SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Jakes on you, die amino's binden zich meteen aan de spieren vast, extra gains.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh inderdaadOok wel eens gasten gezien die tijdens het trainen al whey namen.
See you on the other side fucker, the other side where i'm sickening dorian yates 92' barndoor back, tom platz wheels, shredded out of my marbles, IFBB Pro style sickening, you tube star and bodybolder who sponerd iron mag labs,nothing but peanut peace out baby www.com http jasongh15 euh if you have upper lower body the lower upper body needs work you have problem baby jason15 discount code www.http://Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Misschien maar even een potje Muscle Protect halen dan bij B&F, van die gepoederde amino's voor tijdens het trainen. Hopelijk kan ik dan eindelijk 350kg deadliften.![]()
Nee maar serieus, toen ik ooit begon met trainen zat ik vol met broscience ... was er maar iemand die mij toen had gezegd hoe en wat...
ach waarschijnlijk had ik het toen niet geloofd en ging ik koppig verder op eigen manier
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Backyard meet of the century blijft heerlijk om naar te kijken!
The Lilliebridges (Eric, Ernie Sr and Jr), Pete Rubish, Brent Willis, Vince Urbank, George Leeman, Chris Hickson, Dan Green, and Brandon Lilly
Ik neem al tijden geen whey meer. Heb ook al een tijdje niks gegaind zoals al eerder te lezen viel. Fuckarounditis all the way. Gister weer lekker aan de gang geweest, ben nog een beetje zoekende qua oefeningen etc maar dat gaat wel goed komen. Nu proberen overdag een beetje in beweging te blijven, anders sta ik straks niet meer op uit m'n bureaustoel. Had net al flink moeite om de trap op te lopen.
Wilde vanochtend een ontbijtshake maken, zat er nog pannekoekenbeslag in de blender. Dus toen maar lekker pannenkoeken staan bakken
. Morgen nieuwe kans.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik heb mijn blender vorige week weggegooid omdat er een opgedroogd mengsel van havermout melk en whey inzat.. harder dan cement.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:27 schreef fathank het volgende:
Ik neem al tijden geen whey meer. Heb ook al een tijdje niks gegaind zoals al eerder te lezen viel. Fuckarounditis all the way. Gister weer lekker aan de gang geweest, ben nog een beetje zoekende qua oefeningen etc maar dat gaat wel goed komen. Nu proberen overdag een beetje in beweging te blijven, anders sta ik straks niet meer op uit m'n bureaustoel. Had net al flink moeite om de trap op te lopen.
Wilde vanochtend een ontbijtshake maken, zat er nog pannekoekenbeslag in de blender. Dus toen maar lekker pannenkoeken staan bakken
. Morgen nieuwe kans.
Thanks voor de antwoorden! Ik ga eerst eens zo'n proefpakket nemen en kijken welke het beste bevalt.![]()
Shit die Urbank, wat een beest.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:23 schreef dreamerbulk het volgende:
The Lilliebridges (Eric, Ernie Sr and Jr), Pete Rubish, Brent Willis, Vince Urbank, George Leeman, Chris Hickson, Dan Green, and Brandon Lilly![]()
Die langharige dwerg Dan Green heeft duidelijk een bouw, maar ook een techniek die netto veel minder energie kost. Athans, als je ziet hoe hoog i uiteindelijk het gewicht tilt (door zo idioot wijd te gaan staan o.a.) dan is dat 1/3 en bij sommige zelfs bijna de helft minder hoog dan bij de rest lol.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:23 schreef dreamerbulk het volgende:
The Lilliebridges (Eric, Ernie Sr and Jr), Pete Rubish, Brent Willis, Vince Urbank, George Leeman, Chris Hickson, Dan Green, and Brandon Lilly![]()
Haha ja, maar george leeman(babyslayer) is ook een ogre ... 21 jaar was ie daar.quote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja leverages, niet voor niets wereldrecordhouder als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die langharige dwerg Dan Green heeft duidelijk een bouw, maar ook een techniek die netto veel minder energie kost. Athans, als je ziet hoe hoog i uiteindelijk het gewicht tilt (door zo idioot wijd te gaan staan o.a.) dan is dat 1/3 en bij sommige zelfs bijna de helft minder hoog dan bij de rest lol.
Maar kijk naar george leeman zijn armen(en pete rubish en chris hickson) zijn extreem lang... hun spanwijdte is vaak langer dan hun lichaamslengte .. daarom perfecte deadlift lichamen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja, je hoeft veel minder diep te "bukken" idd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja leverages, niet voor niets wereldrecordhouder als ik mij niet vergis.
Maar kijk naar george leeman zijn armen(uberhaupt bijna iedereen daar) zijn extreem lang... hun spanwijdte is vaak langer dan hun lichaamslengte .. daarom perfecte deadlift lichamen.![]()
iddquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, je hoeft veel minder diep te bukken idd.
btw die dan green is bijna 180cmzou je niet zeggen he... 5.10 is ie
maar aan de andere kant is sumo stance wel weer veel zwaarder op het posterior chain...Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
lol voor degene die aware zijn .. die titel is gebasseerd op het broscience filmpje van Greg Plitt een aantal maanden terug..quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
Het Straatsoldaar-dieet past ook prima in IIFYM, dus TT ongegrond.
medelijden met de jongeren die in zijn valkuil vallen wheheheBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Wanneer moet ik eigenlijk mijn creatine innemen???quote:THAT WOULD MAKE THIS THE "PERFECT" SUPPLEMENTATION AROUND YOUR EXERCISE FOR GAINING MUSCLE MASS:
30 min. before exercise
0.2 g/kg whey
Directly before exercise
0.4 g/kg high glycemic index carbs
15 g EAAs
Perhaps during exercise
A 4-6% CHO solution (not so important for BBers)
Immediately following exercise
15 g EAAs
20-30 min. following exercise
0.2 g/kg whey
WHEN YOU CAN NOT ADD BCAA'S OR EAA'S, YOU USE THE FOLLOWING SCHEDULE:
30 min. before exercise
0.2-0.3 g/kg whey
Directly before exercise
0.4 g/kg high glycemic carbs
Perhaps during exercise
A 4-6% CHO solution (not so important for BBers)
0.2-0.3 g/kg whey (If you're neurotic, you may choose to take the whey 20 min. before the end of the training and the carbs immediately following exercise)
WHEN CUTTING THIS SCHEDULE WILL PREVENT MUSCLE LOSS:
30-60 min. before exercise
0.2-0.3 g/kg whey
Directly before exercise
5 g BCAAs
5 g BCAAs
0.2-0.3 g/kg wheySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ethanolic op 10-09-2013 12:54:53 ]Deathlift or Die.![]()
Wat een gemierenneuk in de margeLeveren ze er ook een personal assistant bij om je shakes te preppen en aan te geven?
Dit inderdaad, dat gedoe in de marge met supplementen. En ook van die gasten die dan eiwitten nemen voor het slapen zodat er tijdens de slaap geen spieren worden afgebroken enz
Wat dat betreft geloof ik meer in de boeren benadering, veel vlees eten, zorgen dat je genoeg carbs hebt voor de energie en voor het trainen nog ff wat eten als je honger hebt.![]()
Gisteren military press en upright row als schouder oefeningen genomen (anders dan met de roze dumbells tijdens bodypump). Voel ze nu voor het eerst echt. Inclusief trics en lats.
Voorlopig even exit raises en rear flyesDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
beter face pulls voor rear deltsquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:20 schreef stinkie het volgende:
Gisteren military press en upright row als schouder oefeningen genomen (anders dan met de roze dumbells tijdens bodypump). Voel ze nu voor het eerst echt. Inclusief trics en lats.
Voorlopig even exit raises en rear flyesBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Wat een gezeik op whey/proteineshakes oppeens zeg![]()
-Het is een van de goedkoopste vormen van eiwitten
-Je krijgt er (bijna) geen andere macro's bij binnen.
-Je weet precies wat je binnen krijgt waardoor je preciezer kunt dieeten .
-Er is een redelijke consensus dat de timing van intake van belang is (met wat notities bij fasted state, leeftijd, en soort proteine).
Wat zijn de nadelen precies (- naast dat sommigen je (blijkbaar) hoofdschuddend aankijken)?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik heb niks tegen whey shakes, neem ze zelf ook. Lekker makkelijk inderdaad, voor het trainen in de auto even een shake nemen en gaan. Goede macro's ook en makkelijk bij te houden.
Had het zelf meer over dat panische "half uur na je training whey nemen voor optimale gains" gelul.![]()
Geen gezeik, ik haal liever m'n eiwitten uit echt voedsel. En met zo'n 130~150 gram per dag is dat ook makkelijk haalbaar. Voor mezelf zie ik weinig meerwaarde.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:46 schreef Zith het volgende:
-Er is een redelijke consensus dat de timing van intake van belang is (met wat notities bij fasted state, leeftijd, en soort proteine).
Wat zijn de nadelen precies (- naast dat sommigen je (blijkbaar) hoofdschuddend aankijken)?Behulpzaam als een waterkraan.
- Het is lekker.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:46 schreef Zith het volgende:
Wat zijn de nadelen precies (- naast dat sommigen je (blijkbaar) hoofdschuddend aankijken)?This isn't even my final form.![]()
Waarop basseer je die opmerking lol? Eiwitshakes zijn het beste wat er is .. alleen het gelul over extreem snel naar de spieren gaan binnen een anabolic window e.d. ...daarover zeiken wequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:46 schreef Zith het volgende:
Wat zijn de nadelen precies (- naast dat sommigen je (blijkbaar) hoofdschuddend aankijken)?reading comprehension not even once?
zelf haal ik 50 procent van mijn dagelijkse eiwitten uit shakes. Timing is absoluut bullshit, want aangezien je de hele week al gewoon braaf je eiwitten eet en drinkt.. maakt timing geef fuck meer uit omdat je 48 uur tot weektotalen allang compleet zijn(mits je dieet in orde is) en er dus een constante toevoer van nutriënten naar je spieren gaat.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
je kan het beter uit je voedsel hale dat is gezonderquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Waarop basseer je die opmerking lol? Eiwitshakes zijn het beste wat er is .. alleen het gelul over extreem snel naar de spieren gaan binnen een anabolic window e.d. ...daarover zeiken wereading comprehension not even once?
zelf haal ik 50 procent van mijn dagelijkse eiwitten uit shakes.
te veel shakies word niet goed opgenomen pis je weer uitThis isn't even my final form.![]()
hehehequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
je kan het beter uit je voedsel hale dat is gezonder
te veel shakies word niet goed opgenomen pis je weer uitBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Maar de timing is (waarschijnlijk) ook van belang. Ben tijden terug door de wetenschappelijke literatuur gegaan en de onderzoeken leken zich zo samen te vatten :quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Waarop basseer je die opmerking lol? Eiwitshakes zijn het beste wat er is .. alleen het gelul over extreem snel naar de spieren gaan binnen een anabolic window e.d. ...daarover zeiken wereading comprehension not even once?
zelf haal ik 50 procent van mijn dagelijkse eiwitten uit shakes.
#1 Uur ervoor (beste)
#2 Uur erna
#3 Om fastend state te breken
En leek het geen effect te hebben als je lichaam al verzadigd was met eiwit.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Als jij denkt als natty dat het jouw die extra 200 gram schone spiermassa boven gaat geven per jaar, dan moet je dat vooral blijven doen.. deze discussie heb ik al te vaak gezien op diverse fora en zal nooit tot een concessie komenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar de timing is ook van belang. Ben tijden terug door de wetenschappelijke literatuur gegaan en de onderzoeken leken zich zo samen te vatten :
#1 Uur ervoor (beste)
#2 Uur erna
#3 Om fastend state te breken
En leek het geen effect te hebben als je lichaam al verzadigd was met eiwit.
In het geval van een bodybuilder die al een zeer zwaar dieet heeft met zeer veel proteine .. valt die timing helemaal weg, want er zal dan altijd een toevoer zijn van alle nutrienten. Als ik 250 gram proteine per dag wegbeuk... dan heeft mijn lichaam daar 32 uur later nog profijt van. In die 32 uur heb ik alweer meer dan 250 gram proteine gegeten..
zijn die onderzoeken gebasseerd op BB'ers met een extreem hoog proteine dieet? Want wij eten gemiddeld 4x meer proteine dan een normaal mens per dag
[ Bericht 8% gewijzigd door dreamerbulk op 10-09-2013 14:05:32 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik doe het niet, ik IF.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Als jij denkt als natty dat het jouw die extra 200 gram schone spiermassa boven gaat geven per jaar, dan moet je dat vooral blijven doen..Dat boeit me niet, Ik zag het topic een kant op gaan in de richting van broscience ('geen whey maar écht eten', 'die mensen die hun whey intake timen snappen het echt niet', ed). Er zijn aanwijzingen dat whey intake (en timing) helpt. Hoe groot dat effect is is niet van belang, gewichtheffen is een sport van alle-beetjes-helpen en elk kleine beetje die je doet is alleen maar aan te moedigen.quote:deze discussie heb ik al te vaak gezien op diverse fora en zal nooit tot een concessie komenI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
IF, zelf ook een half jaar gedaan in de cut .. beviel zeer goed moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik doe het niet, ik IF.
[..]
Dat boeit me niet, Ik zag het topic een kant op gaan in de richting van broscience ('geen whey maar écht eten', 'die mensen die hun whey intake timen snappen het echt niet', ed). Er zijn aanwijzingen dat whey intake (en timing) helpt. Hoe groot dat effect is is niet van belang, gewichtheffen is een sport van alle-beetjes-helpen en elk kleine beetje die je doet is alleen maar aan te moedigen.
Ik zie whey gewoon als een stuk kip eerlijk gezegdalleen dan simpeler naar binnen te werken hehe
Ja heb je ook gelijk in.. alle kleine beetjes kunnen helpen! Mijn filosofie is eat big, train big, to get big
Ja... Even eigen voorbeeld: Ik heb een 'pro' brodybuilder in de familie zitten (doet aan wedstrijden en heeft eigen sport-lijn), en als hij naar de 2-3% wilt gaan dan heeft hij geen overvloed aan nutrienten meer. Dit is ook gelijk de tijd waarbij spierbehoudt zo belangrijk mogelijk is en zo is timing erg belangrijk voor hem.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
In het geval van een bodybuilder die al een zeer zwaar dieet heeft met zeer veel proteine .. valt die timing helemaal weg, want er zal dan altijd een toevoer zijn van alle nutrienten. Als ik 250 gram proteine per dag wegbeuk... dan heeft mijn lichaam daar 32 uur later nog profijt van. In die 32 uur heb ik alweer meer dan 250 gram proteine gegeten..
zijn die onderzoeken gebasseerd op BB'ers met een extreem hoog proteine dieet? Want wij eten gemiddeld 4x meer proteine dan een normaal mens per dag
Voor mij (en anderen) is dit minder belangrijk want we gaan niet naar de 2-3%, maar voor mij in de cut (of als ik zou gewichtheffen zonder continue supply van eiwit) zou het best handig kunnen zijn.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Als ik geen moeite heb om m'n eiwit-target uit gewoon voedsel te halen (wat ook niet moeilijk is met 130~150 gr per dag..) wat is dan de toegevoegde waarde van whey? Waarom zou ik bijv. een kipfilet schrappen voor wheyshake? Ik eet liever een stukkie kipfiletquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik doe het niet, ik IF.
[..]
Dat boeit me niet, Ik zag het topic een kant op gaan in de richting van broscience ('geen whey maar écht eten', 'die mensen die hun whey intake timen snappen het echt niet', ed). Er zijn aanwijzingen dat whey intake (en timing) helpt. Hoe groot dat effect is is niet van belang, gewichtheffen is een sport van alle-beetjes-helpen en elk kleine beetje die je doet is alleen maar aan te moedigen.
Jep op contest niveau is het zeer belangrijk .. ik doelde ook meer op ons als huis tuin en keuken lifter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja... Even eigen voorbeeld: Ik heb een 'pro' brodybuilder in de familie zitten (doet aan wedstrijden en heeft eigen sport-lijn), en als hij naar de 2-3% wilt gaan dan heeft hij geen overvloed aan nutrienten meer. Dit is ook gelijk de tijd waarbij spierbehoudt zo belangrijk mogelijk is en zo is timing erg belangrijk voor hem.
Voor mij (en anderen) is dit minder belangrijk want we gaan niet naar de 2-3%, maar voor mij in de cut (of als ik zou gewichtheffen zonder continue supply van eiwit) zou het best handig kunnen zijn.
op dit niveau zijn de kleinste dingen van het grootste belang.
^^ unreal die aziaat btw... alsof hij geen huid meer heeft.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Als kipfilet 5 EUR per kilo kost dan kost 25gr eiwit je ~1.25 EUR. 25gr whey kost ~0.40-0.50 EUR.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik geen moeite heb om m'n eiwit-target uit gewoon voedsel te halen (wat ook niet moeilijk is met 130~150 gr per dag..) wat is dan de toegevoegde waarde van whey? Waarom zou ik bijv. een kipfilet schrappen voor wheyshake? Ik eet liever een stukkie kipfilet
Het is sneller
Minder afwas
Makkelijker en langer houdbaar
Je doet niet of minder mee aan het ontwikkelen van de resistente bacterie ( welke vooral door de pluimvee komt )
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Daarom neem ik dus ook 50% van mijn proteine inname met whey(soms nog meer). Ik was het op een gegeven moment spuugzat om zoveel geld aan vlees uit te geven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Als kipfilet 5 EUR per kilo kost dan kost 25gr eiwit je ~1.25 EUR.
25gr whey kost ~0.40-0.50 EUR.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
wat is jullie max met double overhand grip kracht op de deadlift? wanneer stap je over op mixed grip?
of doet er iemand hier ook hookgripBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hookgrip moet ik nog eens oefenen, eens geprobeerd maar ik stierf.
Op dit moment lukt double overhand nog wel tot een kg of 100-110. Moet het eens met magnesium doen, kijken of ik dan zwaarder kan gaan.![]()
Eerste 4 argumenten doen het voor mij niet. Koken moet ik toch en afwassen ook. Of ik nou een shakebeker van z'n vieze lucht moet ontdoen of een koekenpan/grillpan/wok moet afwassen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Als kipfilet 5 EUR per kilo kost dan kost 25gr eiwit je ~1.25 EUR. 25gr whey kost ~0.40-0.50 EUR.
Het is sneller
Minder afwas
Makkelijker en langer houdbaar
Je doet niet of minder mee aan het ontwikkelen van de resistente bacterie ( welke vooral door de pluimvee komt )
En dat kip per gr eiwit duurder is noujah. Eten moet ik toch. Als ik een shake neem eet ik daarbij mezelf toch wel weer scheel aan chips ofzo omdat ik nog honger heb.Behulpzaam als een waterkraan.
ik heb nog nooit anders dan mixed gedaanquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef dreamerbulk het volgende:
wat is jullie max met double overhand grip kracht op de deadlift? wanneer stap je over op mixed grip?
of doet er iemand hier ook hookgrip![]()
![]()
Jij beukt dan ook grofweg 2x zoveel eiwit naar binnen als ik doe. Ik ben maar een klein opdondertjequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Daarom neem ik dus ook 50% van mijn proteine inname met whey(soms nog meer). Ik was het op een gegeven moment spuugzat om zoveel geld aan vlees uit te geven.
magnesium zal je wel 10kg kunnen gevenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hookgrip moet ik nog eens oefenen, eens geprobeerd maar ik stierf.
Op dit moment lukt double overhand nog wel tot een kg of 100-110. Moet het eens met magnesium doen, kijken of ik dan zwaarder kan gaan.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
130 is de grens met normale grip. Mss vanavond of morgenavond weer een poging doen daar doorheen te komen. Misschien dat ik op mixed overstap. Hookgrip nog niet geprobeerdquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef dreamerbulk het volgende:
of doet er iemand hier ook hookgripDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
ik ook een hele tijd niet gedaan afgelopen maanden(ja behalve met 100/120/140kg warm up setjes) daarna ging ik altijd meteen over op mixed zodat ik mijn explosiviteit niet teniet deed doordat mijn grip mij zou tegen houden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik heb nog nooit anders dan mixed gedaan![]()
Afgelopen keer dacht ik, laat ik eens zoveel mogelijk overhand doen.. 5x5 180 3x3 200, en toen nog 1x 220 .. allemaal met overhand. Jaar geleden was mijn overhand 180kg 1x max. Verbaasde mezelf dus enormGrip wordt dus wel degelijk sterker zonder griptraining heb ik gemerkt haha(eigenlijk is deadliften ook grip training hehe)
Ja ik zou jezelf niet tegen laten houden qua stijgen in gewicht door alleen maar overhand te doen. Als je met mixed meer aankan, moet je overstappen op mixed wanneer het gewicht voor jou dat toelaat. Uiteindelijk zal je gewone grip dan ook weer sterker worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
130 is de grens met normale grip. Mss vanavond of morgenavond weer een poging doen daar doorheen te komen. Misschien dat ik op mixed overstap. Hookgrip nog niet geprobeerdBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
140 kilo x 3, 130 x 5 op de DL, en dan hoef ik niet aan m'n handen te denken. Met rack pulls heb ik 170 kilo gehaald met double overhand grip.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef dreamerbulk het volgende:
of doet er iemand hier ook hookgrip
Ik weet dat het niet echt nodig is, maar ik probeer zo lang mogelijk met een double overhand grip te blijven trainen.![]()
Netjes! Met rackpulls kan je idd ook goed je grip testen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
140 kilo x 3, 130 x 5 op de DL, en dan hoef ik niet aan m'n handen te denken. Met rack pulls heb ik 170 kilo gehaald met double overhand grip.
Ik weet dat het niet echt nodig is, maar ik probeer zo lang mogelijk met een double overhand grip te blijven trainen.
Ja, ik heb zelf nu ook een nieuwe liefde ontdekt voor overhand.. stiekem doel is om die grip op mijn 1rm max te krijgenhookgrip zou helemaal mooi zijn
Knijpen tot er vocht uit de bar komt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Netjes! Met rackpulls kan je idd ook goed je grip testen.
Ja, ik heb zelf nu ook een nieuwe liefde ontdekt voor overhand.. stiekem doel is om die grip op mijn 1rm max te krijgenhookgrip zou helemaal mooi zijn
![]()
Ik las nog een goede oefening van Bolton gisteren. The Wedge. Hierbij neem je twee bars, 1 waar je zo'n 10 reps DL mee kan, de andere zo zwaar dat je hem niet van de grond krijgt.
Eerst even opwarmen met de bar die je 10x kan liften. Dan op de zware bar de beginpositie van je DL aannemen, de 'slack' uit de bar trekken en je hele lichaam aanspannen alsof je een zware lift doet. Die doe je niet, maar je blijft zo 20 tot 30 seconden staan om jezelf die spanning aan te leren. Als je dat kan 'lift de bar zichzelf' zegt hij. Niet meer dan 3x doen want het is een enorme spanning op je lichaam.
Dan terug naar de lichte bar, en als je het goed gedaan hebt zou de bar met gemak omhoog moeten komen.
Iemand waar hij mee trainde ging er op een meet de fout mee in en kreeg een rode vlag. Die spande zijn lichaam aan waardoor de bar een paar cm omhoog kwam. Zodra de bar het platvorm verlaat is dat een lift, dus ben je die poging kwijt.![]()
![]()
Misschien moet je dit dan eens lezen, staat vol met goede tips voor een sterke deadlift.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef Hiatus het volgende:
ik kom om te liften, niet alsof, waz met jou?![]()
![]()
klinkt goed! zo kan je ook squat unracks doen met een behoorlijk zwaar gewicht om gewoon al te wennen aan die spanning ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Knijpen tot er vocht uit de bar komt.![]()
Ik las nog een goede oefening van Bolton gisteren. The Wedge. Hierbij neem je twee bars, 1 waar je zo'n 10 reps DL mee kan, de andere zo zwaar dat je hem niet van de grond krijgt.
Eerst even opwarmen met de bar die je 10x kan liften. Dan op de zware bar de beginpositie van je DL aannemen, de 'slack' uit de bar trekken en je hele lichaam aanspannen alsof je een zware lift doet. Die doe je niet, maar je blijft zo 20 tot 30 seconden staan om jezelf die spanning aan te leren. Als je dat kan 'lift de bar zichzelf' zegt hij. Niet meer dan 3x doen want het is een enorme spanning op je lichaam.
Dan terug naar de lichte bar, en als je het goed gedaan hebt zou de bar met gemak omhoog moeten komen.
Iemand waar hij mee trainde ging er op een meet de fout mee in en kreeg een rode vlag. Die spande zijn lichaam aan waardoor de bar een paar cm omhoog kwam. Zodra de bar het platvorm verlaat is dat een lift, dus ben je die poging kwijt.
Ik ga het zeker eens tijdens mijn trainingen doen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
wat is dat voor een gedrocht op die foto lol.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien moet je dit dan eens lezen, staat vol met goede tips voor een sterke deadlift.
[ afbeelding ]
es kijken of ik dat boek digitaal kan scoren ergens![]()
![]()
He is the current World Powerlifting Organization "world record holder" in the total (1273 kg/2806 lb).[2] Bolton also holds the current WPO world records in the squat (550.5 kg/1213 lb) and was the previous holder of the deadlift (457.5 kg/1008.6 lb),[2] and was the first to demonstrate a deadlift of over a thousand pounds.[3]quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat is dat voor een gedrocht op die foto lol.
es kijken of ik dat boek digitaal kan scoren ergensBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Mooie pattasquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien moet je dit dan eens lezen, staat vol met goede tips voor een sterke deadlift.
[ afbeelding ]
en die gozer kan het niet eens tillen met double overhand.
![]()
Ik had verwacht dat het Pavel was op de foto. Een of andere Poolse mutant die superkrachten heeft gekregen door besmette spinazie te eten na de ramp in Tsjernobyl.![]()
zo ziet i er wel uit ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had verwacht dat het Pavel was op de foto. Een of andere Poolse mutant die superkrachten heeft gekregen door besmette spinazie te eten na de ramp in Tsjernobyl.
Kan zo in Lord of the Rings fugireren![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Mooie pattas
en die gozer kan het niet eens tillen met double overhand.
Niet gewoon Elite, maar Super Elite. Er zijn er niet veel die zich zo mogen noemen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
He is the current World Powerlifting Organization "world record holder" in the total (1273 kg/2806 lb).[2] Bolton also holds the current WPO world records in the squat (550.5 kg/1213 lb) and was the previous holder of the deadlift (457.5 kg/1008.6 lb),[2] and was the first to demonstrate a deadlift of over a thousand pounds.[3]![]()
inderdaad, god amongst menquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet gewoon Elite, maar Super Elite. Er zijn er niet veel die zich zo mogen noemen.
alfaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Je krijgt dan toch niks meer uit je steroid reduced nuts, en omhoog komt i al helemaal niet meerquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:22 schreef Snakey het volgende:
Ook niet echt moeders mooiste:
[ afbeelding ]
We kunnen dus vaststellen dat zodra je bij de super elite hoort je geen pussy meer pulled.![]()
dus dat maakt niet uit
![]()
whehehquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:22 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen dus vaststellen dat zodra je bij de super elite hoort je geen pussy meer pulled.
zijn vrouw is ook sterk... en groot
lolquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:22 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen dus vaststellen dat zodra je bij de super elite hoort je geen pussy meer pulled.![]()
![]()
Ow ja, ik dacht even dat hij nog steeds record houder was, maar Benedikt Magnusson zit op 1.015 lbs. Of is daar al iemand anders overheen gegaan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
He is the current World Powerlifting Organization "world record holder" in the total (1273 kg/2806 lb).[2] Bolton also holds the current WPO world records in the squat (550.5 kg/1213 lb) and was the previous holder of the deadlift (457.5 kg/1008.6 lb),[2] and was the first to demonstrate a deadlift of over a thousand pounds.[3]![]()
jep die staat nog steedsquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow ja, ik dacht even dat hij nog steeds record houder was, maar Benedikt Magnusson zit op 1.015 lbs. Of is daar al iemand anders overheen gegaan?
![]()
Deze PL'er heeft wel een nice fysiek though.
Dan Green is one of the greatest powerlifters today and of all-time. Owner of the World Record total in the 220s ( 2030 raw wo wraps) and 242s ( 2171 raw w wraps), Dan not only possesses record breaking strength but a stage ready physique to match.![]()
Hij heeft in dezelfde gevangenis gezeten als Kali muscle. Ze hebben zelfs samen getrained.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:30 schreef KlapAuCius het volgende:
[ afbeelding ]
Dan Green is one of the greatest powerlifters today and of all-time. Owner of the World Record total in the 220s ( 2030 raw wo wraps) and 242s ( 2171 raw w wraps), Dan not only possesses record breaking strength but a stage ready physique to match.![]()
Ja, en toch is hij bijna 180cm lang(5,10)quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:33 schreef seto het volgende:
Lijkt echt op een dikke manlet zo, wel bizar.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Vrijwel elke elite powerlifter heeft echt een enorm ziek fysiek.. alleen de meeste hebben er een goed laagje isolatie omheen zittenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:30 schreef KlapAuCius het volgende:
[ afbeelding ]
Dan Green is one of the greatest powerlifters today and of all-time. Owner of the World Record total in the 220s ( 2030 raw wo wraps) and 242s ( 2171 raw w wraps), Dan not only possesses record breaking strength but a stage ready physique to match.
Nee man. Als ik van die delts had zou ik er elke avond op fappen voor de spiegel en vervolgens het zaad over de schouder uitsmeren.quote:![]()
Ik fap elke avond op die fotoquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man. Als ik van die delts had zou ik er elke avond op fappen voor de spiegel en vervolgens het zaad over de schouder uitsmeren.
lolwutBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik las net dat Benedikt ook met een DL stand squat. Bolton doet dat ook met het doel hun DL sterker te maken.
http://tnation.t-nation.c(...)538183498.benni2.jpg
Maar zij focussen dan ook bijna alleen maar op de DL.![]()
Ik mag van m'n vriendin niet te vaak naar de sportschool ze wil niet dat ik er ook zo uit ga zienquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:30 schreef KlapAuCius het volgende:
[ afbeelding ]
Dan Green is one of the greatest powerlifters today and of all-time. Owner of the World Record total in the 220s ( 2030 raw wo wraps) and 242s ( 2171 raw w wraps), Dan not only possesses record breaking strength but a stage ready physique to match.
Klopt, wordt vaak ook als tip meegegeven om zo je deadlift sterker te maken idd.. beter overdraagbaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:37 schreef Snakey het volgende:
Ik las net dat Benedikt ook met een DL stand squat. Bolton doet dat ook met het doel hun DL sterker te maken.
http://tnation.t-nation.c(...)538183498.benni2.jpg
Maar zij focussen dan ook bijna alleen maar op de DL.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik vind powerlifters wel een veel betere benadering en way of life hebben dan al die fitness gasten. Een powerlifter geeft geen fuck om aesthetics, wil gewoon zwaar liften, eet als een beest, lift als een beest. Goede baard, ziek lichaam in kleding. Typische alpha male.
En daar tegenover dan iemand als Jeff Seid of Alon Gabbay. Latente homoseksuelen, alles doen voor de aandacht van vrouwen, constant hun lichaam overal laten zien, #shredded #sixpack enz.
En powerlifters zijn altijd open over het gebruik van middelen, terwijl al die figure athletes alleen maar claimen natural te zijn, terwijl zelfs een blinde ziet dat ze dat niet zijn. (okay sponsors, andere wereld, toegeven kost je je carriere enzo, maar toch)![]()
inb4 g4pquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind powerlifters wel een veel betere benadering en way of life hebben dan al die fitness gasten. Een powerlifter geeft geen fuck om aesthetics, wil gewoon zwaar liften, eet als een beest, lift als een beest. Goede baard, ziek lichaam in kleding. Typische alpha male.
En daar tegenover dan iemand als Jeff Seid of Alon Gabbay. Latente homoseksuelen, alles doen voor de aandacht van vrouwen, constant hun lichaam overal laten zien, #shredded #sixpack enz.
En powerlifters zijn altijd open over het gebruik van middelen, terwijl al die figure athletes alleen maar claimen natural te zijn, terwijl zelfs een blinde ziet dat ze dat niet zijn. (okay sponsors, andere wereld, toegeven kost je je carriere enzo, maar toch)
maar apart is dat het , dat in de powerlift wereld de sponsors het geen fuck uitmaakt als een atleet van hun dat toegeeft.
Komt omdat de fitness/"natural" BB wereld echt ziek veel geld in het laatje brengt met alle supplementen verkoop.... je schrikt echt als je die cijfers ziet.
Geef jongeren valse hoop en verkoop ze veel zooi is het motto van die merken. Daar passen die fake natties perfect bij natuurlijk.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Klopt ja, daar draait het alleen om de supps en dat soort producten. Mensen het idee geven dat het zieke fysiek is bereikt met BCAA capsules or bosvruchten creatine of wat voor crap supplement dan ook.
In Bigger, Faster, Stronger zit ook een mooi stukje over de hele supplementenwereld. En natuurlijk dit Youtube filmpje:![]()
Op kracht trainen vind ik zelf ook leuker dan alleen maar standaard pompen-'want het gaat niet om het gewicht, je moet de spier voelen branden'.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
En powerlifters zijn altijd open over het gebruik van middelen, terwijl al die figure athletes alleen maar claimen natural te zijn, terwijl zelfs een blinde ziet dat ze dat niet zijn. (okay sponsors, andere wereld, toegeven kost je je carriere enzo, maar toch)
Een combinatie van die kracht én massa houdt het op alle vlakken leuker.![]()
Eerst motiveer je jezelf vooral met spiergains... wanneer dit steeds langzamer gaat kan je jezelf nog ultiem motiveren door pr's te behalen op kracht niveau.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:46 schreef KlapAuCius het volgende:
[..]
Op kracht trainen vind ik zelf ook leuker dan alleen maar standaard pompen-'want het gaat niet om het gewicht, je moet de spier voelen branden'.
Een combinatie van die kracht én massa houdt het op alle vlakken leuker.
plus de fast twitch fibers kunnen ook zeker groeien in massa ipv alleen de slow twitch
dus het beste is om ze beide aan te pakken
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:46 schreef KlapAuCius het volgende:
[..]
Op kracht trainen vind ik zelf ook leuker dan alleen maar standaard pompen-'want het gaat niet om het gewicht, je moet de spier voelen branden'.
Een combinatie van die kracht én massa houdt het op alle vlakken leuker.
Doe nu push/pull/legs met alle compounds puur op kracht. De assistance oefeningen doe ik wel gewoon setjes van 8-12. Is ook veel leuker op kracht, PR's halen en verbreken, dat gevoel.
En ik lees ook overal dat je als natural meer groeit wanneer je op kracht traint dan wanneer je voor hypertrophy gaat.![]()
Doe mij maar een combinatie. Ik hoef echt geen vetprop te zijn zodat k 200kg+ lift. Het moet er ook nog een beetje fatsoenlijk uitzien. Moet er niet aan denken om met 20%+ bf rond te lopen op mn 26e.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja, daar draait het alleen om de supps en dat soort producten. Mensen het idee geven dat het zieke fysiek is bereikt met BCAA capsules or bosvruchten creatine of wat voor crap supplement dan ook.
In Bigger, Faster, Stronger zit ook een mooi stukje over de hele supplementenwereld. En natuurlijk dit Youtube filmpje:Behulpzaam als een waterkraan.
Daar hoef je ook echt geen vetprop voor te zijn hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe mij maar een combinatie. Ik hoef echt geen vetprop te zijn zodat k 200kg+ lift. Het moet er ook nog een beetje fatsoenlijk uitzien. Moet er niet aan denken om met 20%+ bf rond te lopen op mn 26e.Er zijn genoeg lifters die ripped mini elite gewichten halen. Voor sommige werkt de fat gains wel weer, voor andere niet.
Ik vind een tussenweg ook prima. Ben sowieso geen elite lifter met mutant genetics, dus heeft het ook weinig zin om alles op te offeren en een zieke bulk te doen zoals babyslayer.
Maarja, ik eet verder wel gewoon veel en focus op kracht. Dat hele "ik wil abs voor in de zomer" boeit me niet echt.![]()
Idd ja, Wendler 5-3-1 is voor mij nu echt the way to go. PR´s op de zware lifts, highrep pompen op assistance.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook.
Doe nu push/pull/legs met alle compounds puur op kracht. De assistance oefeningen doe ik wel gewoon setjes van 8-12. Is ook veel leuker op kracht, PR's halen en verbreken, dat gevoel.
En ik lees ook overal dat je als natural meer groeit wanneer je op kracht traint dan wanneer je voor hypertrophy gaat.
Genoeg rust tussen de trainingen om te herstellen, en daarna weer raggen. Moet eerlijk zeggen dat ik met een vastgezet schema toch net iets harder train dan anders met een schema waarbij ik iedere training gewoon alleen maar ´iets´ train.![]()
PPL is voor mij ook vastgezet idd... elke rep en set heeft een achterliggende gedachte. Zo haal je het meeste eruit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:52 schreef KlapAuCius het volgende:
[..]
Idd ja, Wendler 5-3-1 is voor mij nu echt the way to go. PR´s op de zware lifts, highrep pompen op assistance.
Genoeg rust tussen de trainingen om te herstellen, en daarna weer raggen. Moet eerlijk zeggen dat ik met een vastgezet schema toch net iets harder train dan anders met een schema waarbij ik iedere training gewoon alleen maar ´iets´ train.
Binnen PPL draai ik op sommige lifts 5x5, op andere 531 en wanneer de tijd rijp is doubles en singles tot ik flink kan pr'en.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Om zwaar te liften schijnt 140 - 150 kilo toch wel ideaal te zijn. Ik weet niet hoe het nu is, maar konstantinovs is een ecto volgens eigen zeggen, en heeft (had?) enorme moeite om aan de 140 kilo te komen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Daar hoef je ook echt geen vetprop voor te zijn hoorEr zijn genoeg lifters die ripped mini elite gewichten halen. Voor sommige werkt de fat gains wel weer, voor andere niet.
![]()
![]()
Klopt, is ook het ideale gewicht inderaad voor die gewichten. Er zijn gewoon soms van die nemesis childs die een enorm ziek CNS hebben die het met lager bf kunnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Om zwaar te liften schijnt 140 - 150 kilo toch wel ideaal te zijn. Ik weet niet hoe het nu is, maar konstantinovs is een ecto volgens eigen zeggen, en heeft (had?) enorme moeite om aan de 140 kilo te komen.
Maar voor de echte super elite lifts kom je niet weg met een schamele 110-120kg nee
vroeger was hij een dun ectootje ja, nog voor zijn BB cariereBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
http://www.bodylab.nl/bodylab.nl/creatine-pro-500-gram-635quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:19 schreef Hiatus het volgende:
Heb creatine nodig, voor de rest eigenlijk niets.
Waar verzenden ze gratis voor rond de 15 eu?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Body en fit is de crea mono in de aanbieding voor een tientje. Althans vorige weekquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:19 schreef Hiatus het volgende:
Heb creatine nodig, voor de rest eigenlijk niets.
Waar verzenden ze gratis voor rond de 15 eu?Behulpzaam als een waterkraan.
Net even gekeken, niet meer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Body en fit is de crea mono in de aanbieding voor een tientje. Althans vorige week![]()
Vanavond eerste push training. Ben benieuwd ! Hoor goed spul hier over PPL!..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Heb je een paar links over dat laatste? Kan t niet vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik lees ook overal dat je als natural meer groeit wanneer je op kracht traint dan wanneer je voor hypertrophy gaat.![]()
Ik zou graag enige onderbouwing van deze claim zien, kan je betrouwbare bronnen posten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik lees ook overal dat je als natural meer groeit wanneer je op kracht traint dan wanneer je voor hypertrophy gaat.Of toch du vader?![]()
Wat deed je eerst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:29 schreef Cataclyst het volgende:
Vanavond eerste push training. Ben benieuwd ! Hoor goed spul hier over PPL!
En post je precieze schema eens ben wel benieuwd.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Op beide posts, geen idee. Lees het gewoon op misc en allerlei fora. Maarja, broscience. Alleen we hebben allemaal een beetje broscience nodig![]()
![]()
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat je als naturel meer winst behaalt door zowel slow twitch vezels(hypertrofie) als fast twitch vezels(explosief cq. kracht) maximaal te benutten in trainingsdagen. Aangezien beide in volume kunnen groeien is het zonde om maar 1 van de 2 gericht te trainen wanneer je op zoekt bent naar de meeste massa die je als natty kan bereiken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik zou graag enige onderbouwing van deze claim zien, kan je betrouwbare bronnen posten?
Vaak worden daarom de 1e oefening(de compound) zo explosief mogelijk gedaan(de positieve beweging , niet de negatieve) om zo eerst de fast twitch op te branden.. daarna nemen de slow twitch het over. De oefeningen daarna doet men dan gewoon op pyramide/4x8/hypertrofie om die slow twitch helemaal op te branden.
Uiteraard zijn slow twitch veel grotere vezels en die zullen ook de meeste massa geven voor het oog. Maar de fast twitch moeten echt niet onderschat worden qua wat voor volume ze kunnen bereiken.
Plus dat heel veel succesvolle IFBB pro bodybuilders ook een soort van powerlift achtergrond hebben en het nog steeds in hun training toevoegen.
ik zal wel even wat documenten zoeken voor mijn bewering
Ben zelf geen fan van Layne Norton als persoon, maar de man weet wel waar hij over praat en heeft ook flink gestudeerd in onze tak van sport. Hij oppert ook altijd een combinatie van lower rep kracht en higher rep hypertrophy. Daarnaast heeft hij ook honderden cliënten gehad zowel natties als non natties die echt super resultaten hebben bereikt onder zijn begeleiding en schema's. Goed leesvoer!
http://www.simplyshredded(...)ne-updated-2011.html
Zijn schema volg ik dan niet, maar ik doe met PPL dus wel een hybride vorm waarbij ik max effort doe en meer dynamic, plus dat alle assistent lifts altijd in de hogere repranges liggen.
en hier nog een artikel van Rippetoe's website:
http://stronglifts.com/ar(...)exercises-worthless/
ben niet met alles eens wat hij zegt.
[ Bericht 2% gewijzigd door dreamerbulk op 10-09-2013 22:19:34 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Vaak worden daarom de 1e oefening(de compound) zo explosief mogelijk gedaan(de positieve beweging , niet de negatieve) om zo eerst de fast twitch op te branden.. daarna nemen de slow twitch het over. De oefeningen daarna doet men dan gewoon op pyramide/4x8/hypertrofie om die slow twitch helemaal op te branden.. Tijd terug ben ik zo gaan trainen met split schema. Geen andere reden dan "voelde logisch" en prettig. Sq, dl, mp, bp op 5*5, dan 2 of 3 andere op ~4*10
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
nicequote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef stinkie het volgende:
[..]. Tijd terug ben ik zo gaan trainen met split schema. Geen andere reden dan "voelde logisch" en prettig. Sq, dl, mp, bp op 5*5, dan 2 of 3 andere op ~4*10
Daarnaast door je kracht goed te ontwikkelen met lower reps/krachttraining verhoog je ook het plafond voor je hypertrophy werkgewichten ... zo duurt het veel langer voordat je daar een plateau in raakt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
true, ben hiermee na de vakantie mee begonnen en pre-vakantie plateaus of max gewichten zijn nu werkgewichten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice
Daarnaast door je kracht goed te ontwikkelen met lower reps/krachttraining verhoog je ook het plafond voor je hypertrophy werkgewichten ... zo duurt het veel langer voordat je daar een plateau in raakt.
Doe ook regelmatig een extra setje met eerste gewicht een keer of 20 op hoog tempo.
Alles om die pens kwijt te raken hè
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
ja precies, lekker gainenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
true, ben hiermee na de vakantie mee begonnen en pre-vakantie plateaus of max gewichten zijn nu werkgewichten.
Doe ook regelmatig een extra setje met eerste gewicht een keer of 20 op hoog tempo.
Alles om die pens kwijt te raken hè
Explosief uit beuken is lekker op high reps af en toe.
Ik probeer al 3 push sessies mijn stricte overheadpress met 60kg 50 reps in zo min mogelijk setjes te doen4 setjes lukt nu, doel is 3 en daarna ga ik weer 5x5 of 5/3/1 doen,
doel daarvan is om explosiviteit te trainen voor mij, probeer ook elke rep zo snel mogelijk te exploderen vanaf mijn chest.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik doe met mijn PPL ook 5*5 compound en 4*10 isolatie, feels good. Die 4*10 geeft echt meer feel dan 4*8.Deathlift or Die.![]()
maar dat veel na 5*8, feels like cummingquote:Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Interessant leesvoer. Momenteel doe ik Madcow met wat fuckarounditis chins and dips erbij. Als ik mijn lifts wat serieus omhoog heb getild ga ik daarna wat meer isolatie op high rep erbij toevoegen deze winter. Kijken hoe dat uitpakt. Ik denk dat vooral mijn armen dat wel nodig hebben (t-rex mode).quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat je als naturel meer winst behaalt door zowel slow twitch vezels(hypertrofie) als fast twitch vezels(explosief cq. kracht) maximaal te benutten in trainingsdagen. Aangezien beide in volume kunnen groeien is het zonde om maar 1 van de 2 gericht te trainen wanneer je op zoekt bent naar de meeste massa die je als natty kan bereiken.
Vaak worden daarom de 1e oefening(de compound) zo explosief mogelijk gedaan(de positieve beweging , niet de negatieve) om zo eerst de fast twitch op te branden.. daarna nemen de slow twitch het over. De oefeningen daarna doet men dan gewoon op pyramide/4x8/hypertrofie om die slow twitch helemaal op te branden.
Uiteraard zijn slow twitch veel grotere vezels en die zullen ook de meeste massa geven voor het oog. Maar de fast twitch moeten echt niet onderschat worden qua wat voor volume ze kunnen bereiken.
Plus dat heel veel succesvolle IFBB pro bodybuilders ook een soort van powerlift achtergrond hebben en het nog steeds in hun training toevoegen.
Ben zelf geen fan van Layne Norton als persoon, maar de man weet wel waar hij over praat en heeft ook flink gestudeerd in onze tak van sport. Hij oppert ook altijd een combinatie van lower rep kracht en higher rep hypertrophy. Daarnaast heeft hij ook honderden cliënten gehad zowel natties als non natties die echt super resultaten hebben bereikt onder zijn begeleiding en schema's. Goed leesvoer!
Zijn schema volg ik dan niet, maar ik doe met PPL dus wel een hybride vorm waarbij ik max effort doe en meer dynamic, plus dat alle assistent lifts altijd in de hogere repranges liggen.
ben niet met alles eens wat hij zegt.This isn't even my final form.![]()
"The most satisfying feel you can get in the gym is the "pump". It's as satisfying to me as "feels" are, y'know? As having sex with a woman and having feels. So can you believe how much I am in heaven? I'm like getting the feeling of feels in the gym, getting the feeling of feels at home, and getting feels backstage when I pump up and when I pose out in front of 5000 viewers, I get the same feeling, so I'm getting feels day and night! I mean it's terrific...right?"quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
maar dat veel na 5*8, feels like cumming
beetje t-rex mode is er meestal wel na madcow of SS, tenzij je echt genetics voor armen hebt. Met wat extra nadruk op de armen een langere tijd trek je dat zo weer recht(triceps kapot beuken met pushdowns, dips, cgbp, jm presses, skullcrushers enz).quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Interessant leesvoer. Momenteel doe ik Madcow met wat fuckarounditis chins and dips erbij. Als ik mijn lifts wat serieus omhoog heb getild ga ik daarna wat meer isolatie op high rep erbij toevoegen deze winter. Kijken hoe dat uitpakt. Ik denk dat vooral mijn armen dat wel nodig hebben (t-rex mode).Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heb die t-rex mode altijd gehad, ook toen ik nog splits deed. Slechte arm-genetics.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
beetje t-rex mode is er meestal wel na madcow of SS, tenzij je echt genetics voor armen hebt. Met wat extra nadruk op de armen een langere tijd trek je dat zo weer recht(triceps kapot beuken met pushdowns, dips, cgbp, jm presses, skullcrushers enz).
This isn't even my final form.![]()
zo hebben we allemaal wel iets inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb die t-rex mode altijd gehad, ook toen ik nog splits deed. Slechte arm-genetics.
ik heb vrouwen polsen en enkels
[ Bericht 4% gewijzigd door dreamerbulk op 10-09-2013 23:46:58 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heb bijna altijd SS gedaan of varianten daarop met compounds, maar armen ontwikkelden echt goed. Borst vond ik juist achterlopend door SSquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
beetje t-rex mode is er meestal wel na madcow of SS, tenzij je echt genetics voor armen hebt. Met wat extra nadruk op de armen een langere tijd trek je dat zo weer recht(triceps kapot beuken met pushdowns, dips, cgbp, jm presses, skullcrushers enz)."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Zijn genoeg mensen die wel voldoende hebben aan de compounds voor arm groei.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:56 schreef Push. het volgende:
[..]
Heb bijna altijd SS gedaan of varianten daarop met compounds, maar armen ontwikkelden echt goed. Borst vond ik juist achterlopend door SS
zelf ooit ook SS gedaan, mijn schouders liepen t meeste achter daarmee. wss te weinig volume voor mijn schouders ofzo.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Mooi verhaal, en ik snap jouw punt. Dat is echter niet wat hij zegt (lees zijn uitspraak: hij claimt letterlijk dat als je puur alleen maar op kracht zou trainen, i.e. <5 rep range, je meer massa zou winnen dan wanneer je op hypertrofie zou trainen, i.e. 8-15 rep range). Als wat jij beschrijft echter wel is wat hij bedoelt, dan ben ik het er inderdaad mee eens.quote:
Klein detail: je hebt het over fast en slow twitch, maar beide vezels die jij beschrijft zijn fast twitch vezels (type 2 vezels). "Kracht"vezels zijn type 2a vezels en hypertrofie type 2b, albeit beide fast twitch. Slow twitch betrekken endurance, oftewel cardio.Of toch du vader?![]()
GVD, waarom zit de week na mijn deload week vol sociale shit.
Maandag: verjaardag huisgenoot = bier (wel trainen)
Woensdag: vriend van me komt over uit Canberra en blijft een nachtje op de bank = bier (niet trainen want hij komt vroeg)
Donderdag: BUFFELEN
Vrijdag: team uitje met werk = bier en waarschijnlijk niet trainen
Zaterdag: defqon Australia festival = bier en niet trainen
Slechte planning star, je had beter je deload week een weekje kunnen uitstellen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Drink gewoon niet. Lijkt mij bijna vanzelfsprekend als je hier post. Vraag me nu af hoe t met de rest hier zit?quote:Op woensdag 11 september 2013 02:09 schreef star_gazer het volgende:
GVD, waarom zit de week na mijn deload week vol sociale shit.
Maandag: verjaardag huisgenoot = bier (wel trainen)
Woensdag: vriend van me komt over uit Canberra en blijft een nachtje op de bank = bier (niet trainen want hij komt vroeg)
Donderdag: BUFFELEN
Vrijdag: team uitje met werk = bier en waarschijnlijk niet trainen
Zaterdag: defqon Australia festival = bier en niet trainen
Slechte planning star, je had beter je deload week een weekje kunnen uitstellen
Als je drinkt is het beter die dag(en daarvoor) niet te trainen.![]()
![]()
Ook voor drinken geldt IIFYM. Overigens is 'drinken' een groot woord; ik verwacht niet meer dan twee biertjes op de maandag en woensdag. Dat is normaal wat ik ongeveer in een week drink, maar ik heb dus nogal wat dingen staan deze week."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik drink meer dan goed voor me is in het weekend. Doordeweeks praktisch nooit. Ook rook ik er graag een peuk bij.Behulpzaam als een waterkraan.
Roken gaat me te ver en vind ik simpelweg vies, maar af en toe een biertje gun ik mezelf wel. In Oktober begint de cut en dan kom ik er niet meer mee weg. Voordeel van roken is overigens wel dat het je gains verder niet beinvloedt, tenzij je tumorcellen als gains beschouwt.quote:Op woensdag 11 september 2013 07:31 schreef fathank het volgende:
Ik drink meer dan goed voor me is in het weekend. Doordeweeks praktisch nooit. Ook rook ik er graag een peuk bij."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik ben me er prima van bewust dat roken niet bepaald veel goeds voor me doet maar zolang ik de 10 km onder de 40 minuten loop maak ik me niet heel erg druk over de invloed die het heeft op mn sportprestaties.Behulpzaam als een waterkraan.
Dat is fucking snel manquote:Op woensdag 11 september 2013 08:15 schreef fathank het volgende:
Ik ben me er prima van bewust dat roken niet bepaald veel goeds voor me doet maar zolang ik de 10 km onder de 40 minuten loop maak ik me niet heel erg druk over de invloed die het heeft op mn sportprestaties.Mijn PR op de 10km is 43 minuten. Moest bijna kotsen
In mijn hele leven bij elkaar misschien 1 sigaret geprobeerd.
[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 11-09-2013 09:20:52 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Het beinvloed je gains weldegelijk. http://www.ergo-log.com/smokingmuscles.htmlquote:Op woensdag 11 september 2013 07:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Roken gaat me te ver en vind ik simpelweg vies, maar af en toe een biertje gun ik mezelf wel. In Oktober begint de cut en dan kom ik er niet meer mee weg. Voordeel van roken is overigens wel dat het je gains verder niet beinvloedt, tenzij je tumorcellen als gains beschouwt.![]()
hehe die ja bedoelde ik, type 1 en 2... ik haal die sheit altijd door elkaarquote:Op woensdag 11 september 2013 01:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mooi verhaal, en ik snap jouw punt. Dat is echter niet wat hij zegt (lees zijn uitspraak: hij claimt letterlijk dat als je puur alleen maar op kracht zou trainen, i.e. <5 rep range, je meer massa zou winnen dan wanneer je op hypertrofie zou trainen, i.e. 8-15 rep range). Als wat jij beschrijft echter wel is wat hij bedoelt, dan ben ik het er inderdaad mee eens.
Klein detail: je hebt het over fast en slow twitch, maar beide vezels die jij beschrijft zijn fast twitch vezels (type 2 vezels). "Kracht"vezels zijn type 2a vezels en hypertrofie type 2b, albeit beide fast twitch. Slow twitch betrekken endurance, oftewel cardio.
I stand correctedquote:Op woensdag 11 september 2013 10:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het beinvloed je gains weldegelijk. http://www.ergo-log.com/smokingmuscles.html"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Overigens ben ik na een jaar kloten eindelijk van het grootste gedeelte van mijn borstbeen problemen af. Het recept: een sessie bij de chiropractor, 6 visolie capsules per dag, geen dips.
Voorlopig de komende maanden laat ik de dips er nog uit, daarna heel voorzichtig een paar reps gaan toevoegen om te kijken hoe het gaat."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik doe alle trekkende bewegingen behalve de clean met hookgrip. In het begin is het oncomfortabelquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef dreamerbulk het volgende:
of doet er iemand hier ook hookgripA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Tegen die tijd eerst beginnen met assisted dips om je Form 100% te krijgen.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:33 schreef star_gazer het volgende:
Overigens ben ik na een jaar kloten eindelijk van het grootste gedeelte van mijn borstbeen problemen af. Het recept: een sessie bij de chiropractor, 6 visolie capsules per dag, geen dips.
Voorlopig de komende maanden laat ik de dips er nog uit, daarna heel voorzichtig een paar reps gaan toevoegen om te kijken hoe het gaat.Behulpzaam als een waterkraan.
Vanwaar de clean niet met hook grip? Deadlift nu zelf met een hookgrip,fijn is anders maar qua gewicht kan ik veel meer vast houden.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:51 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik doe alle trekkende bewegingen behalve de clean met hookgrip. In het begin is het oncomfortabelOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
100% form met assisted dips? Zou het zelfde zijn als BP techniek verbeteren met hulp van een spotter...quote:Op woensdag 11 september 2013 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Tegen die tijd eerst beginnen met assisted dips om je Form 100% te krijgen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Kan dat, cleanen met hookgrip?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vanwaar de clean niet met hook grip? Deadlift nu zelf met een hookgrip,fijn is anders maar qua gewicht kan ik veel meer vast houden.
Lijkt me kut bij die overgang.
Welke overgang? De bar hoort soepel te draaien waardoor je nergens last van zou moeten hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kan dat, cleanen met hookgrip?
Lijkt me kut bij die overgang.![]()
Als je een lege barbell niet weggedrukt krijgt wel jaquote:Op woensdag 11 september 2013 11:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
100% form met assisted dips? Zou het zelfde zijn als BP techniek verbeteren met hulp van een spotter...Behulpzaam als een waterkraan.
Even een visualisatie gemaakt en je hebt gelijk. Je kan gewoon de hook grip loslaten halverwege de clean zodat de bar uiteindelijk op je vingers komt te rusten.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welke overgang? De bar hoort soepel te draaien waardoor je nergens last van zou moeten hebben.This isn't even my final form.![]()
ik doe starting strength, rippetoe raadt aan om te powercleanen met hook grip en deadlift zonder. maar ik doe powercleans ook zonder omdat ik het niet fijn vond, vrijdag toch maar weer eens proberen.![]()
Pardon. Ik was in de war met straps!quote:Op woensdag 11 september 2013 11:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vanwaar de clean niet met hook grip? Deadlift nu zelf met een hookgrip,fijn is anders maar qua gewicht kan ik veel meer vast houden.
Ik hookgrip alles. behalve drukkende bewegingenA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:05 schreef 1517 het volgende:
[..]
Pardon. Ik was in de war met straps!
Ik hookgrip alles. behalve drukkende bewegingenIk laat inderdaad in de overgang de hookgrip los.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kan dat, cleanen met hookgrip?
Lijkt me kut bij die overgang.
Zelfde bij de snatchA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
netjes! serieus gewicht!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:40 schreef -Menn0- het volgende:
Hoppa! 5x 110kg Front Squat!![]()
Daarna van de trap gestuiterd in de sportschoolBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Bij het inhouden van je adem hou je de druk meer op je torso/abs of meer in je gezicht?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:52 schreef kevin_ het volgende:
Iemand een idee waarom mijn beide oren dichtklappen als ik zwaar ga met de leg press?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Kom ik weer met 'de tip van de dag' van Bolton.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Bij het inhouden van je adem hou je de druk meer op je torso/abs of meer in je gezicht?![]()
Dit is een techniek die duikers gebruiken om zuiniger te zijn met de lucht in hun scuba tank, maar werkt ook goed als je wil leren dieper te ademen en dus meer van je lichaam stijf te kunnen houden met je lucht.
Ga op je rug op de grond liggen met een rietje in je mond, en je neus dichtgeknepen. (Wel zo'n dik rietje natuurlijk, niet zo'n dun kinderding). Nu ga je door dat rietje ademen. Dat gaat behoorlijk moeilijk, de enige manier om het voor elkaar te krijgen is door langzaam en diep te ademen. Hierdoor ga je tot in je kruis ademen. Als je het met 1 rietje lukt ga je naar stap 2, 2 rietjes aan elkaar plakken met wat tape en je doet hetzelfde. Zo leer je diep adem halen.![]()
![]()
Zoek eens op valsava manoeuvre en U hebt antwoord.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:52 schreef kevin_ het volgende:
Iemand een idee waarom mijn beide oren dichtklappen als ik zwaar ga met de leg press?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Trainen jullie weleens 3 dagen achter elkaar. Maandag legs, dinsdag push. Wil vanavond pull down maar nog erge spierpijn in benen. Weet niet @f ik wel goed kan deadliften. Wat zal ik doen.![]()
Ik doe niet andersquote:Op woensdag 11 september 2013 17:03 schreef Hiatus het volgende:
Trainen jullie weleens 3 dagen achter elkaar. Maandag legs, dinsdag push. Wil vanavond pull down maar nog erge spierpijn in benen. Weet niet @f ik wel goed kan deadliften. Wat zal ik doen.![]()
Spierpijn in benen is zo weer weg na wat stretchen, en tijdens het deadliften zou je het niet meer moeten voelen.
Als je alles max effort doet dan wordt het wel eens krap .. want dan is meer dan 72 uur beter. Daarom heb is ook niet elke sessie max effort bij mij. Maar het is een kwestie van zelf aanvoelen uiteraard.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
lijkt me nog best moeiljkquote:Op woensdag 11 september 2013 15:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kom ik weer met 'de tip van de dag' van Bolton.![]()
Dit is een techniek die duikers gebruiken om zuiniger te zijn met de lucht in hun scuba tank, maar werkt ook goed als je wil leren dieper te ademen en dus meer van je lichaam stijf te kunnen houden met je lucht.
Ga op je rug op de grond liggen met een rietje in je mond, en je neus dichtgeknepen. (Wel zo'n dik rietje natuurlijk, niet zo'n dun kinderding). Nu ga je door dat rietje ademen. Dat gaat behoorlijk moeilijk, de enige manier om het voor elkaar te krijgen is door langzaam en diep te ademen. Hierdoor ga je tot in je kruis ademen. Als je het met 1 rietje lukt ga je naar stap 2, 2 rietjes aan elkaar plakken met wat tape en je doet hetzelfde. Zo leer je diep adem halen.ga t eens proberen
Is ook goede oefening voor als je ooit COPD ontwikkelt (kuch fathank kuch).quote:Op woensdag 11 september 2013 15:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ga op je rug op de grond liggen met een rietje in je mond, en je neus dichtgeknepen. (Wel zo'n dik rietje natuurlijk, niet zo'n dun kinderding). Nu ga je door dat rietje ademen. Dat gaat behoorlijk moeilijk, de enige manier om het voor elkaar te krijgen is door langzaam en diep te ademen. Hierdoor ga je tot in je kruis ademen. Als je het met 1 rietje lukt ga je naar stap 2, 2 rietjes aan elkaar plakken met wat tape en je doet hetzelfde. Zo leer je diep adem halen.This isn't even my final form.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is ook goede oefening voor als je ooit COPD ontwikkelt (kuch fathank kuch).!!!!!!
Even lekker peukie opsteken altijd lekker om met een peukie zo ff te fokken.![]()
Neuh, alleen met een biertje erbij.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]!!!!!!
Even lekker peukie opsteken altijd lekker om met een peukie zo ff te fokken.Behulpzaam als een waterkraan.
Welke stretches vind jij goed werken? En Is dat dynamisch of statisch?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik doe niet anders![]()
Spierpijn in benen is zo weer weg na wat stretchen, en tijdens het deadliften zou je het niet meer moeten voelen.
Als je alles max effort doet dan wordt het wel eens krap .. want dan is meer dan 72 uur beter. Daarom heb is ook niet elke sessie max effort bij mij. Maar het is een kwestie van zelf aanvoelen uiteraard.![]()
Als je na het squatten graag de spieren wilt stretchen dan moet je de quads, hamstrings, kruis en hip flexors stretchen.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:09 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Welke stretches vind jij goed werken? En Is dat dynamisch of statisch?
statisch doe ik na squatten en voor slapen, en volgende dag paar keer. Dynamisch doe ik echt voordat ik begin met bijv deadliften.(maar niet te lang)
quad
hams
kruis/hip
hip
Weet iemand een supplementen website die ook naar het buitenland verzend? Hier vragen ze voor een 2kg pit inferieure whey isolaat (90%) al ¤80
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Welk land?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:25 schreef Drinky het volgende:
Weet iemand een supplementen website die ook naar het buitenland verzend? Hier vragen ze voor een 2kg pit inferieure whey isolaat (90%) al ¤80![]()
Ik weet dat Monster Supplements (UK) ook naar NL verstuurd. Ze willen dan wel bevestiging van je adres door ze post te emailen met je naam en adres. Ik weet niet meer wat de verzendkosten waren.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:25 schreef Drinky het volgende:
Weet iemand een supplementen website die ook naar het buitenland verzend? Hier vragen ze voor een 2kg pit inferieure whey isolaat (90%) al ¤80
http://monstersupplements.com/store![]()
Na 2 weken volledige rust (gekneusde rib) ben ik deze week weer voorzichtig begonnen: afgelopen maandag onderlichaam, vandaag bovenlichaam. Op wat irritatie in de streek van de gekneusde rib na, weinig problemen.
Behalve tijdens het bankdrukken en de flyes. Die zijn onmogelijk om te doen. Waarschijnlijk omdat daarbij de hele borstkas uitzet tijdens de beweging. Iemand ideeën voor alternatieven om toch borst te kunnen trainen?
Ik heb geen zin om de komende maand/2 maanden alleen maar onderlichaam en rug te trainen.F.K.A. SuperwormJim![]()
Hongarijequote:Thnx zal daar eens even kijken. Meen me nog een andere britse winkel te herinneren die naar het buitenland verzond, of dat was deze gewoonquote:Op woensdag 11 september 2013 20:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet dat Monster Supplements (UK) ook naar NL verstuurd. Ze willen dan wel bevestiging van je adres door ze post te emailen met je naam en adres. Ik weet niet meer wat de verzendkosten waren.
http://monstersupplements.com/store.
Drinky is een baas![]()
Als ik dit binnen nu en twee jaar weet te behalen ben ik een blije jongen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Epke Zonderland. Yay (nohomo) or nay?![]()
isoleren met machine press en machine flyes?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef SuperwormJim het volgende:
Na 2 weken volledige rust (gekneusde rib) ben ik deze week weer voorzichtig begonnen: afgelopen maandag onderlichaam, vandaag bovenlichaam. Op wat irritatie in de streek van de gekneusde rib na, weinig problemen.
Behalve tijdens het bankdrukken en de flyes. Die zijn onmogelijk om te doen. Waarschijnlijk omdat daarbij de hele borstkas uitzet tijdens de beweging. Iemand ideeën voor alternatieven om toch borst te kunnen trainen?
Ik heb geen zin om de komende maand/2 maanden alleen maar onderlichaam en rug te trainen.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
misschien juiced die epke ook welquote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef XSbig het volgende:
[..]
Als ik dit binnen nu en twee jaar weet te behalen ben ik een blije jongen.![]()
De Gym is een paar deuren verder.
[ Bericht 92% gewijzigd door Snakey op 11-09-2013 21:34:43 ]SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
beetje rare fotoquote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Epke Zonderland. Yay (nohomo) or nay?Deathlift or Die.![]()
Home made foamroller.
Had alleen de regenpijp gekochtrest had ik nog.
Net ff gerold, It band en calfs waren zeer gevoelig, rest ging wel. Feels good mayne!![]()
Goeie kast van Epke. 100% functioneel voor zn sport. Geen huge mofo, maar das natuurlijk ook niet handig als je aan zo'n stok moet zwaaien.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik doe ze allemaal behalve die laatste..trouwens ik druk mijn benen helemaalnaar beneden met die kruis/hip stretchoefening..is dit goed?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Als je na het squatten graag de spieren wilt stretchen dan moet je de quads, hamstrings, kruis en hip flexors stretchen.
statisch doe ik na squatten en voor slapen, en volgende dag paar keer. Dynamisch doe ik echt voordat ik begin met bijv deadliften.(maar niet te lang)
quad
[ afbeelding ]
hams
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kruis/hip
[ afbeelding ]
hip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Vraagje, ik kom er op google niet echt uit. Wat is eigenlijk dé reden om je compound oefeningen op 5x5 of 3x5 te doen (lage reps in ieder geval)?
Ik doe nu sinds een paar weken een PPL schema (wat ontzettend goed bevalt trouwens) met een paar compounds die ik of 3x5 of 5x5 doe. Ik weet dat je met een hoger gewicht en minder reps meer op kracht traint dan op hypertrofie. Ik wilde vandaag aan iemand uitleggen waarom ik de compounds met 5x5 doe maar kwam niet echt verder dan bovenstaand verhaal, plus dat ik niet echt weet wat de (wetenschappelijke) achtergrond is. Bovenstaande is ook maar wat ik her en der heb gelezen en hier in het topic voorbij heb zien komen.
Dus bij deze, wat is de reden om je compounds 1 uberhaupt met weinig reps en hoog gewicht te doen en 2 binnen een PPL schema waarbij je je isolatie wel op 8-10 herhalingen doet?![]()
nice work man!! Foam rollen is heerlijk pijnlijk af en toe!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Hiatus het volgende:
Home made foamroller.
Had alleen de regenpijp gekochtrest had ik nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net ff gerold, It band en calfs waren zeer gevoelig, rest ging wel. Feels good mayne!
Hoe doet ie het tussen de glutes(nohomo)?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Jep zo ver mogelijk doen!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik doe ze allemaal behalve die laatste..trouwens ik druk mijn benen helemaalnaar beneden met die kruis/hip stretchoefening..is dit goed?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Tussen de glutes?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice work man!! Foam rollen is heerlijk pijnlijk af en toe!
Hoe doet ie het tussen de glutes(nohomo)?![]()
Compounds voer je uit voor kracht wat gebruikelijk met 4-6 herhalingen wordt uitgevoerd. 4-6 sets is hierbij perfect bij volgens onderzoek. Voor 5x5 hebben ze gewoon het gemiddelde van deze reps/sets ranges gepakt. Zo is de 5x5 ongeveer ontstaan, simpel en goed.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:53 schreef no1uknow het volgende:
Vraagje, ik kom er op google niet echt uit. Wat is eigenlijk dé reden om je compound oefeningen op 5x5 of 3x5 te doen (lage reps in ieder geval)?
Ik doe nu sinds een paar weken een PPL schema (wat ontzettend goed bevalt trouwens) met een paar compounds die ik of 3x5 of 5x5 doe. Ik weet dat je met een hoger gewicht en minder reps meer op kracht traint dan op hypertrofie. Ik wilde vandaag aan iemand uitleggen waarom ik de compounds met 5x5 doe maar kwam niet echt verder dan bovenstaand verhaal, plus dat ik niet echt weet wat de (wetenschappelijke) achtergrond is. Bovenstaande is ook maar wat ik her en der heb gelezen en hier in het topic voorbij heb zien komen.
Dus bij deze, wat is de reden om je compounds 1 uberhaupt met weinig reps en hoog gewicht te doen en 2 binnen een PPL schema waarbij je je isolatie wel op 8-10 herhalingen doet?3x5 heeft als voordeel dat je wat tijd bespaart tegenover (de eventuele minimale extra gains van) 5x5.quote:The researchers found that 4-6 repetitions of 4-6 sets, increasing the weight on each successive set, produced the most significant increase in strength. Terrific, I simplified the formula to five sets of five reps as that was the exact median and it was easy to remember
Assistentie voer je uit om achterliggende gebieden te trainen. Bijv. moeite met DL onderaan=deficit deadlift, bovenaan=rackpulls. Deze wil je meer op hypertrofie uitvoeren, want extra spiermassa+stimulatie zorgt voor meer kracht. Daarnaast kan je wat lokaal uithoudingsvermogen trainen met assistentie (push ups, dips, sit-ups of crunches).
Zijn nog wat andere redenen zoals focus bij zware oefeningen, meer volume=meer techniek die je er instampt etc.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Maar wat is dan dé reden (of het voordeel) om 5x5 (of een vergelijkbare reprange) te doen bij compound oefeningen tegenover de 8-10 reprange?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Compounds voer je uit voor kracht wat gebruikelijk met 4-6 herhalingen wordt uitgevoerd. 4-6 sets is hierbij perfect bij volgens onderzoek. Voor 5x5 hebben ze gewoon het gemiddelde van deze reps/sets ranges gepakt. Zo is de 5x5 ongeveer ontstaan, simpel en goed.
[..]
3x5 heeft als voordeel dat je wat tijd bespaart tegenover (de eventuele minimale extra gains van) 5x5.
Assistentie voer je uit om achterliggende gebieden te trainen. Bijv. moeite met DL onderaan=deficit deadlift, bovenaan=rackpulls. Deze wil je meer op hypertrofie uitvoeren, want extra spiermassa+stimulatie zorgt voor meer kracht. Daarnaast kan je wat lokaal uithoudingsvermogen trainen met assistentie (push ups, dips, sit-ups of crunches).
Zijn nog wat andere redenen zoals focus bij zware oefeningen, meer volume=meer techniek die je er instampt etc.![]()
Er ligt meer nadruk op de krachttoename i.p.v. hypertrofie. Focus is een belangrijke reden bij beginners zodat ze niet ongemerkt hun form verneuken. Lineaire progressie is volgens de studie het beste bij een ~5x5.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar wat is dan dé reden (of het voordeel) om 5x5 (of een vergelijkbare reprange) te doen bij compound oefeningen tegenover de 8-10 reprange?
Maar Lyle Mcdonald heeft er een leuk artikel over geschreven.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Als ik je nog even lastig mag vallenquote:Op donderdag 12 september 2013 01:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Lineaire progressie is volgens de studie het beste bij een ~5x5.Hoe verhoudt zich dat tot een schema met iets meer isolatie c.q. oefeningen gericht op hypertrofie?
![]()
Ik kan volgens mij mijn wel dips unassisted ook wel met goede form doenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Tegen die tijd eerst beginnen met assisted dips om je Form 100% te krijgen.Ik denk dat mijn lichaam er gewoon niet voor gebouwd is. Ik heb vrij brede schouders, dus er komt veel spanning op het borstbeen te staan onderin een dip.
Ik heb me in principe wel voorbereid op het feit dat ik nooit zal kunnen dippen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Volgens mij is het BBB (Boring But Big) schema van Wendler hierop gebaseerd. Eerst je compound op 5/3/1 om die fast twitch vezelfs aan te pakken, daarna 5x10 @ 50% om de slow twitch aan te pakken + wat iso op high reps.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat je als naturel meer winst behaalt door zowel slow twitch vezels(hypertrofie) als fast twitch vezels(explosief cq. kracht) maximaal te benutten in trainingsdagen. Aangezien beide in volume kunnen groeien is het zonde om maar 1 van de 2 gericht te trainen wanneer je op zoekt bent naar de meeste massa die je als natty kan bereiken.
ben niet met alles eens wat hij zegt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Zoals ik al vaker aangaf zal er dan meer hypertrofie plaats vinden, maar minder maximale kracht toename. That's about it.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Als ik je nog even lastig mag vallenHoe verhoudt zich dat tot een schema met iets meer isolatie c.q. oefeningen gericht op hypertrofie?
Tenzij je de isolatie gebruikt als aanvulling op de maximale krachttraining. Zoals goodmorning voor een sterkere en grotere erector trunci (erector spinae) zodat je de form van een deadlift goed vasthoudt. Maar dat heeft minder met rep ranges te maken en meer met zwakke schakels.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Haha die site verkoopt Berry de Mey Whey, het zal niet logisch zijn Whey uit NL te halen en in de UK te verkopen dus kan je vrij zeker vaststellen dat Berry de Whey...uuh Mey zijn shit in de UK koopt en daar omlabelt. Je koopt dus een huismerk Whey voor een premium prijs.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet dat Monster Supplements (UK) ook naar NL verstuurd. Ze willen dan wel bevestiging van je adres door ze post te emailen met je naam en adres. Ik weet niet meer wat de verzendkosten waren.
http://monstersupplements.com/store
Nog nooit zulke vieze proteïne gekocht als die van Berry de Mey,
(Lees je mee Berry, die shit van jou is niet te vreten)
http://monstersupplements(...)k-Isolate---2kg.html
Ontopic,
Die site is nog wel wat duur die Snakey voorstelde, vraagsteller zou http://www.myprotein.com/home.dept en bulkpowders kunnen overwegen.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 02:15:45 ]![]()
I love bulking. Lunch vandaag was een groot broodje met teringveel vleeswaren, maar niet genoeg eiwit, dus er ging nog een stuk vietnamese kip met rijst en soep achteraan. Moet je die gezichten zien als je de tweede maaltijd inzet
"dat is toch niet gezond man?"
IIFYM bitch.
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 12-09-2013 05:32:04 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Zak je niet te ver door?quote:Op donderdag 12 september 2013 01:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij mijn wel dips unassisted ook wel met goede form doenIk denk dat mijn lichaam er gewoon niet voor gebouwd is. Ik heb vrij brede schouders, dus er komt veel spanning op het borstbeen te staan onderin een dip.
Ik heb me in principe wel voorbereid op het feit dat ik nooit zal kunnen dippen.Behulpzaam als een waterkraan.
ik doe alleen dips op zo'n machine:quote:Op donderdag 12 september 2013 01:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij mijn wel dips unassisted ook wel met goede form doenIk denk dat mijn lichaam er gewoon niet voor gebouwd is. Ik heb vrij brede schouders, dus er komt veel spanning op het borstbeen te staan onderin een dip.
Ik heb me in principe wel voorbereid op het feit dat ik nooit zal kunnen dippen.![]()
No problemo, ook niet als ik op/over lichaamsgewicht ga.
Zodra ik dip op een vrije bar zeg maar, dan zit ik gelijk met pijn in m'n schouders. Hoe mooi ik m'n schouders ook hou (laag) maakt geen fuck uit. Dan maar zo![]()
![]()
Nooit op gelet eigenlijk, maar ik weet wel dat ik met andere oefeningen de druk op mijn borst/abs houd. Ik zal er eens op letten.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Bij het inhouden van je adem hou je de druk meer op je torso/abs of meer in je gezicht?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ga op je rug op de grond liggen met een rietje in je mond, en je neus dichtgeknepen. (Wel zo'n dik rietje natuurlijk, niet zo'n dun kinderding). Nu ga je door dat rietje ademen. Dat gaat behoorlijk moeilijk, de enige manier om het voor elkaar te krijgen is door langzaam en diep te ademen. Hierdoor ga je tot in je kruis ademen. Als je het met 1 rietje lukt ga je naar stap 2, 2 rietjes aan elkaar plakken met wat tape en je doet hetzelfde. Zo leer je diep adem halen.
quote:. Thanks allen.
![]()
Vergeet ook je enkels niet (dorsiflexion). Volgens mij is dat een van de belangrijkste factoren bij veel mensen met een kantoorbaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Als je na het squatten graag de spieren wilt stretchen dan moet je de quads, hamstrings, kruis en hip flexors stretchen.
quad
[ afbeelding ]
hams
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kruis/hip
[ afbeelding ]
hip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik trek nu regelmatig mn voet zover mogelijk richting mijn schenen (onder de bureaustoel). Ook ga ik af en toe met mijn hiel op de grond zo diep mogelijk door de knieen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op donderdag 12 september 2013 08:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vergeet ook je enkels niet (dorsiflexion). Volgens mij is dat een van de belangrijkste factoren bij veel mensen met een kantoorbaan.
Ik trek nu regelmatig mn voet zover mogelijk richting mijn schenen (onder de bureaustoel). Ook ga ik af en toe met mijn hiel op de grond zo diep mogelijk door de knieen.![]()
![]()
doe hem maar eens. en dan goed he. Zoals deze dame. Hielen op de grond, knieeen gestrekt heupje 90 graden.quote:![]()
![]()
![]()
Mijn enkel is zo stijf dat het lijkt dat ie vastgeschroefd is.![]()
Wel handig met DL om je schenen rechtop te houden.![]()
![]()
Je moet die bouten ook niet vastzetten met loctitequote:Op donderdag 12 september 2013 10:01 schreef Snakey het volgende:
Mijn enkel is zo stijf dat het lijkt dat ie vastgeschroefd is.![]()
Wel handig met DL om je schenen rechtop te houden.
Lol, dat mis ik wel bij het thuiswerken.. al die collega's die echt met enorme ogen zaten te kijken naar mijn meegenomen bulkmaaltijden. En inderdaad ook de opmerkingen... dit is echt niet gezondquote:Op donderdag 12 september 2013 05:25 schreef star_gazer het volgende:
I love bulking. Lunch vandaag was een groot broodje met teringveel vleeswaren, maar niet genoeg eiwit, dus er ging nog een stuk vietnamese kip met rijst en soep achteraan. Moet je die gezichten zien als je de tweede maaltijd inzet
"dat is toch niet gezond man?"
IIFYM bitch.Dikke huisvrouw collega's die maar niet snappen dat ik slank en gespierd was en zoveel naar binnen pompte... pure afgunst
[ Bericht 0% gewijzigd door dreamerbulk op 12-09-2013 13:08:12 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
https://www.facebook.com/(...)14663&type=2&theater
600lb front squat x2 van daniel green
[ Bericht 0% gewijzigd door dreamerbulk op 12-09-2013 12:14:13 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
http://impruvism.com/clean-eating/
Fijn artkel over de onzin van de 'clean eten' benaming.Het betekent voor iedereen wat anders, en voedsel is niet inherent 'clean' of 'dirty'.
Confidence through competence![]()
Leuk artikel inderdaad!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
http://impruvism.com/clean-eating/
Fijn artkel over de onzin van de 'clean eten' benaming.Het betekent voor iedereen wat anders, en voedsel is niet inherent 'clean' of 'dirty'.
![]()
Ik heb de heavygrips hand grippers binnengekregen om via mijn webshop te gaan verkopen. Gelijk even een 250 voor mezelf eruit gevist, maar die krijg ik dus echt met geen mogelijkheid dicht. Nog niet eens halverwege
-
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb de heavygrips hand grippers binnengekregen om via mijn webshop te gaan verkopen. Gelijk even een 250 voor mezelf eruit gevist, maar die krijg ik dus echt met geen mogelijkheid dicht. Nog niet eens halverwegeNope, dat moet je echt opbouwen.
![]()
![]()
Ik denk dat als je via email even contact met een willekeurige shop opneemt ze dit wel voor je kunnen doen. Hoe hoog de verzendkosten zijn zul je moeten vergelijken, maar dat zal wel meevallen vergeleken met 45 euro per kg lijkt me.![]()
Wie gebruikte hier nu die Fat Gripz? Helpt/werkt het?
Ik voel me geindoctrineerd nu ik sinds die post overal Fat Gripz banners tegenkom?
En vanavond poging twee om door de 130 DL heen te breken
Wat ook een goed oefening is (deze is van mezelf voor een keerquote:Op donderdag 12 september 2013 08:08 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Nooit op gelet eigenlijk, maar ik weet wel dat ik met andere oefeningen de druk op mijn borst/abs houd. Ik zal er eens op letten.
[..]
[..]. Thanks allen.
) is op bed gaan liggen, diep inademen en vastzettten alsof je een zware lift gaat doen. Daarmee bouw je de druk in je lichaam op, maar probeer daarbij je hoofd niet onder spanning te zetten. Dus de spanning opbouwen t/m je schouers. 5 tot 10 seconden vasthouden, en dan LANGZAAM de spanning weer laten gaan.
Mijn ervaring is dat als je de spanning plotseling loslaat je alsnog een rush in je hoofd krijgt. Maar zo leer ik mezelf m´n lichaam onder spanning te zetten zonder de aderen op m´n voorhoofd te laten ontploffen.
Niet te vaak achter elkaar doen, je kan er behoorlijk onwel van worden, leert de ervaring.![]()
![]()
Weinig hak ja
Ik vraag me af of squatschoenen ook goed werken bij de ohp en bench en row.
Ik zat zelf te denken aan de M-e, ben niet zo rijk helaasfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ook eens proberen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat ook een goed oefening is (deze is van mezelf voor een keer) is op bed gaan liggen, diep inademen en vastzettten alsof je een zware lift gaat doen. Daarmee bouw je de druk in je lichaam op, maar probeer daarbij je hoofd niet onder spanning te zetten. Dus de spanning opbouwen t/m je schouers. 5 tot 10 seconden vasthouden, en dan LANGZAAM de spanning weer laten gaan.
Mijn ervaring is dat als je de spanning plotseling loslaat je alsnog een rush in je hoofd krijgt. Maar zo leer ik mezelf m´n lichaam onder spanning te zetten zonder de aderen op m´n voorhoofd te laten ontploffen.
Niet te vaak achter elkaar doen, je kan er behoorlijk onwel van worden, leert de ervaring.![]()
![]()
Ik ga morgen eens Suitcase Deadlifts proberen. (Ik had er nog nooit van gehoord.)
Het handigste is een barbell met 20 kilo platen, maar dan zit je gelijk aan de 60 kilo wat om mee te beginnen wat te zwaar is. Een kettlebelt is dan handiger vanwege de hoogte, maar die hebben ze hier niet dus ik denk dat ik begin met een lege bar die ik uit het rek til, en dan kijken hoever ik kom met gewicht erbij.
Anyway, de Suitcase Deadlift:
Leg een barbell (of een kettlebelt) naast je neer en pak deze, terwijl je in een deadlift positie staat, beet. De barbell is dus parallel aan je voeten. Nu til je de barbell op waarbij je rechtop blijft alsof je een deadlift doen, dus niet zijwaarts crunchen! 5x, en dan de andere kant.
Dit traint je obliques, glutes, lats en de quadratus lumborum. Die laatste moest ik even googelen, maar dat is deze in je lower back. http://en.wikipedia.org/wiki/Quadratus_lumborum_muscle
Dit is hoe het er uit ziet.
Dat pakt precies m'n zwakke plekken aan.![]()
![]()
Misschien is Dynamite Deadlift van Andy Bolton een goed boek voor je. Er staan zoveel tips in dat ik eigenlijk een notitieboekje nodig heb om ze op een rijtje te hebben, en te onthouden uiteraard.quote:![]()
Beste boek over krachttraining/powerlifting wat ik tot nu toe gelezen heb.![]()
Laat hier even weten wanneer je start met het verkopen, dan koop ik even een set.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb de heavygrips hand grippers binnengekregen om via mijn webshop te gaan verkopen. Gelijk even een 250 voor mezelf eruit gevist, maar die krijg ik dus echt met geen mogelijkheid dicht. Nog niet eens halverwege![]()
![]()
Dat heeft weinig zin. Ik zit in en verkoop in Australiequote:Op donderdag 12 september 2013 14:59 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer je start met het verkopen, dan koop ik even een set.
-
-
Ik ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin. Ik zit in en verkoop in Australie![]()
![]()
Dat verandert de zaakquote:Ik laat het even weten als de hele boel binnen is. Ik kan wel een proefkonijn gebruiken (no worries, je krijgt wat fok! korting van me
)
-
raymond heb jij 10 jaar geleden in de bak gezeten?quote:http://www.volkskrant.nl/(...)rs-uitgeleverd.dhtml
quote:Nederland levert jaarlijks ongeveer tien onderdanen uit sinds dat door een wijziging van de uitleveringswet in 1986 mogelijk is geworden....
De uitlevering aan de Verenigde Staten van de Zwolse dj Raymond K. en zijn vriend is volgens Justitie geen bijzonderheid. In 2000 werden twaalf Nederlanders uitgeleverd aan het buitenland. Cijfers over 2001 zijn nog niet beschikbaar.![]()
Hahaquote:Op donderdag 12 september 2013 16:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
raymond heb jij 10 jaar geleden in de bak gezeten?http://www.volkskrant.nl/(...)rs-uitgeleverd.dhtml
[..]
Ja waarom denk je dat ik ben gaan pompen... Wil niet weer bubba's lievelingetje worden![]()
![]()
De laatste tijd heb ik vaak dat ik de binnenkant van mijn mond kapot maak als ik veel kracht zet, meer mensen hier last van?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hoe bedoel je? Bijt je op je wangen ofzo?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:29 schreef esv7 het volgende:
De laatste tijd heb ik vaak dat ik de binnenkant van mijn mond kapot maak als ik veel kracht zet, meer mensen hier last van?
En nee, geen last van.![]()
Meer het stuk wat aan de voorkant voor mijn tanden zit.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bijt je op je wangen ofzo?
En nee, geen last van.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
heb ik alleen last van als ik een molly heb gepoppedquote:Op donderdag 12 september 2013 17:29 schreef esv7 het volgende:
De laatste tijd heb ik vaak dat ik de binnenkant van mijn mond kapot maak als ik veel kracht zet, meer mensen hier last van?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ahh lekker, hanos pasje binnen .. binnenkort maar ff een enorme sirloin steak halen
Je bedoelt je lippen?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:46 schreef esv7 het volgende:
[..]
Meer het stuk wat aan de voorkant voor mijn tanden zit.Behulpzaam als een waterkraan.
Als je daar toch bent, kun je eens kijken wat een KitchenAid daar kost ajb?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:57 schreef dreamerbulk het volgende:
Ahh lekker, hanos pasje binnen .. binnenkort maar ff een enorme sirloin steak halen![]()
![]()
Yep, thats it. Thanks!quote:Op donderdag 12 september 2013 18:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zo'n ding > [ afbeelding ]
?
Zal dinsdag kijken(dan ga ik erheen) hoeveel die kost!![]()
60 euro kan iedereen wel missen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:47 schreef Beach het volgende:
Weinig hak ja
Ik zat zelf te denken aan de M-e, ben niet zo rijk helaasTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Op zich niet duur, maar geen maten boven de 45. Ik zou 46, of heel misschien een 45,5 nodig hebben.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:47 schreef Beach het volgende:
Weinig hak ja
Ik zat zelf te denken aan de M-e, ben niet zo rijk helaas![]()
Dat is wat er in stock is he. Ze kunnen het vast voor je bestellen. Het enige punt dan is dat de levering wat later is maar dat zal vast het punt niet zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op zich niet duur, maar geen maten boven de 45. Ik zou 46, of heel misschien een 45,5 nodig hebben.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
True. Ik zal eens een mailtje sturen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat is wat er in stock is he. Ze kunnen het vast voor je bestellen. Het enige punt dan is dat de levering wat later is maar dat zal vast het punt niet zijn.![]()
Ik squat op vans of nike toki's.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lulz voor squats deze
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
deadliften sta ik op mijn sokken![]()
Die hele Gym cultuur en sfeer hier in Budapest is echt fantastisch( no cash4gold), iedereen die ik tot nu toe heb gezien is goed bezig, gemotiveerd, weet wat ze doen.
2 dagen terug nog een paar chicks gezien die zich aan het voorbereiden waren voor een BB wedstrijd, en over het algemeen sowieso veel chicks die aan het ijzer hangen.
Natuurlijk ook een stel straatsoldaten die de spuit erin hebben gezet maar dat heb je overal.
Blijf me alleen verbazen over de prijzen van supplementen. Net bij een van de vele shops weer gekeken en 70 euro voor een pot isolaat. Ze snapten dan ook niet hoe het kon dat je in Nederland een pot van 2kg voor 40 euro kan halen, blijkbaar veels te goedkoop
.
Drinky is een baas![]()
Nice.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik squat op vans of nike toki's.
Ik vind het heel moeilijk om te wisselen van schoenen, ik draag al lange tijd dezelfde types...dat zit dan geprogrammeerd in je hoofd. Wil uiteindelijk wel eens van die weightlifting schoenen proberen... weet alleen niet of ze mij helpen of juist gaan tegenwerken met mijn lowbar squats.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja heb ik ook...ik zou bijvoorbeeld geen All-stars kunnen dragen zitten gewoon niet lekker..Ik vind het persoonlijk niet nodig om nog extra weightlift schoenen te kopen terwijl ik ook gewoon op blote voeten of platte schoenen kan trainen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nice.
Ik vind het heel moeilijk om te wisselen van schoenen, ik draag al lange tijd dezelfde types...dat zit dan geprogrammeerd in je hoofd. Wil uiteindelijk wel eens van die weightlifting schoenen proberen... weet alleen niet of ze mij helpen of juist gaan tegenwerken met mijn lowbar squats.![]()
Deze man weet!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deadliften sta ik op mijn sokken
Die blikken die ik kreeg toen ik voor het eerst op sokken door de gym liep
,,/![]()
Yo brede kasten, ik ben weer back na n weekje banIk ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Ik ben dus clean aan t oefenen, wat zijn verbeterpunten? Thx!
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
-Stang dichter tegen je schenen aan
-Rug natuurlijk 'recht' houden
-Ellebogen de lucht in als je de bar opvangt
-Tijdens het liften de bar zo dicht mogelijk langs je lichaam
-Hookgrip aanleren.
-Andere sportschoolOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
whhahaha, ja het ziet er altijd zo "huiselijk" uit, en zo voelt het ookquote:Op donderdag 12 september 2013 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Deze man weet!
Die blikken die ik kreeg toen ik voor het eerst op sokken door de gym liep
Wel extreem fijn voelt het aan.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
vrijwel alles wat je doet is verkeerd.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef Susteren het volgende:
ff in het kort:
stang veel te ver van je af
gebruik een olympische grote stang
je zet geen spanning op je hamstrings
je trekt het gewicht gewoon omhoog met je armkracht(upright row idee)
je gebruikt totaal geen been heup force om te stang naar boven te krijgen(je doet dus wederom gewoon een upright row)
je sprongetje is leuk maar je gaat vervolgens zeer geforceerd in een front squat hurken terwijl je de stang allang op schouderhoogte hebt.(dat mensen in een frontsquat hurk stance terecht komen is omdat het gewicht zo zwaar is dat ze er alleen onder kunnen komen door dieper te zakken)
stang rust niet op je front delts maar gewoon in een OHP stand
beste is dat je nog maar ff gaat inlezen over de clean en daarbij wat instructie filmpjes gaat bekijken.
[ Bericht 17% gewijzigd door dreamerbulk op 12-09-2013 21:00:12 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Het sprongetje van deadlift naar squat positie is het enige wat goed isquote:Op donderdag 12 september 2013 20:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vrijwel alles wat je doet is verkeerd.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Oke nicequote:Op donderdag 12 september 2013 20:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vrijwel alles wat je doet is verkeerd.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
He! Misschien een rare vraag, maar hoe zorg je dat je niet 'bodybuilder' gespierd word, maar meer ' beachboy' gespierd. Misschien een rare vraag, maar vroeg het me af.![]()
Hoe zorg je dat je niet 100 meter loopt, maar 50?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef nickhguitar het volgende:
He! Misschien een rare vraag, maar hoe zorg je dat je niet 'bodybuilder' gespierd word, maar meer ' beachboy' gespierd. Misschien een rare vraag, maar vroeg het me af.Confidence through competence![]()
![]()
Zojuist deze schoenen besteld. Eens kijken of het helpt met front en low bar back squat en andere lifts wellichtOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Drie letters vriend. AAS.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef nickhguitar het volgende:
He! Misschien een rare vraag, maar hoe zorg je dat je niet 'bodybuilder' gespierd word, maar meer ' beachboy' gespierd. Misschien een rare vraag, maar vroeg het me af.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
hey misschien een raar antwoord, 500mg vitamine T per week, klein kuurtje dus, misschien een raar antwoord.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef nickhguitar het volgende:
He! Misschien een rare vraag, maar hoe zorg je dat je niet 'bodybuilder' gespierd word, maar meer ' beachboy' gespierd. Misschien een rare vraag, maar vroeg het me af.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Bijna alles. Maar met zo'n stang moet je niet eens willen cleanen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef Susteren het volgende:
Ik ben dus clean aan t oefenen, wat zijn verbeterpunten? Thx!"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Neem bijv. Daniel craig, hij heeft een brede borst, maar desondanks niet echt tetten, sommige bb hebben dat wel. Hoe train je breed i.p.v. tetten?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe zorg je dat je niet 100 meter loopt, maar 50?![]()
geneticsquote:Op donderdag 12 september 2013 21:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Neem bijv. Daniel craig, hij heeft een brede borst, maar desondanks niet echt tetten, sommige bb hebben dat wel. Hoe train je breed i.p.v. tetten?
of ben je aan het trollen?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Spieren kunnen in principe alleen groter of kleiner worden, en niet van vorm veranderen. Als je grote spieren wil hebben, moet je heel lang heel intensief trainen. Als je middelmatige spieren wil hebben, hoe je niet zo lang heel intensief te trainen.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Neem bijv. Daniel craig, hij heeft een brede borst, maar desondanks niet echt tetten, sommige bb hebben dat wel. Hoe train je breed i.p.v. tetten?Confidence through competence![]()
Trainen als een beest totdat je 'beach boy' gespierd bent. Je wordt niet van de ene op de andere dag een 100kg single digit-bf beest ofzoquote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef nickhguitar het volgende:
He! Misschien een rare vraag, maar hoe zorg je dat je niet 'bodybuilder' gespierd word, maar meer ' beachboy' gespierd. Misschien een rare vraag, maar vroeg het me af.Behulpzaam als een waterkraan.
NEe echt niet, ik dacht wellicht dat er een verschil in trainingsmethode o.i.d. zitquote:Op donderdag 12 september 2013 21:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
genetics
of ben je aan het trollen?![]()
Dat is de zwaarste stang, de andere is superlicht en de 3e is ez.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:59 schreef Push. het volgende:
[..]
Bijna alles. Maar met zo'n stang moet je niet eens willen cleanen.
Dan zul je die stang moeten gebruiken.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is de zwaarste stang, de andere is superlicht en de 3e is ez.
Duik in de materie.. zowel text als beeld, en probeer de lift in je hoofd te visualiseren... welke spieren je moet gebruiken in welke volgorde om zo een kettingreactie van spierexplosies teweeg te brengen in die oefening.
ik ben zeker geen held in de clean maar..
het gaat erom bij die lift dat de kracht uit de benen/heupen/glutes/traps e.d. komt .. vergeet je armen(uiteraard helpen de armen altijd mee), ... jij moet de stang omhoog exploderen en jij moet eronder duiken. simpel en grofweg gezegd evenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Oke, ga ik doen!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dan zul je die stang moeten gebruiken.
Duik in de materie.. zowel text als beeld, en probeer de lift in je hoofd te visualiseren... welke spieren je moet gebruiken in welke volgorde om zo een kettingreactie van spierexplosies teweeg te brengen in die oefening.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Als die uiteinden van de stand waar het gewicht op zit niet los van het middenstuk kunnen bewegen moet je überhaupt niet cleanen. Serieus.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is de zwaarste stang, de andere is superlicht en de 3e is ez.Vooral oefenen met delen. En explosie vanuit benen, heup en traps idd. Traps om naar de transition over te gaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dan zul je die stang moeten gebruiken.
Duik in de materie.. zowel text als beeld, en probeer de lift in je hoofd te visualiseren... welke spieren je moet gebruiken in welke volgorde om zo een kettingreactie van spierexplosies teweeg te brengen in die oefening.
ik ben zeker geen held in de clean maar..
het gaat erom bij die lift dat de kracht uit de benen/heupen/glutes/traps e.d. komt .. vergeet je armen(uiteraard helpen de armen altijd mee), ... jij moet de stang omhoog exploderen en jij moet eronder duiken. simpel en grofweg gezegd even"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Het is sowieso niet zo´n aanrader om te gaan cleanen als je niet weet wat je aan het doen bent. De kans op een serieuze blessure is vrij groot.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:54 schreef Push. het volgende:
[..]
Als die uiteinden van de stand waar het gewicht op zit niet los van het middenstuk kunnen bewegen moet je überhaupt niet cleanen. Serieus.![]()
True. Maar het kan wel. Wel veel lezen, kijken en oefenen etc. anders kan je na een paar maanden weer een poging ondernemen inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2013 21:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is sowieso niet zo´n aanrader om te gaan cleanen als je niet weet wat je aan het doen bent. De kans op een serieuze blessure is vrij groot.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
En het liefst iemand die je gedegen tips kan geven. Maar dat zit er voor bijna niemand in die cleans wil leren.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef Push. het volgende:
[..]
True. Maar het kan wel. Wel veel lezen, kijken en oefenen etc. anders kan je na een paar maanden weer een poging ondernemen inderdaad![]()
Komt voor in veel ijshockey off-season trainingsschema'squote:Op donderdag 12 september 2013 22:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom wil je cleans leren? Wat zijn je doelen?
Okee. Hard aan je techniek werken dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Komt voor in veel ijshockey off-season trainingsschema's![]()
Jep!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee. Hard aan je techniek werken dan.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
En het liefst iemand die je gedegen tips kan geven. Maar dat zit er voor bijna niemand in die cleans wil leren.Kom op man, niet zo zuur. Op dat eerste filmpje heeft ie zat commentaar gehad. Zeg alleen maar dat ie niet met een dergelijke stang moet cleanen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:43 schreef Push. het volgende:
[..]Kom op man, niet zo zuur. Op dat eerste filmpje heeft ie zat commentaar gehad. Zeg alleen maar dat ie niet met een dergelijke stang moet cleanen.
Denk na man. Iemand die hem in live in de gym kan helpen.
En doe niet zo zuur man. Ik gaf nergens commentaar op.
![]()
Dacht dat je op me zat af te geven dat ik geen feedback gaf of iets. Excusez-moi.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]Denk na man. Iemand die hem in live in de gym kan helpen.
En doe niet zo zuur man. Ik gaf nergens commentaar op.
Nope. Zie niet echt hoe je dat er uit haalt. Anyway, opgelost.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:51 schreef Push. het volgende:
[..]
Dacht dat je op me zat af te geven dat ik geen feedback gaf of iets. Excusez-moi.![]()
![]()
Let iig op de houding van je rug, dat de barbell niet zo omhoog komt als het hoort is nog niet zo erg als een blessure, verder draai je ellebogen naar buiten zo voorkom je dat je met je armen tilt. Verder als je wat wilt lezen, http://www.phoenixbarbell.com/PDF_Files/TOW.pdf. Erg uitgebreid, en in het Engels maar dat mag geen problemen opleveren denk ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef Susteren het volgende:
Ik denk ook dat de clean kan helpen bij je sport, dus veel succes.
En iemand die je in de sportschool kan helpen zou het mooiste zijn idd, maar bij mij doet niemand ze, en er zijn er toch zat die deadliften en squatten.
[ Bericht 15% gewijzigd door esv7 op 12-09-2013 23:01:13 ]No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Gelukt voorbij de 130kg DL te komen. 1*3 & 1*2 (+ plus die oefening van Snakey met heel veel spanning zetten zonder de stang te laten bewegen) met 135. En fat is precies 1,5 lichaamsgewicht.
Vanaf 110kg overgestapt op mixed grip en geen enkel probleem gehad met onderarmen of grip.
Beide gefilmd, explosiviteit was er wel uit. Nu eerst zorgen voor een hele net 5*5 @ 130Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Cool.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:17 schreef stinkie het volgende:
Gelukt voorbij de 130kg DL te komen. 1*3 & 1*2 (+ plus die oefening van Snakey met heel veel spanning zetten zonder de stang te laten bewegen) met 135. En fat is precies 1,5 lichaamsgewicht.
Vanaf 110kg overgestapt op mixed grip en geen enkel probleem gehad met onderarmen of grip.
Beide gefilmd, explosiviteit was er wel uit. Nu eerst zorgen voor een hele net 5*5 @ 130![]()
Heb je na die oefening weer een lichtere bar gepakt? Dan zou je gelijk een verschil moeten voelen namelijk. De bar moet ´vanzelf´ omhoog komen.![]()
![]()
ja, ik heb er daarna nog een keer 10*90 uitgewurmd en die knalde leuk omhoogquote:Op donderdag 12 september 2013 23:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cool.![]()
Heb je na die oefening weer een lichtere bar gepakt? Dan zou je gelijk een verschil moeten voelen namelijk. De bar moet ´vanzelf´ omhoog komen.laatste 3 herhalingen waren wel zwaar en daarna ben ik even gaan zitten
Hele schema voor DL was:
10*60
8*90
5*110
3*135
2*135
9*90 + 10e om te rackenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Als je gaat maxen zou ik wat minder warming up setjes doen, of in ieder geval minder reps. Zoveel setjes/reps gaat ten kostte van je max.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, ik heb er daarna nog een keer 10*90 uitgewurmd en die knalde leuk omhooglaatste 3 herhalingen waren wel zwaar en daarna ben ik even gaan zitten
Hele schema voor DL was:
10*60
8*90
5*110
3*135
2*135
9*90 + 10e om te racken![]()
Klopt, maar dit was mijn eerste keer bewust/geplande maken dus ik was nog wat zoekende naar de beste warmpup. Ik weet dat als ik 10 rep setjes gebruik mijn 3 en 4 set het krachtigst zijn maar ik wilde ook niet te grote sprongen maken met gewicht toevoegen. Ik kon nu ook op filmpje zien dat de 2e set met max veel vloeiender verliep dan de 1e. Lesson learned. Volgende keer iets andere warm up. Misschien zelfs wel even op de concept row voor een paar minuten.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Misschien een domme vraag wat niet echt veel met BB te maken heeft, maar hebben jullie ook altijd na het trainen dat jullie geen eten weg kunnen krijgen/totaal geen trek hebben, door de whey shakes?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Juist niet, gewoon shake + maaltijd. Dikke honger altijd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
Misschien een domme vraag wat niet echt veel met BB te maken heeft, maar hebben jullie ook altijd na het trainen dat jullie geen eten weg kunnen krijgen/totaal geen trek hebben, door de whey shakes?
Ik heb vaak echt een uur of 2 geen trek meer danquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist niet, gewoon shake + maaltijd. Dikke honger altijd..
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Maakt op zich niet uit, gewoon 2 uur later eten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb vaak echt een uur of 2 geen trek meer dan.
This isn't even my final form.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: