Is toch werkelijk waar om te huilen die gozer. Het ook nog knap vinden dat ze zich kwalificeren.. zelfs als mijn oma voor deze groep staat kwalificeren ze zich nog.quote:
Hij gaat wel erg ver, maar Van Gaal geeft hem ook steeds weer alle munitie zelf...quote:
Ik kan me ook een enorm vernederende wissel van Bergkamp(?) herinneren. 2 minuten voor de rust tegen Willem II.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
VI heeft wel gelijk natuurlijk maar wat ze daar zeggen is voor mij niet nieuw. Ik heb in de jaren 90 heel veel trainingen van Ajax gezien. Wat daar gebeurde en hoe van Gaal daar met z'n spelers om ging was mensonterend. Hoe hij sommige spelers corrigeerde, daar lusten de honden geen brood van. Maar ja hij was wel succesvol en als je spelers uit die tijd over van gaal hoort zijn ze allemaal vol lof dus waar hebben we het over.
Op een training aan de Middenweg heb ik 'm een keer een dik kwartier horen schelden en tieren op Jari Litmanen die een verkeerde pass gaf op die training. Dat gebeurde ongeveer 10 meter van me af. De kouwe rillingen gingen over m'n rug. Het werkte ook nog eens averechts want Litmanen raakte geen knikker meer op die trainingquote:Op woensdag 11 september 2013 11:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me ook een enorm vernederende wissel van Bergkamp(?) herinneren. 2 minuten voor de rust tegen Willem II.
De man is een psychopaat...quote:Op woensdag 11 september 2013 11:20 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Op een training aan de Middenweg heb ik 'm een keer een dik kwartier horen schelden en tieren op Jari Litmanen die een verkeerde pass gaf op die training. Dat gebeurde ongeveer 10 meter van me af. De kouwe rillingen gingen over m'n rug. Het werkte ook nog eens averechts want Litmanen raakte geen knikker meer op die training
Toen waren we nog de enige, Italië was nog niet afgelopen toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:25 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zegt hij steeds dat hij als enige land uit Europa al geplaatst is.. Italië is er toch ook bij..
Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer...quote:Op woensdag 11 september 2013 11:24 schreef BaBy-G het volgende:
Het interesseert me echt voor geen ene f*ck wat hij doet, als hij er maar voor zorgt dat wij volgend jaar in Brazilië met de beker naar huis gaan
Dat gaat echt niet gebeuren. We worden het lachertje van de WK. Onze verdedigers zijn zo verschrikkelijk slecht. Hij zou Jaap Stam aan de staf toe moeten voegen tijdens het WK maar of dat gaat helpen betwijfel ik ten zeerste.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:24 schreef BaBy-G het volgende:
Het interesseert me echt voor geen ene f*ck wat hij doet, als hij er maar voor zorgt dat wij volgend jaar in Brazilië met de beker naar huis gaan
Bovenstaande wordt al geroepen sinds NL zich voor het EK'88 plaatste.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:42 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren. We worden het lachertje van de WK. Onze verdedigers zijn zo verschrikkelijk slecht. Hij zou Jaap Stam aan de staf toe moeten voegen tijdens het WK maar of dat gaat helpen betwijfel ik ten zeerste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |