SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:50 schreef Sarabi het volgende:
En daarom doe ik JillianGoed hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 11 september 2013 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Dat idd Sarabi, ze zien jou daar staan en ze staan niet bij je in de badkamer over je schouder te kijken toch? ;
Oeh, dat kan ik vanmiddag wel eens nemen idd. Boterham met hagelslagquote:Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef Zeester het volgende:
Mooi resultaat Sarabi!
Gister geen boterham met hagelslag genomen dus ik mag hem vandaag bij m'n ontbijt
In je duim? Dat lijkt me inderdaad pijnlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef Qwea het volgende:
Ik doe dikke boehoe. Krijg maandag een injectie in mijn duim, met prednison/pussy
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In je duim? Dat lijkt me inderdaad pijnlijk
Ow dat heeft mijn moeder ook gehad (niet de injectie omdat die vaak niet werkt, maar meteen de operatie).quote:Op woensdag 11 september 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja. Heb een triggerduim, dus er moet een injectie in. Werkt dat niet dan gaan ze hem opensnijden. Maar daar zit ik niet op te wachten want dan kan ik krachtsport met mijn handen wel vergeten ff
Geen idee of ik rust moet houden, dat heb ik niet gevraagd. Maar goed, dan zat dat ws 1 of 2 dagen zijn. Dus dan doe ik wel aangepaste shit in den sportschool.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat heeft mijn moeder ook gehad (niet de injectie omdat die vaak niet werkt, maar meteen de operatie).
Dat opensnijden stelt in ieder geval niets voor.
Moet je na de injectie ook geen rust houden?
Normale tarief is 250 euro voor zo'n behandeling.quote:Het succes van Stabiele Cavitatie
Stabiele Cavitatie werkt met geluids- en drukgolven. Hierdoor ontstaan luchtbelletjes in het vocht rondom de vetcellen. Door de druk op de celwand wordt het membraan van de vetcel doorlatend. Omdat de vetcel doorlatend is, kan uw lichaam hem gemakkelijk afvoeren. De nieuwe techniek van Stabiele Cavitatie zorgt ervoor dat u ontspannen op de behandelstoelligt, terwijl de geluidsgolven uw vetcellen afbreken. U voelt niets. U kunt direct na de behandeling weer alles doen en u meet al na 10 dagen de eerste resultaten. Deze techniek is samen met professor Dr. Kreiger, een arts uit Israel, ontwikkeld. Uit zijn driejarig onderzoek bleek dat Stabiele Cavitatie de enige veilige methode is om definitief af te rekenen met hardnekkige vetophopingen en verandwoord afvallen.
Stabiele Cavitatie is veilig
De inhoud van de vetcellen en de celwand worden op een natuurlijke manier uit uw lichaam afgevoerd. Vetcellen die behandeld zijn, zijndefinitief weg en komen nooit meer terug. Wij voeren de behandelingen heel precies uit volgens uw persoonlijke verbeterplan. Daarom heeft u meerdere behandelingen nodig, afhankelijk van welk deel van uw lichaam we behandelen, de hoeveelheid vet en het resultaat dat u voor ogen heeft.
Fantastische resultaten
Eén behandeling duurt maximaal een uur. Afhankelijk van uw situatie zijn gemiddeld tussen de 3 en 8 behandelingen noodzakelijk. Na de behandeling kunt u gewoon weer alles doen. Er zijn geen beperkingen, deze techniek heeft als voordeel ten opzichte van een chirurgische ingreep, zoals liposuctie dat niet het totale weefsel maar alleen de vetcellen worden verwijdert. Lovehandles, zadeltassen, zwembandjes, binnenkant dijen, knieën, armen, buik en onderkin. De Stabiele Cavitatie techniek helpt u op een fantastische manier om uw probleemzones definitief aan te pakken.
Bij een sportschool in de buurt hadden ze een nieuw apparaat waar je ook zoiets kreeg volgens mij. M'n moeder is voor de grap eens heengegaan met zo'n 'probeer 1 keer gratis' (niet dik, maar wel flubbers door 5 kinderen) en die was toch na 30 minuten liggen met dat ding op haar buik meer dan 4 cm kwijt. En ze hebben lijntjes gezet voor het meten dus dat kan gewoon niet bedrog zijn geweest.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Het is vast dikke bullshit, maar voor 7 euro leek het me wel aardig om het eens te proberen, ik heb zojuist een cavitatiebehandeling 'gewonnen' op vakantieveilingen.
[..]
Normale tarief is 250 euro voor zo'n behandeling.![]()
Vicky, had jij niet ook zoiets? Heb je het al gedaan?
Er zitten 2 maanden tussen die foto's. MAAR de eerste maand na die foto heb ik nog vakantie gevierd (lees elke dag een fles wijn + allemaal rotzooi gegeten).quote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef Mokkels het volgende:
En sarabi!![]()
Hoeveel tijd (dus was het alleen jillian of ook het hoepelen en meerdere keren trainen voor je buikdans optreden) zit er tussen de voor en na foto?
Ziet er echt goed uit hoor!quote:Op woensdag 11 september 2013 12:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er zitten 2 maanden tussen die foto's. MAAR de eerste maand na die foto heb ik nog vakantie gevierd (lees elke dag een fles wijn + allemaal rotzooi gegeten).
Ik ben nu een maand bezig met gezonder leven (daarbij hoort 2x in de week buikdanstraining). En sinds drie weken hoepelen en 15 dagen dus Jillian
Dus er zat ook andere sporten bij maar dat heeft normaal niet zo'n effect.
Echt welquote:Op woensdag 11 september 2013 12:18 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ziet er echt goed uit hoor!En sowieso, dit verschil al in (eigelijk) een maand is toch helemaal super?!
Mijn bikini moment komt binnenkort, maar ook weer niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt welnu zal het in het begin ook wel sneller gaan maar dan nog.
Jammer dat bikinitijd weer voorbij is
Ik heb gister al eventjes zitten kijken maar ik weet niet.. op zich wel omdat m'n benen niet heel erg flubberig/dik zijn. Bij mij zit het vooral op m'n buik dus dan is het wel verborgen.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:36 schreef Sarabi het volgende:
Wat jammer Mokkels.
Zou je je ook niet prettig voelen in een badpak? TopVintage heeft echt leuke voor de vollere vrouw.
De volgende dag is het binnenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:38 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik heb gister al eventjes zitten kijken maar ik weet niet.. op zich wel omdat m'n benen niet heel erg flubberig/dik zijn. Bij mij zit het vooral op m'n buik dus dan is het wel verborgen.
Misschien moet ik het gewoon maar eens proberen.
Jij hebt toch wel eens daar besteld? Hoelang duurt het voordat het binnen is?
Oh dat is dan wel super! Ik ga eventjes kijken (had ook al een tas in m'n favorieten staan die ik wou bestellen, kan die ook gelijk mee!)quote:Op woensdag 11 september 2013 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De volgende dag is het binnenen de service is echt super.
Mocht je twijfelen over de maten kan je bellen en wordt je echt goed geholpen.
En je kan het ook makkelijk terug sturen en alles
Voor de tweede zou mijn keuze gaan denk ik.. of die helemaal zwarte of zwart met stippen.. ik weet het nog niet. Ze zijn allemaal leuk!quote:
Even kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit nu de docu sixonesix te kijken over een personal trainer die na het zien van supersize me dacht 'ja, je bent dik geworden, dat was te verwachten, maar dan?'
En die jongen gaat dus eerst een maand lang stoppen met sporten en zijn dieet omgooien naar veel fastfood etc. etc om dan vervolgens de boel weer terug om te gooien om zo te kijken hoe je effectief zo'n foute leefstijl kan doorbreken.
Op zich leuk, maar na 1 maand is iets natuurlijk niet een leefstijl denk ik dan.
Maar goed, wel aardig om te zien. Http://www.sixonesix.nl en via youtube ook te vinden.
(Overigens, tekenend is al dat hij op dag 2 ofzo al over zijn nek gaat van een mcdonalds menu... Daar heb ik dus echt geen last van.Hoewel het nu wel lang geleden is dat ik bij de mac at overigens hoor.)
Jillian omgekeerd:
[ afbeelding ]
Dat was ik! Ik ben er ook weer mee begonnen, past ook echt bij het regenachtige weer, lekker roggebroodje!quote:Op woensdag 11 september 2013 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje vandaag:
O: Brinta
T: roggebrood m kaas (tx voor degene die dat hier vorige week noemde, totaal vergeten, maar zo lekker én effectief!)
L: 1 bh gebakken ei, 1 bh kipfilet m komkommer, 1 bh geitenkaas
T: flinke bak kwark m blauwe bessen
D: Dahlsoup
Mijn favo kwark was op en die van F vind ik niet lekker dus net maar even op de fiets naar de supermarkt om Senoble te halen.
Dat is wel een beetje een eye-opener eigenlijk...quote:Op woensdag 11 september 2013 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het wel interessant. Vooral ook zijn eigen openbaring dat het er dus echt sneller aan komt dan het er weer af gaat. Na 5 weken had hij wel zijn six pack terug, maar nog niet zijn oude vetpercentage. En dat terwijl hij volledig low carb ging op het einde.
Ik moet zeggen... Hoewel ik het niet al te hard durf te zeggen, maar vooralsnog voelt het hier wel weer goed. Maar goed, dat duurt al helemaal 48 uur, dus was zeg ik eigenlijk.
Iig vanmorgen anderhalve kilo lichter dan twee dagen geleden, dus het was toch niet zo dramatisch als ik dacht.
Nee eigenlijk nooit over nagedachtquote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Zeester het volgende:
Flauw is dat eigenlijk.
Vragen jullie je ook weleens af waar dat vet eigenlijk heengaat? Niet zozeer in een week, maar er is 25 kilo Zeester minder inmiddels, waar is dat heen gegaan. Zo'n wezenlijke hoeveelheid
Ja zeker! En wanneer gaat het weg? Meteen nadat je gesport hebt of 's nachts als je licht (omg, deze fout kan echt niet) ligt te rusten/slapen..quote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Zeester het volgende:
Flauw is dat eigenlijk.
Vragen jullie je ook weleens af waar dat vet eigenlijk heengaat? Niet zozeer in een week, maar er is 25 kilo Zeester minder inmiddels, waar is dat heen gegaan. Zo'n wezenlijke hoeveelheid
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja zeker! En wanneer gaat het weg? Meteen nadat je gesport hebt of 's nachts als je ligt te rusten/slapen..
Gelukkig maar haha! Dankje! ;Dquote:Op woensdag 11 september 2013 16:23 schreef Zeester het volgende:
[..]
Heb hem ook ff voor je geedit in wat ik quote, dan hoef je je minder te schamen
Of hoe je het ene moment op de weegschaal kan staan, je eten/drinken afweegt, het eet/drinkt. Dan weer op de weegschaal gaat staan en het ineens veel meer is dan je eten woog.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja zeker! En wanneer gaat het weg? Meteen nadat je gesport hebt of 's nachts als je licht (omg, deze fout kan echt niet) ligt te rusten/slapen..
Of dat als je hebt gegeten je minder weegt dan ervoor (had ik maandag, en de weegschaal staat altijd op een vaste plek en word dus niet verschoven)..quote:Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of hoe je het ene moment op de weegschaal kan staan, je eten/drinken afweegt, het eet/drinkt. Dan weer op de weegschaal gaat staan en het ineens veel meer is dan je eten woog.
Ik heb me vroeger zo extreem vaak gewogen op een dag, dat je echt de raarste schommelingen ziet.
Of aankomt nadat je naar de toilet bent gegaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Of dat als je hebt gegeten je minder weegt dan ervoor (had ik maandag, en de weegschaal staat altijd op een vaste plek en word dus niet verschoven)..
Vreemde dingen zijn het
* Mokkels mag altijd graag dingen testen met de weegschaal
Huh, ja dat is helemaal apart!quote:Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of aankomt nadat je naar de toilet bent gegaan.
Echt?! Wow. Ik rekende altijd met kleding aan (dus inclusief schoenen) ongeveer 600 gram extra.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef Zeester het volgende:
In de week dat ik een weegschaal had (voor hij in 1000 stukjes ging omdat ik er met een stalen stoelpoot tegenaanknalde) heb ik ook alles gewogen. Bijvoorbeeld ook dat ik zwaarder was nadat ik een uurtje in bed had gelegen zonder eten of drinken. En de volgende x was ik dan juist 2 ons lichter. En inderdaad ook wat een spijkerbroek weegt (7/8 ons!!) enzo!
Hoe denk je anders dat je een 26 kilo bagage komt als je gaat vliegen? Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de spijkerbroek denk ik. Maar de mijne was 7 ons geloof ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:31 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Echt?! Wow. Ik rekende altijd met kleding aan (dus inclusief schoenen) ongeveer 600 gram extra.-ik vergat me wel eens te wegen voor/vlak na het douchen-
Geen idee.. nog nooit gevlogen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef Zeester het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat je een 26 kilo kleding komt als je gaat vliegen? Ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de spijkerbroek denk ik. Maar de mijne was 7 ons geloof ik.
De WW? Weeg je je daar met een groep ofzo?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Zeester het volgende:
That reminds me, misschien moet ik zo voor de WW toch maar ff een panty en een rokje aantrekken ipv zware spijkerbroek die ik nu draag!
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
De WW? Weeg je je daar met een groep ofzo?
Het gaat wel heel discreet. De meeting begint officieel om half 8, en tussen 7 en half 8 kun je dan wegen. Moet je ff in de rij staan wachten als het druk is. Weeg moment is 1 op 1 met de coach, en het is een weegschaal waarbij het 'afleesding' op tafel staat, dus niemand kan meekijken. En ze zal ook nooit je gewicht hardop zeggen, altijd 'zo, 5 ons eraf' of 'helaas, 2 ons aangekomen'. Niet 'je bent van 95,6 naar 95,1 gegaan deze week!'quote:Op woensdag 11 september 2013 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
De WW? Weeg je je daar met een groep ofzo?
Oh okay, dat is wel netjes. Anders zou het me echt niet fijn lijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:37 schreef Zeester het volgende:
[..]
[..]
Het gaat wel heel discreet. De meeting begint officieel om half 8, en tussen 7 en half 8 kun je dan wegen. Moet je ff in de rij staan wachten als het druk is. Weeg moment is 1 op 1 met de coach, en het is een weegschaal waarbij het 'afleesding' op tafel staat, dus niemand kan meekijken. En ze zal ook nooit je gewicht hardop zeggen, altijd 'zo, 5 ons eraf' of 'helaas, 2 ons aangekomen'. Niet 'je bent van 95,6 naar 95,1 gegaan deze week!'
Het is geen wedstrijd. Iedereen doet zijn eigen ding. Het helpt mij enorm, vooral om niet alleen met jezelf afspraken aan te gaan, maar ook met een coach. Op het moment dat ik sta te twijfelen om een saucijzenbroodje te kopen, of een zak snoep, gaat er toch door mijn hoofd dat mijn coach dat dan op woensdag te weten komt. En dat wil ik niet. Het is voor mij soms dat kleine beetje externe motivatie wat net allemaal iets makkelijker maakt. Als ik het alleen voor mezelf zou kúnnen doen, was ik nooit dik geworden denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh okay, dat is wel netjes. Anders zou het me echt niet fijn lijken.![]()
Al zou ik nooit aan zulke dingen mee moeten doen, ik zou het als een soort wedstrijd gaan zien.
Steuntje in de rugquote:Op woensdag 11 september 2013 16:40 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd. Iedereen doet zijn eigen ding. Het helpt mij enorm, vooral om niet alleen met jezelf afspraken aan te gaan, maar ook met een coach. Op het moment dat ik sta te twijfelen om een saucijzenbroodje te kopen, of een zak snoep, gaat er toch door mijn hoofd dat mijn coach dat dan op woensdag te weten komt. En dat wil ik niet. Het is voor mij soms dat kleine beetje externe motivatie wat net allemaal iets makkelijker maakt. Als ik het alleen voor mezelf zou kúnnen doen, was ik nooit dik geworden denk ik.
Klinkt lekker Sjeen!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb nasi gemaakt, heulemaal zellufdus uitje, knoflook, pepertje, trassi, gember, koriander en komijn gehakt met staafmixer en klaar is boemboe
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef Mokkels het volgende:
Huh, ja dat is helemaal apart!
ISABEAU!!! Waar ben je?!
Ah, helder! Onze eigen FOK! encyclopedie word je inmiddels haha!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb nu een baan zonder computer! Dus kan op mijn werk niet meer internetten
Béétje jammer.
Je vet wordt gewoon als brandstof gebruikt, want je hebt een tekort en dus wordt je vet aangesproken. Wat daar van over blijft? Veel water en afvalstoffen die je via je nieren en ademhaling weer kwijtraakt.
Mooi! Wij zijn er nu van aan het genieten.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo mijn soep is klaar.. en wat ruikt het lekker!! Alleen omdat mijn pakketjes vroeg werden opgehaald kan ik de bodypump nog wel redden. Dus de soep heb ik nog niet op. Heb snel wat salade gemaakt. Denk dat ik straks een klein kommetje proef en er morgen lekker van ga smullen.
De rest in de vriezer! Deze soep is echt voor herhaling vatbaar!
Goed bezig!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:46 schreef Zeester het volgende:
-1,4! Dus mijn Lowlands kilo's eraf + 0,6 extra! Nu deze lijn doorzetten (niet persé het enorme getal hoor, maar de lijn naar beneden) en dan op naar een gezond(er) BMI!
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:12 schreef Zeester het volgende:
Ik had net pastasaus met tonijn, paprika, kappertjes en rode saus gemaakt, maar m'n kat heeft stiekem terwijl ik t opat uit de pan zitten vreten. En eigenlijk wilde ik het invriezen. Heb het nu wel in een bakje gedaan, en op zich wil ik het nog wel opeten, maar invriezen lijkt me nu niet meer zo slim, toch?
Ik hou van mijn katjes en ben er niet zo snel vies van. Maar ik zou het nu toch echt niet meer bewaren.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:12 schreef Zeester het volgende:
Ik had net pastasaus met tonijn, paprika, kappertjes en rode saus gemaakt, maar m'n kat heeft stiekem terwijl ik t opat uit de pan zitten vreten. En eigenlijk wilde ik het invriezen. Heb het nu wel in een bakje gedaan, en op zich wil ik het nog wel opeten, maar invriezen lijkt me nu niet meer zo slim, toch?
Een vriendin beweert dat je pas na 45 minuten cardio vet gaat verbrandenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:13 schreef mrspoeZ het volgende:
Kijk Isabeau, dat is wetenschap. Als je dus aan het sporten bent en je hebt minder gegeten dan je nodig hebt voor een dagje dagelijks leven + sporten dan weet je tijdens het sporten dat je vet aan het opgebruiken hebt. Fijn idee!
Lijstje van vandaag:
O twee speltboterhammen met 30+kaas
T/L/T halve bak kwark met druiven en muesli, grote bak koffie verkeerd
T 3 rijstwafels met kaas![]()
S half uur cardio (290 kcal, zei het apparaat)
D .... eh ...
Ik zag mezelf in de weerspiegeling, onverwacht (en da's altijd anders dan als je voor de spiegel gaat staan) en het viel me eigenlijk mee! Weegschaal heb ik niet, ik wil dat mn kleren weer lekker zitten.
Die van ons heeft vanavond op het jasje van Big Bertha geplast. Kutbeest.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef Zeester het volgende:
Dan volg ik jullie advies en flikker ik het zo in de prullenbak! Wat een stuk stront is het soms ook, dat kattenbeest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O: 2 crackers. 1 vegapate, 1 pindakaas
T: banaan
L: paar stukken sodabrood. Boter/jam of vegapate. Tomaat, stuk paprika
T: 20 g cashewnoten, druiven.
D: Zooi groente in de wok gegooid met vegaroerbakstukjes, klein schaaltje cassavechips
T: Magere kwark met muesli.
Misschien had je zelf een deksel op de pan kunnen doen? Zo'n kat volgt z'n instinct, die kan je niets kwalijk nemen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef Zeester het volgende:
Dan volg ik jullie advies en flikker ik het zo in de prullenbak! Wat een stuk stront is het soms ook, dat kattenbeest!
Ik neem hem ook niets kwalijk, mijn kat is mijn alles <3. Maar het is wel irritant, want ik ben dol op tonijn, en eigenlijk kan ik het niet eten want m'n kat freakt uit. Gooit de prullenbak om, gaat uit de pan eten, enzovoort.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef SausDip het volgende:
[..]
Misschien had je zelf een deksel op de pan kunnen doen? Zo'n kat volgt z'n instinct, die kan je niets kwalijk nemen.
Je salade klinkt heerlijk overigens!
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn logeerpoes gedraagt zich primaGelukkig. En ze heeft een algeheel verbod op keuken, wc en badkamer
Wat een schoonheid <3!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O: 2 crackers. 1 vegapate, 1 pindakaas
T: banaan
L: paar stukken sodabrood. Boter/jam of vegapate. Tomaat, stuk paprika
T: 20 g cashewnoten, druiven.
D: Zooi groente in de wok gegooid met vegaroerbakstukjes, klein schaaltje cassavechips
T: Magere kwark met muesli.
Mja, dat snap ik. Ik ben ook wel blij met de leren jas, die kan eventueel door deze winter. Verder qua winterkleren is het hier ook schamel hoor. Gisteren wel iets aan geprobeerd te doen, heb iig 1 extra vest (nu heb ik er dus 2.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet wel. Ik heb echt geen winterkleren, ook geen jas. Die heb ik eind van vorige winter weggegooid, want die hing echt van draadjes nog aan elkaar. En op de fiets zal ik me toch een beetje behoorlijk moeten kleden.
Dit het liefst zou ik ook geen nieuwe kleren kopen op dit moment. Maar in mijn blote kont lopen in geen optie.. En heb bijna niets meer voor de winter.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet wel. Ik heb echt geen winterkleren, ook geen jas. Die heb ik eind van vorige winter weggegooid, want die hing echt van draadjes nog aan elkaar. En op de fiets zal ik me toch een beetje behoorlijk moeten kleden.
Leuk jurkje!quote:Op donderdag 12 september 2013 09:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb laatst nog 2 aankopen gedaan voor de winter, een net zwart jurje en een trui voor op een spijkerbroek!
Jurkje
en deze
Trui
Tijdens het fietsen zweer ik eigenlijk altijd bij fleece. En als het echt koud wordt: thermo ondergoed.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:54 schreef miss_sly het volgende:
Diepblauw staat mij niet. De trui is ook meer voor de categorie "werkkleding"quote:Op donderdag 12 september 2013 09:57 schreef Myraela het volgende:
De trui vind ik niet zo geweldig.Misschien in het echt wel, maar het plaatje niet zo. Ik ben nog altijd gek op mijn fel diepblauwe trui.
Is fleece warm genoeg en ademt dat genoeg?quote:Op donderdag 12 september 2013 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tijdens het fietsen zweer ik eigenlijk altijd bij fleece. En als het echt koud wordt: thermo ondergoed.
Maar dat was wel in de tijd dat ik 20 km enkele reis naar mn werk fietste.
Is zo'n trui net genoeg voor je werk?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Diepblauw staat mij niet. De trui is ook meer voor de categorie "werkkleding"
Het jurkje voor de categorie "weekend/netjes"
En heb nog wat comfy kleren gekocht en dat komt in de categorie "thuis"
Op die manier koop ik nu mijn kleding.
Comfy kleren heb ik nu genoeg. Moet nog een broek voor het werk en nog een setje voor netjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik werk in de kinderopvang. Dus dat is echt net genoegquote:Op donderdag 12 september 2013 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is zo'n trui net genoeg voor je werk?
Oh, ja, dan kan het prima. Heb je hem al binnen? Ik denk echt dat die in het echt veel toffer is.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik werk in de kinderopvang. Dus dat is echt net genoeg
Ja, fleece werkt echt uitstekend. Ik ben zelf nogal zweterig als ik een uur fiets en dan is het bij mij een kwestie van laagjes dragen in de winter.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is fleece warm genoeg en ademt dat genoeg?
Ik twijfel een beetje wat ik moet doen. Ik wil in ieder geval een lekkere echte warme winterjas kopen voor als ik tijdens vorst en sneeuw moet fietsen. Maar voorlopig is dat nog niet nodig en is mijn zomerjasje net te fris aan het worden. Dus wil ik iets van een tussen/herfstjas. Ik zie ook softshell jassen enzo, meer sportief en wel handig denk ik. Zou dat voldoen?
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Verliefd op deze jas.
http://www.vd.nl/fh_detai(...)l_NL%2Fcategories%3C{catalog01_dames}%2Fcategories%3C{catalog01_dames_dames_jassen}%26fh_lister_pos%3D24%26fh_refview%3Dlister%26sitetype%3Dweb%26fh_secondid%3Dg21078066Je plaatje doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Je plaatje doet het nietNu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik zweet ook nogal, want ik kan ook niet rustig fietsenquote:Op donderdag 12 september 2013 10:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, fleece werkt echt uitstekend. Ik ben zelf nogal zweterig als ik een uur fiets en dan is het bij mij een kwestie van laagjes dragen in de winter.
H&M heeft fijne (en goedkope) fleeces bij de sportafdeling.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1BV_0034_004R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[3520]&set=key[height],value[4116]&set=key[x],value[856]&set=key[y],value[5]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die neiging heb ik wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind laxeer echt helemaal niets.Ik blijf altijd van alles weg dat ik anders zou kunnen gaan misbruiken.
Ja heb hem al binnen.. Hij zit nog ietsjes te strak bij de buik. (hij tekent nog iets teveel naar mijn zin.)Maar ik denk dat wanneer het tijd wordt voor een trui hij prima pastquote:Op donderdag 12 september 2013 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ja, dan kan het prima. Heb je hem al binnen? Ik denk echt dat die in het echt veel toffer is.
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Verliefd op deze jas.
[ afbeelding ]4 dagen kan je ook amper verstopt noemen volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom probeer je het niet eerst met natuurlijke middelen, gedroogde pruimen, roosvicee laxo etc. etc.
Never mind, spuit 11 enzo...***
Vanaf het weekend, 6 dagen, vind ik lang genoeg. Natuurlijke middelen heb ik geprobeerd de afgelopen 3 dagen.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
4 dagen kan je ook amper verstopt noemen volgens mij.
Waarom probeer je het niet eerst met natuurlijke middelen, gedroogde pruimen, roosvicee laxo etc. etc.
Het is in, maar ik vind het persoonlijk niets.quote:
Nee, niks voor mij. Geen idee hoe het bij jou staat natuurlijk.quote:
Zo heb ik een heel fijn rood jurkje, van toen ik nog geen oranje haar had.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben van de dikke en zware truien.![]()
Ik baal wel, want mijn lievelingstrui staat nu echt niet met mijn turquoise haar.
Kom je wel eens bij de Primark? Zoals Lona ook al zei, daar heb ik zulke truien echt veel gezien. En echt een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Zoals een vriendin van mij zei van het weekend.. Is het een "echte Joyce-trui".
Maar ik vind het een beetje te duur naar mijn zin, ik zou het combineren met mooie pumps en een spijkerbroek overigens.. Denk dat ik hem binnenkort eens ga passen
Hij was 10 euro ofzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom je wel eens bij de Primark? Zoals Lona ook al zei, daar heb ik zulke truien echt veel gezien. En echt een stuk goedkoper.
En kwaliteit zegt bij zo'n trui niet zoveel, zulke gaten gaat altijd wel een keer fout.
Ik heb mijn Jip en Janneke t-shirt aan en een dik vest. Maakt niet uit.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik lig wel nog lekker onder een dekentje.
Ik kom nooit bij de Primark. Kan er volgende week wel een keer naartoe. Maar ik vraag me af of ik hun grootste maat wel pas..quote:Op donderdag 12 september 2013 10:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom je wel eens bij de Primark? Zoals Lona ook al zei, daar heb ik zulke truien echt veel gezien. En echt een stuk goedkoper.
En kwaliteit zegt bij zo'n trui niet zoveel, zulke gaten gaat altijd wel een keer fout.
Ze gaan tot best groot, ik heb niet eens de grootste maat nodig. Weet niet wat jouw maat is natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Primark. Kan er volgende week wel een keer naartoe. Maar ik vraag me af of ik hun grootste maat wel pas..
Met zulke truien zit ik denk ik op ongeveer maat 50.. Omdat ik wil dat ze wijd zitten..quote:Op donderdag 12 september 2013 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze gaan tot best groot, ik heb niet eens de grootste maat nodig. Weet niet wat jouw maat is natuurlijk.
Ik heb wel de grootste maat nodig, Dat is maat 20, volgens hun label een europese 46. Ik koop er geen broeken (dat durf ik niet en ik wil daar niet passen, want duurt lang) Shirts pas ik, rokjes ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Primark. Kan er volgende week wel een keer naartoe. Maar ik vraag me af of ik hun grootste maat wel pas..
Maar ik pas normaal echt geen 46.. Is het dan de moeite om te gaan?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb wel de grootste maat nodig, Dat is maat 20, volgens hun label een europese 46. Ik koop er geen broeken (dat durf ik niet en ik wil daar niet passen, want duurt lang) Shirts pas ik, rokjes ook.
Dat soort truien zijn vaak als model al wijd he. Maar dan zou ik niet weten of de Primark dat heeft. Ik zit zelf meer rond de 42/44 en dat gaat altijd goed. Al zeggen die maten bij de primark me nooit iets. Ik vind de shirtjes daar vaak ook te kort. Ik houd van langere shirtjes, zodat ik het niet de hele tijd naar beneden hoef te trekken.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Met zulke truien zit ik denk ik op ongeveer maat 50.. Omdat ik wil dat ze wijd zitten..
Zal ik m even voor je opmeten van oksel tot oksel enzo?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Maar ik pas normaal echt geen 46.. Is het dan de moeite om te gaan?
Ik kocht er gisteren een vest op de mannenafdeling. 2XL, paars-ish en zat veul beter dan de vrouwenvesten. En hij was mooierquote:Op donderdag 12 september 2013 10:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort truien zijn vaak als model al wijd he. Maar dan zou ik niet weten of de Primark dat heeft. Ik zit zelf meer rond de 42/44 en dat gaat altijd goed. Al zeggen die maten bij de primark me nooit iets. Ik vind de shirtjes daar vaak ook te kort. Ik houd van langere shirtjes, zodat ik het niet de hele tijd naar beneden hoef te trekken.Ik heb daar ook een keer een trui op de mannenafdeling gekocht.
Die is wel heerlijk.
En er staat heel groot "DORK" op.
Is goed! Dank je welquote:Op donderdag 12 september 2013 10:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zal ik m even voor je opmeten van oksel tot oksel enzo?
Dat is wel heel erg waar.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:32 schreef Myraela het volgende:
Bij Primark moet je trouwens als grotere maat vaak ook maar geluk hebben hoor, er zijn veel meer kleinere maatjes, de grotere zijn er vaak niet (meer).
Daarom ben je als je een grote maat heb ook vaker meer geld kwijt aan kleding.. Tenminste dat is mijn ervaring..quote:Op donderdag 12 september 2013 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg waar.
Ik kocht er de vorige keer een zwart t-shirt, zat superfijn, dus ik dacht gisteren, INSLAAN!, hadden ze er 0 in mijn maat van die
Ik geloof het meteen.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kocht er gisteren een vest op de mannenafdeling. 2XL, paars-ish en zat veul beter dan de vrouwenvesten. En hij was mooier
Heb nog wel een dunner riempje gekocht, gewoon zwart, als tailleriempje, voor om mijn lichtgrijze blouse-ish thingy dat ik kocht.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen.Als je een keer een goede broekriem wil, dan moet je ook naar de mannenafdeling. Bij de vrouwen hangen allemaal van die dunne, drukke dingen. Bij de mannen gewoon stevige bruine of zwarte.
Ik heb dat nog wel in de kast, dat was werkkledingquote:Op donderdag 12 september 2013 10:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Totaal offtopic bezig, maar ik MOET zo'n blazer!
Als ik de vorm daarvan zie, lijkt er alleen niet echt een taille in te zitten. Dat is wel zonde. Maarja, ik heb een supertoffe blazer, maar die is dan weer te strak.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Totaal offtopic bezig, maar ik MOET zo'n blazer!
Ja, + 1quote:Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef Myraela het volgende:
Gosh, nu zit ik op de H&M site, nu moet ik wel even shoppen.
Ik vond hem idd ook wat vormeloos.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik de vorm daarvan zie, lijkt er alleen niet echt een taille in te zitten. Dat is wel zonde. Maarja, ik heb een supertoffe blazer, maar die is dan weer te strak.
Dat is wel zo ja.. Er staat ook een wel getailleerde bij....quote:Op donderdag 12 september 2013 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik de vorm daarvan zie, lijkt er alleen niet echt een taille in te zitten. Dat is wel zonde. Maarja, ik heb een supertoffe blazer, maar die is dan weer te strak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik deze wil. Het allerliefste de rode maar dat vloekt dan bij m'n haar. Rood.Ik moet sowieso nieuwe jassen want ik heb nu 2 groene en verder niks en 1 groene broek dus die kan ik er dan niet bij dragen.
Maar het liefste heb ik een jas met een muts zodat m'n haar met sneeuw niet pluizig/nat word.
Van VD? Leuk!quote:Op donderdag 12 september 2013 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dit is het must have jurkje voor mij:
[ afbeelding ]
Ik vind H&M sowieso niet zoveel leuks hebben..quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Uit de H&M+ lijn is dit het enige wat ik wel mooi vind:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1IV_0050_037R.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[3878]&set=key[height],value[4534]&set=key[x],value[504]&set=key[y],value[155]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Om nog even hier om te antwoorden: nee.. bloedheetquote:
Wel een paar leuke schoenen.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vind H&M sowieso niet zoveel leuks hebben..
Hoezo?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk! Hij ziet er alleen niet zo warm uit. En capuchons zijn levensgevaarlijk
Dat snap ik wel, ik heb het eigenlijk ook altijd warm, maar als ik het dan koud heb, dan hebi k het ook ECHT koud. Voor altijd.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Om nog even hier om te antwoorden: nee.. bloedheet. M'n vader dacht dat het lekker was om de kachel aan te maken. Ik zit hier nu in m'n korte broek en hempje
Sowieso heb ik het altijd warm en zweet ik gauw dus de winter is m'n haat/liefde seizoen. Liefde omdat lekker koud en sneeuw en haat omdat ik het soms koud heb maar als ik een trui aan doe ik de hele tijd zweet. Ik weet nooit zo goed wat ik aan moet trekken dus het zijn altijd maar vestjes ipv truien die je niet makkelijk uit kan doen.
Trinny & Susannah hebben daar nog wel wat leuke boeken over geschreven. Ook te leen bij de bibliotheek.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Die heb ik gisteren gepast bij H&M. In maat 42 gaat ie niet over mijn borsten en in maat 44 is ie te ruim bij de schouders en zit ie verder niet mooi. Wel een leuk jasje
Leuke jurk, BE! Ik wil nog eens een stijladvies, zodat ik echt goede kleren kan kopen, niet alleen in de juiste kleuren, maar ook de juiste, bij mij en mijn lichaam passende, stijl!
Dit is een herfstjas, hoor!quote:Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Hoezo?En niet zo warm is juist goed voor mij! ;D Ik zal deze maar een paar dagen (met echte sneeuw etc) dragen en de rest m'n lente/herfst jas met sjaal.
Ja, dit ook dan weer!quote:Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, ik heb het eigenlijk ook altijd warm, maar als ik het dan koud heb, dan hebi k het ook ECHT koud. Voor altijd.
Ik wil geen boek, ik wil een personal shopper die met me gaat shoppen en zorgt dat ik juiste dingen koopquote:Op donderdag 12 september 2013 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Trinny & Susannah hebben daar nog wel wat leuke boeken over geschreven. Ook te leen bij de bibliotheek.
Oh, ideaal want hij lijkt me wel warm genoeg voor mij. En nee, klopt, weet ik maar dat zou ik wel het liefste willen hebben dus ik ga nog even verder op zoek naar zo'n jas met een capuchon.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is een herfstjas, hoor!
En hij heeft geen capuchon.
Ja, ik ook! Ik doe nu veel op basis van de kleurenanalyse, maar echt kledingstijl is nog steeds wel heel erg zoeken.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Die heb ik gisteren gepast bij H&M. In maat 42 gaat ie niet over mijn borsten en in maat 44 is ie te ruim bij de schouders en zit ie verder niet mooi. Wel een leuk jasje
Leuke jurk, BE! Ik wil nog eens een stijladvies, zodat ik echt goede kleren kan kopen, niet alleen in de juiste kleuren, maar ook de juiste, bij mij en mijn lichaam passende, stijl!
Oh, je wilt de dure oplossing.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil geen boek, ik wil een personal shopper die met me gaat shoppen en zorgt dat ik juiste dingen koop
Of een workshop, vooruit, zodat ik het zelf leer
Dat heb ik dus ook precies (behalve je laatste punt, helaas) Al mijn oude kleding was verwassen of pluizig..quote:Op donderdag 12 september 2013 10:47 schreef Zeester het volgende:
Ik moet ook nieuwe kleren, maar ben niet zo vermogend op het moment. Sowieso een winterjas, maar eigenlijk veel meer, want alles is of oud, of verwassen, of te groot.
Ik heb exact hetzelfde. Ik wil deze winter meer richting de colbertjes dan vesten trouwens. Ik heb geloof ik niet eens truien meer, ik krijg het al benauwd als ik er aan denk. En sneeuwquote:Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Om nog even hier om te antwoorden: nee.. bloedheet. M'n vader dacht dat het lekker was om de kachel aan te maken. Ik zit hier nu in m'n korte broek en hempje
Sowieso heb ik het altijd warm en zweet ik gauw dus de winter is m'n haat/liefde seizoen. Liefde omdat lekker koud en sneeuw en haat omdat ik het soms koud heb maar als ik een trui aan doe ik de hele tijd zweet. Ik weet nooit zo goed wat ik aan moet trekken dus het zijn altijd maar vestjes ipv truien die je niet makkelijk uit kan doen.
Hij zou voor mij ook ideaal zijn maar de meeste vrouwen hebben het snel koud dus vandaar mijn opmerkingquote:Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Hoezo?En niet zo warm is juist goed voor mij! ;D Ik zal deze maar een paar dagen (met echte sneeuw etc) dragen en de rest m'n lente/herfst jas met sjaal.
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:40 schreef Mokkels het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)59-A#article=08459-BOeh die is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik deze wil. Het allerliefste de rode maar dat vloekt dan bij m'n haar. Rood.Ik moet sowieso nieuwe jassen want ik heb nu 2 groene en verder niks en 1 groene broek dus die kan ik er dan niet bij dragen.
Maar het liefste heb ik een jas met een muts zodat m'n haar met sneeuw niet pluizig/nat word.en ik heb liever losse mutsen... vanavond maar ff bij de h&m kijken.
Dit doe ik nooit om die reden! Op de fiets altijd m'n sjaal om m'n mond en oren.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde. Ik wil deze winter meer richting de colbertjes dan vesten trouwens. Ik heb geloof ik niet eens truien meer, ik krijg het al benauwd als ik er aan denk. En sneeuw
[..]
Hij zou voor mij ook ideaal zijn maar de meeste vrouwen hebben het snel koud dus vandaar mijn opmerking![]()
En capuchons zijn gevaarlijk omdat je dan het verkeer niet goed kunt zien. Ik let altijd extra op als ik auto rij en iemand met de capuchon op zie fietsen (bij voorkeur zonder licht, met een telefoon in de hand en oordopjes in).
Ik ook eigelijk.. maar daar pluist je haar zo van en het word zo plat..quote:Op donderdag 12 september 2013 10:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Oeh die is leuken ik heb liever losse mutsen... vanavond maar ff bij de h&m kijken.
Oh ja, lijstje. Geen slecht idee van dat topic eigenlijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
We gaan wel gruwelijk off-topic trouwens. Mss een apart 'grote maten kleding' topic openen?
![]()
Zal ik maar een lijstje doen dan?
O: Brinta
T: roggebrood m kaas
S: 6km hardlopen
L: restje soep en 2 boterhammen m kipfilet
T: kwark m bessen
D: Ik denk een flinke salade met mss een boterham m kaas erbij
T: fruit of yoghurt
Mijn kapsel is normaal nogal explosief en pluis....quote:Op donderdag 12 september 2013 10:56 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dit doe ik nooit om die reden! Op de fiets altijd m'n sjaal om m'n mond en oren.
En ik heb denk ik ook maar 1 trui. Eens gekocht in een dolle buil omdat ik dacht dat het wel ging. Buiten dat ik er een onwijs propje in leek was het veeeel te warm. Nooit meer aan gehad dat ding. Ohja, hij kriebelde ook nog. Brrr...
[..]
Ik ook eigelijk.. maar daar pluist je haar zo van en het word zo plat..
Iemand anders die je er blij mee kan maken?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net een opdracht aangenomen waarbij ik een pizza moet laten bezorgen en het bezorgproces en de pizza moet beoordelen. Die zal dus in de prullenbak belanden
Nope. Lekker slimme actie weer. Ik had gewoon nee moeten zeggen.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand anders die je er blij mee kan maken?
Dan is het goedquote:Op donderdag 12 september 2013 10:56 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dit doe ik nooit om die reden! Op de fiets altijd m'n sjaal om m'n mond en oren.
Geef mij ook zo'n opdracht.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, lijstje. Geen slecht idee van dat topic eigenlijk.
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: kwark met granaatappelpitjes
L: griekse salade met tzaziki obv kwark
B: half uur wandelen
T: komkommer, appel, 2 matzes met pindakaas
S: 1 mile met Leslie
A: gnocchi met philadelphia, erwtjes en boontjes
T: bessen
Ik heb net een opdracht aangenomen waarbij ik een pizza moet laten bezorgen en het bezorgproces en de pizza moet beoordelen. Die zal dus in de prullenbak belanden
+1quote:Op donderdag 12 september 2013 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn kapsel is normaal nogal explosief en pluis....
Ik eet morgen jou maandag!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:48 schreef Lonaa het volgende:
Deel 1 boodschappen binnen.
Weekmenu:
Do: Pitabroodje met shoarma, boontjes, champignons, paprika, sla. Yoghurtsaus met knoflook.
Vrij: Op t werk, afhankelijk van wat ik voor de artiesten kook.
Za: Lamsstoof met shitload groenten en couscous.
Zo: Kipfilet met chinese kool, pindasaus en wat rijst.
Ma: Hachee met aardappelpuree en boontjes
Bijna alles is in huis.Nog even brood, varkensreepjes, fruit en klaar tot aan dinsdag. Superfijn!
quote:
Hoe maak jij jouw hachee zodat hij nog een beetje dieetproef is?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan als ik niet had hoeven werken.
Zo eerst maar eens de lamsstoof opzetten.
Uh, ik braad rundvlees aan met een klein beetje roomboter. Dan donder ik daar 1 kg uien in. Water, laurierblad, peper, foelie, jeneverbessen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoe maak jij jouw hachee zodat hij nog een beetje dieetproef is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussendoor laat ik hem meestal nog een keer (gedurende de nacht zeg maar) helemaal afkoelen. Dan stolt het vet bovenop en dat pruts ik er dan af.
Verder ligt het er denk ik aan hoeveel je er van naar binnen werkt. Soms doe ik er wortels bij in (en dan nog iets van boontjes erbij) en soms niet.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uh, ik braad rundvlees aan met een klein beetje roomboter. Dan donder ik daar 1 kg uien in. Water, laurierblad, peper, foelie, jeneverbessen.
Dan ga ik iets anders doen.Dat klinkt al beter als wat ik normaal doe.. Ik pleur er gewoon een zakje hacheemix doorheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussendoor laat ik hem meestal nog een keer (gedurende de nacht zeg maar) helemaal afkoelen. Dan stolt het vet bovenop en dat pruts ik er dan af.
Verder ligt het er denk ik aan hoeveel je er van naar binnen werkt. Soms doe ik er wortels bij in (en dan nog iets van boontjes erbij) en soms niet.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Huh?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef roos85 het volgende:
Mannen, af en toe he..
Ik mag van de meneer vanavond geen koekje oid als we bij zijn ouders gaan eten, maar hij vindt wel dat ik af en toe een frikandelbroodje oid moet eten.. gewoon omdat het kan
Adorabelle is disappoint.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:14 schreef Zeester het volgende:
Ik heb trouwens ook nog nooit een frikadel gegeten! Nog geen mini-hapje ervan
Ik moest hard lachen....quote:Op donderdag 12 september 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Adorabelle is disappoint.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Adorabelle is disappoint.
Je hebt ook kip frikandellenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:24 schreef Zeester het volgende:
Ja, met dit statement trek ik altijd enorm veel verwonderde blikken! Ik ben niet opgegroeid met varkensvlees eten, hoogstens een x hamblokjes of een mini beetje spek, maar nooit karbonades, snitzels enz. En dus ook geen frikadellen. Ik vind varkensvlees behalve in vleeswaren nu nog steeds niet lekker.
jij mag dat niet? En hij bepaalt dat voor je?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:09 schreef roos85 het volgende:
Mannen, af en toe he..
Ik mag van de meneer vanavond geen koekje oid als we bij zijn ouders gaan eten, maar hij vindt wel dat ik af en toe een frikandelbroodje oid moet eten.. gewoon omdat het kan
Was denk meer als advies, en als ik er zin in heb pak ik het gewoon.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
jij mag dat niet? En hij bepaalt dat voor je?
Ik ook!!!quote:
Waarom wil je kip en rundvlees in dezelfde soep doen? Lijkt me geen fijne en bovendien onnodige combi.quote:
Hoezo niet? Ik trek gewoon een bouillon van kippen en runderbotten. Niks raars aan hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom wil je kip en rundvlees in dezelfde soep doen? Lijkt me geen fijne en bovendien onnodige combi.
Ik zie er de meerwaarde niet van om dat door elkaar te gooien, vlees en gevogelte. Eventueel kip met vis, ok, maar met rundvlees...quote:Op donderdag 12 september 2013 13:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik trek gewoon een bouillon van kippen en runderbotten. Niks raars aan hoor.
Als je bouillon trekt heb je botten nodig.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie er de meerwaarde niet van om dat door elkaar te gooien, vlees en gevogelte. Eventueel kip met vis, ok, maar met rundvlees...
Maar ik maak sowieso nooit soep met botten.
dit doet me denken aan mergpijpjes ....quote:Op donderdag 12 september 2013 13:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je bouillon trekt heb je botten nodig.
Er lag van allebei nog een beetje in de vriezer, niks raars aan.
gooi ik ee nooit in eigenlijk. .quote:Op donderdag 12 september 2013 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Netjes van je atl Tink!
Oh, en hachee dames... vergeet de *vloek* ontbijtkoek *vloek* niet he?Dat maakt het namelijk wel echt heel lekker!
![]()
Daarvan had ik er ook nog 1 in de vriezer. En een stukje runderstaart. En kipkarkassen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
dit doet me denken aan mergpijpjes ....
Nee, niet lekker.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Netjes van je atl Tink!
Oh, en hachee dames... vergeet de *vloek* ontbijtkoek *vloek* niet he?Dat maakt het namelijk wel echt heel lekker!
![]()
^^quote:Op donderdag 12 september 2013 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind bouillonblokjes prima, ik hou niet van botten en toestanden.
Snert!! Yummie!quote:Op donderdag 12 september 2013 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben al lang blij dat ik soep lust, vroeger gruwelde ik er echt van, en ik ben nog niet helemaal van de heldere soepjes, maar zelf trekken... nah...
Met 12 weken zwanger erwtensoep maken from scratch, dus met kokende karbonades, heeft me daar wel van genezen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iew, kokend varkensvlees.
Ik heb trek in negerzoenen...
ik was serieus verslaafd aan mergpijpjesquote:Op donderdag 12 september 2013 13:45 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
dit doet me denken aan mergpijpjes ....
Ik hoop dat je de koekjes bedoelt en niet de mergpijpjes voor in de soep. En dat je dan het vieze merg er uit deed eten.. Ik zie het mijn opa zo weer doen......quote:Op donderdag 12 september 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was serieus verslaafd aan mergpijpjes![]()
Ik denk dat ik die krengen al 2,5 jaar niet meer gegeten heb. En maar goed ook. Anders zou ik zo weer 29 kg eraan gevreten hebben denk ik
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Net meer dan een uur aan de telefoon gezeten. En wat doe je dan? Juist, met een lepeltje in de pindakaaspot pindakaas snoepen
Ik heb straks nog wel een pizza voor je in de aanbieding, je woont niet eens zo ver wegquote:Op donderdag 12 september 2013 15:32 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nog niet wat ik vanavond wil eten, ik heb zin in foute dingen. Frikandellen speciaal (bedankt wie dat ook postte) en pizza'sMaar ik proef niets, dus waarom zou ik.
En dan vooral met die poeperd in je gezichtquote:Op donderdag 12 september 2013 15:35 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand mijn katten eens uitleggen dat ik schootkatjes enorm tof vind, maar dat schoot wel op schoot is en niet godverdomme altijd recht voor mijn gezicht.
Dat valt dan wel weer mee hier gelukkig, die van mij willen je gewoon altijd kopjes in je gezicht geven. En eentje graaft zichzelf graag helemaal in in mijn haren. En melkt altijd.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En dan vooral met die poeperd in je gezicht
Jupzquote:Op donderdag 12 september 2013 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En dan vooral met die poeperd in je gezicht
De mijne danst ook veel inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer mee hier gelukkig, die van mij willen je gewoon altijd kopjes in je gezicht geven. En eentje graaft zichzelf graag helemaal in in mijn haren. En melkt altijd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer mee hier gelukkig, die van mij willen je gewoon altijd kopjes in je gezicht geven. En eentje graaft zichzelf graag helemaal in in mijn haren. En melkt altijd.
[ afbeelding ]
Op elk ander moment was dat een heel goede optie geweest maar nu moet en zal ik lasagnequote:Op donderdag 12 september 2013 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Soort van pastaovenschotel maken met gewone pasta (vlindertjes ofzo, of penne)? Gewoon snelle saus maken, pasta erbij, en dan in de oven
Het is ook de schuld van jouw blogquote:Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef Myraela het volgende:
Dat klinkt best lekker.Maar dan kun je net zo goed lasagnevellen en een snelle saus en kaas doen.
Ik hou van lasagne.
Ik maak lasagne graag door een rode saus te maken van passata, courgette, ui, paprika, knoflook en italiaanse kruiden. Evt gehakt of tartaar erdoor, maar ik vind lasagne vegetarisch net zo lekker. Dan een witte saus met geslonken verse spinazie en ricotta. Laagje voor laagje opbouwen en dan 30+ kaas bovenop. Is een lekkere en niet zo ongezonde versie zo, met lekker veel groente erin.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ineens ontzettend veel trek in lasagna. Maar ik heb natuurlijk niet veel tijd en zin om het te maken. Iemand inspiratie?
Ik heb een zwak voor de lasagne van de lidl, die aten we thuis altijd. En is voor het geld stiekem best lekker.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben supermarkten niet ook van die 'verse' vellen?
En anders heb ik voor Lasagne zelf nooit echt veel moeite met de kant en klare versie.![]()
Maar F. houdt er niet van dus we weten het vrijwel nooit.
Die dus idd.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor de lasagne van de lidl, die aten we thuis altijd. En is voor het geld stiekem best lekker.Totaal anders dan als je het zelf maakt, maar niet vies.
Vroeger dacht ik dat dat het lekkerste was, daar ben ik nu wel op terug gekomen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Die lidl-lasagne hadden we vroeger ook altijd. Moet er nu niet meer aan denken[/snob]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |