SPOILER: Haha, ok deze is serieusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je het niet gezien had.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:37 schreef Sapstengel het volgende:
Snakey wat zijn dat voor hacks?
Was bezig met pics zoeken.
Jawel, vandaar ook de "penii". Zag dat er nog 1 post te gaan was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet gezien had.
Sorry, hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jawel, vandaar ook de "penii". Zag dat er nog 1 post te gaan was.
Ik dacht dat je JB was en wilde net zeggen "je pics staan idd in m'n curvy bishes map".quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:47 schreef McNulty het volgende:
TT had moeten zijn: Sap likes them Juicy.
Sap slaat mijn pics op in zijn curvy bishes map.![]()
Ik dacht dat je CarbonC aan het bellen was om me een bezoekje te brengen....quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
Je haalt me door de war met CarbonC, ik heb geen black genetics.
Oh hij is de leider van de Fok knokploeg nu?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je CarbonC aan het bellen was om me een bezoekje te brengen....
Nice, weer 2 pics erbij voor fap folder.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:52 schreef McNulty het volgende:
Hips dont lie. ROAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CC heeft geen knokploeg nodig. Die ploegt alles wel in zijn eentje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh hij is de leider van de Fok knokploeg nu?
[..]
Nice, weer 2 pics erbij voor fap folder.
Awhh jij bent een leesmeisjuh... koetschie koetschiequote:
Als CC zijn quads gebruikt om op de grond te stampen ontstaan er aardbevingen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
CC heeft geen knokploeg nodig. Die ploegt alles wel in zijn eentje.
Sowieso. Goede afleiding van m'n real life struggles. Heb zelfs een crush op Puller. Zo erg is de immersie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Awhh jij bent een leesmeisjuh... koetschie koetschie
Goeie grap, het leukste hier aan is is dat ik deze al een half jaar geleden heb gemaakt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:59 schreef McNulty het volgende:
CarbonC is zo sterk dat wanneer hij een pushup doet, hij niet zichzelf omhoog duwt, maar de aarde omlaag.
Leesmeisjuhs zijn vaak introvert. Ben je dat ook?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso. Goede afleiding van m'n real life struggles. Heb zelfs een crush op Puller. Zo erg is de immersie.
Oh jaaaaaa hoor Etha heeft het spotlicht weer effe nodig. Ik onthoud helemaal niet wat jij hier post. Zeker niet een halfjaar geledenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goeie grap, het leukste hier aan is is dat ik deze al een half jaar geleden heb gemaakt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa hoor Etha heeft het spotlicht weer effe nodig. Ik onthoud helemaal niet wat jij hier post. Zeker niet een halfjaar geledenGet over yourself.
Benader dan! Benader dan! A mattie.quote:
Koester ze, ik gym, cut en kuur tot elke laatste curve eraf isquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je JB was en wilde net zeggen "je pics staan idd in m'n curvy bishes map".
(sorry Etha)
Meer introvert dan extravert jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Leesmeisjuhs zijn vaak introvert. Ben je dat ook?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Koester ze, ik gym, cut en kuur tot elke laatste curve eraf is
have you no feeling gurlquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Koester ze, ik gym, cut en kuur tot elke laatste curve eraf is
Zulke meisjuhsquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Meer introvert dan extravert jaIn mijn eentje kan ik me beter vermaken
daar fap ik op man. Tietuh jonguhquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Walgen jullie ook van jezelf op die before photo's.
de natte vrouwen lagen boven al klaar voor jequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:15 schreef fathank het volgende:
Godverdomme kom je thuis staat de hele vloer blank. En nee helaas geen slakkensporen van natte vrouwen maar lekkage als een mofo door het plafond
Mwah, bij die van mij stond er een chick naast, dus blijkbaar was het niet zo erg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
We walgen nog steeds van jequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Helaas was t maar zo. Dan is t niet zo erg dat je de halve Nacht niet slaaptquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
de natte vrouwen lagen boven al klaar voor je
ik hoefde gistern alleen maar de dakgoot leeg te halen en ik kon gaan slapenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Helaas was t maar zo. Dan is t niet zo erg dat je de halve Nacht niet slaapt
ermahgerdquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We walgen nog steeds van je
zou oprecht huilen.. Ga je er alsnog in slapen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:15 schreef fathank het volgende:
Godverdomme kom je thuis staat de hele vloer blank. En nee helaas geen slakkensporen van natte vrouwen maar lekkage als een mofo door het plafond
Is toch zoquote:
Ja moet wel. Kan wel weggaan en morgen terugkomen maar dan weet ik zeker dat ik mn vloer morgen naar de stort kan brengen. Ff 2 keer de wekkert zetten om de boel te controleren en Evt droog te maken en emmers/pannen legen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zou oprecht huilen.. Ga je er alsnog in slapen?
lol stond op het punt om deze te postenquote:
Is dit natty haalbaar?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was bang dat je al aan de telefoon zat.
[ afbeelding ]
quote:
Hahaha wtf die had ik echt niet verwacht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef McNulty het volgende:
HAHAHAHA STELLETJE SKKLS JULLIE ZIJN GETROLLED.
ik dach dat je het over die dildo hadquote:
Ga slapen johquote:
Roomijs??quote:Op woensdag 11 september 2013 09:14 schreef fathank het volgende:
O: pannenkoek met 3 plakken spek, shake met 400 ml volle melk, 200 ml roomijs, 75 gr havermout.
Voor de rest nog geen idee
Neequote:Op woensdag 11 september 2013 09:12 schreef JackieBrown het volgende:
Goedemorgen allemaal! Lekker geslapen?
Your guess is as good as mine. Of onbewuste shitzels.quote:
nice.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:14 schreef fathank het volgende:
O: pannenkoek met 3 plakken spek, shake met 400 ml volle melk, 200 ml roomijs, 75 gr havermout.
O = ochtend?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:14 schreef fathank het volgende:
Ontbijtquote:
Ja maar ik bedoel meer wat is het probleem, kom je niet in slaap? word je vaak wakker?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Your guess is as good as mine. Of onbewuste shitzels.
Volgende fysio afspraak ook maar wat later ingeplandben geen ochtend mens.
Oh, dan was je niet duidelijk genoeg voor mij. Allebeiquote:Op woensdag 11 september 2013 09:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer wat is het probleem, kom je niet in slaap? word je vaak wakker?
Zonder ontbijt geen sportmanquote:
Drink geen koffie, volgens mij ooit 1x een slokje geprobeerd that's it.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zonder ontbijt geen sportman
En als je niet slapen kan mot je meer traine en gene kofie drinken savonds
Tegenwoordig wel (steeds meer)quote:Op woensdag 11 september 2013 09:49 schreef JackieBrown het volgende:
Sinds ik niet meer studeer en werk + 's avonds trainen heb ik echt geen problemen meer met slapen idd.
Ben je wel moe genoeg 's avonds?
Stelt niet veel voor. Alles ff in de blender en gaan.quote:
ik drink sws voor het slapen gaan even een bakje zwarte koffie. anders heb ik s'ochtends hoofdpijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zonder ontbijt geen sportman
En als je niet slapen kan mot je meer traine en gene kofie drinken savonds
lichamelijke afhankelijkheidquote:Op woensdag 11 september 2013 09:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik drink sws voor het slapen gaan even een bakje zwarte koffie. anders heb ik s'ochtends hoofdpijn.
i dun carequote:Op woensdag 11 september 2013 09:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lichamelijke afhankelijkheid
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
het begint met koffie en eindigt ergens in een grijs gebied tussen creatine en meth he
Maar ze hebben wel vrijheidquote:Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef kaasplankje het volgende:
op kola is amerika dik geworden
Sarcasm/PI motherfucker.. do you understand it/them?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:01 schreef kaasplankje het volgende:
Amerika is een politiestaat en een scheindemcratie. Alcool is er in veel staten verboden en als je een blowtje rookt ga je de bak in. Lekker vrij.
Alcohol is ook best schadelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 10:01 schreef kaasplankje het volgende:
Amerika is een politiestaat en een scheindemcratie. Alcool is er in veel staten verboden en als je een blowtje rookt ga je de bak in. Lekker vrij.
Wel een beetje karig ontbijtje zo...quote:
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wel een beetje karig ontbijtje zo...
jouw ondertitel.. bedoel je niet I'll wrap ipv rap?
Te duur, dan kan ik geen whey meer kopenquote:[img]http:ik geen wiet meer nopei.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
het begint met koffie en eindigt ergens in een grijs gebied tussen creatine en meth he
Ik had hem daar ook al een keer op gecorrigeerd. Maar fxr wil niet luisteren.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nee, het is een verbasterd sarcastisch pleonasmequote:Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:16 schreef Awesome_ het volgende:
lieg maar tege je moeder, tisgwn een spelfout
niks spelfout, je leeft niet in dezelfde wereldquote:Op woensdag 11 september 2013 12:16 schreef Awesome_ het volgende:
lieg maar tege je moeder, tisgwn een spelfout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |