quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Koester ze, ik gym, cut en kuur tot elke laatste curve eraf is
have you no feeling gurlquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Koester ze, ik gym, cut en kuur tot elke laatste curve eraf is
Zulke meisjuhsquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Meer introvert dan extravert jaIn mijn eentje kan ik me beter vermaken
daar fap ik op man. Tietuh jonguhquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Walgen jullie ook van jezelf op die before photo's.
de natte vrouwen lagen boven al klaar voor jequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:15 schreef fathank het volgende:
Godverdomme kom je thuis staat de hele vloer blank. En nee helaas geen slakkensporen van natte vrouwen maar lekkage als een mofo door het plafond
Mwah, bij die van mij stond er een chick naast, dus blijkbaar was het niet zo erg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
We walgen nog steeds van jequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Helaas was t maar zo. Dan is t niet zo erg dat je de halve Nacht niet slaaptquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
de natte vrouwen lagen boven al klaar voor je
ik hoefde gistern alleen maar de dakgoot leeg te halen en ik kon gaan slapenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Helaas was t maar zo. Dan is t niet zo erg dat je de halve Nacht niet slaapt
ermahgerdquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We walgen nog steeds van je
zou oprecht huilen.. Ga je er alsnog in slapen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:15 schreef fathank het volgende:
Godverdomme kom je thuis staat de hele vloer blank. En nee helaas geen slakkensporen van natte vrouwen maar lekkage als een mofo door het plafond
Is toch zoquote:
Ja moet wel. Kan wel weggaan en morgen terugkomen maar dan weet ik zeker dat ik mn vloer morgen naar de stort kan brengen. Ff 2 keer de wekkert zetten om de boel te controleren en Evt droog te maken en emmers/pannen legen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zou oprecht huilen.. Ga je er alsnog in slapen?
lol stond op het punt om deze te postenquote:
Is dit natty haalbaar?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was bang dat je al aan de telefoon zat.
[ afbeelding ]
quote:
Hahaha wtf die had ik echt niet verwacht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef McNulty het volgende:
HAHAHAHA STELLETJE SKKLS JULLIE ZIJN GETROLLED.
ik dach dat je het over die dildo hadquote:
Ga slapen johquote:
Roomijs??quote:Op woensdag 11 september 2013 09:14 schreef fathank het volgende:
O: pannenkoek met 3 plakken spek, shake met 400 ml volle melk, 200 ml roomijs, 75 gr havermout.
Voor de rest nog geen idee
Neequote:Op woensdag 11 september 2013 09:12 schreef JackieBrown het volgende:
Goedemorgen allemaal! Lekker geslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |