abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 september 2013 @ 08:57:52 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131050691
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 september 2013 @ 08:59:03 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131050706
Deze mag wel even herhaald worden!

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:50 schreef Sarabi het volgende:
En daarom doe ik Jillian

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed hoor! _O_
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 september 2013 @ 09:12:12 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131050921
Nice Sarabi :D

Nou, de overnight oats zijn geen doorslaand succes... Ik had 30 gr. havermout en 150 ml melk, maar het was bij lange na geen papachtige substantie, meer water waar vlokken in dreven. Volgende week herkansing met minder melk :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_131050988
Ik gooi mn havermout altijd in kwark als ik overnight oats maak. Dat smaakt eg goed. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131051026
Dankjewel O+
En toch gewoon niet blij zijn met de weegschaal he....

SPOILER
  woensdag 11 september 2013 @ 09:25:29 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131051172
Dat idd Sarabi, ze zien jou daar staan en ze staan niet bij je in de badkamer over je schouder te kijken toch? ;
pi_131051199
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Dat idd Sarabi, ze zien jou daar staan en ze staan niet bij je in de badkamer over je schouder te kijken toch? ;
Ik hoop het niet :D
Maar goed genoeg gezeurd, nu positief en blij zijn met de resultaten *O*
pi_131051207
Mooi resultaat Sarabi!

Gister geen boterham met hagelslag genomen dus ik mag hem vandaag bij m'n ontbijt :D
  woensdag 11 september 2013 @ 09:27:37 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131051211
Ik doe dikke boehoe. Krijg maandag een injectie in mijn duim, met prednison :') /pussy
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 11 september 2013 @ 09:28:33 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131051231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef Zeester het volgende:
Mooi resultaat Sarabi!

Gister geen boterham met hagelslag genomen dus ik mag hem vandaag bij m'n ontbijt :D
Oeh, dat kan ik vanmiddag wel eens nemen idd. Boterham met hagelslag :9

Wilde vandaag sporten, zou dan 5x op rij zijn, mijn knie zegt "doe maar even niet" :')
pi_131051244
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef Qwea het volgende:
Ik doe dikke boehoe. Krijg maandag een injectie in mijn duim, met prednison :') /pussy
In je duim? Dat lijkt me inderdaad pijnlijk -O-
  woensdag 11 september 2013 @ 09:31:30 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131051281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In je duim? Dat lijkt me inderdaad pijnlijk -O-
;( Ja. Heb een triggerduim, dus er moet een injectie in. Werkt dat niet dan gaan ze hem opensnijden. Maar daar zit ik niet op te wachten want dan kan ik krachtsport met mijn handen wel vergeten ff :')
pi_131051313
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

;( Ja. Heb een triggerduim, dus er moet een injectie in. Werkt dat niet dan gaan ze hem opensnijden. Maar daar zit ik niet op te wachten want dan kan ik krachtsport met mijn handen wel vergeten ff :')
Ow dat heeft mijn moeder ook gehad (niet de injectie omdat die vaak niet werkt, maar meteen de operatie).
Dat opensnijden stelt in ieder geval niets voor.

Moet je na de injectie ook geen rust houden?
  woensdag 11 september 2013 @ 09:34:11 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131051335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow dat heeft mijn moeder ook gehad (niet de injectie omdat die vaak niet werkt, maar meteen de operatie).
Dat opensnijden stelt in ieder geval niets voor.

Moet je na de injectie ook geen rust houden?
Geen idee of ik rust moet houden, dat heb ik niet gevraagd. Maar goed, dan zat dat ws 1 of 2 dagen zijn. Dus dan doe ik wel aangepaste shit in den sportschool.
pi_131051355
Rustig aan Q :* je lichaam moet nog langer mee.
En inderdaad genoeg wat je met je onderlichaam kan doen.
pi_131051573
Succes Qwea, naalden zijn niet leuk!
  woensdag 11 september 2013 @ 09:54:46 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131051743
Het is vast dikke bullshit, maar voor 7 euro leek het me wel aardig om het eens te proberen, ik heb zojuist een cavitatiebehandeling 'gewonnen' op vakantieveilingen.

quote:
Het succes van Stabiele Cavitatie
Stabiele Cavitatie werkt met geluids- en drukgolven. Hierdoor ontstaan luchtbelletjes in het vocht rondom de vetcellen. Door de druk op de celwand wordt het membraan van de vetcel doorlatend. Omdat de vetcel doorlatend is, kan uw lichaam hem gemakkelijk afvoeren. De nieuwe techniek van Stabiele Cavitatie zorgt ervoor dat u ontspannen op de behandelstoelligt, terwijl de geluidsgolven uw vetcellen afbreken. U voelt niets. U kunt direct na de behandeling weer alles doen en u meet al na 10 dagen de eerste resultaten. Deze techniek is samen met professor Dr. Kreiger, een arts uit Israel, ontwikkeld. Uit zijn driejarig onderzoek bleek dat Stabiele Cavitatie de enige veilige methode is om definitief af te rekenen met hardnekkige vetophopingen en verandwoord afvallen.

Stabiele Cavitatie is veilig
De inhoud van de vetcellen en de celwand worden op een natuurlijke manier uit uw lichaam afgevoerd. Vetcellen die behandeld zijn, zijndefinitief weg en komen nooit meer terug. Wij voeren de behandelingen heel precies uit volgens uw persoonlijke verbeterplan. Daarom heeft u meerdere behandelingen nodig, afhankelijk van welk deel van uw lichaam we behandelen, de hoeveelheid vet en het resultaat dat u voor ogen heeft.

Fantastische resultaten
Eén behandeling duurt maximaal een uur. Afhankelijk van uw situatie zijn gemiddeld tussen de 3 en 8 behandelingen noodzakelijk. Na de behandeling kunt u gewoon weer alles doen. Er zijn geen beperkingen, deze techniek heeft als voordeel ten opzichte van een chirurgische ingreep, zoals liposuctie dat niet het totale weefsel maar alleen de vetcellen worden verwijdert. Lovehandles, zadeltassen, zwembandjes, binnenkant dijen, knieën, armen, buik en onderkin. De Stabiele Cavitatie techniek helpt u op een fantastische manier om uw probleemzones definitief aan te pakken.
Normale tarief is 250 euro voor zo'n behandeling. 8)7 :o

Vicky, had jij niet ook zoiets? Heb je het al gedaan?
  woensdag 11 september 2013 @ 10:04:06 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131051900
Cavitatie..ik moet dan aan de tandarts denken :') Het klinkt wel ideaal, lekker een uurtje liggen relaxen en daarna nog afvallen ook :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 11 september 2013 @ 10:05:59 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131051940
Uhuh, but if it sounds too good to be true... :D
Maar voor 7 euro wil ik het wel eens een keer meemaken, wie weet. :P
pi_131051965
Qwea, wat is nu eigenlijk jouw streven ten aanzien van afvallen, op gewicht blijven en sporten? Een tijdje geleden wou je nog wat meer eten omdat je niet meer per se af wou vallen. Je zit nu zo rond de 1800 kcal per dag terwijl je veel sport. Is dat niet sowieso weinig? En kun je dan dus niet juist heel goed wat minder light producten eten en 's avonds vaker iets calorierijker eten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_131052998
Vandaag weer een kilo eraf op de weegschaal. O+ yay voor ziek zijn.

Ik ga vandaag weer werken, van 14:00 tot 23:00, voel me eigenlijk nog niet geweldig. Maar ik zit in mijn proeftijd en ben bang dat ik anders mijn baan sowieso kwijt ben. :') Hopelijk gaat het een beetje goed, in ieder geval proberen iets meer te eten, ookal heb ik geen trek. En ik hoop dat mijn chef me af en toe even wat pijnstillers laat innemen of even 5 minuten laat zitten.
pi_131053253
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Het is vast dikke bullshit, maar voor 7 euro leek het me wel aardig om het eens te proberen, ik heb zojuist een cavitatiebehandeling 'gewonnen' op vakantieveilingen.

[..]

Normale tarief is 250 euro voor zo'n behandeling. 8)7 :o

Vicky, had jij niet ook zoiets? Heb je het al gedaan?
Bij een sportschool in de buurt hadden ze een nieuw apparaat waar je ook zoiets kreeg volgens mij. M'n moeder is voor de grap eens heengegaan met zo'n 'probeer 1 keer gratis' (niet dik, maar wel flubbers door 5 kinderen) en die was toch na 30 minuten liggen met dat ding op haar buik meer dan 4 cm kwijt. En ze hebben lijntjes gezet voor het meten dus dat kan gewoon niet bedrog zijn geweest. :P

Dat kost ook volgens mij voor 10 keer rond de 250 euro.
pi_131053337
En sarabi! *O* *O* Hoeveel tijd (dus was het alleen jillian of ook het hoepelen en meerdere keren trainen voor je buikdans optreden) zit er tussen de voor en na foto?

Ik word gek van school. Voor 1 oktober moet ik uitgeschreven zijn want anders moet ik schoolgeld betalen en ze doen er gewoon niks aan om dat te laten gebeuren. Ze regelen niks van "ze waren te druk met de verhuizing in de vakantie" man, je hebt meer dan 8 weken de tijd gehad. :')
En leraren mailen ook gewoon niet terug na verschillende mails te hebben gestuurd. Word er een beetje moe en gestrest van. :{

/dagboek
pi_131053594
Weegdag: stabiel
lekker gesport, vanavond nieuw schema.
  woensdag 11 september 2013 @ 11:20:34 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131053862
Ik zit nu de docu sixonesix te kijken over een personal trainer die na het zien van supersize me dacht 'ja, je bent dik geworden, dat was te verwachten, maar dan?'
En die jongen gaat dus eerst een maand lang stoppen met sporten en zijn dieet omgooien naar veel fastfood etc. etc om dan vervolgens de boel weer terug om te gooien om zo te kijken hoe je effectief zo'n foute leefstijl kan doorbreken.
Op zich leuk, maar na 1 maand is iets natuurlijk niet een leefstijl denk ik dan.
Maar goed, wel aardig om te zien. Http://www.sixonesix.nl en via youtube ook te vinden.

(Overigens, tekenend is al dat hij op dag 2 ofzo al over zijn nek gaat van een mcdonalds menu... Daar heb ik dus echt geen last van. :@ Hoewel het nu wel lang geleden is dat ik bij de mac at overigens hoor.)

Jillian omgekeerd:

:o

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 11-09-2013 11:30:56 ]
pi_131054836
Ik vind 'em na 30 dagen leuker.
pi_131054874
Ik vind hem sowieso niet leuk.
pi_131055078
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef Mokkels het volgende:
En sarabi! *O* *O* Hoeveel tijd (dus was het alleen jillian of ook het hoepelen en meerdere keren trainen voor je buikdans optreden) zit er tussen de voor en na foto?

Er zitten 2 maanden tussen die foto's. MAAR de eerste maand na die foto heb ik nog vakantie gevierd (lees elke dag een fles wijn + allemaal rotzooi gegeten).
Ik ben nu een maand bezig met gezonder leven (daarbij hoort 2x in de week buikdanstraining). En sinds drie weken hoepelen en 15 dagen dus Jillian :)

Dus er zat ook andere sporten bij maar dat heeft normaal niet zo'n effect.
pi_131055176
Super verschil wel Sarabi. Die weegschaal gaat vanzelf nog wel mee, dit is eigenlijk veel belangrijker.
pi_131055197
Ik heb je foto's net gezien en die liegen niet, Sarabi! Mooie vooruitgang geboekt.

We hebben volgens mij eenzelfde lichaamsbouw.
pi_131055351
Thanks!

Volgens mij ook :Y ben ook wel blij met mijn lichaamsbouw.
pi_131055385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Er zitten 2 maanden tussen die foto's. MAAR de eerste maand na die foto heb ik nog vakantie gevierd (lees elke dag een fles wijn + allemaal rotzooi gegeten).
Ik ben nu een maand bezig met gezonder leven (daarbij hoort 2x in de week buikdanstraining). En sinds drie weken hoepelen en 15 dagen dus Jillian :)

Dus er zat ook andere sporten bij maar dat heeft normaal niet zo'n effect.
Ziet er echt goed uit hoor! :D En sowieso, dit verschil al in (eigelijk) een maand is toch helemaal super?!
pi_131055562
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:18 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ziet er echt goed uit hoor! :D En sowieso, dit verschil al in (eigelijk) een maand is toch helemaal super?!
Echt wel *O* nu zal het in het begin ook wel sneller gaan maar dan nog.
Jammer dat bikinitijd weer voorbij is :D
pi_131055597
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt wel *O* nu zal het in het begin ook wel sneller gaan maar dan nog.
Jammer dat bikinitijd weer voorbij is :D
Mijn bikini moment komt binnenkort, maar ook weer niet. -O- verjaardag van m'n zus viert ze op centerparks en wij zouden als familie komen en dan ook gaan zwemmen. Echt niet dat ik ga zwemmen, dat durf ik nog niet aan. De hele zomer m'n bikini vermeden en nu durf ik het ook nog niet..

Wel jammer want m'n neefje gaat dan voor het eerst zwemmen en wou daar toch wel bij zijn. Maarja..
pi_131055740
Wat jammer Mokkels.
Zou je je ook niet prettig voelen in een badpak? TopVintage heeft echt leuke voor de vollere vrouw.
pi_131055760
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een bikini aan gehad.
pi_131055782
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:36 schreef Sarabi het volgende:
Wat jammer Mokkels.
Zou je je ook niet prettig voelen in een badpak? TopVintage heeft echt leuke voor de vollere vrouw.
Ik heb gister al eventjes zitten kijken maar ik weet niet.. op zich wel omdat m'n benen niet heel erg flubberig/dik zijn. Bij mij zit het vooral op m'n buik dus dan is het wel verborgen.

Misschien moet ik het gewoon maar eens proberen. :)

Jij hebt toch wel eens daar besteld? Hoelang duurt het voordat het binnen is?
pi_131055850
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:38 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik heb gister al eventjes zitten kijken maar ik weet niet.. op zich wel omdat m'n benen niet heel erg flubberig/dik zijn. Bij mij zit het vooral op m'n buik dus dan is het wel verborgen.

Misschien moet ik het gewoon maar eens proberen. :)

Jij hebt toch wel eens daar besteld? Hoelang duurt het voordat het binnen is?
De volgende dag is het binnen :Y en de service is echt super.
Mocht je twijfelen over de maten kan je bellen en wordt je echt goed geholpen.
En je kan het ook makkelijk terug sturen en alles :)
pi_131055897
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De volgende dag is het binnen :Y en de service is echt super.
Mocht je twijfelen over de maten kan je bellen en wordt je echt goed geholpen.
En je kan het ook makkelijk terug sturen en alles :)
Oh dat is dan wel super! Ik ga eventjes kijken (had ook al een tas in m'n favorieten staan die ik wou bestellen, kan die ook gelijk mee!) :D
pi_131056164
Leuk! Je voelt je echt super vrouwelijk in hun kleding *O*
pi_131056593
quote:
Voor de tweede zou mijn keuze gaan denk ik.. of die helemaal zwarte of zwart met stippen.. ik weet het nog niet. Ze zijn allemaal leuk! O+
  woensdag 11 september 2013 @ 13:37:56 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131057232
Ik heb gewoon echt geen honger vandaag. Was gisteren ook al. Denk dat ik het wijt aan de banaan in m'n yoghurt 's ochtends.

Lijstje!
O: 2 volkoren kapjes. 1 pindakaas, 1 smeerkaas. 250 ml lv yoghurt met een kleine banaan.
T: 1 kokosrotsje, collegaatje jarig en die zijn de kcals wel waard.
L: 2 volkoren met 30+kaas.

Heb gewoon nog twee boterhammen en een appel bij me (en vier kokosrotsjes voor mijn neus staan), maar ik vind ze gewoon echt niet interessant...

Vanavond denk ik maar macaroni maken ofzo, hebben van alles in huis, maar heb geen idee waar ik zin in heb. Het kan ook nog spaghetti worden, of noodles met kip ofzo. Ik zie wel. Genoeg gezonde opties in huis :)

Sowieso straks lekker paardrijden O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131057233
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit nu de docu sixonesix te kijken over een personal trainer die na het zien van supersize me dacht 'ja, je bent dik geworden, dat was te verwachten, maar dan?'
En die jongen gaat dus eerst een maand lang stoppen met sporten en zijn dieet omgooien naar veel fastfood etc. etc om dan vervolgens de boel weer terug om te gooien om zo te kijken hoe je effectief zo'n foute leefstijl kan doorbreken.
Op zich leuk, maar na 1 maand is iets natuurlijk niet een leefstijl denk ik dan.
Maar goed, wel aardig om te zien. Http://www.sixonesix.nl en via youtube ook te vinden.

(Overigens, tekenend is al dat hij op dag 2 ofzo al over zijn nek gaat van een mcdonalds menu... Daar heb ik dus echt geen last van. :@ Hoewel het nu wel lang geleden is dat ik bij de mac at overigens hoor.)

Jillian omgekeerd:

[ afbeelding ]

:o
Even kijken :)

Maar idd een maand is geen levensstijl.
  woensdag 11 september 2013 @ 15:25:55 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131060372
Ik vond het wel interessant. Vooral ook zijn eigen openbaring dat het er dus echt sneller aan komt dan het er weer af gaat. Na 5 weken had hij wel zijn six pack terug, maar nog niet zijn oude vetpercentage. En dat terwijl hij volledig low carb ging op het einde. :o

Ik moet zeggen... Hoewel ik het niet al te hard durf te zeggen, maar vooralsnog voelt het hier wel weer goed. Maar goed, dat duurt al helemaal 48 uur, dus was zeg ik eigenlijk. :D

Iig vanmorgen anderhalve kilo lichter dan twee dagen geleden, dus het was toch niet zo dramatisch als ik dacht. :+
pi_131061667
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de weegschaal vanavond, na een nette week. Hopelijk zijn vanavond de laatste 7 lowlands onsjes eraf, dan kan ik vanaf nu weer stevig doorstomen richting onder de 90 komen!
pi_131062022
Ja goed om weer even te zien dat je niet zo snel kan afvallen (maar het wel er snel aan eten).
  woensdag 11 september 2013 @ 16:08:55 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131062117
Lijstje vandaag:
O: Brinta
T: roggebrood m kaas (tx voor degene die dat hier vorige week noemde, totaal vergeten, maar zo lekker én effectief!)
L: 1 bh gebakken ei, 1 bh kipfilet m komkommer, 1 bh geitenkaas
T: flinke bak kwark m blauwe bessen :9
D: Dahlsoup

Mijn favo kwark was op en die van F vind ik niet lekker dus net maar even op de fiets naar de supermarkt om Senoble te halen. :9
pi_131062130
Flauw is dat eigenlijk.

Vragen jullie je ook weleens af waar dat vet eigenlijk heengaat? Niet zozeer in een week, maar er is 25 kilo Zeester minder inmiddels, waar is dat heen gegaan. Zo'n wezenlijke hoeveelheid :D
pi_131062157
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje vandaag:
T: roggebrood m kaas (tx voor degene die dat hier vorige week noemde, totaal vergeten, maar zo lekker én effectief!)
L: 1 bh gebakken ei, 1 bh kipfilet m komkommer, 1 bh geitenkaas
T: flinke bak kwark m blauwe bessen :9
D: Dahlsoup

Mijn favo kwark was op en die van F vind ik niet lekker dus net maar even op de fiets naar de supermarkt om Senoble te halen. :9
Dat was ik! Ik ben er ook weer mee begonnen, past ook echt bij het regenachtige weer, lekker roggebroodje!
  woensdag 11 september 2013 @ 16:10:33 #51
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131062185
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het wel interessant. Vooral ook zijn eigen openbaring dat het er dus echt sneller aan komt dan het er weer af gaat. Na 5 weken had hij wel zijn six pack terug, maar nog niet zijn oude vetpercentage. En dat terwijl hij volledig low carb ging op het einde. :o

Ik moet zeggen... Hoewel ik het niet al te hard durf te zeggen, maar vooralsnog voelt het hier wel weer goed. Maar goed, dat duurt al helemaal 48 uur, dus was zeg ik eigenlijk. :D

Iig vanmorgen anderhalve kilo lichter dan twee dagen geleden, dus het was toch niet zo dramatisch als ik dacht. :+
Dat is wel een beetje een eye-opener eigenlijk...
Mijn grootste valkuil is vaak als de eerste 5 kilo`s eraf zijn..dat ik dan denk 'ach joh, het gaat toch goed? Een patatje kan best. En dan ook een ijsje toe"
Dat moet ik gewoon niet meer doen. Meer aan de lange termijn denken :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_131062531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Zeester het volgende:
Flauw is dat eigenlijk.

Vragen jullie je ook weleens af waar dat vet eigenlijk heengaat? Niet zozeer in een week, maar er is 25 kilo Zeester minder inmiddels, waar is dat heen gegaan. Zo'n wezenlijke hoeveelheid :D
Nee eigenlijk nooit over nagedacht :D wel een goede vraag
pi_131062588
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Zeester het volgende:
Flauw is dat eigenlijk.

Ja zeker! En wanneer gaat het weg? Meteen nadat je gesport hebt of 's nachts als je licht (omg, deze fout kan echt niet) ligt te rusten/slapen..
pi_131062613
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ja zeker! En wanneer gaat het weg? Meteen nadat je gesport hebt of 's nachts als je ligt te rusten/slapen..
Ja :D. Interessante vraag. Isabeau heeft hier vast een antwoord op. Verbruik je het helemaal, poep/plas je het uit?
pi_131062657
Oeps, quote ipv edit.
pi_131062728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Mokkels het volgende:
Oeps, quote ipv edit.
Heb hem ook ff voor je geedit in wat ik quote, dan hoef je je minder te schamen :P
pi_131062733
Weer thuis, werken ging niet, voelde me echt te beroerd. Hoe had ik ook kunnen denken dat het wel zou gaan. Ik slaap al een paar dagen 18 uur op een dag, eet nog geen 500 kcal en verwacht dan dat ik ineens weer vol aan de bak kan. :') Sta daar een uurtje en merk ten eerste dat ik nog helemaal niet lekker ben, ookal kan ik de pijn onderdrukken met pijnstillers. Maar merk ook dat ik gewoon nog veel te zwak ben. Nu snap ik waarom mijn moeder altijd zegt dat ik pas mag werken/naar school als ik 1 hele dag koortsvrij ben geweest.

Ik ben nu alleen enorm bang dat ik mijn baan kwijt ga zijn. Ik zit daar ook niet helemaal goed, maar ik wil niet werkloos zijn. En ik doe een BBL opleiding, dus mijn werk kwijt is ook meteen geen opleiding meer. 4 dagen missen omdat je ziek bent is nooit goed in je proeftijd.
pi_131062742
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:23 schreef Zeester het volgende:

[..]

Heb hem ook ff voor je geedit in wat ik quote, dan hoef je je minder te schamen :P
Gelukkig maar haha! Dankje! ;D
pi_131062812
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ja zeker! En wanneer gaat het weg? Meteen nadat je gesport hebt of 's nachts als je licht (omg, deze fout kan echt niet) ligt te rusten/slapen..
Of hoe je het ene moment op de weegschaal kan staan, je eten/drinken afweegt, het eet/drinkt. Dan weer op de weegschaal gaat staan en het ineens veel meer is dan je eten woog. :')

Ik heb me vroeger zo extreem vaak gewogen op een dag, dat je echt de raarste schommelingen ziet.
pi_131062860
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Of hoe je het ene moment op de weegschaal kan staan, je eten/drinken afweegt, het eet/drinkt. Dan weer op de weegschaal gaat staan en het ineens veel meer is dan je eten woog. :')

Ik heb me vroeger zo extreem vaak gewogen op een dag, dat je echt de raarste schommelingen ziet.
Of dat als je hebt gegeten je minder weegt dan ervoor (had ik maandag, en de weegschaal staat altijd op een vaste plek en word dus niet verschoven)..

Vreemde dingen zijn het :P

* Mokkels mag altijd graag dingen testen met de weegschaal
pi_131062892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Of dat als je hebt gegeten je minder weegt dan ervoor (had ik maandag, en de weegschaal staat altijd op een vaste plek en word dus niet verschoven)..

Vreemde dingen zijn het :P

* Mokkels mag altijd graag dingen testen met de weegschaal
Of aankomt nadat je naar de toilet bent gegaan. :D
pi_131062930
In de week dat ik een weegschaal had (voor hij in 1000 stukjes ging omdat ik er met een stalen stoelpoot tegenaanknalde) heb ik ook alles gewogen. Bijvoorbeeld ook dat ik zwaarder was nadat ik een uurtje in bed had gelegen zonder eten of drinken. En de volgende x was ik dan juist 2 ons lichter. En inderdaad ook wat een spijkerbroek weegt (7/8 ons!!) enzo!
pi_131062938
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Of aankomt nadat je naar de toilet bent gegaan. :D
Huh, ja dat is helemaal apart!

ISABEAU!!! Waar ben je?! :D
pi_131063013
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef Zeester het volgende:
In de week dat ik een weegschaal had (voor hij in 1000 stukjes ging omdat ik er met een stalen stoelpoot tegenaanknalde) heb ik ook alles gewogen. Bijvoorbeeld ook dat ik zwaarder was nadat ik een uurtje in bed had gelegen zonder eten of drinken. En de volgende x was ik dan juist 2 ons lichter. En inderdaad ook wat een spijkerbroek weegt (7/8 ons!!) enzo!
Echt?! Wow. Ik rekende altijd met kleding aan (dus inclusief schoenen) ongeveer 600 gram extra. :o -ik vergat me wel eens te wegen voor/vlak na het douchen-
pi_131063044
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:31 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Echt?! Wow. Ik rekende altijd met kleding aan (dus inclusief schoenen) ongeveer 600 gram extra. :o -ik vergat me wel eens te wegen voor/vlak na het douchen-
Hoe denk je anders dat je een 26 kilo bagage komt als je gaat vliegen? Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de spijkerbroek denk ik. Maar de mijne was 7 ons geloof ik.
pi_131063082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef Zeester het volgende:

[..]

Hoe denk je anders dat je een 26 kilo kleding komt als je gaat vliegen? Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de spijkerbroek denk ik. Maar de mijne was 7 ons geloof ik.
Geen idee.. nog nooit gevlogen. :9
Dacht dat dat altijd lag aan de producten (shampoo enzo), schoenen en dat soort dingen..
pi_131063087
Ik draag meestal best dunne spijkerbroeken volgens mij. Maar ik zou me dan ook nooit met kleren wegen. Daar zou ik nerveus van worden. :')
pi_131063116
That reminds me, misschien moet ik zo voor de WW toch maar ff een panty en een rokje aantrekken ipv zware spijkerbroek die ik nu draag!
pi_131063164
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Zeester het volgende:
That reminds me, misschien moet ik zo voor de WW toch maar ff een panty en een rokje aantrekken ipv zware spijkerbroek die ik nu draag!
De WW? Weeg je je daar met een groep ofzo?
pi_131063224
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het gaat wel heel discreet. De meeting begint officieel om half 8, en tussen 7 en half 8 kun je dan wegen. Moet je ff in de rij staan wachten als het druk is. Weeg moment is 1 op 1 met de coach, en het is een weegschaal waarbij het 'afleesding' op tafel staat, dus niemand kan meekijken. En ze zal ook nooit je gewicht hardop zeggen, altijd 'zo, 5 ons eraf' of 'helaas, 2 ons aangekomen'. Niet 'je bent van 95,6 naar 95,1 gegaan deze week!'
pi_131063271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:37 schreef Zeester het volgende:

[..]

[..]

Het gaat wel heel discreet. De meeting begint officieel om half 8, en tussen 7 en half 8 kun je dan wegen. Moet je ff in de rij staan wachten als het druk is. Weeg moment is 1 op 1 met de coach, en het is een weegschaal waarbij het 'afleesding' op tafel staat, dus niemand kan meekijken. En ze zal ook nooit je gewicht hardop zeggen, altijd 'zo, 5 ons eraf' of 'helaas, 2 ons aangekomen'. Niet 'je bent van 95,6 naar 95,1 gegaan deze week!'
Oh okay, dat is wel netjes. Anders zou het me echt niet fijn lijken. :@

Al zou ik nooit aan zulke dingen mee moeten doen, ik zou het als een soort wedstrijd gaan zien. :')
pi_131063337
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh okay, dat is wel netjes. Anders zou het me echt niet fijn lijken. :@

Al zou ik nooit aan zulke dingen mee moeten doen, ik zou het als een soort wedstrijd gaan zien. :')
Het is geen wedstrijd. Iedereen doet zijn eigen ding. Het helpt mij enorm, vooral om niet alleen met jezelf afspraken aan te gaan, maar ook met een coach. Op het moment dat ik sta te twijfelen om een saucijzenbroodje te kopen, of een zak snoep, gaat er toch door mijn hoofd dat mijn coach dat dan op woensdag te weten komt. En dat wil ik niet. Het is voor mij soms dat kleine beetje externe motivatie wat net allemaal iets makkelijker maakt. Als ik het alleen voor mezelf zou kúnnen doen, was ik nooit dik geworden denk ik.
pi_131064297
Zo ik ga mijn soepje maken :)

Heb voor vrijdag lekker sperzieboontjes gekocht bij de c1000.. 50 cent voor bijna 7 ons. Zou bijna elke dag boontjes gaan eten! Haha!
Ga er lekker hachee bij maken en aardappel.
Merk dat ik wel steeds meer zin krijg om gezonde dingen voor mezelf te maken. En dat is een goed teken :)

Verder Mokkels, ik zou echt voor een badpak gaan. En dan lekker met je familie mee zwemmen, dat wil je toch niet missen.
Schijt aan de rest, en lekker gaan zwemmen..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 september 2013 @ 17:33:24 #75
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131065035
Ik heb nasi gemaakt, heulemaal zelluf :D dus uitje, knoflook, pepertje, trassi, gember, koriander en komijn gehakt met staafmixer en klaar is boemboe *O*
pi_131065205
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:40 schreef Zeester het volgende:

[..]

Het is geen wedstrijd. Iedereen doet zijn eigen ding. Het helpt mij enorm, vooral om niet alleen met jezelf afspraken aan te gaan, maar ook met een coach. Op het moment dat ik sta te twijfelen om een saucijzenbroodje te kopen, of een zak snoep, gaat er toch door mijn hoofd dat mijn coach dat dan op woensdag te weten komt. En dat wil ik niet. Het is voor mij soms dat kleine beetje externe motivatie wat net allemaal iets makkelijker maakt. Als ik het alleen voor mezelf zou kúnnen doen, was ik nooit dik geworden denk ik.
Steuntje in de rug :Y klinkt wel fijn.

@Sjeen :9
pi_131065525
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb nasi gemaakt, heulemaal zelluf :D dus uitje, knoflook, pepertje, trassi, gember, koriander en komijn gehakt met staafmixer en klaar is boemboe *O*
Klinkt lekker Sjeen!

Oh mijn huisje rijkt heerlijk naar alle kruiden.. Yummie! Nu nog even pruttelen tot het gaar is en dan lekker eten met wat naan!
pi_131065711
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef Mokkels het volgende:

Huh, ja dat is helemaal apart!

ISABEAU!!! Waar ben je?! :D
:D Ik heb nu een baan zonder computer! Dus kan op mijn werk niet meer internetten :+ Béétje jammer.

Je vet wordt gewoon als brandstof gebruikt, want je hebt een tekort en dus wordt je vet aangesproken. Wat daar van over blijft? Veel water en afvalstoffen die je via je nieren en ademhaling weer kwijtraakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131066113
Kijk Isabeau, dat is wetenschap. Als je dus aan het sporten bent en je hebt minder gegeten dan je nodig hebt voor een dagje dagelijks leven + sporten dan weet je tijdens het sporten dat je vet aan het opgebruiken hebt. Fijn idee!

Lijstje van vandaag:
O twee speltboterhammen met 30+kaas
T/L/T halve bak kwark met druiven en muesli, grote bak koffie verkeerd
T 3 rijstwafels met kaas :@
S half uur cardio (290 kcal, zei het apparaat)
D .... eh ...

Ik zag mezelf in de weerspiegeling, onverwacht (en da's altijd anders dan als je voor de spiegel gaat staan) en het viel me eigenlijk mee! Weegschaal heb ik niet, ik wil dat mn kleren weer lekker zitten.
Prrrrr
pi_131066486
Vanavond Pubquiz met vrienden *O* maar wss ben ik de bob dus dat valt weer mee qua kcal.
pi_131066796
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D Ik heb nu een baan zonder computer! Dus kan op mijn werk niet meer internetten :+ Béétje jammer.

Je vet wordt gewoon als brandstof gebruikt, want je hebt een tekort en dus wordt je vet aangesproken. Wat daar van over blijft? Veel water en afvalstoffen die je via je nieren en ademhaling weer kwijtraakt.
Ah, helder! Onze eigen FOK! encyclopedie word je inmiddels haha! :D
pi_131067332
Zo mijn soep is klaar.. en wat ruikt het lekker!! Alleen omdat mijn pakketjes vroeg werden opgehaald kan ik de bodypump nog wel redden. Dus de soep heb ik nog niet op. Heb snel wat salade gemaakt. Denk dat ik straks een klein kommetje proef en er morgen lekker van ga smullen.
De rest in de vriezer! Deze soep is echt voor herhaling vatbaar!
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 september 2013 @ 19:08:37 #83
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131067934
Ik heb havermoutkoekjes gebakken :D
  woensdag 11 september 2013 @ 20:11:58 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131070817
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo mijn soep is klaar.. en wat ruikt het lekker!! Alleen omdat mijn pakketjes vroeg werden opgehaald kan ik de bodypump nog wel redden. Dus de soep heb ik nog niet op. Heb snel wat salade gemaakt. Denk dat ik straks een klein kommetje proef en er morgen lekker van ga smullen.
De rest in de vriezer! Deze soep is echt voor herhaling vatbaar!
Mooi! Wij zijn er nu van aan het genieten. :9
pi_131071600
Wat afschuwelijk zeg, dat gejank in de biggest loser. Moet eerlijk zeggen, ik zie er maar een paar tussen zitten die ik extreem dik vind. Ik had verwacht dat ze allemaal wel wat extremer zouden zijn.
pi_131072327
-1,4! Dus mijn Lowlands kilo's eraf + 0,6 extra! Nu deze lijn doorzetten (niet persé het enorme getal hoor, maar de lijn naar beneden) en dan op naar een gezond(er) BMI!
pi_131073009
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:46 schreef Zeester het volgende:
-1,4! Dus mijn Lowlands kilo's eraf + 0,6 extra! Nu deze lijn doorzetten (niet persé het enorme getal hoor, maar de lijn naar beneden) en dan op naar een gezond(er) BMI!
Goed bezig! *O*
My salvation lies in your love..
  woensdag 11 september 2013 @ 21:07:08 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131073164
Wat goed zeg Zeester! *O*
pi_131073229
Ooit word ik wel écht slank! Tink is mijn grote voorbeeld :D
pi_131073434
Ik had net pastasaus met tonijn, paprika, kappertjes en rode saus gemaakt, maar m'n kat heeft stiekem terwijl ik t opat uit de pan zitten vreten. En eigenlijk wilde ik het invriezen :(. Heb het nu wel in een bakje gedaan, en op zich wil ik het nog wel opeten, maar invriezen lijkt me nu niet meer zo slim, toch?
pi_131073713
Wow wat een mooie min Zeester!!

Hier total loss op de bank na de BodyPump. Ging niet zo lekker als vorige week.. Voelde mijn hartslag heel duidelijk. Misschien omdat ik me er druk op maak of omdat ik daar nu sowieso al gespannen over ben..
Maar wat zweet ik mij het apenlazerus tijdens zon les zeg!
pi_131075403
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:12 schreef Zeester het volgende:
Ik had net pastasaus met tonijn, paprika, kappertjes en rode saus gemaakt, maar m'n kat heeft stiekem terwijl ik t opat uit de pan zitten vreten. En eigenlijk wilde ik het invriezen :(. Heb het nu wel in een bakje gedaan, en op zich wil ik het nog wel opeten, maar invriezen lijkt me nu niet meer zo slim, toch?
:r
Ik zou het niet meer aanraken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_131075700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:12 schreef Zeester het volgende:
Ik hou van mijn katjes en ben er niet zo snel vies van. Maar ik zou het nu toch echt niet meer bewaren. :@
pi_131075843
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:13 schreef mrspoeZ het volgende:
Kijk Isabeau, dat is wetenschap. Als je dus aan het sporten bent en je hebt minder gegeten dan je nodig hebt voor een dagje dagelijks leven + sporten dan weet je tijdens het sporten dat je vet aan het opgebruiken hebt. Fijn idee!

Lijstje van vandaag:
O twee speltboterhammen met 30+kaas
T/L/T halve bak kwark met druiven en muesli, grote bak koffie verkeerd
T 3 rijstwafels met kaas :@
S half uur cardio (290 kcal, zei het apparaat)
D .... eh ...

Ik zag mezelf in de weerspiegeling, onverwacht (en da's altijd anders dan als je voor de spiegel gaat staan) en het viel me eigenlijk mee! Weegschaal heb ik niet, ik wil dat mn kleren weer lekker zitten.
Een vriendin beweert dat je pas na 45 minuten cardio vet gaat verbranden :')
Spoilers!
pi_131076267
Dan volg ik jullie advies en flikker ik het zo in de prullenbak! Wat een stuk stront is het soms ook, dat kattenbeest!
  woensdag 11 september 2013 @ 22:09:04 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131077039
En weer een snaaivrije dag!

Ik heb op het schoolfeestje 3 visfrietjes op (soort v mini vissticks) die je als slecht zou kunnen betitelen, maar het feit dat ik daarna niet gewoon alles overboord gooide en voor de saté of een hamburger ging vind ik al een overwinning. :Y
Daarna om 8 uur een grote kom dahlsoep en daarna om 9 uur nog een bak yoghurt met wat muesli/cruesli. :9

En nu naar bed. :z
pi_131078402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef Zeester het volgende:
Dan volg ik jullie advies en flikker ik het zo in de prullenbak! Wat een stuk stront is het soms ook, dat kattenbeest!
Die van ons heeft vanavond op het jasje van Big Bertha geplast. Kutbeest.

Een stuk plastic voor overde nieuwe bbq
Spoilers!
pi_131078865
Mijn logeerpoes gedraagt zich prima :P Gelukkig. En ze heeft een algeheel verbod op keuken, wc en badkamer :+

SPOILER
O: 2 crackers. 1 vegapate, 1 pindakaas
T: banaan
L: paar stukken sodabrood. Boter/jam of vegapate. Tomaat, stuk paprika
T: 20 g cashewnoten, druiven.
D: Zooi groente in de wok gegooid met vegaroerbakstukjes, klein schaaltje cassavechips
T: Magere kwark met muesli.
pi_131078980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef Zeester het volgende:
Misschien had je zelf een deksel op de pan kunnen doen? Zo'n kat volgt z'n instinct, die kan je niets kwalijk nemen.

Je salade klinkt heerlijk overigens!
pi_131079690
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef SausDip het volgende:

[..]

Misschien had je zelf een deksel op de pan kunnen doen? Zo'n kat volgt z'n instinct, die kan je niets kwalijk nemen.

Je salade klinkt heerlijk overigens!
Ik neem hem ook niets kwalijk, mijn kat is mijn alles <3. Maar het is wel irritant, want ik ben dol op tonijn, en eigenlijk kan ik het niet eten want m'n kat freakt uit. Gooit de prullenbak om, gaat uit de pan eten, enzovoort.
pi_131079807
quote:
17s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn logeerpoes gedraagt zich prima :P Gelukkig. En ze heeft een algeheel verbod op keuken, wc en badkamer :+

SPOILER
O: 2 crackers. 1 vegapate, 1 pindakaas
T: banaan
L: paar stukken sodabrood. Boter/jam of vegapate. Tomaat, stuk paprika
T: 20 g cashewnoten, druiven.
D: Zooi groente in de wok gegooid met vegaroerbakstukjes, klein schaaltje cassavechips
T: Magere kwark met muesli.
Wat een schoonheid <3!
pi_131082464
Yay superavond gehad. Samen met mijn vriend en beste vriendin hebben we de pubquiz gewonnen.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:04:20 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131085531
Leuk! :Y

Zo, de weegschaal was weer erg lief vanmorgen, heel duidelijk dat die piek van maandag een rare uitschieter omhoog was, maar wel ook een mooie waarschuwing, zo snel kan het dus gaan...

Straks tussen de middag lekker weer een extra lang stuk hardlopen. *O*
pi_131085567
Ik ben al dagen verstopt. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_131085989
Gedouched, ontbijt gehad, ben er klaar voor.
Nu even een boodschappenlijstje maken en wat rondprutsen in huis. Morgen een kookdienst en dan lekker weekend. O+
pi_131086558
Zo b ik schrok een kwartier geleden. Wakker. Volgens mij was ik gisteren moe ;) Nu lekker uit bed, ontbijten en in huis rommelen totdat ik vanmiddag moet werken!

Straks ook nog even hacheevlees halen.. en bedenken wat we van het weekend gaan eten!
pi_131086601
+ 0.2 ,maar dan mag ook wel na 2 kilo eraf in 2 dagen. :') Bewust gisteren ook een beetje meer gegeten, ookal had ik geen trek. Maar anders word ik natuurlijk nooit beter.

Ik kan wel heel makkelijk de verstandige keuzes maken nu, ik had een wrap, normaal doe ik daar een lekker bijpassend sausje bij. Bij voorkeur op mayo basis. Dit keer gewoon wat yoghurt, is het ook niet meer droog. En ik proef toch nog steeds niets. O+ Handig dus. :7
pi_131086744
Ik heb gisteren twee shirtjes gekocht in L *O*
Nu moet ik ernstig op zoek naar een herfstjas, maar dat vind ik echt een crime, een jas. Het past nooit mooi: het past net niet over mijn borsten, en als dat wel past, is het duidelijk te groot op de schouders. En ik heb het toch echt nodig op de fiets.

Verder goed weer in het ritme. Gisteren uit eten geweest, want we waren 6 jaar geregistreerd en een lekker biefstukje met pepersaus gegeten. En omdat ik er zo'n zin in had een coupe poire belle helene met veel heerlijke chocoladesaus!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_131086804
Ik heb hetzelfde met jassen, mijn tieten passen nooit. Nu heb ik een leuk jasje waarbij ze wel passen. O+ Maar eigenlijk doe ik de knoopjes nooit zo hoog dicht, want dan lijk ik weer zo dik en plat. :')
pi_131086905
Ik heb dat probleem altijd met mijn armen. Daar heb ik gewoon minstens een maat groter nodig dan voor de rest van mijn lichaam.
Heb nu nog 2 jassen hangen van vorig jaar. Wil eigenlijk een zwarte erbij. Maar denk dat ik daarvoor maar een leuke poncho haal of iets. Heb eigenlijk gewoon geen zin om daar voor te gaan winkelen!
pi_131086931
Ik heb niet echt een goede jas. Heb nu, als het echt koud is, de leren jas van O+ aan. Die kan dicht als het moet. Heb nog een lichte '80's spijkerjack, die niet dicht kan. En een legerjas, waarin ik een worst lijk.

Ben wel verliefd geworden op een winterjas. Een paarse trenchcoat O+
pi_131086943
Ik wil niets meer gaan winkelen de komende tijd, heb nog zat kleren. En merk nog helemaal niets in mijn kleren. :') Weegschaal gaat prima, maar ik blijf gewoon net zo dik. ;(
pi_131086964
Das ook mijn winterjas-dilemma. Nu kopen en dan is ie (hopelijk) in december te groot, of in december kopen met de kans dat ie er niet meer is?

Ik mag na gisteren trouwens ook niet meer shoppen. :X
pi_131087106
Ik moet wel. Ik heb echt geen winterkleren, ook geen jas. Die heb ik eind van vorige winter weggegooid, want die hing echt van draadjes nog aan elkaar. En op de fiets zal ik me toch een beetje behoorlijk moeten kleden.
pi_131087115
Ik heb laatst nog 2 aankopen gedaan voor de winter, een net zwart jurje en een trui voor op een spijkerbroek!

Jurkje

en deze

Trui
pi_131087131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet wel. Ik heb echt geen winterkleren, ook geen jas. Die heb ik eind van vorige winter weggegooid, want die hing echt van draadjes nog aan elkaar. En op de fiets zal ik me toch een beetje behoorlijk moeten kleden.
Mja, dat snap ik. Ik ben ook wel blij met de leren jas, die kan eventueel door deze winter. Verder qua winterkleren is het hier ook schamel hoor. Gisteren wel iets aan geprobeerd te doen, heb iig 1 extra vest (nu heb ik er dus 2. :') )
pi_131087136
quote:
Dit het liefst zou ik ook geen nieuwe kleren kopen op dit moment. Maar in mijn blote kont lopen in geen optie.. En heb bijna niets meer voor de winter.
pi_131087141
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb laatst nog 2 aankopen gedaan voor de winter, een net zwart jurje en een trui voor op een spijkerbroek!

Jurkje

en deze

Trui
Leuk jurkje!

Ik kocht een jegging gisteren. :D
pi_131087153
De trui vind ik niet zo geweldig. :@ Misschien in het echt wel, maar het plaatje niet zo. Ik ben nog altijd gek op mijn fel diepblauwe trui. O+
pi_131087184
quote:
Tijdens het fietsen zweer ik eigenlijk altijd bij fleece. En als het echt koud wordt: thermo ondergoed. :P
Maar dat was wel in de tijd dat ik 20 km enkele reis naar mn werk fietste.
Doe wat je niet durft.
pi_131087207
Ik heb eigenlijk ook geen echte winterjas, wel een leuk zomerjasje. O+ En mijn winterjas van vorig jaar kan wel, alleen past er geen trui onder, dus dat schiet ook niet echt op.
pi_131087211
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:57 schreef Myraela het volgende:
De trui vind ik niet zo geweldig. :@ Misschien in het echt wel, maar het plaatje niet zo. Ik ben nog altijd gek op mijn fel diepblauwe trui. O+
Diepblauw staat mij niet. De trui is ook meer voor de categorie "werkkleding"
Het jurkje voor de categorie "weekend/netjes"
En heb nog wat comfy kleren gekocht en dat komt in de categorie "thuis"

Op die manier koop ik nu mijn kleding.

Comfy kleren heb ik nu genoeg. Moet nog een broek voor het werk en nog een setje voor netjes :)
pi_131087228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Tijdens het fietsen zweer ik eigenlijk altijd bij fleece. En als het echt koud wordt: thermo ondergoed. :P
Maar dat was wel in de tijd dat ik 20 km enkele reis naar mn werk fietste.
Is fleece warm genoeg en ademt dat genoeg?

Ik twijfel een beetje wat ik moet doen. Ik wil in ieder geval een lekkere echte warme winterjas kopen voor als ik tijdens vorst en sneeuw moet fietsen. Maar voorlopig is dat nog niet nodig en is mijn zomerjasje net te fris aan het worden. Dus wil ik iets van een tussen/herfstjas. Ik zie ook softshell jassen enzo, meer sportief en wel handig denk ik. Zou dat voldoen?
pi_131087243
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Diepblauw staat mij niet. De trui is ook meer voor de categorie "werkkleding"
Het jurkje voor de categorie "weekend/netjes"
En heb nog wat comfy kleren gekocht en dat komt in de categorie "thuis"

Op die manier koop ik nu mijn kleding.

Comfy kleren heb ik nu genoeg. Moet nog een broek voor het werk en nog een setje voor netjes :)
Is zo'n trui net genoeg voor je werk? :@
pi_131087268
Verliefd op deze jas. O+

SPOILER
pi_131087274
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is zo'n trui net genoeg voor je werk? :@
Ik werk in de kinderopvang. Dus dat is echt net genoeg :)
pi_131087286
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik werk in de kinderopvang. Dus dat is echt net genoeg :)
Oh, ja, dan kan het prima. Heb je hem al binnen? Ik denk echt dat die in het echt veel toffer is.
pi_131087288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is fleece warm genoeg en ademt dat genoeg?

Ik twijfel een beetje wat ik moet doen. Ik wil in ieder geval een lekkere echte warme winterjas kopen voor als ik tijdens vorst en sneeuw moet fietsen. Maar voorlopig is dat nog niet nodig en is mijn zomerjasje net te fris aan het worden. Dus wil ik iets van een tussen/herfstjas. Ik zie ook softshell jassen enzo, meer sportief en wel handig denk ik. Zou dat voldoen?
Ja, fleece werkt echt uitstekend. Ik ben zelf nogal zweterig als ik een uur fiets en dan is het bij mij een kwestie van laagjes dragen in de winter.
H&M heeft fijne (en goedkope) fleeces bij de sportafdeling.
Doe wat je niet durft.
pi_131087297
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Verliefd op deze jas. O+
http://www.vd.nl/fh_detai(...)l_NL%2Fcategories%3C{catalog01_dames}%2Fcategories%3C{catalog01_dames_dames_jassen}%26fh_lister_pos%3D24%26fh_refview%3Dlister%26sitetype%3Dweb%26fh_secondid%3Dg21078066

SPOILER
Je plaatje doet het niet :(

SPOILER
pi_131087309
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je plaatje doet het niet :(

SPOILER
Nu wel. :)

SPOILER
pi_131087314
Ik vind laxeer echt helemaal niets. :@ Ik blijf altijd van alles weg dat ik anders zou kunnen gaan misbruiken. :')
pi_131087326
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja, fleece werkt echt uitstekend. Ik ben zelf nogal zweterig als ik een uur fiets en dan is het bij mij een kwestie van laagjes dragen in de winter.
H&M heeft fijne (en goedkope) fleeces bij de sportafdeling.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1BV_0034_004R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[3520]&set=key[height],value[4116]&set=key[x],value[856]&set=key[y],value[5]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zweet ook nogal, want ik kan ook niet rustig fietsen :')
Ik ga eens naar een fleece jasje kijken. Is ook handig op vakantie natuurlijk en als ik zoiets even aanschaf, kan ik rustig verder kijken naar een winterjas.
pi_131087330
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind laxeer echt helemaal niets. :@ Ik blijf altijd van alles weg dat ik anders zou kunnen gaan misbruiken. :')
Die neiging heb ik wel. :') Dus ik pas er wel mee op. :)
pi_131087335
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, ja, dan kan het prima. Heb je hem al binnen? Ik denk echt dat die in het echt veel toffer is.
Ja heb hem al binnen.. Hij zit nog ietsjes te strak bij de buik. (hij tekent nog iets teveel naar mijn zin.)Maar ik denk dat wanneer het tijd wordt voor een trui hij prima past :)

Zal mijn vriend wel eens vragen morgen om een foto te maken :)

Verder heb ik nog 2 pyama's besteld en een "zwart huispak". Nu nog pantoffels en dan ben ik er klaar voor om lekker savonds op de bank te zitten!
  donderdag 12 september 2013 @ 10:11:30 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131087417
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Verliefd op deze jas. O+

[ afbeelding ]

SPOILER
4 dagen kan je ook amper verstopt noemen volgens mij.
Waarom probeer je het niet eerst met natuurlijke middelen, gedroogde pruimen, roosvicee laxo etc. etc.

Never mind, spuit 11 enzo...
pi_131087447
pi_131087469
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

4 dagen kan je ook amper verstopt noemen volgens mij.
Waarom probeer je het niet eerst met natuurlijke middelen, gedroogde pruimen, roosvicee laxo etc. etc.
Vanaf het weekend, 6 dagen, vind ik lang genoeg. Natuurlijke middelen heb ik geprobeerd de afgelopen 3 dagen.

Ik ben er geen fan van, maar als ik niet poepen kan, terwijl ik normaal gesproken de klok erop gelijk kan zetten, mijn buik opzwelt, ik buikpijn krijg, dan maar een tablet erin.
pi_131087479
quote:
Het is in, maar ik vind het persoonlijk niets.

Als je een peer-figuur hebt, dan is zo'n trui wel fijn. Omdat je dan je taille nog kan laten zien.
pi_131087485
quote:
Ja, ik vind het leuk. Ik heb zoiets van de Primark.
pi_131087494
quote:
Nee, niks voor mij. Geen idee hoe het bij jou staat natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131087516
Ik ben van de dikke en zware truien. :@

Ik baal wel, want mijn lievelingstrui staat nu echt niet met mijn turquoise haar. :')
pi_131087550
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben van de dikke en zware truien. :@

Ik baal wel, want mijn lievelingstrui staat nu echt niet met mijn turquoise haar. :')
Zo heb ik een heel fijn rood jurkje, van toen ik nog geen oranje haar had. ;(
pi_131087575
Zoals een vriendin van mij zei van het weekend.. Is het een "echte Joyce-trui".

Maar ik vind het een beetje te duur naar mijn zin, ik zou het combineren met mooie pumps en een spijkerbroek overigens.. Denk dat ik hem binnenkort eens ga passen :)
pi_131087582
Hebben jullie het ook zo koud?
pi_131087605
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Zoals een vriendin van mij zei van het weekend.. Is het een "echte Joyce-trui".

Maar ik vind het een beetje te duur naar mijn zin, ik zou het combineren met mooie pumps en een spijkerbroek overigens.. Denk dat ik hem binnenkort eens ga passen :)
Kom je wel eens bij de Primark? Zoals Lona ook al zei, daar heb ik zulke truien echt veel gezien. En echt een stuk goedkoper.

En kwaliteit zegt bij zo'n trui niet zoveel, zulke gaten gaat altijd wel een keer fout. :')
pi_131087616
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:18 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Ik lig wel nog lekker onder een dekentje. O+
pi_131087621
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kom je wel eens bij de Primark? Zoals Lona ook al zei, daar heb ik zulke truien echt veel gezien. En echt een stuk goedkoper.

En kwaliteit zegt bij zo'n trui niet zoveel, zulke gaten gaat altijd wel een keer fout. :')
Hij was 10 euro ofzo. :Y
pi_131087633
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja. Ik lig wel nog lekker onder een dekentje. O+
Ik heb mijn Jip en Janneke t-shirt aan en een dik vest. Maakt niet uit. ;(
En ik moet nog veul boodschappen doen, maar ik heb geen fiets, dus alles met lopend. :X Daar zit ik moed voor te verzamelen.
pi_131087661
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kom nooit bij de Primark. Kan er volgende week wel een keer naartoe. Maar ik vraag me af of ik hun grootste maat wel pas..
pi_131087707
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:22 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik kom nooit bij de Primark. Kan er volgende week wel een keer naartoe. Maar ik vraag me af of ik hun grootste maat wel pas..
Ze gaan tot best groot, ik heb niet eens de grootste maat nodig. Weet niet wat jouw maat is natuurlijk.
pi_131087742
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ze gaan tot best groot, ik heb niet eens de grootste maat nodig. Weet niet wat jouw maat is natuurlijk.
Met zulke truien zit ik denk ik op ongeveer maat 50.. Omdat ik wil dat ze wijd zitten..
pi_131087743
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:22 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb wel de grootste maat nodig, Dat is maat 20, volgens hun label een europese 46. Ik koop er geen broeken (dat durf ik niet en ik wil daar niet passen, want duurt lang) Shirts pas ik, rokjes ook.
pi_131087779
Oh ja, ik moet mijn vriendin nog even opdracht geven om nieuwe kleren voor me uit te zoeken.
Spoilers!
pi_131087870
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb wel de grootste maat nodig, Dat is maat 20, volgens hun label een europese 46. Ik koop er geen broeken (dat durf ik niet en ik wil daar niet passen, want duurt lang) Shirts pas ik, rokjes ook.
Maar ik pas normaal echt geen 46.. Is het dan de moeite om te gaan?
pi_131087871
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Met zulke truien zit ik denk ik op ongeveer maat 50.. Omdat ik wil dat ze wijd zitten..
Dat soort truien zijn vaak als model al wijd he. Maar dan zou ik niet weten of de Primark dat heeft. Ik zit zelf meer rond de 42/44 en dat gaat altijd goed. Al zeggen die maten bij de primark me nooit iets. Ik vind de shirtjes daar vaak ook te kort. Ik houd van langere shirtjes, zodat ik het niet de hele tijd naar beneden hoef te trekken. :') Ik heb daar ook een keer een trui op de mannenafdeling gekocht. :@ Die is wel heerlijk. O+ En er staat heel groot "DORK" op. :D
pi_131087893
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Maar ik pas normaal echt geen 46.. Is het dan de moeite om te gaan?
Zal ik m even voor je opmeten van oksel tot oksel enzo?
pi_131087908
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat soort truien zijn vaak als model al wijd he. Maar dan zou ik niet weten of de Primark dat heeft. Ik zit zelf meer rond de 42/44 en dat gaat altijd goed. Al zeggen die maten bij de primark me nooit iets. Ik vind de shirtjes daar vaak ook te kort. Ik houd van langere shirtjes, zodat ik het niet de hele tijd naar beneden hoef te trekken. :') Ik heb daar ook een keer een trui op de mannenafdeling gekocht. :@ Die is wel heerlijk. O+ En er staat heel groot "DORK" op. :D
Ik kocht er gisteren een vest op de mannenafdeling. 2XL, paars-ish en zat veul beter dan de vrouwenvesten. En hij was mooier O+
pi_131087915
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zal ik m even voor je opmeten van oksel tot oksel enzo?
Is goed! Dank je wel :)
pi_131087916
Bij Primark moet je trouwens als grotere maat vaak ook maar geluk hebben hoor, er zijn veel meer kleinere maatjes, de grotere zijn er vaak niet (meer).
pi_131087936
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:32 schreef Myraela het volgende:
Bij Primark moet je trouwens als grotere maat vaak ook maar geluk hebben hoor, er zijn veel meer kleinere maatjes, de grotere zijn er vaak niet (meer).
Dat is wel heel erg waar.

Ik kocht er de vorige keer een zwart t-shirt, zat superfijn, dus ik dacht gisteren, INSLAAN!, hadden ze er 0 in mijn maat van die ;(
pi_131087948
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg waar.

Ik kocht er de vorige keer een zwart t-shirt, zat superfijn, dus ik dacht gisteren, INSLAAN!, hadden ze er 0 in mijn maat van die ;(
Daarom ben je als je een grote maat heb ook vaker meer geld kwijt aan kleding.. Tenminste dat is mijn ervaring..
pi_131087952
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kocht er gisteren een vest op de mannenafdeling. 2XL, paars-ish en zat veul beter dan de vrouwenvesten. En hij was mooier O+
Ik geloof het meteen. O+ Als je een keer een goede broekriem wil, dan moet je ook naar de mannenafdeling. Bij de vrouwen hangen allemaal van die dunne, drukke dingen. Bij de mannen gewoon stevige bruine of zwarte.
  donderdag 12 september 2013 @ 10:34:36 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131087959
Argh! In het zijschermpje kwam net een V&D reclame langs met een jurkje met MIJN kleuren, maar op de site kan ik hem niet vinden, alleen in het blauw, maar die is 'niet beschikbaar'.
Maar ik moetmoetmoet. :') :@
Is wrsch uit de nieuwe folder dus vanavond of morgen maar even bij de V&D langs. :+
pi_131087976
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik geloof het meteen. O+ Als je een keer een goede broekriem wil, dan moet je ook naar de mannenafdeling. Bij de vrouwen hangen allemaal van die dunne, drukke dingen. Bij de mannen gewoon stevige bruine of zwarte.
Heb nog wel een dunner riempje gekocht, gewoon zwart, als tailleriempje, voor om mijn lichtgrijze blouse-ish thingy dat ik kocht. :P
pi_131088006
pi_131088021
quote:
Ik heb dat nog wel in de kast, dat was werkkleding :7
pi_131088033
quote:
Als ik de vorm daarvan zie, lijkt er alleen niet echt een taille in te zitten. Dat is wel zonde. Maarja, ik heb een supertoffe blazer, maar die is dan weer te strak. :')
pi_131088041
Ik was dus gisteren ook in de H&M, want hier, in Enschede, hebben ze geen + afdeling, en in Rotterdam wel, maar wat een lelijke kleding zeg. :{
pi_131088044
Gosh, nu zit ik op de H&M site, nu moet ik wel even shoppen.
pi_131088049
Ik heb in mijn wishlist ook net een zwarte blazer gezet. Maar inderdaad een wat meer getailleerde.
Spoilers!
pi_131088057
quote:
9s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef Myraela het volgende:
Gosh, nu zit ik op de H&M site, nu moet ik wel even shoppen.
Ja, + 1 ;(
  donderdag 12 september 2013 @ 10:39:36 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131088068
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik de vorm daarvan zie, lijkt er alleen niet echt een taille in te zitten. Dat is wel zonde. Maarja, ik heb een supertoffe blazer, maar die is dan weer te strak. :')
Ik vond hem idd ook wat vormeloos. :Y
pi_131088069
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is wel zo ja.. Er staat ook een wel getailleerde bij....
  donderdag 12 september 2013 @ 10:39:54 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131088073
Oh, en dit is het must have jurkje voor mij:

pi_131088081
http://www.hm.com/nl/prod(...)59-A#article=08459-B

SPOILER
Ik denk dat ik deze wil. Het allerliefste de rode maar dat vloekt dan bij m'n haar. Rood. O+ Ik moet sowieso nieuwe jassen want ik heb nu 2 groene en verder niks en 1 groene broek dus die kan ik er dan niet bij dragen.
Maar het liefste heb ik een jas met een muts zodat m'n haar met sneeuw niet pluizig/nat word.
pi_131088102
Uit de H&M+ lijn is dit het enige wat ik wel mooi vind:
pi_131088107
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:40 schreef Mokkels het volgende:
large]
Leuk! Hij ziet er alleen niet zo warm uit. En capuchons zijn levensgevaarlijk :{w
Spoilers!
pi_131088133
Blazer
Deze beter?
pi_131088136
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dit is het must have jurkje voor mij:

[ afbeelding ]
Van VD? Leuk!
Met een meidenkwartet
pi_131088144
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Uit de H&M+ lijn is dit het enige wat ik wel mooi vind:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1IV_0050_037R.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[3878]&set=key[height],value[4534]&set=key[x],value[504]&set=key[y],value[155]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik vind H&M sowieso niet zoveel leuks hebben..
pi_131088145
Die heb ik gisteren gepast bij H&M. In maat 42 gaat ie niet over mijn borsten en in maat 44 is ie te ruim bij de schouders en zit ie verder niet mooi. Wel een leuk jasje :Y

Leuke jurk, BE! Ik wil nog eens een stijladvies, zodat ik echt goede kleren kan kopen, niet alleen in de juiste kleuren, maar ook de juiste, bij mij en mijn lichaam passende, stijl!
pi_131088148
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:18 schreef Lonaa het volgende:
Om nog even hier om te antwoorden: nee.. bloedheet :P. M'n vader dacht dat het lekker was om de kachel aan te maken. Ik zit hier nu in m'n korte broek en hempje :')

Sowieso heb ik het altijd warm en zweet ik gauw dus de winter is m'n haat/liefde seizoen. Liefde omdat lekker koud en sneeuw en haat omdat ik het soms koud heb maar als ik een trui aan doe ik de hele tijd zweet. Ik weet nooit zo goed wat ik aan moet trekken dus het zijn altijd maar vestjes ipv truien die je niet makkelijk uit kan doen.
pi_131088160
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik vind H&M sowieso niet zoveel leuks hebben..
Wel een paar leuke schoenen. O+

Ik moet nog schoenen, maar te veel keuze.
pi_131088168
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Leuk! Hij ziet er alleen niet zo warm uit. En capuchons zijn levensgevaarlijk :{w
Hoezo? :o En niet zo warm is juist goed voor mij! ;D Ik zal deze maar een paar dagen (met echte sneeuw etc) dragen en de rest m'n lente/herfst jas met sjaal.
pi_131088176
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Om nog even hier om te antwoorden: nee.. bloedheet :P. M'n vader dacht dat het lekker was om de kachel aan te maken. Ik zit hier nu in m'n korte broek en hempje :')

Sowieso heb ik het altijd warm en zweet ik gauw dus de winter is m'n haat/liefde seizoen. Liefde omdat lekker koud en sneeuw en haat omdat ik het soms koud heb maar als ik een trui aan doe ik de hele tijd zweet. Ik weet nooit zo goed wat ik aan moet trekken dus het zijn altijd maar vestjes ipv truien die je niet makkelijk uit kan doen.
Dat snap ik wel, ik heb het eigenlijk ook altijd warm, maar als ik het dan koud heb, dan hebi k het ook ECHT koud. Voor altijd. :')
pi_131088192
Ik ben een sloeber, ik kijk bij de H&M altijd alleen maar bij de sale artikelen. :@
pi_131088199
Ik kijk sowieso vaak alleen maar bij sale artikelen.

En nu ga ik boodschappen doen. Echt waar.
pi_131088219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Die heb ik gisteren gepast bij H&M. In maat 42 gaat ie niet over mijn borsten en in maat 44 is ie te ruim bij de schouders en zit ie verder niet mooi. Wel een leuk jasje :Y

Leuke jurk, BE! Ik wil nog eens een stijladvies, zodat ik echt goede kleren kan kopen, niet alleen in de juiste kleuren, maar ook de juiste, bij mij en mijn lichaam passende, stijl!
Trinny & Susannah hebben daar nog wel wat leuke boeken over geschreven. Ook te leen bij de bibliotheek. :P
Doe wat je niet durft.
pi_131088221
Wat heeft miss etam trouwens vaak van die lelijke printjes!
pi_131088224
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Hoezo? :o En niet zo warm is juist goed voor mij! ;D Ik zal deze maar een paar dagen (met echte sneeuw etc) dragen en de rest m'n lente/herfst jas met sjaal.
Dit is een herfstjas, hoor!
En hij heeft geen capuchon.
pi_131088229
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, ik heb het eigenlijk ook altijd warm, maar als ik het dan koud heb, dan hebi k het ook ECHT koud. Voor altijd. :')
Ja, dit ook dan weer! :P
M'n schoonvader doet altijd de deuren tegen elkaar open zetten bij zijn huis om te luchten. brrr... dan verga ik echt van de kou.
pi_131088240
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Trinny & Susannah hebben daar nog wel wat leuke boeken over geschreven. Ook te leen bij de bibliotheek. :P
Ik wil geen boek, ik wil een personal shopper die met me gaat shoppen en zorgt dat ik juiste dingen koop :P

Of een workshop, vooruit, zodat ik het zelf leer :+
pi_131088248
Ik moet ook nieuwe kleren, maar ben niet zo vermogend op het moment. Sowieso een winterjas, maar eigenlijk veel meer, want alles is of oud, of verwassen, of te groot.
pi_131088255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit is een herfstjas, hoor!
En hij heeft geen capuchon.
Oh, ideaal want hij lijkt me wel warm genoeg voor mij. En nee, klopt, weet ik maar dat zou ik wel het liefste willen hebben dus ik ga nog even verder op zoek naar zo'n jas met een capuchon.
  donderdag 12 september 2013 @ 10:48:20 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131088273
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef miss_sly het volgende:

Ja, ik ook! Ik doe nu veel op basis van de kleurenanalyse, maar echt kledingstijl is nog steeds wel heel erg zoeken.
Het enige waar ik soms nog wel aan denk is die tip van de diepte van het decolleté, maar verder...
pi_131088281
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik wil geen boek, ik wil een personal shopper die met me gaat shoppen en zorgt dat ik juiste dingen koop :P

Of een workshop, vooruit, zodat ik het zelf leer :+
Oh, je wilt de dure oplossing. :P
Doe wat je niet durft.
pi_131088299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:47 schreef Zeester het volgende:
Ik moet ook nieuwe kleren, maar ben niet zo vermogend op het moment. Sowieso een winterjas, maar eigenlijk veel meer, want alles is of oud, of verwassen, of te groot.
Dat heb ik dus ook precies (behalve je laatste punt, helaas) Al mijn oude kleding was verwassen of pluizig..
  donderdag 12 september 2013 @ 10:49:51 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131088311
:o We gaan wel gruwelijk off-topic trouwens. Mss een apart 'grote maten kleding' topic openen? :@

Zal ik maar een lijstje doen dan?

T: roggebrood m kaas
S: 6km hardlopen
L: restje soep en 2 boterhammen m kipfilet
T: kwark m bessen
D: Ik denk een flinke salade met mss een boterham m kaas erbij
T: fruit of yoghurt
pi_131088320
Ik zoek echt gewoon de kleren die ik leuk vind. :@ Houd wel rekening met mijn figuur, maar qua kleuren gewoon wat ik tof vind hoor. :@
pi_131088370
Ik ben volgens mij de aller kleur-vastste persoon die ik ken. Ik voel me compleet niet aangetrokken tot kleuren die me niet staan. En ik heb een heel uitgesproken koel pallet-kleuren dat me staat, dus ik beperk me zelf wel zo. Maar ik draag geen: bruin, creme, beige, khaki, cognac, geel, oranje en de meeste tinten rood.
pi_131088407
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde. Ik wil deze winter meer richting de colbertjes dan vesten trouwens. Ik heb geloof ik niet eens truien meer, ik krijg het al benauwd als ik er aan denk. En sneeuw O+

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Hij zou voor mij ook ideaal zijn maar de meeste vrouwen hebben het snel koud dus vandaar mijn opmerking ;)
En capuchons zijn gevaarlijk omdat je dan het verkeer niet goed kunt zien. Ik let altijd extra op als ik auto rij en iemand met de capuchon op zie fietsen (bij voorkeur zonder licht, met een telefoon in de hand en oordopjes in :P ).
Spoilers!
pi_131088413
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:40 schreef Mokkels het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)59-A#article=08459-B

SPOILER
Ik denk dat ik deze wil. Het allerliefste de rode maar dat vloekt dan bij m'n haar. Rood. O+ Ik moet sowieso nieuwe jassen want ik heb nu 2 groene en verder niks en 1 groene broek dus die kan ik er dan niet bij dragen.
Maar het liefste heb ik een jas met een muts zodat m'n haar met sneeuw niet pluizig/nat word.
Oeh die is leuk O+ en ik heb liever losse mutsen... vanavond maar ff bij de h&m kijken.
pi_131088414
Kleding is overigens wel één van de voornaamste redenen waarom ik wil afvallen. O+ Ik ben zo gek op alles wat mij nu nog niet staat. Zoals shorts, hoge taille broeken, leren broeken, strakke truitjes, blazers, jurkjes met sneakers eronder. O+
pi_131088427
Oh, en oversized dingen, die er dan ook echt oversized uitzien. O+
pi_131088499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde. Ik wil deze winter meer richting de colbertjes dan vesten trouwens. Ik heb geloof ik niet eens truien meer, ik krijg het al benauwd als ik er aan denk. En sneeuw O+

[..]

Hij zou voor mij ook ideaal zijn maar de meeste vrouwen hebben het snel koud dus vandaar mijn opmerking ;)
En capuchons zijn gevaarlijk omdat je dan het verkeer niet goed kunt zien. Ik let altijd extra op als ik auto rij en iemand met de capuchon op zie fietsen (bij voorkeur zonder licht, met een telefoon in de hand en oordopjes in :P ).
Dit doe ik nooit om die reden! Op de fiets altijd m'n sjaal om m'n mond en oren.

En ik heb denk ik ook maar 1 trui. Eens gekocht in een dolle buil omdat ik dacht dat het wel ging. Buiten dat ik er een onwijs propje in leek was het veeeel te warm. Nooit meer aan gehad dat ding. Ohja, hij kriebelde ook nog. Brrr...
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:53 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Oeh die is leuk O+ en ik heb liever losse mutsen... vanavond maar ff bij de h&m kijken.
Ik ook eigelijk.. maar daar pluist je haar zo van en het word zo plat..
pi_131088508
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
:o We gaan wel gruwelijk off-topic trouwens. Mss een apart 'grote maten kleding' topic openen? :@

Zal ik maar een lijstje doen dan?

T: roggebrood m kaas
S: 6km hardlopen
L: restje soep en 2 boterhammen m kipfilet
T: kwark m bessen
D: Ik denk een flinke salade met mss een boterham m kaas erbij
T: fruit of yoghurt
Oh ja, lijstje. Geen slecht idee van dat topic eigenlijk.

O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: kwark met granaatappelpitjes
L: griekse salade met tzaziki obv kwark
B: half uur wandelen
T: komkommer, appel, 2 matzes met pindakaas
S: 1 mile met Leslie
A: gnocchi met philadelphia, erwtjes en boontjes
T: bessen

Ik heb net een opdracht aangenomen waarbij ik een pizza moet laten bezorgen en het bezorgproces en de pizza moet beoordelen. Die zal dus in de prullenbak belanden :')
Spoilers!
pi_131088534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:56 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Dit doe ik nooit om die reden! Op de fiets altijd m'n sjaal om m'n mond en oren.

En ik heb denk ik ook maar 1 trui. Eens gekocht in een dolle buil omdat ik dacht dat het wel ging. Buiten dat ik er een onwijs propje in leek was het veeeel te warm. Nooit meer aan gehad dat ding. Ohja, hij kriebelde ook nog. Brrr...

[..]

Ik ook eigelijk.. maar daar pluist je haar zo van en het word zo plat..
Mijn kapsel is normaal nogal explosief en pluis.... :P
pi_131088547
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb net een opdracht aangenomen waarbij ik een pizza moet laten bezorgen en het bezorgproces en de pizza moet beoordelen. Die zal dus in de prullenbak belanden
Iemand anders die je er blij mee kan maken?
pi_131088553
Nog even iets ontopics ;)

Ik heb besloten dat ik vanaf oktober elke woensdag bodypump ga doen. Dat vind ik dus echt een leuke les. En in een uurtje heb ik al mijn spiergroepen getraind! En na zo'n les zweet ik me helemaal kapot.

Als alle spanning voorbij is deze maand wil ik het een en ander veranderen.. Nu lukt het me gewoon even niet. Maar ben al wel aan het bedenken hoe en wat ik wil..
pi_131088618
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iemand anders die je er blij mee kan maken?
Nope. Lekker slimme actie weer. Ik had gewoon nee moeten zeggen.
Spoilers!
pi_131088626
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:56 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Dan is het goed ;)
Spoilers!
pi_131088647
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja, lijstje. Geen slecht idee van dat topic eigenlijk.

O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: kwark met granaatappelpitjes
L: griekse salade met tzaziki obv kwark
B: half uur wandelen
T: komkommer, appel, 2 matzes met pindakaas
S: 1 mile met Leslie
A: gnocchi met philadelphia, erwtjes en boontjes
T: bessen

Ik heb net een opdracht aangenomen waarbij ik een pizza moet laten bezorgen en het bezorgproces en de pizza moet beoordelen. Die zal dus in de prullenbak belanden :')
Geef mij ook zo'n opdracht. :9
pi_131089703
Ik geloof dat mijn granaatappelpitjes niet goed meer waren, ik voel me een beetje misselijkachtig ;(
Spoilers!
pi_131089809
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:58 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Mijn kapsel is normaal nogal explosief en pluis.... :P
+1
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131090005
Deel 1 boodschappen binnen. *O*

Weekmenu:
Do: Pitabroodje met shoarma, boontjes, champignons, paprika, sla. Yoghurtsaus met knoflook.
Vrij: Op t werk, afhankelijk van wat ik voor de artiesten kook.
Za: Lamsstoof met shitload groenten en couscous.
Zo: Kipfilet met chinese kool, pindasaus en wat rijst.
Ma: Hachee met aardappelpuree en boontjes

Bijna alles is in huis. *O* Nog even brood, varkensreepjes, fruit en klaar tot aan dinsdag. Superfijn!
pi_131090079
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:48 schreef Lonaa het volgende:
Deel 1 boodschappen binnen. *O*

Weekmenu:
Do: Pitabroodje met shoarma, boontjes, champignons, paprika, sla. Yoghurtsaus met knoflook.
Vrij: Op t werk, afhankelijk van wat ik voor de artiesten kook.
Za: Lamsstoof met shitload groenten en couscous.
Zo: Kipfilet met chinese kool, pindasaus en wat rijst.
Ma: Hachee met aardappelpuree en boontjes

Bijna alles is in huis. *O* Nog even brood, varkensreepjes, fruit en klaar tot aan dinsdag. Superfijn!
Ik eet morgen jou maandag!
pi_131090161
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

:D
Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan als ik niet had hoeven werken.

Zo eerst maar eens de lamsstoof opzetten. :9
pi_131090208
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan als ik niet had hoeven werken.

Zo eerst maar eens de lamsstoof opzetten. :9
Hoe maak jij jouw hachee zodat hij nog een beetje dieetproef is?
pi_131090317
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hoe maak jij jouw hachee zodat hij nog een beetje dieetproef is?
Uh, ik braad rundvlees aan met een klein beetje roomboter. Dan donder ik daar 1 kg uien in. Water, laurierblad, peper, foelie, jeneverbessen.

Dan ga ik iets anders doen. :7

SPOILER
Tussendoor laat ik hem meestal nog een keer (gedurende de nacht zeg maar) helemaal afkoelen. Dan stolt het vet bovenop en dat pruts ik er dan af.

Verder ligt het er denk ik aan hoeveel je er van naar binnen werkt. Soms doe ik er wortels bij in (en dan nog iets van boontjes erbij) en soms niet.
pi_131090320
Oh, en kruidnagel. Ik vergat kruidnagel.
pi_131090403
oeh hachee :Y) :9~
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131090457
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Uh, ik braad rundvlees aan met een klein beetje roomboter. Dan donder ik daar 1 kg uien in. Water, laurierblad, peper, foelie, jeneverbessen.

Dan ga ik iets anders doen. :7

SPOILER
Tussendoor laat ik hem meestal nog een keer (gedurende de nacht zeg maar) helemaal afkoelen. Dan stolt het vet bovenop en dat pruts ik er dan af.

Verder ligt het er denk ik aan hoeveel je er van naar binnen werkt. Soms doe ik er wortels bij in (en dan nog iets van boontjes erbij) en soms niet.
Dat klinkt al beter als wat ik normaal doe.. Ik pleur er gewoon een zakje hacheemix doorheen :P
pi_131090490
En nu boodschappen deel 2.
pi_131090503
Ik heb volgens mij nog nooit hachee gegeten.
pi_131090572
Mannen, af en toe he.. :')

Ik mag van de meneer vanavond geen koekje oid als we bij zijn ouders gaan eten, maar hij vindt wel dat ik af en toe een frikandelbroodje oid moet eten.. gewoon omdat het kan _O-
pi_131090650
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef roos85 het volgende:

Ik mag van de meneer vanavond geen koekje oid als we bij zijn ouders gaan eten, maar hij vindt wel dat ik af en toe een frikandelbroodje oid moet eten.. gewoon omdat het kan _O-
Huh?
Spoilers!
pi_131090673
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Huh?
Ja.. :')
pi_131090715
Ik heb trouwens ook nog nooit een frikadel gegeten! Nog geen mini-hapje ervan :P
pi_131090820
:o :o :o :o :o :o :o :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131090859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:14 schreef Zeester het volgende:
Ik heb trouwens ook nog nooit een frikadel gegeten! Nog geen mini-hapje ervan :P
Adorabelle is disappoint.
Ja doei.
pi_131090875
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik moest hard lachen....
pi_131090887
Ik heb voor de wildplukkers onder ons een leuke site gevonden:

http://www.wildplukwijzer.nl/

Kun je op vinden wat je waar kunt vinden! Best handig als je nog niet heel bekend bent in de buurt waar je woont..
pi_131090945
Ja, met dit statement trek ik altijd enorm veel verwonderde blikken! Ik ben niet opgegroeid met varkensvlees eten, hoogstens een x hamblokjes of een mini beetje spek, maar nooit karbonades, snitzels enz. En dus ook geen frikadellen. Ik vind varkensvlees behalve in vleeswaren nu nog steeds niet lekker.
pi_131090965
Alsof er vlees zit in frikandellen _O- :D
Ja doei.
pi_131091014
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

_O-
pi_131091021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:24 schreef Zeester het volgende:
Ja, met dit statement trek ik altijd enorm veel verwonderde blikken! Ik ben niet opgegroeid met varkensvlees eten, hoogstens een x hamblokjes of een mini beetje spek, maar nooit karbonades, snitzels enz. En dus ook geen frikadellen. Ik vind varkensvlees behalve in vleeswaren nu nog steeds niet lekker.
Je hebt ook kip frikandellen :P
pi_131091067
Mijn maandelijkse craving is een frikandel speciaal :(
pi_131091082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef roos85 het volgende:

jij mag dat niet? En hij bepaalt dat voor je?
pi_131091114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

jij mag dat niet? En hij bepaalt dat voor je?
Was denk meer als advies, en als ik er zin in heb pak ik het gewoon.
pi_131092016
Best een geplan als je 2 weekjes op katten gaat passen en heen en weer moet rijden ivm. werk.. Ben nu dus ook al een eetplanning aan het maken. Wordt niet veel soeps..
  donderdag 12 september 2013 @ 13:12:38 #241
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131092108
Atl vanochtend!

Nu even bedenken wat we deze week gaan eten. Iig een keertje soep. Verder heb ik echt nog geen idee.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131092437
Ik maak kippen, groente, rundvleessoep op dit moment. :9
pi_131092548
Niet 3 soepen dus. Maar 1.
pi_131092643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ook!!!

oehh Hachee... dat ga ik binnenkort maken!!

Lijstje vandaag:
O: boterham kalkoenfilet, boterham casselerib
T: handje druiven
L: kwark met een mineola :0, appel, beetje muesli en lijnzaad
T: wat worteltjes
D: sla met ei, tomaat, komkommer, hamreepjes en avocado, gebakken aardappeltjes
T: geen idee nog
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_131092662
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Niet 3 soepen dus. Maar 1.
Waarom wil je kip en rundvlees in dezelfde soep doen? Lijkt me geen fijne en bovendien onnodige combi.
pi_131092701
Wij eten morgen ook soep..
tomatensoep met ravioli :9 :9
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_131092808
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom wil je kip en rundvlees in dezelfde soep doen? Lijkt me geen fijne en bovendien onnodige combi.
Hoezo niet? Ik trek gewoon een bouillon van kippen en runderbotten. Niks raars aan hoor.
pi_131092838
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ik trek gewoon een bouillon van kippen en runderbotten. Niks raars aan hoor.
Ik zie er de meerwaarde niet van om dat door elkaar te gooien, vlees en gevogelte. Eventueel kip met vis, ok, maar met rundvlees...

Maar ik maak sowieso nooit soep met botten.
pi_131092951
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zie er de meerwaarde niet van om dat door elkaar te gooien, vlees en gevogelte. Eventueel kip met vis, ok, maar met rundvlees...

Maar ik maak sowieso nooit soep met botten.
Als je bouillon trekt heb je botten nodig.

Er lag van allebei nog een beetje in de vriezer, niks raars aan.
  donderdag 12 september 2013 @ 13:43:52 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131092965
*O* 7km in 45 minuten! *) *O*
pi_131093004
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als je bouillon trekt heb je botten nodig.

Er lag van allebei nog een beetje in de vriezer, niks raars aan.
dit doet me denken aan mergpijpjes ....
  donderdag 12 september 2013 @ 13:46:26 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131093023
Netjes van je atl Tink!

Oh, en hachee dames... vergeet de *vloek* ontbijtkoek *vloek* niet he? :o Dat maakt het namelijk wel echt heel lekker! :Y :9
pi_131093125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Netjes van je atl Tink!

Oh, en hachee dames... vergeet de *vloek* ontbijtkoek *vloek* niet he? :o Dat maakt het namelijk wel echt heel lekker! :Y :9
gooi ik ee nooit in eigenlijk. .

Ik maak regelmatig verse kippensoep. 2 kippenpoten in een pan, 3 bouillonblokjes erbij en uurtje of 2 laten koken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_131093142
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:45 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Daarvan had ik er ook nog 1 in de vriezer. En een stukje runderstaart. En kipkarkassen.
Heleboel soepgroente erbij, wat kruiden, lekker lang laten pruttelen, zeven, tada, bouillon.

Af laten koelen, vet eraf scheppen, klaar om van alles mee te doen. :9
pi_131093163
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Netjes van je atl Tink!

Nee, niet lekker. :r
pi_131093175
Ik vind bouillonblokjes prima, ik hou niet van botten en toestanden.
  donderdag 12 september 2013 @ 13:52:51 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131093216
Ik ben al lang blij dat ik soep lust, vroeger gruwelde ik er echt van, en ik ben nog niet helemaal van de heldere soepjes, maar zelf trekken... nah...
Met 12 weken zwanger erwtensoep maken from scratch, dus met kokende karbonades, heeft me daar wel van genezen. :r :X :D
pi_131093247
Iew, kokend varkensvlees.

Ik heb trek in negerzoenen...
Spoilers!
pi_131093268
Ik zou dat ook niet zo snel doen, ik heb gewoon niet genoeg een hekel aan bouillonblokjes denk ik :D
pi_131093292
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind bouillonblokjes prima, ik hou niet van botten en toestanden.
^^

Al gebruik ik voor de kippensoep wel kippenpoten..
pi_131093322
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben al lang blij dat ik soep lust, vroeger gruwelde ik er echt van, en ik ben nog niet helemaal van de heldere soepjes, maar zelf trekken... nah...
Met 12 weken zwanger erwtensoep maken from scratch, dus met kokende karbonades, heeft me daar wel van genezen. :r :X :D
Snert!! Yummie!
  donderdag 12 september 2013 @ 13:57:32 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131093394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iew, kokend varkensvlees.

Ik heb trek in negerzoenen...
:D Wat een gedachtengang! _O-
pi_131093401
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:45 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

ik was serieus verslaafd aan mergpijpjes :9
Ik denk dat ik die krengen al 2,5 jaar niet meer gegeten heb. En maar goed ook. Anders zou ik zo weer 29 kg eraan gevreten hebben denk ik :@

wel deze dan he? Niet die van de soep :r

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 13:59:07 ]
pi_131093467
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Wat een gedachtengang! _O-
:D Het één had niet met het ander te maken :D
Spoilers!
pi_131093472
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

ik was serieus verslaafd aan mergpijpjes :9
Ik denk dat ik die krengen al 2,5 jaar niet meer gegeten heb. En maar goed ook. Anders zou ik zo weer 29 kg eraan gevreten hebben denk ik :@
Ik hoop dat je de koekjes bedoelt en niet de mergpijpjes voor in de soep. En dat je dan het vieze merg er uit deed eten.. Ik zie het mijn opa zo weer doen......
pi_131093522
Mergpijpjes O+

Ik geloof dat ik ongesteld moet worden. Ik hou niet eens van marsepein...
Spoilers!
pi_131093865
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
*O* 7km in 45 minuten! *) *O*
*O*

Maat kleiner passen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 12 september 2013 @ 14:12:42 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131093897
Oeh nice! :Y *O*
pi_131093985
Maat kleiner is echt super!!! Hopelijk ben ik daar ook snel weer! *O*

Ik ga voor mijn verjaardag denk ik weer eens een chipolata taart kopen. Dat is mijn lievelingstaart, heb ik echt bijna altijd op mijn verjaardag gehad!

Als je goed je best doet kun je zien hoe ik heet :D. En ik mis dat haar :(!
  donderdag 12 september 2013 @ 14:17:29 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131094086
Je moet hier echt niet komen als je niet met lekkere dingen geconfronteerd wil worden! _O-
De ene na de andere lekkernij komt voorbij! :o :D
pi_131094120
Gelukkig zijn hier de verjaardagen na het weekend weer een tijdje op. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131094163
Volgende week wordt mijn schoonvader 60, dus dat gaat wat worden _O-

Eet sowieso 3 avonden buiten de deur :') :D
pi_131094180
Ik geloof niet dat ik weet hoe chipolata smaakt. Mijn vader had vroeger van die gore vla maar ik vind vla niet lekker dus dat kon ook het probleem zijn.
Spoilers!
  donderdag 12 september 2013 @ 14:40:29 #274
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131094817
Ik vind chipolata ook echt vies! Stukjes, brrt!

Weekmenu:
1. Durum met kip, appel, paprika en lv yoghurtsaus.
2. Taco's met maïs, paprika, rundergehakt en kruiden.
3. Macaroni.
4. Kipkrokantschnitzel met ovenaardappeltjes en komkommerfetasalade.
5. Ovenaardappeltjes met runderhamburgers en sla.
6. Groentesoep met brood.
7. Pannekoeken met appel.

Zo even rijst koken om rijstepap te maken :) jum!
pi_131094899
Net meer dan een uur aan de telefoon gezeten. En wat doe je dan? Juist, met een lepeltje in de pindakaaspot pindakaas snoepen 8)7
pi_131095468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Net meer dan een uur aan de telefoon gezeten. En wat doe je dan? Juist, met een lepeltje in de pindakaaspot pindakaas snoepen 8)7
o|O

Ik heb ook een klein theelepeltje pindakaas op :7 Mijn negerzoen- en mergpijpcraving is wel (grotendeels) weg en ik eet nu mijn cracker straks droog ipv met pindakaas.
Spoilers!
  donderdag 12 september 2013 @ 15:04:24 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131095523
Wanneer ga ik nou eens gewoon aan het werk... :{
Nog 2 uur, dan is deze werkweek weer voorbij en wat heb ik helemaal gedaan? Bijzonder weinig... -O- :r Bah, dat haat ik nou echt aan mezelf.
Thuis kan dat hele internet me gestolen worden, maar op mijn werk zit ik uren te niksen... :{
/dagboek

Ik ging hier net op zoek naar koekjes maar die zijn er niet.
Toen heb ik maar een fles water leeg gedronken. :)
pi_131096249
Ik weet nog niet wat ik vanavond wil eten, ik heb zin in foute dingen. Frikandellen speciaal (bedankt wie dat ook postte) en pizza's :9 Maar ik proef niets, dus waarom zou ik. :')
pi_131096330
Kan iemand mijn katten eens uitleggen dat ik schootkatjes enorm tof vind, maar dat schoot wel op schoot is en niet godverdomme altijd recht voor mijn gezicht.
pi_131096549
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:32 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nog niet wat ik vanavond wil eten, ik heb zin in foute dingen. Frikandellen speciaal (bedankt wie dat ook postte) en pizza's :9 Maar ik proef niets, dus waarom zou ik. :')
Ik heb straks nog wel een pizza voor je in de aanbieding, je woont niet eens zo ver weg ;)
Spoilers!
pi_131096561
Ik ben m'n kledingkast aan het uitzoeken, en er blijft bedroevend weinig over zo. Heb net alle zomerjurkjes weggeborgen, maar met de hoop dat ze volgend jaar dan dus niet meer passen :D

Het is trouwens nog niet eens dat het allemaal niet meer past, maar meer dat ik het niet meer aan wil, omdat het bij m'n 'dikke fase' hoort, en ik nu ander soort kleding wil dragen :D
pi_131096564
quote:
8s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:35 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mijn katten eens uitleggen dat ik schootkatjes enorm tof vind, maar dat schoot wel op schoot is en niet godverdomme altijd recht voor mijn gezicht.
En dan vooral met die poeperd in je gezicht :X
Spoilers!
pi_131096649
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat valt dan wel weer mee hier gelukkig, die van mij willen je gewoon altijd kopjes in je gezicht geven. En eentje graaft zichzelf graag helemaal in in mijn haren. En melkt altijd. :')

pi_131096768
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jupz :X
pi_131097048
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat valt dan wel weer mee hier gelukkig, die van mij willen je gewoon altijd kopjes in je gezicht geven. En eentje graaft zichzelf graag helemaal in in mijn haren. En melkt altijd. :')

[ afbeelding ]
De mijne danst ook veel inderdaad O+
Spoilers!
pi_131097085
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+

En effectieve lunch is effectief. *burp*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131097266
Ik heb ineens ontzettend veel trek in lasagna. Maar ik heb natuurlijk niet veel tijd en zin om het te maken. Iemand inspiratie?
Spoilers!
pi_131097291
Soort van pastaovenschotel maken met gewone pasta (vlindertjes ofzo, of penne)? Gewoon snelle saus maken, pasta erbij, en dan in de oven :9
Ja doei.
pi_131097377
Dat klinkt best lekker. :9 Maar dan kun je net zo goed lasagnevellen en een snelle saus en kaas doen. :D Ik hou van lasagne. O+
pi_131097386
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Soort van pastaovenschotel maken met gewone pasta (vlindertjes ofzo, of penne)? Gewoon snelle saus maken, pasta erbij, en dan in de oven :9
Op elk ander moment was dat een heel goede optie geweest maar nu moet en zal ik lasagne :')
Ik heb ook geen trek in vlees of groente, alleen maar in deeg, rode saus, ricotta, mozzarella en parm. Ik geloof niet dat het een succes gaat worden :D
Spoilers!
pi_131097404
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef Myraela het volgende:
Dat klinkt best lekker. :9 Maar dan kun je net zo goed lasagnevellen en een snelle saus en kaas doen. :D Ik hou van lasagne. O+
Het is ook de schuld van jouw blog :)
Spoilers!
pi_131097411
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ineens ontzettend veel trek in lasagna. Maar ik heb natuurlijk niet veel tijd en zin om het te maken. Iemand inspiratie?
Ik maak lasagne graag door een rode saus te maken van passata, courgette, ui, paprika, knoflook en italiaanse kruiden. Evt gehakt of tartaar erdoor, maar ik vind lasagne vegetarisch net zo lekker. Dan een witte saus met geslonken verse spinazie en ricotta. Laagje voor laagje opbouwen en dan 30+ kaas bovenop. Is een lekkere en niet zo ongezonde versie zo, met lekker veel groente erin.
  donderdag 12 september 2013 @ 16:12:56 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131097414
Hebben supermarkten niet ook van die 'verse' vellen?
En anders heb ik voor Lasagne zelf nooit echt veel moeite met de kant en klare versie. :@
Maar F. houdt er niet van dus we weten het vrijwel nooit. :+
pi_131097418
Heb je geen tijd om het te maken, of geen tijd om het een half uur in de oven te hebben staan? Want het maken duurt niet zo lang, de oven tijd kom je niet onderuit.
pi_131097437
Volgende week weer eens een shitload rogge/volkoren lasagne bladen maken en invriezen :9
Ja doei.
pi_131097447
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben supermarkten niet ook van die 'verse' vellen?
En anders heb ik voor Lasagne zelf nooit echt veel moeite met de kant en klare versie. :@
Maar F. houdt er niet van dus we weten het vrijwel nooit. :+
Ik heb een zwak voor de lasagne van de lidl, die aten we thuis altijd. En is voor het geld stiekem best lekker. :@ Totaal anders dan als je het zelf maakt, maar niet vies.
  donderdag 12 september 2013 @ 16:15:13 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131097478
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb een zwak voor de lasagne van de lidl, die aten we thuis altijd. En is voor het geld stiekem best lekker. :@ Totaal anders dan als je het zelf maakt, maar niet vies.
Die dus idd. :Y Maar het is al weer heel lang geleden. En nu voelt het als 'het is me even niet waard'.

F. stelde net voor om vanavond in de stad te eten en zelfs dat heb ik afgeslagen omdat ik nu net weer 2-3 dagen in het gareel loop en geen zin heb om dan van een kaart te moeten eten. :P
pi_131097509
Die lidl-lasagne hadden we vroeger ook altijd. Moet er nu niet meer aan denken :@ [/snob]
Ja doei.
pi_131097535
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Die lidl-lasagne hadden we vroeger ook altijd. Moet er nu niet meer aan denken :@ [/snob]
Vroeger dacht ik dat dat het lekkerste was, daar ben ik nu wel op terug gekomen. O+ Maar mocht ik ooit weer eens iets kant en klaar eten. Dan wil ik die wel weer een keer.
pi_131097564
Ik vind kant en klare lasagne echt niet te vreten dus daar begin ik niet aan. Ik denk dat dit mijn plan is:
Een fles sugo
Gegrilde courgette
Gegroodge bladen
Ricotta-ei mengsel
Parm

Gegroogde bladen omdat het ei gaar moet worden, met verse bladen raken ze overdone. Sugo want lui.

Ik ga binnenkort weer eens 10 liter rode saus maken, best balen dat ik nu niet meer heb.
Spoilers!
pi_131097604
En zelf volkoren lasagnebladen maken is een enorm goed plan moblo.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')