Dan ligt niet per ce aan hem maar ook aan zijn tegenstander. Ook zijn conditie kan er een rol in spelenquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gewoon het op de belangrijke punten niet thuisgeven...
Unieke techniek heeft ie nadal. Ik vind het alleen niet zo mooi.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal is technisch redelijk briljant hoor. Federers spel is verfijnder, maar ook Nadal heeft natuurlijk een geweldige techniek.
Ok ik zal het anders formuleren: het wel of niet thuisgeven van beide spelers. Maar deze pot is het vooral het falen van djoko....quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan ligt niet per ce aan hem maar ook aan zijn tegenstander. Ook zijn conditie kan er een rol in spelen
Als djoko niet snel zijn clutch terug vindt is er niemand die rafa kan stoppen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:28 schreef moonwalker27 het volgende:
13e gs dus.
Gaat ie de 17 redden?
Snap ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:26 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Unieke techniek heeft ie nadal. Ik vind het alleen niet zo mooi.
[...]
Denk je soms dat die dat wilt ? dat balletje net uitslaan ? Nee he ? Soms doet het lichaam niet wat de geest wilquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok ik zal het anders formuleren: het wel of niet thuisgeven van beide spelers. Maar deze pot is het vooral het falen van djoko....
quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk je soms dat die dat wilt ? dat balletje net uitslaan ? Nee he ? Soms doet het lichaam niet wat de geest wil
Mwah, de derde set was spannend tot de rebreak van Nadal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:29 schreef Rosario het volgende:
Beetje anticlimax. Wel een leuke pot maar het werd nooit echt spannend.
Ja, makkelijk zelfs. Djokovic en Murray vind ik echt dramatisch dit jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:28 schreef moonwalker27 het volgende:
13e gs dus.
Gaat ie de 17 redden?
Daar heb ik ook altijd last vanquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk je soms dat die dat wilt ? dat balletje net uitslaan ? Nee he ? Soms doet het lichaam niet wat de geest wil
Ja, de set zelf was prima inderdaad. Maar ik zag Nadal 'm nog wel winnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, de derde set was spannend tot de rebreak van Nadal.
Donder op zeg. Probeer het punt dat ik probeer te maken eens te begrijpen. Ik heb het toch niet over de oorzaak van mentaal falen...quote:
Dan zijn we het eens.quote:
Idd. Ahja federer heeft ook relatief makkelijk gs titels behaald voor het tijdperk nadAlquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:30 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ja, makkelijk zelfs. Djokovic en Murray vind ik echt dramatisch dit jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |