quote:Op zondag 15 september 2013 11:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou es zelf op motorreis?
Overigens, er is weer een topic op MF over wat er hier gepland staat
Hmmm...quote:Op zondag 15 september 2013 11:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat een heks was dat zegzo'n reis moet een boys' own adventure zijn, MAARNEE.
Dat hoeft niet (merk dat je nogal issue's met vrouwen hebt?)quote:Op zondag 15 september 2013 11:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat een heks was dat zegzo'n reis moet een boys' own adventure zijn, MAARNEE.
Neuh, maar je snapt wel wat ik bedoel. Als mannen onder elkaar is het anders dan als er ook vrouwen bij zijn - dat blijft gewoon zo.quote:Op zondag 15 september 2013 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat hoeft niet (merk dat je nogal issue's met vrouwen hebt?)
heb ik toevallig van de week ook zitten kijken. Long way Down vond ik persoonlijk ook wel leuk vanwege de omgevingen als ze eenmaal de zandbak uit zijn en in het afrika afrika zittenquote:Op zondag 15 september 2013 11:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te wachten op een shot dat een koe hem inhaalde.
Of dat ie op zijn muil ging omdat er eentje overstak.
Wij zijn overigens (weer) Long Way Round aan het kijken.
Goeie, jaquote:Op zondag 15 september 2013 11:51 schreef punkmuis het volgende:
Zet Race to Dakar en By Any Means dan ook even op het download lijstje.
Het lastigste van zo'n reis is altijd het maken van keuzes. Heb ik tot nu toe ook altijd moeten doen - ontkom je gewoon niet aan.quote:Op zondag 15 september 2013 12:36 schreef punkmuis het volgende:
Vond het alleen jammer dat ze zichzelf (weer) zo'n strak tijdsschema hadden opgelegd. Ik snap dat het soms onvermijdelijk is als je zo'n reis onderneemt maar daardoor hebben ze volgens mij echt wel wat pareltjes gemist.
Is de reden geweest voor mij om naar Uganda te gaan. Die Rwanda aflevering daarvan was op tv en ik was diep onder de indruk. Uiteindelijk is het het buurland geworden dus, maar dat deed niet af aan de pret.quote:Op zondag 15 september 2013 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb ik toevallig van de week ook zitten kijken. Long way Down vond ik persoonlijk ook wel leuk vanwege de omgevingen als ze eenmaal de zandbak uit zijn en in het afrika afrika zitten
Mooi stempeltje. Niks permanents mag ik hopen?quote:Op zondag 15 september 2013 13:35 schreef Sounddragon het volgende:
PTA / [PTA SC] Fiat Ducato 1831kg
Merde... :S Ga je nog iets van fysiotherapie krijgen? Na mijn aanrijding een paar jaar terug bleek dat er een scheurtje in mijn bekken zat. Nooit wat mee gedaan maar later hoorde ik dat ik daarmee eigenlijk naar de fysio had gemoeten. Voel me nu soms net een oud omaatje als ik weer roep 'auw mien heup!'quote:Op zondag 15 september 2013 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
Dat hoop ik ook. Ik loop alweer voorzichtig zonder krukken, dus het gaat de goede kant op. Alleen is mijn bekken redelijk instabiel, maar dat heeft een flink tikkie gehad. Ik neem aan dat alles weer helemaal goed gaat komen,
Maandag wordt de GTR thuisbezorgd, dan kan ik eens gaan kijken hoe groot de ravage is.
Hebbie gedaan danquote:Op zondag 15 september 2013 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
Dat hoop ik ook. Ik loop alweer voorzichtig zonder krukken, dus het gaat de goede kant op. Alleen is mijn bekken redelijk instabiel, maar dat heeft een flink tikkie gehad. Ik neem aan dat alles weer helemaal goed gaat komen,
Maandag wordt de GTR thuisbezorgd, dan kan ik eens gaan kijken hoe groot de ravage is.
Ai altijd kakquote:Op zondag 15 september 2013 14:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een gedtailleerde studie van de samenstelling van asfalt
Conclusie: Het is hard, ongeacht de specifieke verschillen in samenstelling.quote:Op zondag 15 september 2013 14:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een gedtailleerde studie van de samenstelling van asfalt
De fysio komt zelfs aan huisquote:Op zondag 15 september 2013 14:26 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Merde... :S Ga je nog iets van fysiotherapie krijgen? Na mijn aanrijding een paar jaar terug bleek dat er een scheurtje in mijn bekken zat. Nooit wat mee gedaan maar later hoorde ik dat ik daarmee eigenlijk naar de fysio had gemoeten. Voel me nu soms net een oud omaatje als ik weer roep 'auw mien heup!'
voor die paar blauwe plekken en de bekkeninstabiliteit waar normaal alleen zwangere vrouwen over klagen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |