Ons probleem niet, regels zijn regels. Derde in de rij? Kassa erbij.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:18 schreef no1uknow het volgende:
wat een chaotische dag zeg, kenkerdruk op werk en met 1 man minder staanzometeen lekker alles eruit gainen met rug workout
Ik had vandaag weer ziek veel bloed op mijn wc-papier, gaat echt niet goed met me.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik herken aambeien. Zo heeft iedereen wel ergens oog voor.
helder bloed kan geen kwaad man. Meer vet vreten voor het glijdenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik had vandaag weer ziek veel bloed op mijn wc-papier, gaat echt niet goed met me.
maakte je reclame voor wat vandaag zijn ultimate middel isquote:Op woensdag 11 september 2013 19:08 schreef Bendoe het volgende:
Brahs, ik ben net gequote door Jay Cutler op bb.com. Ik maak de gains van mijn leven.
Klokov is genetisch ontworpen een baasje te zijn. Hij kreeg daarna ook nog wat gamma stralen op z'n bakkes en resultaat is bekend.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moet echt Russisch gaan leren. Ik denk dat dit gesprek gaat over geheime Russische trainingsroutines en cutting-edge voedingsmiddelen, waar wij als westerlingen gewoon nog geen weet van hebben. Op 17:46 lacht Klokov ons uit met onze kcal in = kcal out onzin en SS-pussyshit
supermarkt wutquote:Op woensdag 11 september 2013 20:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ons probleem niet, regels zijn regels. Derde in de rij? Kassa erbij.
Nee, hij deed een Q&A in de IFBB section op bodybuilding.com.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
maakte je reclame voor wat vandaag zijn ultimate middel is
Mijn Russisch is niet zo best maar volgens mij zegt hij ergens dat hij mij een goed lichaam vindt hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
Ik moet echt Russisch gaan leren. Ik denk dat dit gesprek gaat over geheime Russische trainingsroutines en cutting-edge voedingsmiddelen, waar wij als westerlingen gewoon nog geen weet van hebben. Op 17:46 lacht Klokov ons uit met onze kcal in = kcal out onzin en SS-pussyshit
Heb zojuist mijn opa dit even laten vertalen, hij zegt dat ze gewoon het nieuwe seizoen van Breaking Bad bespreken.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
Is jouw opa russisch?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb zojuist mijn opa dit even laten vertalen, hij zegt dat ze gewoon het nieuwe seizoen van Breaking Bad bespreken.
Wat vindt Klokov van de laatste ep?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb zojuist mijn opa dit even laten vertalen, hij zegt dat ze gewoon het nieuwe seizoen van Breaking Bad bespreken.
Hij zou het zelf anders hebben aangepakt, iets met een auto optillen ofzo.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat vindt Klokov van de laatste ep?
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef no1uknow het volgende:
holy shit ik sta net in de keuken en dacht laat ik gewoon is wat dingen door elkaar gooien, 150 gram rijst, 300 gram kipfilet, iets van 150 gram creme fraiche en 220 gram sperziebonen. Beetje kipkruiden en redelijk wat paprikapoeder, dan kijk ik onder het eten wel wat de voedingswaarden precies zijn.
1200 kcals, 81 gr eiwit, 44 gr carbs en jawel, 51 gr vet
quote:150 gram creme fraiche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[..]ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had ook wel even m'n bedenkingen toen ik op het etiket keek maar #yolo en #bulk
Haha zijn maar een paar mensen die het begrijpen..al die meisjes zitten maar een beetje ongemakkelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef no1uknow het volgende:
lol gymhumor op je opleiding, tof toch
fanta is 1 of the guys toch dan kan 't welquote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef Awesome_ het volgende:
ik weet niet of ik dat jargon bij meisjes nu aantrekkelijk of juist niet vind
hier wel, daar moet ze gewoon een meisje-meisje zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
fanta is 1 of the guys toch dan kan 't wel
ik pak 'm juist de laatste paar keren wat breder, waarom weet ik eigenlijk niet, voelt ook wel lekker. wat is wetenschappelijk gezien het verschil?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:11 schreef Awesome_ het volgende:
zieke doms trouwens in de lat-department. Ellebogen dichter bij het lichaam houden tijdens bor = mo' gains
Hangt van haar hoofd+body af.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef Awesome_ het volgende:
ik weet niet of ik dat jargon bij meisjes nu aantrekkelijk of juist niet vind
Logischerwijs zou ik zeggen dat je meer rear delt-action hebt met een bredere pull. Ook niet geheel onbelangrijk, maat van me had zijn schouder totaal vercrackt door alleen maar front en lateral te trainen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik pak 'm juist de laatste paar keren wat breder, waarom weet ik eigenlijk niet, voelt ook wel lekker. wat is wetenschappelijk gezien het verschil?
Dat zou dan mooi meegenomen zijn, want ik heb het idee dat m'n rear delts achterlopen. Doe normaliter upright rows, OHP en dumbbell side lateral raise maar heb toch het idee dat de rear delts achterlopen. Front delts gaan wel echt als een speer sinds ik 3/4 weken geleden van 5x5 naar een PPL schema ben overgestapt.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Logischerwijs zou ik zeggen dat je meer rear delt-action hebt met een bredere pull. Ook niet geheel onbelangrijk, maat van me had zijn schouder totaal vercrackt door alleen maar front en lateral te trainen.
Verbosity komt morgen dit anatomisch vraagstuk in zijn geheel beantwoorden, denk ik.
A shoulder width or underhand grip can increase lat involvement by emphasizing shoulder extension over transverse extension. A wide overhand grip involves overall back musculature while slightly emphasising Rear Delt, Infraspinatus and Teres Minor involvement.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik pak 'm juist de laatste paar keren wat breder, waarom weet ik eigenlijk niet, voelt ook wel lekker. wat is wetenschappelijk gezien het verschil?
Tof, dankjewelquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
A shoulder width or underhand grip can increase lat involvement by emphasizing shoulder extension over transverse extension. A wide overhand grip involves overall back musculature while slightly emphasising Rear Delt, Infraspinatus and Teres Minor involvement.
http://www.exrx.net/Weigh(...)l/BBBentOverRow.html
Kan ik niet..dat is wel onnatuurlijk..al trek ik wel meer met de meisjes opquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
hier wel, daar moet ze gewoon een meisje-meisje zijn
Supernice..leuke mensen, aardige slber, interessante lessen en makkelijk te doen denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef no1uknow het volgende:
no offence trouwens he fantahoe bevalt je opleiding then?
Yes! Ik heb hem zelfs een keer mixed grip gepakt..voelt ehm apart.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
Doet iemand van jullie wel eens reverse grip BOR?
Krijg k last van mnbpolsen van. Rechterpols is sowieso al vercrackt bij mij, in het rolgewricht zit een kraak/tik als ik mn hand draaiquote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
Soms. Inderdaad om de lats wat meer te betrekken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
Tuurlijk vriend. Ik grijp elke kans om die biceps extra op te pompen tog?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
hoeveel meten je immense biceps inmiddels? mijne 84cmquote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Tuurlijk vriend. Ik grijp elke kans om die biceps extra op te pompen tog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |