JE bent verantwoordelijk voor alle gevolgen van het plaatsen van dat plaatjequote:Op donderdag 12 september 2013 13:40 schreef Yreal het volgende:
Wat doet iedereen als ik loop te kwijlen op dat ding. Ik vind het juist een bijzondere verkrachting van zo'n dikke motor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Dekatria het volgende:
M'n pa kwam nog met een leuk boekie aanzetten:
[ afbeelding ]
Alle motoren staan erin, incl techdata en nieuwprijs. Enig idee hoeveel de Alp kostte, nieuw?Geinige boekjes zijn dat. Ik kreeg een keer de 2006 versie. Prijzen zijn niet veranderd sindsdien, slechts het valuta tekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
vond het ook wel grappig toen ik hem zag, beetje tegenstrijdige fiets.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:21 schreef Salatrel het volgende:
Haha ik wist niet dat Honda ook een 125cc versie van de varadero maakte joh. Dat ding kan niet harder dan 124.wel onder de 11kw grens
met een V-twin
ja maar dat ding is zo klein meer minibike..... Maatje Annequote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
vond het ook wel grappig toen ik hem zag, beetje tegenstrijdige fiets.
Die msx125 lijkt me meer fun!
Maar die 125cc komt daar denk ik beter tot zijn recht, plus formaat lijkt me lache om mee te ouwehoerenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar dat ding is zo klein meer minibike..... Maatje Anne
ik ookquote:
Die ligt hopelijk lekker te slapen. Het gaat met kleine stapjes vooruit. We dachten gisteren dat ie vandaag naar huis zou mogen, maar dat was dus niet zo. En vandaag denken we dat ie morgen naar huis mag.quote:
Hmmm?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Die ligt hopelijk lekker te slapen. Het gaat met kleine stapjes vooruit. We dachten gisteren dat ie vandaag naar huis zou mogen, maar dat was dus niet zo. En vandaag denken we dat ie morgen naar huis mag.
Morgenvroeg zet ik in ieder geval een bed voor 'm klaar in de woonkamer.
nog een beetje leuke zusters die de bedpan komen wisselen of zijn ze allemaal oudgenoeg om je moeder te zijn?quote:
Mwja zegt ook niks kom ze vaak genoeg tegen in de trein kun je beter over moeders dan de dochterquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog een beetje leuke zusters die de bedpan komen wisselen of zijn ze allemaal oudgenoeg om je moeder te zijn?
Al 10 jaar ofzo. Kostte destijds al 5000 euro. Vandaar dat je ze nooit ziet rijden.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:21 schreef Salatrel het volgende:
Haha ik wist niet dat Honda ook een 125cc versie van de varadero maakte joh. Dat ding kan niet harder dan 124.wel onder de 11kw grens
met een V-twin
zusters zijn meestal mijn type nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog een beetje leuke zusters die de bedpan komen wisselen of zijn ze allemaal oudgenoeg om je moeder te zijn?
als ik de berger mag geloven, ziet die er beter uit als de GTRquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:16 schreef Salatrel het volgende:
ben stiekem benieuwd naar de voorkant van die motor
het is daar 100 geloof ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
Minus 5 km correctie = erg jammer voor ze
Hieroquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:16 schreef Salatrel het volgende:
ben stiekem benieuwd naar de voorkant van die motor
euw, det suksquote:
Auw...quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hiero
Met link: http://www.bndestem.nl/re(...)a-muurvast-1.4003412
Automobilist was dronken om 6-7 uur 's ochtens
[ afbeelding ]
Ik vind het nog best meevallen met hoe die motor er uit ziet itt die autoquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hiero
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het nog best meevallen met hoe die motor er uit ziet itt die auto
Zal een klap van de zijkant zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het nog best meevallen met hoe die motor er uit ziet itt die auto
nee joh BMW gewoon hardstikke solidequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal een klap van de zijkant zijn geweest.
Las het op nu.nl. Zat achter je stuur in de vroegtequote:Op vrijdag 13 september 2013 12:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hiero
[ afbeelding ]
Ik zat eigenlijk te wachten op een shot dat een koe hem inhaalde.quote:
Wanneer gaan jullie nou es zelf op motorreis?quote:Op zondag 15 september 2013 11:00 schreef Anne het volgende:
Wij zijn overigens (weer) Long Way Round aan het kijken.
Dat antwoord blijf ik je even schuldig.quote:Op zondag 15 september 2013 11:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou es zelf op motorreis?
Wat een heks was dat zegquote:Op zondag 15 september 2013 11:03 schreef KneusTeun het volgende:
down is stukken mindermede door dat wijf van McGregor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |