hoe bedoel je mentaal ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:14 schreef Norrage het volgende:
Deze rafa is zeker niet onverslaanbaar laat djoko zien, maar hij redt het mentaal gewoon niet
Mentaal legt het ie het sowieso af tegen Nadal (wie niet? ), over de rest valt wellicht nog te twisten.quote:
Tuurlijk is Rafa niet onverslaanbaar! Zeker als je tegen de nummer 1 vd wereld speelt moet je van goede huizen komen om te winnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:14 schreef Norrage het volgende:
Deze rafa is zeker niet onverslaanbaar laat djoko zien, maar hij redt het mentaal gewoon niet
Nee maar wat bedoeld die met het woord '''mentaal'''quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:17 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Mentaal legt het ie het sowieso af tegen Nadal (wie niet? ), over de rest valt wellicht nog te twisten.
Gewoon het op de belangrijke punten niet thuisgeven...quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee maar wat bedoeld die met het woord '''mentaal'''
Ik vind het zelf een holle nietszeggende term
Ik denk dat er wel een uitzending van Watts gevuld kan worden met deze finalequote:Op dinsdag 10 september 2013 02:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de HD highlights van deze partij.
Nadal is technisch redelijk briljant hoor. Federers spel is verfijnder, maar ook Nadal heeft natuurlijk een geweldige techniek.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:23 schreef moonwalker27 het volgende:
Echt alles uit de verdediging.
Hij is daar een meester in.
Wordt tijd voor een nieuwe technische briljante speler.
Ik mis federers hoogtijdagen.
Ik word oud... ;-)
Of juist wel. Zoals Nadal. Staat ook altijd in de top van spelers met hoogste percentage breakpoints saved. Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gewoon het op de belangrijke punten niet thuisgeven...
Waar kunnen we dit gaan zien?quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:21 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de HD highlights van deze partij.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een uitzending van Watts gevuld kan worden met deze finale
Dat zeg ik toch....quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:24 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Of juist wel. Zoals Nadal. Staat ook altijd in de top van spelers met hoogste percentage breakpoints saved. Zegt genoeg.
YouTube.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |