quote:Op zondag 15 september 2013 11:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou es zelf op motorreis?
Overigens, er is weer een topic op MF over wat er hier gepland staat
Hmmm...quote:Op zondag 15 september 2013 11:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat een heks was dat zegzo'n reis moet een boys' own adventure zijn, MAARNEE.
Dat hoeft niet (merk dat je nogal issue's met vrouwen hebt?)quote:Op zondag 15 september 2013 11:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat een heks was dat zegzo'n reis moet een boys' own adventure zijn, MAARNEE.
Neuh, maar je snapt wel wat ik bedoel. Als mannen onder elkaar is het anders dan als er ook vrouwen bij zijn - dat blijft gewoon zo.quote:Op zondag 15 september 2013 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat hoeft niet (merk dat je nogal issue's met vrouwen hebt?)
heb ik toevallig van de week ook zitten kijken. Long way Down vond ik persoonlijk ook wel leuk vanwege de omgevingen als ze eenmaal de zandbak uit zijn en in het afrika afrika zittenquote:Op zondag 15 september 2013 11:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te wachten op een shot dat een koe hem inhaalde.
Of dat ie op zijn muil ging omdat er eentje overstak.
Wij zijn overigens (weer) Long Way Round aan het kijken.
Goeie, jaquote:Op zondag 15 september 2013 11:51 schreef punkmuis het volgende:
Zet Race to Dakar en By Any Means dan ook even op het download lijstje.
Het lastigste van zo'n reis is altijd het maken van keuzes. Heb ik tot nu toe ook altijd moeten doen - ontkom je gewoon niet aan.quote:Op zondag 15 september 2013 12:36 schreef punkmuis het volgende:
Vond het alleen jammer dat ze zichzelf (weer) zo'n strak tijdsschema hadden opgelegd. Ik snap dat het soms onvermijdelijk is als je zo'n reis onderneemt maar daardoor hebben ze volgens mij echt wel wat pareltjes gemist.
Is de reden geweest voor mij om naar Uganda te gaan. Die Rwanda aflevering daarvan was op tv en ik was diep onder de indruk. Uiteindelijk is het het buurland geworden dus, maar dat deed niet af aan de pret.quote:Op zondag 15 september 2013 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb ik toevallig van de week ook zitten kijken. Long way Down vond ik persoonlijk ook wel leuk vanwege de omgevingen als ze eenmaal de zandbak uit zijn en in het afrika afrika zitten
Mooi stempeltje. Niks permanents mag ik hopen?quote:Op zondag 15 september 2013 13:35 schreef Sounddragon het volgende:
PTA / [PTA SC] Fiat Ducato 1831kg
Merde... :S Ga je nog iets van fysiotherapie krijgen? Na mijn aanrijding een paar jaar terug bleek dat er een scheurtje in mijn bekken zat. Nooit wat mee gedaan maar later hoorde ik dat ik daarmee eigenlijk naar de fysio had gemoeten. Voel me nu soms net een oud omaatje als ik weer roep 'auw mien heup!'quote:Op zondag 15 september 2013 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
Dat hoop ik ook. Ik loop alweer voorzichtig zonder krukken, dus het gaat de goede kant op. Alleen is mijn bekken redelijk instabiel, maar dat heeft een flink tikkie gehad. Ik neem aan dat alles weer helemaal goed gaat komen,
Maandag wordt de GTR thuisbezorgd, dan kan ik eens gaan kijken hoe groot de ravage is.
Hebbie gedaan danquote:Op zondag 15 september 2013 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
Dat hoop ik ook. Ik loop alweer voorzichtig zonder krukken, dus het gaat de goede kant op. Alleen is mijn bekken redelijk instabiel, maar dat heeft een flink tikkie gehad. Ik neem aan dat alles weer helemaal goed gaat komen,
Maandag wordt de GTR thuisbezorgd, dan kan ik eens gaan kijken hoe groot de ravage is.
Ai altijd kakquote:Op zondag 15 september 2013 14:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een gedtailleerde studie van de samenstelling van asfalt
Conclusie: Het is hard, ongeacht de specifieke verschillen in samenstelling.quote:Op zondag 15 september 2013 14:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een gedtailleerde studie van de samenstelling van asfalt
De fysio komt zelfs aan huisquote:Op zondag 15 september 2013 14:26 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Merde... :S Ga je nog iets van fysiotherapie krijgen? Na mijn aanrijding een paar jaar terug bleek dat er een scheurtje in mijn bekken zat. Nooit wat mee gedaan maar later hoorde ik dat ik daarmee eigenlijk naar de fysio had gemoeten. Voel me nu soms net een oud omaatje als ik weer roep 'auw mien heup!'
voor die paar blauwe plekken en de bekkeninstabiliteit waar normaal alleen zwangere vrouwen over klagen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben op de EHBO een shitload aan foto's gemaakt, volgens mij wel 12 - 15 ofzo, van alle kanten, ding bleef maar klikken en andere hoeken kiezen. Zou héél slekt zijn als ze iets hebben gemist nu. Zelfs nog een redelijk uitgebreide echo gehad, alles.. Ik neem morgen wel effe contact op met de fysio, wil zsm en met zo weinig mogelijk klachten en gezeik weer aan de slag.quote:Op zondag 15 september 2013 14:26 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Merde... :S Ga je nog iets van fysiotherapie krijgen? Na mijn aanrijding een paar jaar terug bleek dat er een scheurtje in mijn bekken zat. Nooit wat mee gedaan maar later hoorde ik dat ik daarmee eigenlijk naar de fysio had gemoeten. Voel me nu soms net een oud omaatje als ik weer roep 'auw mien heup!'
effe teruglezen vanaf afgelopen woensdagmorgen een uurtje of 6 in de ochtend, staat ook nog eea in de SC.quote:
Huurbrommert gaat altijd snellerquote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef klawie het volgende:
Vandaag echt de knoop door gehakt ik ga me motor in orde maken voor de verkooprij er gewoon veelste weinig op als ik dan een keer wil rijden huur ik er wel 1
Lijkt me echt klote duur, en altijd een standaard fiets, niks persoonlijks.quote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef klawie het volgende:
Vandaag echt de knoop door gehakt ik ga me motor in orde maken voor de verkooprij er gewoon veelste weinig op als ik dan een keer wil rijden huur ik er wel 1
Dat stilstaan kost je toch niks? Een heel jaar stilstaan kost je nog steeds minder als één weekendje hurenquote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef klawie het volgende:
kost 200euro voor een weekend maar dan heb je altijd een nieuw ding en dan kan je kiezen welke je wilt ik vindt het gewoon zonde dat dat ding nu 2 maanden stil staat
Wordt een duur FOK!ritjequote:Op maandag 16 september 2013 11:20 schreef KneusTeun het volgende:
Plus dat weekend mag je dan 200km rijden ofzo, daarna gaat de prijs verder omhoog vaak.
En 200km ben je al in een middag.
Inderdaad stel ik zou naar 22e gaan met huur motor.quote:
dat is idd wel zo ik zet hem wel een keer op mp en als hij niet weggaat is het ook bestquote:Op maandag 16 september 2013 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat stilstaan kost je toch niks? Een heel jaar stilstaan kost je nog steeds minder als één weekendje huren![]()
Maargoed, het is jouw geld en keuze
Dat kon ie omdat ie monteur is en geen verkoperquote:Op maandag 16 september 2013 17:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Vroeger deden we het met fysieke kaarten![]()
Afgelopen weekend erachter gekomen dat het achterwiel wel erg scheef in de brug hing op 1 of andere manier. Wiel eruit, spanners (die gelukkig nog goed waren) opnieuw ingevet en weer gemonteerd en nu lijkt het weer aardig goed uitgelijnt.
Leuker is het Stijner verhaal ( KT! )
Kwam daar voor een revisieset hoofremcilinder. Prijsje zal ¤55 zijn volgens de nieuwe verkoopboy. Naja, het moet maar. Vervolgens vraagt de verkoper wat eraan scheelde. Ik zei dat het nogal in ettapes ging qua remmen. Verkoper pakt een busje smeerolie, spuit tussen de hendel en cilinder, et voila! Problem solved! Dat scheelde weer ¤55![]()
Nieuwe verkoper is zo slecht nog niet KT
Hehe, dat kan t ook wel es wezenquote:Op maandag 16 september 2013 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat kon ie omdat ie monteur is en geen verkoper![]()
Nee kerel is niet slecht, zijn verkoop technieken zijn wat vervelend.
Volgende week hopelijk wel ff stukkie.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hehe, dat kan t ook wel es wezen
Wanneer effe drek happen? Heeft lekker geregend laatse tijd
En mn halve velg en brug is schoon..vlaag van verstandsverbijstering en dasty![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennehhh.. kwoot from self:samenvatting; ik ben niet blijquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
De berger vond het blijkbaar niet nodig om mijn helm en werkjas ergens binnen te leggen, die hebben dus 5 dagen in weer en wind in een kofferhelft ergens buiten gelegen; helm vol water en mijn peperdure werkjas helemaal soaked, die heeft ook 5 dagen in 'bad' gelegen.
Stelletje varkens
[ Bericht 10% gewijzigd door Sounddragon op 17-09-2013 15:47:20 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
Zo'n beschadigde Kawa en vieze motorjas roept nare herinneringen op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennehhh.. kwoot from self:
[..]
samenvatting; ik ben niet blij
Good luck.
Ah, als ik dat eerder had geweten. Kan vast mee gesjoemelt worden. Tenzij ze foto's willen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:20 schreef Sounddragon het volgende:
Voor hen die nog moeten gaan vallen trouwens; je kleding is verzekerd als je alleen WA of WA+ bent! óók als je een éénzijdig ongeval hebt. Weliswaar maar voor 500¤ als je dat niet bij verzekert, maar het is toch weer iets
Alleen mijn nu verneuqte helm kost al 400, pak (jas en broek) nog eens 500+, handschoenen valt mee, zijn ook niet stuk, en een paar fatsoenlijke laarzen kost zomaar 200 - 300¤.. kom ik toch op heel andere bedragen... als je alles afschrijft zit je zomaar dik over de 1k¤, in mijn geval dus op 1300¤ ofzo.. is toch wel geldquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, als ik dat eerder had geweten. Kan vast mee gesjoemelt worden.
"Ja, jas, laarzen en broek van ruim 300eu samen is kapoet." Tenzij ze foto's willen, natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan die lui eigenlijk moeilijk doen als je niet betaalt? Ja he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |