pas op, was ook mijn plan, ben nu al ruim een jaar hooked en kom er niet meer vanafquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga hem straks luisteren. Dit wordt de maand van de Duitse plaat.
ik houd gewoon niet van GTA. 4 Vond ik echt kut. Die topdowns van vroeger kon ik wel waarderen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind de map nogal klein aandoen.
GTA is een beetje zoals CoD, al die mensen die klaarkomen op een spel die niet veel meer bied dan de voorganger niet eens veel betere graphics.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik houd gewoon niet van GTA. 4 Vond ik echt kut. Die topdowns van vroeger kon ik wel waarderen.
duuuuuuude "biedt"quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GTA is een beetje zoals CoD, al die mensen die klaarkomen op een spel die niet veel meer bied dan de voorganger niet eens veel betere graphics.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GTA is een beetje zoals CoD, al die mensen die klaarkomen op een spel die niet veel meer bied dan de voorganger niet eens veel betere graphics.
Naja het is GTA he. Bijna iedereen speelt die games en dus helaas ook al die kut kindjes. Die verpesten de sfeer gewoon en gaan vervelend lopen doen op een forum.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er wordt daar gemod alsof het om een discussie over een gifgas aanval in Syrie gaat![]()
Nemen dat spel echt veel te serieus
quote:
Nog steeds lege steden, nog steeds geen interactive AI, nou nou, leuk man.quote:
Eens. Ik zag tijdens de eerste trailer behoorlijk wat mensen die klaarkwamen over honden (figuurlijk) Dan denk ik tja, het is wat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
smoofie heeft weer eens de verkeerde pilletjes genomen
De Don die als niet-mod alsnog gaat gastmoddenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er wordt daar gemod alsof het om een discussie over een gifgas aanval in Syrie gaat![]()
Nemen dat spel echt veel te serieus
vice was lekker jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
GTA 4 voelde ik niet.
Vice City had die 80's Scarface vibe
Nogal, ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Nog steeds lege steden, nog steeds geen interactive AI, nou nou, leuk man.
Oke, weet ik genoeg, ga ik hier ook even kijken wie er opriep tot rellenquote:
Kapiteintje heet die gozer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke, weet ik genoeg, ga ik hier ook even kijken wie er opriep tot rellen
Stel je aub niet zo aan gozer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet zeggen, je bijdrage was vrij kut.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel je aub niet zo aan gozer.
Ik postte een fotootje van een guide die ik via via kreeg, vervolgens waren mensen niet tevreden met mijn verklaring voor de foto. Toen ging het ineens los met negers die van watermeloen houden e.d..
Weinig aan de hand vanuit dit topic.
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kapiteintje heet die gozer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |