Jij kan de term mentaal niet omschrijven omdat het woord opzich helemaal geen betekenis heeftquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Donder op zeg. Probeer het punt dat ik probeer te maken eens te begrijpen. Ik heb het toch niet over de oorzaak van mentaal falen...
Ik kan er een hele essay over schrijven maar dat doe ik niet want het is 2u30 midden in de nachtquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij kan de term mentaal niet omschrijven omdat het woord opzich helemaal geen betekenis heeft
Doe het morgen maarquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan er een hele essay over schrijven maar dat doe ik niet want het is 2u30 midden in de nacht
zo lief!quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:35 schreef Tim86 het volgende:
Hoe Nadal zijn hoofd op de schouder legde bij Djoko
Buiten de grand slams zien we je gelukkig toch niet in de tennis topics.quote:
Jij blijquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Buiten de grand slams zien we je gelukkig toch niet in de tennis topics.
Dit is de beste rafa ooit, buiten gravel...bizar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:36 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal heeft sinds zijn terug keer 60 van zijn 63 partijen gewonnen.
quote:
Tegenwoordig draait het veel meer om het mentale aspect dan "vroeger".quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:37 schreef stefan92 het volgende:
Alsof tennis geen mentaal aspect kent.
Tja, dat over Federer is waar, maar vind dat tijdperk dus niet per se zwakker dan de huidige.
Kan jij me dan eens uitleggen wat mentaal precies inhoudt ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:39 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Tegenwoordig draait het veel meer om het mentale aspect dan "vroeger".
Nadal is daar de meester in.
Hou eens op.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan jij me dan eens uitleggen wat mentaal precies inhoudt ?
Ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:35 schreef Tim86 het volgende:
Hoe Nadal zijn hoofd op de schouder legde bij Djoko
Je zal het zelf vast wel eens hebben meegemaakt in je leven. Of google het eens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan jij me dan eens uitleggen wat mentaal precies inhoudt ?
Dan heb jij het ook niet slecht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:43 schreef Rosario het volgende:
3,6 miljoen krijgt-ie. Daar werk ik tien jaar voor.
Prachtige post.quote:
Kut USO. Gaat alleen maar om geld, is elk jaar zo kort.quote:
In Rotterdam duurt het altijd een uur. En is er ook vuurwerk en confetti.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:47 schreef alors het volgende:
Wat een schrale ceremonie, eerst dat overdreven gedweep met die Amerikaanse vlaggen, dan die vrouw met mannenstem die het lekker bondig houdt. Vervolgens nog even over geld praten en en passant de beker overhandigen...
Daar moet je niet naar kijken. Gaat erom hoeveel omzet ze genereren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 03:01 schreef GwaiLow het volgende:
[...]
Williams pakte hetzelfde bedrag, terwijl die vrouwen er toch veel korter op de baan voor staan.
Bij de inzet van Serena zit het in ieder geval wel goed jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 03:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar moet je niet naar kijken. Gaat erom hoeveel omzet ze genereren.
Is dat zo? Heb je wat bronnen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 03:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bij de inzet van Serena zit het in ieder geval wel goed ja. Toch vind ik het belachelijk dat de vrouwen net zoveel geld pakken als de mannen. Vrouwen tennis trekt een stuk minder kijkers namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |