waarom gaat de 5 eruitquote:Op woensdag 11 september 2013 09:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Officiële line-up wordt:
4S ¤399
5C ¤599
5S ¤699
Vind het wel meevallen bij Tweakers eerlijk gezegd. Welk bericht doel je op?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik word echt niet goed van Tweakers en hun clickbait nieuwstitels
Zal wel samen met OSX Mavericks komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tevens: iCloud Keychain is weg uit de GM. Wordt dus later gereleased.
Ik lach me altijd ziek bij die reacties op Apple-berichten. Apple is doomed, zonder Jobs gaat het bergafwaarts, Steve had dit nooit gedaan etceteraquote:Op woensdag 11 september 2013 23:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik word echt niet goed van Tweakers en hun clickbait nieuwstitels
Sowieso kijk ik steeds minder op Tweakers de laatste tijd. Af en toe wat filmpjes van reviews. Maar dan niet waar Arnoud Wokkel in is. Met z'n bril.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:32 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik lach me altijd ziek bij die reacties op Apple-berichten. Apple is doomed, zonder Jobs gaat het bergafwaarts, Steve had dit nooit gedaan etcetera
Vind het altijd wel grappig dat Apple elk jaar met een revolutie moet komen en de concurrenten ook alleen hun telefoon specbumpen. Die reacties zijn altijd vermakelijk als je je verveeldquote:Op donderdag 12 september 2013 11:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso kijk ik steeds minder op Tweakers de laatste tijd. Af en toe wat filmpjes van reviews. Maar dan niet waar Arnoud Wokkel in is. Met z'n bril.
The Verge & Hacker News, ftw.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso kijk ik steeds minder op Tweakers de laatste tijd. Af en toe wat filmpjes van reviews. Maar dan niet waar Arnoud Wokkel in is. Met z'n bril.
Schermdeling is een dunne schil om VNC heen, volgens mij werkt het zelfs vanaf Windows of Lunix (al mis je dan eventueel wat extra functies)quote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef J.Appleseed het volgende:
Oh, ik wist niet dat schermdeling ook werkt tussen Leopard en Mountain Lion
[ afbeelding ]
Apart. Dacht dat dat een functie was die er pas vanaf Lion of zo in zat; in Tiger was 'ie i.i.g. nog niet aanwezigquote:Op donderdag 12 september 2013 21:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Schermdeling is een dunne schil om VNC heen, volgens mij werkt het zelfs vanaf Windows of Lunix (al mis je dan eventueel wat extra functies)
Waarom niet? Wel GM en niet gereleaste software durven te installeren?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:46 schreef DaMook het volgende:
iPhone5 en iPad mini op iOS7, werkt goed. Nu de nieuwe osx nog, maar die durf ik nog niet te installeren
.
Mjah vooral omdat mij ipad naar fabrieksinstellingen moest (iphone niet, kon ik updaten), daar heb ik bij mijn mbp geen zin inquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom niet? Wel GM en niet gereleaste software durven te installeren?
Partitie ernaast?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah vooral omdat mij ipad naar fabrieksinstellingen moest (iphone niet, kon ik updaten), daar heb ik bij mijn mbp geen zin in.
Mjahdat vind ik weer zo'n gedoe en zonde van de ruimtequote:
Welke iPod nano 8GB? Op mijn 6e generatie kan dat vanuit de UI, op mijn 4e zie ik dat niet zo één-twee-drie staan. Daar kan het misschien wel met Shake to Shuffle?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:24 schreef Federer-fan het volgende:
Is het mogelijk om met een iPod nano 8 GB op afspeellijstniveau de shufflefunctie te gebruiken?
Kan gewoon, alleen even aanmelden op het lokale netwerk daarquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het ook mogelijk om je Apple TV bij iemand anders in te pluggen en daar te gebruiken of zit je dan met allerlei instellingen die later thuis helemaal fucked up blijken?
* Iwanius had er tot nu toe nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:15 schreef J.Appleseed het volgende:
The Verge is echt by far de beste allround techsite die ik ken
Je hebt toch wel Time Machine draaien?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah vooral omdat mij ipad naar fabrieksinstellingen moest (iphone niet, kon ik updaten), daar heb ik bij mijn mbp geen zin in.
Neequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Time Machine draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |