quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
Dat ziet er niet best uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennehhh.. kwoot from self:
[..]
samenvatting; ik ben niet blij![]()
Dat zei ik je een tijdje geleden hier nog ivm je helm destijds, maar toen hield je hard vol dat het niet waar wasquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:20 schreef Sounddragon het volgende:
Voor hen die nog moeten gaan vallen trouwens; je kleding is verzekerd als je alleen WA of WA+ bent! óók als je een éénzijdig ongeval hebt. Weliswaar maar voor 500¤ als je dat niet bij verzekert, maar het is toch weer iets
Ja, ik noemde maar een voorbeeldje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen mijn nu verneuqte helm kost al 400, pak (jas en broek) nog eens 500+, handschoenen valt mee, zijn ook niet stuk, en een paar fatsoenlijke laarzen kost zomaar 200 - 300¤.. kom ik toch op heel andere bedragen... als je alles afschrijft zit je zomaar dik over de 1k¤, in mijn geval dus op 1300¤ ofzo.. is toch wel geld
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Boete binnen uit Oostenrijk, 24 te hard waar je 60 mag. Raad(t?) eens wat dat kost!Shit, daar ben ik in Nederland ¤210 voor kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan die lui eigenlijk moeilijk doen als je niet betaalt? Ja he?![]()
Goed plan. Als volgend jaar mijn premie omhoog gaat, betaal jij dat dan even?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, als ik dat eerder had geweten. Kan vast mee gesjoemelt worden. Tenzij ze foto's willen, natuurlijk.
"Ja, jas, laarzen en broek van ruim 300eu samen is kapoet. Kan ik even vangen?", en dan mooi aan reparaties uitgeven.
Ik betaal helemaal niets voor jou.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed plan. Als volgend jaar mijn premie omhoog gaat, betaal jij dat dan even?
Ik moest ook echt hardop lachen toen ik het bedrag zagquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Shit, daar ben ik in Nederland ¤210 voor kwijt.
Uhuh.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niets voor jou.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Boete binnen uit Oostenrijk, 24 te hard waar je 60 mag. Raad(t?) eens wat dat kost!Take an educated guessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan die lui eigenlijk moeilijk doen als je niet betaalt? Ja he?
Allemaal geplet plastic.. met de kuip eraf valt het allemaal erg mee denk ik..quote:Omdat jij dat toen riep, heb ik nu gebeld om te vragen hoe en wat, en idd; je had gelijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zei ik je een tijdje geleden hier nog ivm je helm destijds, maar toen hield je hard vol dat het niet waar was.
Wie had er gelijk? En wie mag je best af en toe wat vaker geloven
?
Idd, ze willen foto's en uiteraard bonnetjes als dat kan. En nee, ik ga niet riskeren dat ik op een fraudelijst kom en de eerste 10 jaar overal gezeik mee krijg... ik heb straks denk ik de volle mep van 500¤, en daar neem ik genoegen mee. Mijn jas heeft zijn werk gedaan, over het halve rugpand is de stof aangetast en zijn er stiksels weg, knopen kapot en gaten ingesleten.. jas is gewoon overleden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, ik noemde maar een voorbeeldje.Mijn helm was ¤200, jas ¤120, broek van vader, laarzen ¤190 en handschoenen ¤100. Maar was niets van kapot. Had alleen schade aan de motor.
Maar stel je dient dus de schadevergoeding in voor die kleding, wat verwachten ze dan van je? Foto's van de defecte dingen, waarom je het niet meer kan gebruiken? Anders kun je mooi een schadevergoeding indienen voor de kleding om vervolgens dat geld in reparaties te steken.
Ga wel bijverzekeren denk ik, want ik had wederom meer kunnen krijgen, maar ik ga eerst nog effe uitvlooien of dat kosten-baten technisch interessant is, want ik was eigenlijk niet van plan om dit vaker te gaan doen![]()
Als je namelijk een klapper met tegenpartij maakt, gaat die rekening naar hen, en dus betaal je voor JL, dit is alleen interessant in dit soort gevallen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja voorheen kon je toch gewoon niet betalen? Dat zal nu inderdaad niet meer zo zijnquote:
Truequote:Allemaal geplet plastic.. met de kuip eraf valt het allemaal erg mee denk ik..
Nee, het risico is sowieso groot dat ze er achter komen. Maar het is altijd een mogelijkheid natuurlijk. Maar voor een vieze jas e.d., zonder zichtbare schade, gaan ze ook niet uitkeren.quote:[..]
Idd, ze willen foto's en uiteraard bonnetjes als dat kan. En nee, ik ga niet riskeren dat ik op een fraudelijst kom en de eerste 10 jaar overal gezeik mee krijg... ik heb straks denk ik de volle mep van 500¤, en daar neem ik genoegen mee. Mijn jas heeft zijn werk gedaan, over het halve rugpand is de stof aangetast en zijn er stiksels weg, knopen kapot en gaten ingesleten.. jas is gewoon overleden.
Ga wel bijverzekeren denk ik, want ik had wederom meer kunnen krijgen, maar ik ga eerst nog effe uitvlooien of dat kosten-baten technisch interessant is, want ik was eigenlijk niet van plan om dit vaker te gaan doen![]()
Als je namelijk een klapper met tegenpartij maakt, gaat die rekening naar hen, en dus betaal je voor JL, dit is alleen interessant in dit soort gevallen.
Zichtbare schade is er wel, ik zal er ook een picca van mijn blauwe plekken en motorfiets bij doen, en in geval van nood is er ook nog wel aan het politierapport te komen en evt verklaringen van de getuigen en agenten en ambulancepersoneel die stomverbaasd waren dat ik verder niks had en dat mijn pak me zo goed beschermd had.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, het risico is sowieso groot dat ze er achter komen. Maar het is altijd een mogelijkheid natuurlijk. Maar voor een vieze jas e.d., zonder zichtbare schade, gaan ze ook niet uitkeren.
Bijverzekeren kan, moet het wel uit kunnen. Als jij de komende 5 jaar niet meer zoiets doet, kan het niet uit natuurlijk. Maar zo snugger ben jij zelf ook.![]()
Wat ben je nu aan verzekering kwijt p/m en wat gaat dat bijverzekeren, in totaal kosten, als ik vragen mag?
A joh, dat is een fluitje van een centquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:52 schreef Yreal het volgende:
Ik wil een motor met of een grotere tank, of een benzinelampje en geen benzinekraantje.... De tiefus wat is dit een ellende. Net in volle vaart over de A4 moeten overschakelen op de reserve tank...
tenere heeft een grote tank, een benzinemeter en geen kraantjequote:Op dinsdag 17 september 2013 18:52 schreef Yreal het volgende:
Ik wil een motor met of een grotere tank, of een benzinelampje en geen benzinekraantje.... De tiefus wat is dit een ellende. Net in volle vaart over de A4 moeten overschakelen op de reserve tank...
Hoeveel liter tank heb je dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet rond de 170 al naar reserve
shit hey als die van mij op reserve gaat kan ik nog 120km rijdenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet erg zuinig danquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
15.
Maar ik was even vergeten dat hij niet tot de rand vol zat, en toen ging ik bij 150 al
Dat heb je met brommertjes he.. als je een motor koopt krijg je ook een grotere tankquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk hem patsen, met zijn 110 pkquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat heb je met brommertjes he.. als je een motor koopt krijg je ook een grotere tank![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |