abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 september 2013 @ 20:57:36 #156
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_131072747
quote:
17s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee zes. Aan allebei de kanten van alle drie de perrons :Y

Als je een Hello Kitty ballon hebt gaan ze gezellig samen kaarten, een paar uurtjes :)
_O-
pi_131072777
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Ga je lekker? :(
TGV

hele tijd niks

Schrale paupershit.

Dat weet je nog wel he :Y Hij doelt op de schrale paupershit, en dat is nog steeds schrale papuershit in dat zelfvoldane arrogante kloteland van je :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_131072977
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Hoezo, ben je iemand? :P
Ja :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 11 september 2013 @ 21:03:33 #159
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_131073000
quote:
12s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

TGV

hele tijd niks

Schrale paupershit.

Dat weet je nog wel he :Y Hij doelt op de schrale paupershit, en dat is nog steeds schrale papuershit in dat zelfvoldane arrogante kloteland van je :P
Oh je bedoelt dze post? PTA / Treinentopic #79

De Ter die Greavy bedoelt is best ok hoor, daar rijd dat Bi-Bi-spul+ toeristisch treintje op dat station :Y
pi_131073044
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De Ter die Greavy bedoelt is best ok hoor, daar rijd dat Bi-Bi-spul+ toeristisch treintje op dat station :Y
6-7 uur van Lille naar Abbeville vind ik niet echt zinnig eigenlijk. Dat red ik vanuit Deventer ook. Op de fiets.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_131073067
Is er behoefte aan een lijst met de aanpassingen aan de treintjes voor komend weekend?
Bij twijfel: gebruik beton.
pi_131073185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:04 schreef _JdM_ het volgende:
Is er behoefte aan een lijst met de aanpassingen aan de treintjes voor komend weekend?
Is de lijst dermate indrukwekkend dat jij hem graag wilt posten of is dat een schijnvraag waarin het antwoord reeds besloten ligt?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_131073365
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:04 schreef _JdM_ het volgende:
Is er behoefte aan een lijst met de aanpassingen aan de treintjes voor komend weekend?
:Y
pi_131073467
quote:
11s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Is de lijst dermate indrukwekkend dat jij hem graag wilt posten of is dat een schijnvraag waarin het antwoord reeds besloten ligt?
Ik heb al een lijst gemaakt voor somda, dus het is slechts een kwestie van nummertjes en afkortingen vertalen.

Maar als er geen behoefte is, dan is het een beetje zonde van de moeite...
Bij twijfel: gebruik beton.
pi_131074826
Wat veel meer zin zou hebben denk ik, is om via bijv Excel een nummertjes-en-verkortingen-translator te bouwen, die je in het vervolg in staat stelt om bij volgende gevallen (zeg maar elke week) met 1 druk op de knop de ene lijst om te zetten in de andere en terug. Dat is eenmalig ongeveer net zo veel werk, en daarna nooit meer *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_131075741
quote:
18s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:37 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Als de ProRail storing voorbij is, woekert de logistieke puinhoop van NS nog wel even voort...Sterkte.
Acht minuutjes te laat op Den Bosch aangekomen. Ik was er nog niet geweest sinds de recente werkzaamheden. De trein rijdt echt veel sneller het station binnen ^O^
  woensdag 11 september 2013 @ 21:59:56 #167
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131076438
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:13 schreef b2py het volgende:

[..]

En ohja, relais hebben geen ondersteuning voor ERTMS, en interlocking wel.
Hehe.. Relais zitten IN een interlocking, nOOb! Overigens kan je ERTMS prima aan een B-relaisinstallatie vastmaken. De constructie die daarvoor nodig is wordt ook wel gebruikt om ERTMS van fabrikant A aan een interlocking van fabrikant B te knutselen.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:00:52 #168
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131076486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef b2py het volgende:

[..]

Interlocking is by far goedkoper in aanschaf dan een relais. Die dingen kosten een fortuin.
Onjuist.
pi_131077924
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:11 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

:Y
De werkzaamheden voor komend weekend, per traject. Geprobeerd is om per treinserie meteen voor alle werkzaamheden waar de serie bij betrokken is bij elkaar te zetten. (dus soms 4x dezelfde informatie)

Werkzaamheden Amsterdam/Schiphol - Den Bosch/Nijmegen:
*Werkzaamheden te Utrecht C, Amsterdam Bijlmer ArenA (Boog Bijlmer ArenA-RAI is slechts in 1 richting te berijden)

Vrijdag na 22:00u
-Sprinter Utrecht-Tiel gaat 3x per uur rijden,
-Sprinter Utrecht-Den Bosch is opgeheven tussen Utrecht C-Geldermalsen.

Zaterdag en zondag
-Intercity Alkmaar/Amsterdam C-Maastricht blijft rijden.
-Intercity Den Helder-Nijmegen is gesplitst te Utrecht C. Er rijdt een deel Den Helder-Utrech C en een deel Utrecht-Nijmegen. Dit laatste deel rijdt alleen in deze richting.
-Intercity Schiphol-Nijmegen is geplitst te Utrecht C. Er rijdt een deel VAN Utrecht C NAAR Schiphol en een deel van Nijmegen NAAR UTrecht C.
-Intercity Schiphol-Heerlen is opgeheven tussen Utrecht C-Den Bosch. Er rijdt een deel VAN Schiphol NAAR Utrecht en rijdt in beide richtingen tussen Den Bosch en Heerlen. Op zondag rijdt dit laatste deel slechts tussen Den Bosch en Hoensbroek.
-Sprinter Utrecht-Tiel rijdt op zaterdag na 20.00u 3x per uur.
-Sprinter Utrecht-Den Bosch is opgeheven op zaterdag na 20.00u tussen Geldermalsen en Utrecht C.
-Sprinter Ede=Wageningen-Arnhem rijdt 2x per uur.
-Sprinter Breukelen-Rhenen is opgeheven tussen Utrecht C en Driebergen=Zeist. Er rijdt een deel Breukelen-Utrecht en een deel Driebergen=Zeist-Rhenen (in de richting Rhenen-Driebergen=Zeist iets later)
-Sprinter Breukelen-Utrecht is opgeheven (met deze laatste rijdt normaal gesproken in combinatie met de sprinter Breukelen-Rhenen 4x per uur tussen Breukelen en Utrecht)

====

Werkzaamheden Tilburg Universiteit-Deurne; alleen zaterdag, tot 9.00. vooral tussen Boxtel en Eindhoven.

-Sprinter Den Bosch-Deurne is gesplitst in een deel Deurne-Boxtel(1) en een deel Boxtel-Den Bosch(2).
-Sprinter Tilburg Universiteit-Eindhoven is opgeheven tussen Boxtel en Eindhoven. Tussen Tilburg Universiteit en Boxtel ongeveer een kwartier eerder(3). Sprinter (3) rijdt na Boxtel verder als sprinter (1) naar Eindhoven/Deurne.

====

Werkzaamheden Assen-Meppel, zaterdag tot 23:30.

-IC Groningen-Utrecht-Rotterdam C is opgeheven tussen Assen en Meppel. Er rijdt een gedeelte Groningen-Assen (stopt extra te Groningen Europapark en Haren) en een deel Meppel-Rotterdam C.
-IC Groningen-Duivendrecht-Den Haag C is opgeheven tussen Assen en Meppel. Er rijdt een gedeelte Groningen-Assen en een gedeelte Schiphol-Den Haag C. Tussen Lelystad en Meppel wordt deze treinserie vervangen door een doorgetrokken IC Dordrecht-Amsterdam C-Lelystad-Meppel.
-IC Vlissingen-Schiphol-Amsterdam C-Lelystad rijdt na Lelystad 1x per uur door naar Meppel (en 1x per uur door naar Leeuwarden). (Is ook opgeheven tussen Lage Zwaluwe en Dordrecht. en stopt extra te Zwijndrecht)
-Sprinter Zwolle-Groningen is opgeheven.

====

Werkzaamheden Haarlem-Leiden/Zandvoort/Uitgeest; Er rijden geen treinen tussen Haarlem-Leiden/Zandvoort en er rijden minder treinen Haarlem-Uitgeest, treinen stoppen richting Uitgeest niet te Heemskerk.

-IC Amsterdam C-Haarlem-Den Haag C is geheel opgeheven.
-IC Amsterdam C-Haarlem-Dordrecht rijdt via Schiphol. Rijdt na Amsterdam Centraal door als IC naar Hilversum, Amersfoort Schothorst.
-IC Haarlem-Hoorn is opgeheven tussen Haarlem en Uitgeest. Rijdt na Uitgeest door als sprinter naar Haarlem-Amsterdam C.
-Sprinter Amsterdam-Haarlem-Uitgeest rijdt in een andere tijdsligging richting Uitgeest en zal niet stoppen te Heemskerk.
-Sprinter Amsterdam-Zandvoort is opgeheven tussen Haarlem en Zandvoort en rijdt tussen Amsterdam en Haarlem in een andere tijdsligging.
-Sprinter Haarlem-Den Haag C is opgeheven. Tussen Den HAag C en Leiden rijdt een vervangende sprinter Amersfoort-Amsterdam C-Den Haag C.
-Sprinter Amersfoort-Amsterdam C-Hoofddorp rijdt na Hoofddorp verder naar Leiden en Den Haag C.

-Er rijdt een extra sprinter, 2x per uur, waarbij in combinatie met de sprinter Amsterdam-Haarlem-Uitgeest en de sprinter Amsterdam-Zandvoort een 10-minutendienst wordt geboden tussen Haarlem en Amsterdam C.

====

Werkzaamheden Dordrecht-Lage Zwaluwe; busvervoer vindt plaats tussen Zwijndrecht en Lage Zwaluwe.

-IC Den Haag Hs-Antwerpen is opgeheven tussen Den Haag HS en Roosendaal.
-IC Den Haag C-Venlo is opgeheven tussen Lage Zwaluwe en Rotterdam C(!). Het gedeelte tussen Lage Zwaluwe en Venlo stopt exta te Breda Prinsenbeek.
-IC Amsterdam-Haarlem-Dordrecht stopt extra te Zwijndrecht (rijdt ook via Schiphol en rijdt na Amsterdam C door naar Hilversum-Amersfoort Schothorst)
-IC Lelystad-Amsterdam C-Vlissingen stopt extra te Zwijndrecht en is opgeheven tussen Lage Zwaluwe en Dordrecht. (rijdt na Lelystad 1x per uur door naar Leeuwarden en 1x per uur naar Meppel (zaterdag) en Groningen (zondag)
-Sprinter Dordrecht-Breda is opgeheven.
-Sprinter Den Haag C-Roosendaal is opgeheven tussen Dordrecht-Lage Zwaluwe.

====

Werkzaamheden Enkhuizen-Hoorn Kersenboogerd

-IC Enkhuizen-Amersfoort is opgeheven tussen Enkhuizen en Hoorn Kersenboogerd.

====

Werkzaamheden Duivendrecht-Weesp

-IC Groningen-Duivendrecht-Den Haag C is opgeheven tussen Groningen (zondag)/Assen (zaterdag) en Schiphol. Op zaterdag rijdt er een deel Groningen-Assen, die ook op Groningen Europapark en Haren stopt. Tussen Meppel(zaterag)/Groningen(zondag) en Lelystad wordt de IC Vlissingen-Schiphol-Amsterdam C-Lelystad doorgetrokken.
-IC Amersfoort Schothorst-Schiphol rijdt na Hilversum door naar Amsterdam C. Rijdt na Amsterdam C door als IC Amsterdam-Schiphol-Dordrecht.
-IC Amsterdam-Haarlem-Dordrecht rijdt via Schiphol, rijdt na Amsterdam C door als IC naar Hilversum, Amersfoort Schothorst (en stopt extra te Zwd)
-IC Vlissingen-Schiphol-Amsterdam C-Lelystad rijdt na Lelystad 1x per uur door naar Leeuwarden en 1 per uur door naar Meppel (zaterdag)/Groningen(zondag). (is opgeheven tussen Dordrecht en Lage Zwaluwe en stopt extra te Zwijndrecht)
-Sprinter Hoofddorp-Almere Oostvaarders is opgeheven tussen Weesp en Duivendrecht. Er rijdt een deel Hoofdorp-Duivendrecht en een deel Weesp-Almere Oostvaarders. (laatste deel keert in Weesp op de sprinter Weesp-Hilversum-Utrecht C)
-Sprinter Leiden C-Hilversum-Utrecht C is opgeheven tussen Weesp en Duivendrecht. Er rijdt een deel Hoofdorp-Duivendrecht en een deel Weesp-Hilversum-Utrecht C. (laatste deel keert in Weesp op de sprinter Weesp-Almere Oostvaarders)
-Sprinter Amersfoort-Amsterdam C-Hoofddorp rijdt na Hoofddorp door naar Leiden en Den Haag Centraal.
-Sprinter Haarlem-Den Haag C is opgeheven, wordt vervangen door een doorgetrokken sprinter Amersfoort-Amsterdam C-Hoofddorp.
-IC Leeuwarden-Duivendrecht-Den Haag C is opgeheven tussen Schiphol en Leeuwarden. Tussen Lelystad en Leeuwarden rijdt een doorgetrokken IC Vlissingen-Schiphol-Amsterdam C-Lelystad.

===

Werkzaamheden Venray-Blerick, alleen op zondag tot 15:00

-Veolia-stoptrein Nijmegen-Roermond is opgeheven tussen Venray en Venlo.
-(Intercity Venlo-Den Haag C is rijdt in Noord-Limburg normaal, is wel opgeheven tussen Lage Zwaluwe-Dordrecht en stopt extra te Breda Prinsenbeek.)

====

Hoensbroek-Heerlen, alleen op zondag
-IC Schiphol-Heerlen is opgeheven tussen Hoensbroek-Heerlen. (is ook opgeheven tussen Den Bosch en Utrecht en rijdt tussen Schiphol-Utrecht alleen VAN Schiphol NAAR Utrecht)
-IC Sittard-Heerlen(avond) is opgeheven tussen Hoensbroek-Heerlen
-Sprinter Sittard-Heerlen rijdt ongewijzigd.)

Volgens mij was dit hem wel...

[ Bericht 0% gewijzigd door _JdM_ op 11-09-2013 23:06:04 ]
Bij twijfel: gebruik beton.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:28:24 #170
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131078388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef _JdM_ het volgende:

(gigantische lijst)

Volgens mij was dit hem wel...
Je vergeet het belangrijkste: Fyra is toeslagvrij. ;)

Bedankt voor het overzicht!

Jammer dat de IC Den Haag - Brussel niet doorrijdt naar Breda, dat zou het voor internationale reizigers net iets makkelijker maken. Als de sprinter Breda - Dordrecht niet rijdt zou er (nu er vanwege de verbouwing 2 sporen buiten dienst zijn) plek moeten zijn om die trein in Breda te laten keren. Misschien is het rangeerproces een probleem...
  woensdag 11 september 2013 @ 22:32:54 #171
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_131078629
Ah, Assen - Meppel eruit. Da's goed om te weten, dan pak ik zaterdag de auto naar Zwolle. Thanx.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_131079513
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef James1988 het volgende:

[..]

Je vergeet het belangrijkste: Fyra is toeslagvrij. ;)

Bedankt voor het overzicht!

Jammer dat de IC Den Haag - Brussel niet doorrijdt naar Breda, dat zou het voor internationale reizigers net iets makkelijker maken. Als de sprinter Breda - Dordrecht niet rijdt zou er (nu er vanwege de verbouwing 2 sporen buiten dienst zijn) plek moeten zijn om die trein in Breda te laten keren. Misschien is het rangeerproces een probleem...
Die Fyra is in het weekend volgens mij vaker toeslagvrij dan dat er wel toeslag voor moet worden betaald :)

Voorheen, (dat wil zeggen: voor december 2012) werden bij werkzaamheden tussen Roosendaal en Breda/Rotterdam de Benelux afgebogen naar Breda om crossplatform (!) overstap te bieden op de Fyra. (Nog eerder werden ze keurig omgeleid via Utrecht/Den Bosch. Nu helemaal niet, aangezien vanuit Geldermalsen dit weekend alleen sporen 18 en 19 bereikbaar zijn.
Bij twijfel: gebruik beton.
pi_131079537
Ik moet van Utrecht naar Breda. Zit te twijfelen tussen een volle trein of de Brabantliner.
pi_131079736
Wat een waslijst. Ik zie wel een hoop intensiveringen aan frequentie. Positief.
En hele coole aan elkaar geknoopte series.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:54:09 #175
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131079751
Die trein omleiden via Den Bosch / Utrecht is wellicht een beetje onzinnig: vanuit Breda ben je met de Fyra veel sneller in Rotterdam, Schiphol of Amsterdam dan met een omleiding. Bovendien is Amsterdam niet meer de eindbestemming van die trein (stel je voor zeg...)

Keren in Breda zou denk ik de meest ideale oplossing zijn, maar is waarschijnlijk logistiek lastig vanwege de verbouwing. Het opstelterreintje ten oosten van het station (waar nu de Fyra keert) is gebouwd met treinstellen in het achterhoofd (waarbij de machinist alleen een knopje hoeft om te zetten), niet met het aan- en afkoppelen van locs. De locs die achterblijven moeten ook ergens staan, ik denk niet dat daar plek voor is :X

Over Breda gesproken, hier wat luchtbeelden van de trap bij het station, gemaakt door de firma die die trap heeft geleverd:


[ Bericht 23% gewijzigd door James1988 op 11-09-2013 23:00:41 ]
pi_131080289
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Hehe.. Relais zitten IN een interlocking, nOOb! Overigens kan je ERTMS prima aan een B-relaisinstallatie vastmaken. De constructie die daarvoor nodig is wordt ook wel gebruikt om ERTMS van fabrikant A aan een interlocking van fabrikant B te knutselen.
Ik ben het spoor bijster en zojuist over een ontspoortong de baan uit gejaagd.
pi_131080428
Kan iemand het eens bedacht krijgen dat er ook zoiets bestaat als "teveel werkzaamheden tegelijk"? Ik bedoel, leuk dat alles naar voren gehaald wordt om de sector aan het werk te houden maar de complete infrastructuur van het hele land wordt gecrippled op deze manier. En als dit nou eens een éénmalige uitzondering was okee, maar dit soort flauwekul is al 8 jaar lang elk weekend hetzelfde. Ik word er gewoon misselijk van ondertussen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_131080668
Stel je niet aan. Je wilt als reiziger de hele dag 15' diensten, moet je ook accepteren dat het spoor er voor onderhoud uit moet.
pi_131080676
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef _JdM_ het volgende:

[..]
Foutje ontdekt, het blijft handwerk he.

In Amersfoort worden normaal gesproken crossplatform overstappen geboden tussen de IC Schiphol-Schothorst met de IC Den Haag C-Enschede en de IC Schiphol-Enschede met de IC Den Haag C-Schothorst.

In dit weekend wordt er in Amersfoort meer corridor gereden: Vanuit Den Haag Centraal gaat men door naar Enschede (dus nu 2x per uur), vanuit Schiphol/Hilversum gaat men door naar Schothorst. (2x per uur)

IC Dordrecht-Haarlem-Amsterdam C wordt nog steeds omgeleid via Schiphol en gaat nog steeds door als IC naar Amersfoort, maar heeft nu dus 2x per uur de eindbestemming Amersfoort Schothorst.
Bij twijfel: gebruik beton.
pi_131080731
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:13 schreef b2py het volgende:
Stel je niet aan. Je wilt als reiziger de hele dag 15' diensten, moet je ook accepteren dat het spoor er voor onderhoud uit moet.
Wil ik best accepteren als ik zulke diensten ook KRIJG. Maar daar is totaal geen sprake van. Dan is er ook totaal geen sprake van dat ik dit soort hindernisbaan kreupelbaan gezeik accepteer :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_131084269
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef James1988 het volgende:
Die trein omleiden via Den Bosch / Utrecht is wellicht een beetje onzinnig: vanuit Breda ben je met de Fyra veel sneller in Rotterdam, Schiphol of Amsterdam dan met een omleiding. Bovendien is Amsterdam niet meer de eindbestemming van die trein (stel je voor zeg...)

Keren in Breda zou denk ik de meest ideale oplossing zijn, maar is waarschijnlijk logistiek lastig vanwege de verbouwing. Het opstelterreintje ten oosten van het station (waar nu de Fyra keert) is gebouwd met treinstellen in het achterhoofd (waarbij de machinist alleen een knopje hoeft om te zetten), niet met het aan- en afkoppelen van locs. De locs die achterblijven moeten ook ergens staan, ik denk niet dat daar plek voor is :X

Over Breda gesproken, hier wat luchtbeelden van de trap bij het station, gemaakt door de firma die die trap heeft geleverd:
Sinds wanneer hebben Nederlandse goederentreinen een bel?
pi_131084572
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 02:17 schreef Fixers het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben Nederlandse goederentreinen een bel?
/sound effects/bel.wav :+

Leuk filmpje :)
  donderdag 12 september 2013 @ 06:26:29 #183
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131084934
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Oh je bedoelt dze post? PTA / Treinentopic #79

De Ter die Greavy bedoelt is best ok hoor, daar rijd dat Bi-Bi-spul+ toeristisch treintje op dat station :Y
Ja, dat wel. En smalspoor stoomtreintjes daar. En de 13e een grote stoomtrein daar. Die ook moet rangeren enzo. Alleen is het zo slecht te bereiken op zondag :(
pi_131084944
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wil ik best accepteren als ik zulke diensten ook KRIJG. Maar daar is totaal geen sprake van. Dan is er ook totaal geen sprake van dat ik dit soort hindernisbaan kreupelbaan gezeik accepteer :)
Je woont te afgelegen..
  PR/Manusje van alles donderdag 12 september 2013 @ 06:44:31 #185
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_131085013
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 06:29 schreef b2py het volgende:

[..]

Je woont te afgelegen..
inderdaad.... Wat voor verbindingen heeft deventer nou eigenlijk.... Twee spoortjes en èèn stoom-stoptrein per dag...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 12 september 2013 @ 08:27:47 #186
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_131085762
Kolere, 4 bakken Virm in de IC Amersfoort - Duivendrecht. Het drama van savonds breidt zich uit naar smorgens...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')