Ik neem het even mee naar achteren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM voor de computer als hij boos wordt op mij.
[ afbeelding ]
Mwa, Rekik is wel veel verder. Al is dat ook een veel groter talant. Maar ik vind De Vrij sowieso nog die jongetjes-uitstaling hebben. Denk niet dat hij het haalt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd, hij begon goed. Dit jaar alleen minder maar dat is normaal, hij is pas 21 en verdedigers zijn pas top als ze ouder zijn.
Dat weet jij toch maar weer goed Stijntje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Rotterdam wordt elk talent als de nieuwe Jezus gezien.
Leuke gifquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste flink gehypte talent is Ricardo van Rhijn, nu zie je pas hoe slecht hij is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Amsterdam niet wou je zeggen?
Ik word nooit boos op jou.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Uh, oke.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu voel ik me een schoothondje.
Tegenwoordig hypen ze in Amsterdam niet eens meer de eigen jeugd (omdat die er simpelweg niet meer is) maar die van Barcelonaquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het laatste flink gehypte talent is Ricardo van Rhijn, nu zie je pas hoe slecht hij is.
Omdat er een zwart gat zit in de opleiding, shit happens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig hypen ze in Amsterdam niet eens meer de eigen jeugd (omdat die er simpelweg niet meer is) maar die van Barcelona
Iedereen is enorm positief in het Ajax topic over Bojan inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig hypen ze in Amsterdam niet eens meer de eigen jeugd (omdat die er simpelweg niet meer is) maar die van Barcelona
Ik heb vandaag een Turkse Pizza gehaald. Zou je ook moeten doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel er over of ik nog een omelet ga bakken. Die kom tomaten soep is niet echt volwaardig avondeten.
Je had de reacties moeten lezen toen die huur net rond wasquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Iedereen is enorm positief in het Ajax topic over Bojan inderdaad.
Met kaas?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een Turkse Pizza gehaald. Zou je ook moeten doen.
Link?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had de reacties moeten lezen toen die huur net rond was
Maar bij Feyenoord vonden veel users het jammer dat hij niet kwam.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had de reacties moeten lezen toen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die ging ik toen ik in Nieuwegein werkte altijd halen in m'n pauze. Bazendingenquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, altijd. Er zat wel teveel knoflooksaus op.
Maar de Turkse bakkers zijn altijd wel goed.
Ik ben vanaf het begin af aan positief geweest over Pellequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had de reacties moeten lezen toen...
Wat een simpele payback mogelijkheid. Ik noem de reacties toen Koeman/Pelle kwam.
Rekik speelde ook tegen Aguero en met Kompany bijvoorbeeld. De Vrij moet leren van Mathijsen en Pellequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Rekik is wel veel verder. Al is dat ook een veel groter talant. Maar ik vind De Vrij sowieso nog die jongetjes-uitstaling hebben. Denk niet dat hij het haalt.
De Ak Al in de stad is om tequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die ging ik toen ik in Nieuwegein werkte altijd halen in m'n pauze. Bazendingen
Zou nog steeds een versterking zijn voor Feyenoord maar zo moeilijk is dat ook niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord vonden veel users het jammer dat hij niet kwam.
Logisch als er in heel Nederland geen fatsoenlijke rechtsbuiten te vinden is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
Blijft wel apart dat de rijkste club van Nederland spelers moet huren though.
Maar er zijn altijd uitzonderingen, Callie. Ik vind het alleen simpel om dat soort dingen te roepen van ''je moest de reacties lezen toen..''.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vanaf het begin af aan positief geweest over Pelle
dan huur je maar een spits?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch als er in heel Nederland geen fatsoenlijke rechtsbuiten te vinden is.
Al hou ik er absoluut niet van trouwens.
Dit is ook Rens zijn hobby. Hebben jullie toch wat gemeen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar er zijn altijd uitzonderingen, Callie. Ik vind het alleen simpel om dat soort dingen te roepen van ''je moest de reacties lezen toen..''.
Al moet ik bekennen dat ik met alle plezier wel eens geniet als ik wat topics terug ga lezen van een tijd geleden.
Er was een apart topic voor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Muto het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #996: Met Verhoek en Pelle
Viel best mee over pelle
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Muto het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #996: Met Verhoek en Pelle
Viel best mee over pelle
Ik zag het al vanaf het begin. Een visionair, hmf is er niets bij.quote:
Touche. Dat snap ik dan weer niet, nee. Maar de optie huren gewoon op zich bedoel ik snap ik wel als je niemand kan vinden.quote:
Of het is zijn kloonquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is ook Rens zijn hobby. Hebben jullie toch wat gemeen.
Wat Rens doet, interesseert me geen ene bal.,quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is ook Rens zijn hobby. Hebben jullie toch wat gemeen.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat Rens doet, interesseert me geen ene bal.,
Dat is van januari.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
VBL / Feyenoord legt Pellè voor meerdere jaren vast
qua historie was Bojan begrijpelijk, speelde bij de beste van de wereld, was de grootste talent etc etcquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Touche. Dat snap ik dan weer niet, nee. Maar de optie huren gewoon op zich bedoel ik snap ik wel als je niemand kan vinden.
Ja, maar voor de positie spits hebben we zat, al heb ik vernomen dat hij ook als aanvallende middenvelder kan spelen. Maar blijft raar om hem als rechtsbuiten te halen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
qua historie was Bojan begrijpelijk, speelde bij de beste van de wereld, was de grootste talent etc etc
quote:
Dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:19 schreef Caland het volgende:
Malki scoorde er volgens mij 3 in 30 voordat hij bij Roda kwam te ballen.
Beetje KGB-magie en die Pellé wordt de verrassing van het seizoen natuurlijk
quote:
Jij en Heatwave hebben ongeveer dezelfde kijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, kan zo meevallen, Sana scoorde ook nooit in Zweden, nu loopt ie 1 op 1.
Zo slecht vond ik hem nou ook weer niet bij AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |