quote:
wow wat is dit ineens voor een cheapshot?? vanaf nu ben je mijn nemesis vmsdkrquote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome_ heeft aids; dat is tenminste wat ik van Fanta hoorde. Hij zal je ongetwijfeld alles kunnen vertellen over SOA's. Naar het schijnt gaat hij nu ook brugklassen bijlangs om seminars te geven.
yeaaa dus ik ben het niet meer nuquote:Op woensdag 11 september 2013 18:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wow wat is dit ineens voor een cheapshot?? vanaf nu ben je mijn nemesis vmsdkr
Serieus ik zag alleen de post, niet eens de usericon en ik dacht ''Dit moet McNulty zijn''quote:
Jij kent mijn diepste ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Serieus ik zag alleen de post, niet eens de usericon en ik dacht ''Dit moet McNulty zijn''
En ja hoor.
Jij vast wel.quote:
goatse?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik herken aambeien. Zo heeft iedereen wel ergens oog voor.
Jij kon ze proeven toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik herken aambeien. Zo heeft iedereen wel ergens oog voor.
Dat kan iedereen lijkt me... Het is maar net waar je zin aan hebt.quote:
Ik zeg toch, dit heb ik allemaal van Fanta. Als het niet klopt moet je bij haar zijn hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
wow wat is dit ineens voor een cheapshot?? vanaf nu ben je mijn nemesis vmsdkr
Wat heb je nou vandaag?quote:
Moet je weer een ban?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zeg toch, dit heb ik allemaal van Fanta. Als het niet klopt moet je bij haar zijn hoor.
Ik zal eens een pittig woordje met haar gaan spreken. Deze laster kan echt niet door de beugel.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zeg toch, dit heb ik allemaal van Fanta. Als het niet klopt moet je bij haar zijn hoor.
lol ik word hier elke dag gequote door ecto.squote:Op woensdag 11 september 2013 19:08 schreef Bendoe het volgende:
Brahs, ik ben net gequote door Jay Cutler op bb.com. Ik maak de gains van mijn leven.
Pics van je 100kg 6% fysiekquote:Op woensdag 11 september 2013 19:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
lol ik word hier elke dag gequote door ecto.s
Of jij, omdat je teveel aan de sapjes en snoepjes hebt gezeten.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Over 5 jaar kom ik hier op terug en dan voel jij je een hele domme jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |