?? ziek?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:35 schreef Fanta-stick het volgende:
O=20 gr mix van hazelnoten, walnoten en amandelen en kopje groene thee.
Been there done that...quote:Op woensdag 11 september 2013 15:07 schreef Beach het volgende:
schouder verneuktverplichte rust dan maar
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Been there done that...
Succes met herstel.
Wel eens gedaan??quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier wel eens soa test gedaan?
Ja. Potje pissen, beetje bloed afnemen klaar. HIV is een sneltest, weet je binnen 5 minuten. De rest duurt een week en krijg je bericht over.quote:
die bish ken ekt niet bloeiuh hhoojrrquote:Op woensdag 11 september 2013 12:31 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier pak aan, een wijvemotivational
Beetje kansloos.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef JackieBrown het volgende:
Die teringlelijke posts telkens onder mijn oude UI
Yes quite.quote:
Gaat goed hier...ben een paar kg kwijtgeraakt door die hele malaise met mijn been en dat hou ik ook vast..geen gejojo. Vp rond de 23% nu. Moet wel meer eten hoor vind ik zelf, maar lukt niet zo. Heb gisteren trouwens een gesprek gehad met iemand die mij gaat begeleiden en krijg dus een eetschema van 2200 kcals !!Dayum.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Yes quite.
Hoe gaat het met je stats?? Ik denk dat mn vp is gedaald maar heb geen goede meter meer
Je kan ook vragen of ik het weg wil halen.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef JackieBrown het volgende:
Die teringlelijke posts telkens onder mijn oude UI
Een UI kapen en dan ook nog hopen dat ze je gaan vragen of je em weer weg wil halenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of ik het weg wil halen.
wow op 2 decimalen is wel echt super nauwkeurig!!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ik meet altyd met zon elektronische weegschaal vetpercentage is nu 3,37%
Goed bezig, 2200 kcal is dat dan op of npg steeds onder onderhoud? Wat is je doel met dat schema?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gaat goed hier...ben een paar kg kwijtgeraakt door die hele malaise met mijn been en dat hou ik ook vast..geen gejojo. Vp rond de 23% nu. Moet wel meer eten hoor vind ik zelf, maar lukt niet zo. Heb gisteren trouwens een gesprek gehad met iemand die mij gaat begeleiden en krijg dus een eetschema van 2200 kcals !!Dayum.
Hmm je moet met zon clip meten ( geen geld op B&F shop) en anders gewoon eentje in je gym.
Hihi k ga jouw UI kapen en dan net doen alsof ik jou ben vet leuk ofniet!!!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Een UI kapen en dan ook nog hopen dat ze je gaan vragen of je em weer weg wil halen![]()
Treurnis ten top
IIFYM brobeans.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:43 schreef Levolution het volgende:
Zojuist 80 gram pure chocolade en 250 gram chorizo weggewerkt op een bankje in de natuur.
Welkom 1500 kcal.
Zou wel een hele eer zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hihi k ga jouw UI kapen en dan net doen alsof ik jou ben vet leuk ofniet!!!!!
Ga k posts make van
'Euhh lekker biertje drinkeee' of 'ff lkr peukie na traine!!'
quote:
wow wat is dit ineens voor een cheapshot?? vanaf nu ben je mijn nemesis vmsdkrquote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome_ heeft aids; dat is tenminste wat ik van Fanta hoorde. Hij zal je ongetwijfeld alles kunnen vertellen over SOA's. Naar het schijnt gaat hij nu ook brugklassen bijlangs om seminars te geven.
yeaaa dus ik ben het niet meer nuquote:Op woensdag 11 september 2013 18:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wow wat is dit ineens voor een cheapshot?? vanaf nu ben je mijn nemesis vmsdkr
Serieus ik zag alleen de post, niet eens de usericon en ik dacht ''Dit moet McNulty zijn''quote:
Jij kent mijn diepste ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Serieus ik zag alleen de post, niet eens de usericon en ik dacht ''Dit moet McNulty zijn''
En ja hoor.
Jij vast wel.quote:
goatse?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik herken aambeien. Zo heeft iedereen wel ergens oog voor.
Jij kon ze proeven toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik herken aambeien. Zo heeft iedereen wel ergens oog voor.
Dat kan iedereen lijkt me... Het is maar net waar je zin aan hebt.quote:
Ik zeg toch, dit heb ik allemaal van Fanta. Als het niet klopt moet je bij haar zijn hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wow wat is dit ineens voor een cheapshot?? vanaf nu ben je mijn nemesis vmsdkr
Wat heb je nou vandaag?quote:
Moet je weer een ban?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zeg toch, dit heb ik allemaal van Fanta. Als het niet klopt moet je bij haar zijn hoor.
Ik zal eens een pittig woordje met haar gaan spreken. Deze laster kan echt niet door de beugel.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zeg toch, dit heb ik allemaal van Fanta. Als het niet klopt moet je bij haar zijn hoor.
lol ik word hier elke dag gequote door ecto.squote:Op woensdag 11 september 2013 19:08 schreef Bendoe het volgende:
Brahs, ik ben net gequote door Jay Cutler op bb.com. Ik maak de gains van mijn leven.
Pics van je 100kg 6% fysiekquote:Op woensdag 11 september 2013 19:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
lol ik word hier elke dag gequote door ecto.s
Of jij, omdat je teveel aan de sapjes en snoepjes hebt gezeten.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Over 5 jaar kom ik hier op terug en dan voel jij je een hele domme jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |