Bij mij zijn ze altijd een beetje te droog, daarom haal ik ze maar bij de slager, die zijn wel lekker, echte slager, niet zo een keurslager.quote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
@Karina, dan vallen ze uit elkaar ben ik bang. Maar serieus mijn gehaktballetjes zijn wel lekker. Alleen soms aan de donkere kant.
Jij houdt wel van chocolate salty balls?quote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
@Karina, dan vallen ze uit elkaar ben ik bang. Maar serieus mijn gehaktballetjes zijn wel lekker. Alleen soms aan de donkere kant.
je doet er ook geen ei en paneermeuk doorquote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest lachen. Je hebt een punt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
Liesje"eenbeetjezwartmagwel"1979 gooit ze gewoon in de pan en gaat dan anderhalf uur fok!ken
quote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
nu vind ik een beetje zwart ook niet erg maar de ballen horen gewoon bruin te zijn
jij doet er geen ei doorquote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze altijd een beetje te droog, daarom haal ik ze maar bij de slager, die zijn wel lekker, echte slager, niet zo een keurslager.
/nohomoquote:
Hommel!quote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
Mijn penis is ook donkerder dan mijn ballen wat is deze?
Inb4 hommelgrapjes.
het gaat toch niet om het ei!quote:
Ei wel de laatste tijd maar het helpt niets. En paneermeel zit vaak al door de kruiden.quote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
je doet er ook geen ei en paneermeuk door
dan binden ze niet en dus vallen ze uit elkaar
Die vind ik een beetje flauw. Doe er altijd nog vanalles door.quote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze altijd een beetje te droog, daarom haal ik ze maar bij de slager, die zijn wel lekker, echte slager, niet zo een keurslager.
Eigenlijk vind ik ze juist vaak net iets te zout van de slager.quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Die vind ik een beetje flauw. Doe er altijd nog vanalles door.
Chefkoks zijn ook bijna nooit vrouw.quote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef sp3c het volgende:
in Suriname zijn vrouwen niet welkom in de keuken
een oom van mij eet helemaal niets als er een vrouw in de keuken was tijdens het koken, zelfs als ze alleen de afwas heeft gedaan
ik deed altijd maar
maar ik begin het te snappen
de NWS SC heeft bewezen dat dat terecht isquote:Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Chefkoks zijn ook bijna nooit vrouw.
Nee die zijn anders gekruid bij hemquote:Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
Ja, dat zijn grote gehaktballen maar dan kleiner.
Godsamme ik word melig nuquote:Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
het is niet alsof dat gehakt uit kleinere koetjes komt ofzo
Vuig figuur hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef OProg het volgende:
Die halve gare bekeerde PVVer met zijn 'wij'.
Je weet wat melig betekent he?quote:Op maandag 9 september 2013 22:55 schreef sp3c het volgende:
ow ze wordt melig jongens!!!
* sp3c trekt zijn broek uit
Op commando werkt het niet hequote:Op maandag 9 september 2013 22:56 schreef sp3c het volgende:
mweh, gewoon voor het geval dat
ga door, pls
Je at ze anders altijd met smaak.quote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef sp3c het volgende:
in Suriname zijn vrouwen niet welkom in de keuken
een oom van mij eet helemaal niets als er een vrouw in de keuken was tijdens het koken, zelfs als ze alleen de afwas heeft gedaan
ik deed altijd maar
maar ik begin het te snappen
doe ze een half uur in de koelkast voor je ze in de pan gooitquote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ei wel de laatste tijd maar het helpt niets. En paneermeel zit vaak al door de kruiden.
Zou dat met de JSF straks ook gebeuren?quote:Op maandag 9 september 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
Die drones die uit de lucht waaien,.
alles behalve vis en notenquote:
nee dit soort dingen hoort iedereen te weten bro, dan krijg ik eerst 20 reacties metquote:Op maandag 9 september 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Open een topic erover, net zoals Piet.
Nu heb ik weer een beeld voor ogen wat volgens mij helemaal niet de bedoeling is.quote:Op maandag 9 september 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Ga jij lekker ballen draaien eten wij ze op!
Gehaktballen he?quote:Op maandag 9 september 2013 23:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Nu heb ik weer een beeld voor ogen wat volgens mij helemaal niet de bedoeling is.
Neequote:Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
ik weet zeker dat dat wel de bedoeling was
ja en als je hapt is het weer hard2get tijdquote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Wees dan duidelijker, op deze manier geef je mixed signals af.
Kom nou het ging de hele tijd over gehaktballen. Niet zo onschuldig doen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Wees dan duidelijker, op deze manier geef je mixed signals af.
Signalen die varken, rund en paard bevatten.quote:
BZV-lucky zeker?quote:Op maandag 9 september 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
VI wel ja DWDD was vooral heel cultureel.
Blij dat ik dat nog niet gekeken heb dit jaar.quote:Op maandag 9 september 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
VI wel ja DWDD was vooral heel cultureel.
Altijd. En nu de topshow van PenW nog.quote:Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
Hallo, hallo.
DWDD en VI waren weer topshows zeker?
Een matige.quote:
Zeker, zeker.quote:Op maandag 9 september 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
Yvon die op haar flikker krijgt is altijd goed.
Misschien doet Yvon dat ook wel, weet je niet. En ik ben nou eenmaal gevoeligquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
kijk Corrie eens tof doen
als ze zelf eens een keer iets negatiefs te horen krijgt zet ze dr pc uit
Geen maand. Paar dagenquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
Corrie blijft dan ook gelijk een maand weg.
Kijk nu doe je het zelf ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:07 schreef sp3c het volgende:
nou goed, hier kan ik niks mee, slaap lekker dan maar
het is dan ook mijn SCquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk nu doe je het zelf ook.
Maar trusten hoor sp3cje.
Ik ook hoor. Je kunt me niet dwingen om te blijven of te gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is dan ook mijn SC
I can come and go as I please
Dat zou een ongezonde situatie zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Je kunt me niet dwingen om te blijven of te gaan.
Dat niet alleen, hoe zou hij dat moeten doen? Nou ja me heel kwaad maken misschienquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat zou een ongezonde situatie zijn.
Jouw pc hacken, ineens voor je deur staan, misschien spelen jullie wel een of ander SM spelletje waarbij jij alles moet doen wat sp3c zegt... kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hoe zou hij dat moeten doen? Nou ja me heel kwaad maken misschien
Nee zo werkt het niet meer, jammer he?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
Ik hoef maar 2 verkeerde opmerkingen te maken.
Nee op alles wat hier staat. Op mijn pc staat ook niks bijzonders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Jouw pc hacken, ineens voor je deur staan, misschien spelen jullie wel een of ander SM spelletje waarbij jij alles moet doen wat sp3c zegt... kan van alles zijn.
Misschien ben jij wel een kloon van sp3c, zou dat even vreemd zijn. Dat hij op meets een actrice inhuurt enzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet meer, jammer he?
[..]
Nee op alles wat hier staat. Op mijn pc staat ook niks bijzonders.
Jij hebt wel heel veel fantasie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een kloon van sp3c, zou dat even vreemd zijn. Dat hij op meets een actrice inhuurt enzo.
Jawel, het is nog steeds een nachtkastje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet meer, jammer he?
Wat is er met mijn nachtkastje? Niet stiekem gekeken daar he?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, het is nog steeds een nachtkastje.
Dan heb je geen fantasie meer nodig wil je zeggen? Blijf maar lekker fantaseren dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Nog wat pics sturen, en ik ben helemaal niet meer te houden.
Jij denkt meteen weer dat mijn fantasieën alleen maar over seks gaan, dat is helemaal niet perse waar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je geen fantasie meer nodig wil je zeggen? Blijf maar lekker fantaseren dan.
En jij denkt meteen dat ik dat denkquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij denkt meteen weer dat mijn fantasieën alleen maar over seks gaan, dat is helemaal niet perse waar.
Dat geeft alleen maar aan hoe goed mijn (online) mensenkennis is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij denkt meteen dat ik dat denk![]()
Al denk ik dan wel weer dat het zo is.
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik na deze Seinfeld ga slapen in een heerlijk lekker schoon bed
Is ook voor straks bedoelt. Maar ik ga zelf zo naar bed.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nog bezig heMaar dankje alvast.
Dan wens ik je een goede nachtquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Is ook voor straks bedoelt. Maar ik ga zelf zo naar bed.
Kijk, iemand die het begrijpt!quote:Op dinsdag 10 september 2013 03:18 schreef EricOscuro het volgende:
Ojee, gehaktballen met vette jus!
Nee geef mij maar een paar grote half om half gehaktballen, die nog een beetje rood van binnen zijn... met wat beschuit en uitjes.... En zeker geen al te donkere ballen.
BTW; snapt iemand waarom zoveel mensen zweren bij de gehaktballen van de plaatselijke voetbalkantine?
Leeg trommeltje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goedesmorges deze morgen!
Wat heb jij erop?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:55 schreef Karina het volgende:
Maar niet naar de OP kijken dan, die gehaktballetjes zien er best lekker uit.
Ik lust alleen die saus. Die ballen krijg ik niet wegquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:15 schreef OProg het volgende:
Overigens had ik ze een tijd terug uit een blik van Kips. Dat was niet eens echt heel slecht.
nou dan maar geen vlees wil ik niet direct zeggen (Corrie ook niet maar die heeft het dan weer ergens anders over) maar een normaal gehaktballetje draaien kost niet zo heel veel werkquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet te kanen die dingen.
Dan maar geen vlees.
Nou dat bedoel ik ook eigenlijk. Als er alleen dit soort gehaktballen op tafel komt eet ik die dag liever geen vlees.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dan maar geen vlees wil ik niet direct zeggen (Corrie ook niet maar die heeft het dan weer ergens anders over) maar een normaal gehaktballetje draaien kost niet zo heel veel werk
en het is nog goedkoper ook dan die matige ransblikken
zie spatie er tussenquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:48 schreef sp3c het volgende:
nou je mag ze best een keer vast houden
Thanks! Ga ik lezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 03:14 schreef Drugshond het volgende:
Lies Bon Voyage, en lees TRV
• TRV / Barcelona # 7
• TRV / Barcelona #8
das toch juist goed?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:05 schreef Peunage het volgende:
Ja oké, niet alles. Maar inmiddels is het 1 en ander wel duidelijk. Ik had altijd een hoge pet op van de mensen hier, NWS niveau en zo, maar nu blijkt dat bijna alles een dubbele seksuele betekenis heeft!
Je weet wat ik bedoel, en je bent net zo schuldig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
Een dubbele sexuele betekenis nog wel! De boefjes.
ik had het hier dus niet echt meer over gehaktballen Cnorriequote:
schuldig aan awesomequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel, en je bent net zo schuldig.
ja die aflevering heb ik ook gezienquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die aflevering heb ik ook gezien
2/10 vanwege het gebrek aan originaliteit
Beter dan bijdevoet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
Gelukkig zijn jullie allemaal zo lekker bijdehand, hoef ik het niet te zijn.
als dit 1/10 was dan maak ik die van jou een voldoendequote:
Bijdevoet was 10/10quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
als dit 1/10 was dan maak ik die van jou een voldoende
5,5/10
Ik zet het net op: Jim de Volksmennerquote:
Deze is ook van God los en het is niet een leuk.quote:
Meestal is jezelf de vernieling in helpen geen act.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
Zal dat niet gewoon een act zijn? Ik volg dat kind verder niet zo eigenlijk. Het enige wat ik weet is dat ze haar haar had afgeknipt.
En constant met d'r tong uit d'r muil loopt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
Zal dat niet gewoon een act zijn? Ik volg dat kind verder niet zo eigenlijk. Het enige wat ik weet is dat ze haar haar had afgeknipt.
Ik weet niet wat ze allemaal doet vandaar de vraag. Ik zie haar alleen in filmpjes dansen op een podium. Wat ik al zei: ik volg haar verder niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meestal is jezelf de vernieling in helpen geen act.
Oh ja daar zag ik wel foto's van. Ik weet niet eens of ze zingt of acteert? Of allebei? Hanna Montana ken ik wel van naam, maar dat is een beetje na mijn tijd, verder nooit gezien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef OProg het volgende:
[..]
En constant met d'r tong uit d'r muil loopt.
Spangas gelukkig niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef hexje het volgende:
Waarom toch steeds die vieze tong uit haar bek?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
GEEN MANNENGIFS AUB
OOK GEEN GIFS VAN DAT KALE MEISJE DAT TEGENWOORDIG OP EEN JONGEN LIJKT
* Njosnavelin smeltquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt echt alsof ik je aan het hosselen ben.![]()
Pff duurt lang!quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Even snel iets serieuzerigs tussendoor. Advocaat mailde, het duurde haar toch wel wat lang voordat ze wat hoorde, dus ze heeft weer een mail gestuurd met wat vragen om nog wat te rekken. Met mijn toestemming uiteraard.
Ja heel raar want ze hadden haast, maar misschien ging die jurist die het bij hen behandelt met vakantie, geen idee.quote:
...Dus het is positief dat het zo lang duurt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Even snel iets serieuzerigs tussendoor. Advocaat mailde, het duurde haar toch wel wat lang voordat ze wat hoorde, dus ze heeft mijn werkgever weer een mail gestuurd met wat vragen om nog wat te rekken. Met mijn toestemming uiteraard.
Tuurlijk des te langer blijf ik in dienst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:29 schreef hexje het volgende:
[..]
...Dus het is positief dat het zo lang duurt?
Oke oke, Laat haar maar lekker rekken dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk des te langer blijf ik in dienst.
Yep vakantiequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke oke, Laat haar maar lekker rekken dan.![]()
Tijdrekken hè heren.
Niet te onderschatten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:31 schreef sp3c het volgende:
nou ik was wel van plan om weer te gaan kijken hoor ... zo genoten van die vorige kraker
is Andorra ook weer zo'n topland?
Kun je toch juist gewoon lekker los spelen? Boeit toch niet, je weet al dat je niet gaat winnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:38 schreef Peunage het volgende:
Het zal wel vreselijk zijn om bij Andorra te voetballen. Je weet gewoon dat je geen enkele kans maakt in Europa.
Lijkt me super voor de zondagamateurs van VV Andorra.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Ja eigenlijk wel he? Al zou het wel heel heel triest zijn.
nou dat is dan ook weer duidelijk mensenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je toch juist gewoon lekker los spelen? Boeit toch niet, je weet al dat je niet gaat winnen.
Jawel, het is ontzettend slopend en demotiverend. Ze hebben nog 10 seconden achter elkaar balbezit gehad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je toch juist gewoon lekker los spelen? Boeit toch niet, je weet al dat je niet gaat winnen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou lekker als een dolle over het veld gaan en al mijn truukjes doenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat is dan ook weer duidelijk mensen
Corrie is niet echt van de teamsport
Haha....quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef Peunage het volgende:
Weinig publiek ook. De harde kern van Ajax wilde ook gaan, maar die konden Andorra niet vinden. Ze zijn in Afrika beland.
OK dan mag je blijvenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Neuh. Niet zo'n fan van Nederlandse clubs.
je bent Andorraquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou lekker als een dolle over het veld gaan en al mijn truukjes doen
En dat laatste klopt wel ja. Ben ik niet zo van.
Je wil niet weten wat voor truukjes ik heb, hakjes, lobjes, alles.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent Andorra
je hebt geen truukjes en je wordt ieder weekend afgedroogd
dan ga je al snel schaken denk ik
Nu nog even een lekkere-mannen-gifje posten en je bent helemaal de bomb!quote:
ja hoor Corriequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor truukjes ik heb, hakjes, lobjes, alles.
En een beetje schaken kan ik ook zelfs.
Kijk ujit dat je niet wegwaait. En mij niet onderschatten he?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hoor Corrie
ik ga de storm wel trotseren ofzo
Don't push it!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Nu nog even een lekkere-mannen-gifje posten en je bent helemaal de bomb!
Bah zoooo zesjes cultuur dit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Don't push it!
Ik mag blijven, zo veeleisend ben ik helemaal niet
Dat is al heel wat voor mij hoor. Uitgeprint en boven mijn bed gehangen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Corrie is pas 1x boven de 6 uitgekomen.
Ik vond hem ook prima.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is al heel wat voor mij hoor. Uitgeprint en boven mijn bed gehangen.
Vertel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niks zesjes cultuur. Ik weet wat ze zeggen over veeleisende mannen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:57 schreef Peunage het volgende:
Die Marrokanen zjn wel agressief zeg.
Zo hoort.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inclusieve spelfoutje wollah!
Wel als je mijn naam verkeerd spelt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Oh en als ik een keertje een t vergeet of zo krijg ik dat grammarnaziplaatje, mooi is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Oh en als ik een keertje een t vergeet of zo krijg ik dat grammarnaziplaatje, mooi is dat.
Dan ook al? Sjongejonge.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Wel als je mijn naam verkeerd spelt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:02 schreef Peunage het volgende:
Haha Andorra, net vrouwenvoetbal.Alleen ben ik knapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Nog net wel jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan de gemiddelde Andorriaan wel ja. Hoop ik voor je
Maar sommige voetbalvrouwen...
quote:
Ik was hier niet blij mee.quote:Op zondag 8 september 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
Die zit nu een film te kijken, dus laters![]()
I Spit on Your Grave 2 (2013) - IMDb
Deze
En nu maak ik gewoon een fout die wordt gequote... ik heb ook altijd pech.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ging niet over jou he? Niet alles persoonlijk opnemen.
Ik ken het gevoel, geloof mequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:09 schreef Latert het volgende:
[..]
En nu maak ik gewoon een fout die wordt gequote... ik heb ook altijd pech.
Maar als jij het doet dan vindt men het hier leuk en schattig, als een puppy die een scheetje laat.quote:
Moet jij zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ging niet over jou he? Niet alles persoonlijk opnemen.
Serieus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |