quote:
Hahaha wtf die had ik echt niet verwacht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef McNulty het volgende:
HAHAHAHA STELLETJE SKKLS JULLIE ZIJN GETROLLED.
ik dach dat je het over die dildo hadquote:
Ga slapen johquote:
Roomijs??quote:Op woensdag 11 september 2013 09:14 schreef fathank het volgende:
O: pannenkoek met 3 plakken spek, shake met 400 ml volle melk, 200 ml roomijs, 75 gr havermout.
Voor de rest nog geen idee
Neequote:Op woensdag 11 september 2013 09:12 schreef JackieBrown het volgende:
Goedemorgen allemaal! Lekker geslapen?
Your guess is as good as mine. Of onbewuste shitzels.quote:
nice.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:14 schreef fathank het volgende:
O: pannenkoek met 3 plakken spek, shake met 400 ml volle melk, 200 ml roomijs, 75 gr havermout.
O = ochtend?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:14 schreef fathank het volgende:
Ontbijtquote:
Ja maar ik bedoel meer wat is het probleem, kom je niet in slaap? word je vaak wakker?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Your guess is as good as mine. Of onbewuste shitzels.
Volgende fysio afspraak ook maar wat later ingeplandben geen ochtend mens.
Oh, dan was je niet duidelijk genoeg voor mij. Allebeiquote:Op woensdag 11 september 2013 09:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer wat is het probleem, kom je niet in slaap? word je vaak wakker?
Zonder ontbijt geen sportmanquote:
Drink geen koffie, volgens mij ooit 1x een slokje geprobeerd that's it.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zonder ontbijt geen sportman
En als je niet slapen kan mot je meer traine en gene kofie drinken savonds
Tegenwoordig wel (steeds meer)quote:Op woensdag 11 september 2013 09:49 schreef JackieBrown het volgende:
Sinds ik niet meer studeer en werk + 's avonds trainen heb ik echt geen problemen meer met slapen idd.
Ben je wel moe genoeg 's avonds?
Stelt niet veel voor. Alles ff in de blender en gaan.quote:
ik drink sws voor het slapen gaan even een bakje zwarte koffie. anders heb ik s'ochtends hoofdpijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zonder ontbijt geen sportman
En als je niet slapen kan mot je meer traine en gene kofie drinken savonds
lichamelijke afhankelijkheidquote:Op woensdag 11 september 2013 09:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik drink sws voor het slapen gaan even een bakje zwarte koffie. anders heb ik s'ochtends hoofdpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |