFF met GGMM
pi_131053845
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik kan me ook een enorm vernederende wissel van Bergkamp(?) herinneren. 2 minuten voor de rust tegen Willem II.
Op een training aan de Middenweg heb ik 'm een keer een dik kwartier horen schelden en tieren op Jari Litmanen die een verkeerde pass gaf op die training. Dat gebeurde ongeveer 10 meter van me af. De kouwe rillingen gingen over m'n rug. Het werkte ook nog eens averechts want Litmanen raakte geen knikker meer op die training
pi_131053919
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:20 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Op een training aan de Middenweg heb ik 'm een keer een dik kwartier horen schelden en tieren op Jari Litmanen die een verkeerde pass gaf op die training. Dat gebeurde ongeveer 10 meter van me af. De kouwe rillingen gingen over m'n rug. Het werkte ook nog eens averechts want Litmanen raakte geen knikker meer op die training
De man is een psychopaat...
BFF met GGMM
  woensdag 11 september 2013 @ 11:24:10 #19
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_131053964
Van Gaal bezit duidelijk niet over zelfreflectie en zelfspot. :')
pi_131053982
Het interesseert me echt voor geen ene f*ck wat hij doet, als hij er maar voor zorgt dat wij volgend jaar in Brazilië met de beker naar huis gaan :Y)
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_131054024
Waarom zegt hij steeds dat hij als enige land uit Europa al geplaatst is.. Italië is er toch ook bij..
pi_131054089
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:25 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt hij steeds dat hij als enige land uit Europa al geplaatst is.. Italië is er toch ook bij..
Toen waren we nog de enige, Italië was nog niet afgelopen toch?
BFF met GGMM
pi_131054107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:24 schreef BaBy-G het volgende:
Het interesseert me echt voor geen ene f*ck wat hij doet, als hij er maar voor zorgt dat wij volgend jaar in Brazilië met de beker naar huis gaan :Y)
Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer... :+
BFF met GGMM
pi_131054489
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:24 schreef BaBy-G het volgende:
Dat gaat echt niet gebeuren. We worden het lachertje van de WK. Onze verdedigers zijn zo verschrikkelijk slecht. Hij zou Jaap Stam aan de staf toe moeten voegen tijdens het WK maar of dat gaat helpen betwijfel ik ten zeerste.
pi_131054609
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:42 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Dat gaat echt niet gebeuren. We worden het lachertje van de WK. Onze verdedigers zijn zo verschrikkelijk slecht. Hij zou Jaap Stam aan de staf toe moeten voegen tijdens het WK maar of dat gaat helpen betwijfel ik ten zeerste.
Bovenstaande wordt al geroepen sinds NL zich voor het EK'88 plaatste.
Dat er vervolgens gewonnen wordt, kwart-, halve en hele finales gehaald worden.....doet er verder niks aan af.

Bovenstaande keert elk toernooi weer terug: "Ooooh, we zijn zo bagger....we gaan finaal de mist in..... verdediging / middenveld / aanval is zóóóó slecht....yadda yadda yadda".

Mijn advies: negeer zulk soort azijnzeikers en ga gewoon lekker genieten van een leuk toernooi.
pi_131054613
Ook Jaap Stam maakt van onze verdedigertjes geen Jaap Stammen.
pi_131054627
Wat Derksen afgelopen maandag zei klopt wel, vind ik.
Alleen heel onnodig van hem om hem idioot en dat soort dingen te noemen aangezien z'n punten wel erg sterk waren.

Maar v Gaal is wel de laatste die iemand mensonterend kan noemen. Ik bedoel kijk bijvoorbeeld maar eens naar Sneijdertje. Helemaal kapot gemaakt.
pi_131054642
quote:
13s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Van Gaal bezit duidelijk niet over zelfreflectie en zelfspot. :')
Absoluut.

Maar dat maakt Johan Derksen niet minder een borrelpraat-zeikwijf.
  Trouwste user 2022 woensdag 11 september 2013 @ 11:48:32 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_131054669
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:47 schreef Vasion het volgende:
Wat Derksen afgelopen maandag zei klopt wel, vind ik.
Alleen heel onnodig van hem om hem idioot en dat soort dingen te noemen aangezien z'n punten wel erg sterk waren.

Maar v Gaal is wel de laatste die iemand mensonterend kan noemen. Ik bedoel kijk bijvoorbeeld maar eens naar Sneijdertje. Helemaal kapot gemaakt.
Iemand als Sneijder met 80 interlands met een koosnaampje aanspreken als ie iets goed doet is walgelijk.

pi_131054837
Louis van Gaal is een schoolboek geval van iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis
Omdat hij succesvol is in de voetballerij moet iedereen om hem heen dat achterlijke gedrag als normaal beschouwen, maar als hij op een normale manier zijn geld moest verdienen stond hij overal binnen 5 minuten weer buiten de poort. Het is lachwekkend dat zo'n achterlijke idioot bondscoach van ons nationale elftal is.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  woensdag 11 september 2013 @ 12:16:53 #31
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_131055335
Ik kan me nog herinneren dat hij meedeed aan een soort celebrity- weekend miljonair. Als ik het goed heb, kwam hij niet eens bij het eerste checkpoint (dus geen geld) en je had hem om zich heen moeten zien kijken. Alsof het onze lieve heer zelve is.
Een (vak)idioot is het.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_131055638
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_131056162
Nou, hij is wel aangesteld als bondscoach dus we moeten het ermee doen. En Johan Derksen moet echt een keer naar de kapper, jezus, wat een verzopen kat.
all your heroes are whores
  Forum Admin woensdag 11 september 2013 @ 13:17:08 #34
35723 crew  GGMM
pi_131056660
Derksen ging wel erg ver, ja. Al had in 90% wat hij zei wel gelijk, maar na 2 á 3 keer weten we het wel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131061051
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
En jij denkt dat de trainingen van Michels of Happel indertijd met nog grotere namen op voetbalgebied veel minder "mensonterend" was?

Schei toch uit man,watjes! Je wordt gewoon op een andere manier aangepakt dan dat softe/theedrinken gedoe van nu waar je tegenwoordig al die grote ego's met hun grote salarissen als Koningen moet behandelen. :r

Van Gaal heeft gewoon gelijk en ik pleit er ook voor dat Van Gaal even wat regelt m.b.t Derksen en dat hele programma zodat het ook zijn Barend en Van Dorp momentje krijgt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2013 15:43:52 ]
pi_131061069
Soms heb ik het idee dat het allemaal een toneelspelletje is en dat hij samen met Truus van de bank afrolt van het lachen..... _O-
pi_131061631
quote:
15s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:43 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En jij denkt dat de trainingen van Michels of Happel indertijd met nog grotere namen op voetbalgebied veel minder "mensonterend" was?

Schei toch uit man,watjes! Je wordt gewoon op een andere manier aangepakt dan dat softe/theedrinken gedoe van nu waar je tegenwoordig al die grote ego's met hun grote salarissen als Koningen moet behandelen. :r

Van Gaal heeft gewoon gelijk en ik pleit er ook voor dat Van Gaal even wat regelt m.b.t Derksen en dat hele programma zodat het ook zijn Barend en Van Dorp momentje krijgt.
Ik heb Michels en Happel nooit in actie gezien, daar kan ik niet over oordelen. De trainers die ik wel in actie heb gezien waren toch wat ''vriendelijker'' dan Lowietje hoor. Aad de Mos, Johan Cruijff, Leo Beenhakker, Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse, Ronald Koeman, Danny Blind, Henk ten Cate, Adrie Koster, Marco van Basten, Martin Jol en Frank de Boer wel en waren wat dat betreft wat menselijker.
pi_131061929
quote:
15s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:43 schreef Iwanius het volgende:

[..]

:') Vrijheid van meningsuiting? Mafkees.
pi_131063981
We kunnen nu wel met zijn allen lopen roepen dat Van Gaal zich misdraagt etc., maar als de woorden uit de OP kloppen heeft Derksen zelf ook iedere vorm van respect verloren en heeft Van Gaal hier helemaal gelijk.
Ook wel weer typisch dat Van der Gijp zegt dat Van Gaal niet meer gecorrigeerd wordt, iets met homo's enzo :')
pi_131064048
Het enige dat Van Gaal's megalomane gedrag goed kan maken is wereldkampioen worden. Alles minder dan dat = die man met pek en veren afvoeren.
pi_131066927
Ik roep al jaren dat Van Gaal een idioot is. Dit was ook een topfragment.

De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_131067763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:43 schreef Terreros85 het volgende:
Ik roep al jaren dat Van Gaal een idioot is. Dit was ook een topfragment.

Prachtig.

kapseltje ook precies...
pi_131069811
Och, van Gaal geeft tenminste een beetje leven in de brouwerij. En dat veel teveel betaalde voetballertjes soms een draai om de oren krijgen is niks mis mee.
En verder heeft hij als coach een topprestatie geleverd door met deze erg matige selectie makkelijk het WK te halen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_131073194
Louis heeft ons door deze Poule des Doods geloosd.
  Trouwste user 2022 donderdag 12 september 2013 @ 09:03:54 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_131086337
Tv-presentator Johan Derksen neemt geen woord terug van de kwalificatie 'gevaarlijke gek' aan het adres van bondscoach Louis van Gaal. Derksen sprak zijn oordeel over Van Gaal maandag uit in het voetbalprogramma VI.

Spijt dat hij de grenzen van het fatsoen daarmee ver heeft overschreden, heeft hij niet. ,,Louis van Gaal gedraagt zich als een autoritaire gek uit de jaren '50,'' stelt Derksen. ,,Die mening verkondig ik al jaren. Van Gaal is een vakbekwaam trainer, maar de manier waarop hij met mensen en de media omgaat, vind ik walgelijk. Hij heeft van iedere speler een sprekende pop gemaakt en het liefst zou hij dat met journalisten ook doen. Ik vind hem een rare man die ik niet serieus kan nemen.''

Met de reactie van de bondscoach, die zich beschadigd zegt te voelen door de uitspraken van Derksen, kan de tv-presentator niets. ,,Ik mag een mening over hem hebben en hij over mij.''

Dat het er allemaal niet leuker op wordt, geeft Derksen grif toe: ,,Maar is dat mijn schuld? Van Gaal heeft zichzelf op een voetstuk geplaatst. Alsof hij de belangrijkste is en niet de voetballers. Hij heeft iedereen monddood gemaakt. Dat past niet in deze tijd en al helemaal niet bij het Nederlands Elftal. Ten tijde van Cruijff en Van Hanegem waren zíj de baas en niet de bondscoach. Hetzelfde geldt voor Van Basten en Gullit. Maar de huidige ploeg praat alleen Louis van Gaal naar de mond.''

pi_131092688
Tong80 doe eens wat tegengas...

quote:
Door: Sjoerd Mossou

Idioot. Mafkees. Enge man. Paljas. Verknipte freak. Megalomane maniak. Dwaas. Gestoorde. Paardenlul. Imbeciel. Doorgedraaide malloot. Halvegare. Krankzinnige. Bezetene. Van de pot gerukte gek.

Er was een tijd, nog niet zo lang geleden, dat de bondscoach een statige heer was tegen wie je netjes u zei.

U kunt nu wel heel genuanceerd gaan zitten doen, maar die bondscoach van ons is natuurlijk hartstikke lijp. Getikt. Mesjogge. De weg kwijt. Van het padje. Krankjorum. Maf. Waanzinnig. Ziek. Van Lotje. Knetter. Debiel. Achterlijk.

Ik weet niet of u Louis van Gaal pas nog op televisie heeft gezien, met dat hardop juichen van hem, maar het schijnt nu definitief te zijn. Die is officieel geschift. Compleet in de war. Helemaal het spoor bijster. Van de ratten besnuffeld. Niet goed snik. Volkomen belatafeld. Van God los.

Er was een tijd, nog niet zo lang geleden, dat de bondscoach een statige heer was tegen wie je netjes u zei. Die zo af en toe het volk toesprak om de opstelling te geven, en die geïnterviewd werd door een kalende meneer met een hoornen bril op, die buiten beeld een paar beleefde vragen stelde.

Die tijd is voorbij, want zo gaan die dingen. Voetbal is van ons allemaal, we zijn allemaal een beetje bondscoach en we hebben Twitter tegenwoordig, godzijdank, waarop we 24/7 ons bijdehante meninkje kwijt kunnen. Het moet snel en scherp en onophoudelijk. Wie daar niet tegen kan, moet opzouten.

Hardop praten is niet genoeg meer. We moeten roepen en gillen, anders hoort niemand het nog. Schreeuwen zullen we. Nog iets harder. Nog ietsje grover. Nog iets schaamtelozer. Clicks hebben we nodig - en kijkcijfers.

Het is allang niet stoer meer om Louis van Gaal 'volkomen geschift' te noemen, of een 'mafkees'. Jan en alleman doen het. Zeg in het café dat Van Gaal een volslagen idioot is, en er zal instemmend geknikt worden, of verveeld gegaapt. Dat was toch allang bekend? Is de Paus katholiek, trouwens?

Het is hopeloos uit de mode om in de bondscoach slechts een wonderlijke, intrigerende figuur te zien, die kleur geeft aan onze voetbalwereld. Van Gaal roemen om zijn oorspronkelijkheid, of om zijn lef, of om zijn eigenzinnige visie: dat is heel erg jaren 90, mensen.

Het is allang de bedoeling niet meer om slechts verbaasd te lachen om zijn rare fratsen. Om smakelijk te grinniken om dat hele TotaleMensprincipe van 'm. Alleen softies doen dat. U kunt het onorthodoxe selectiebeleid van Van Gaal in grote lijnen wel volgen? Zeg het niet hardop. Er zal hoongelach op u neerdalen.

Betrekkelijk veel mensen vinden dat Louis van Gaal er allemaal zelf om vraagt, en daar hebben ze een punt. Het valt niet uit te sluiten dat Van Gaal een paar cruciale sociale vaardigheden mist, of het karakter om soepeltjes mee te buigen als het harder begint te waaien.

Dat maakt hem tot iemand die je eenvoudig voor 'gek' kunt uitmaken, mits je bereid bent al het andere weg te laten. Voor een uiterst complexe persoonlijkheid als Louis van Gaal is 'gek' wel een fijne overzichtelijke samenvatting. Het bekt lekker bovendien.

Maandagavond zei Johan Derksen op televisie dat Louis van Gaal niet alleen 'gek' is, maar ook 'een gevaarlijke gek'. Dat zag hij aan de manier waarop de bondscoach met zijn mond bewoog, of zoiets. Derksen zei het zonder ook maar een spoortje ironie.

Nu vind ik heel veel verschillende dingen van Louis van Gaal, maar 'eng' of 'gevaarlijk' is wel zo'n beetje het allerlaatste. De enige die mij werkelijk gevaarlijk lijkt, is iemand die zonder gêne een voetbaltrainer probeert kapot te maken - met blinde, woeste haat in de ogen.

AD column
Het wordt tijd dat Johan Derksen om in de termen van Jan Mulder te spreken " gestenigd" wordt...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 13:35:22 ]
pi_131096400
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:56 schreef sylvietjoo het volgende:
Nou, hij is wel aangesteld als bondscoach dus we moeten het ermee doen. En Johan Derksen moet echt een keer naar de kapper, jezus, wat een verzopen kat.
Hij gaat vaak naar de kapper, Arno de haararchitect uit Nijmegen. Daar laat hij zich een sixties look aanmeten.

quote:
6s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Iwanius het volgende:
Tong80 doe eens wat tegengas...

[..]

Het wordt tijd dat Johan Derksen om in de termen van Jan Mulder te spreken " gestenigd" wordt...
Misschien moet jij je mid-life crisis eens op iemand anders afreageren.

Of alles eens een keer met een korreltje zout nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')