Bij mij zijn ze altijd een beetje te droog, daarom haal ik ze maar bij de slager, die zijn wel lekker, echte slager, niet zo een keurslager.quote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
@Karina, dan vallen ze uit elkaar ben ik bang. Maar serieus mijn gehaktballetjes zijn wel lekker. Alleen soms aan de donkere kant.
Jij houdt wel van chocolate salty balls?quote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
@Karina, dan vallen ze uit elkaar ben ik bang. Maar serieus mijn gehaktballetjes zijn wel lekker. Alleen soms aan de donkere kant.
je doet er ook geen ei en paneermeuk doorquote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest lachen. Je hebt een punt.quote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
Liesje"eenbeetjezwartmagwel"1979 gooit ze gewoon in de pan en gaat dan anderhalf uur fok!ken
quote:Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
nu vind ik een beetje zwart ook niet erg maar de ballen horen gewoon bruin te zijn
jij doet er geen ei doorquote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze altijd een beetje te droog, daarom haal ik ze maar bij de slager, die zijn wel lekker, echte slager, niet zo een keurslager.
/nohomoquote:
Hommel!quote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
Mijn penis is ook donkerder dan mijn ballen wat is deze?
Inb4 hommelgrapjes.
het gaat toch niet om het ei!quote:
Ei wel de laatste tijd maar het helpt niets. En paneermeel zit vaak al door de kruiden.quote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
je doet er ook geen ei en paneermeuk door
dan binden ze niet en dus vallen ze uit elkaar
Die vind ik een beetje flauw. Doe er altijd nog vanalles door.quote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze altijd een beetje te droog, daarom haal ik ze maar bij de slager, die zijn wel lekker, echte slager, niet zo een keurslager.
Eigenlijk vind ik ze juist vaak net iets te zout van de slager.quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Die vind ik een beetje flauw. Doe er altijd nog vanalles door.
Chefkoks zijn ook bijna nooit vrouw.quote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef sp3c het volgende:
in Suriname zijn vrouwen niet welkom in de keuken
een oom van mij eet helemaal niets als er een vrouw in de keuken was tijdens het koken, zelfs als ze alleen de afwas heeft gedaan
ik deed altijd maar
maar ik begin het te snappen
de NWS SC heeft bewezen dat dat terecht isquote:Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Chefkoks zijn ook bijna nooit vrouw.
Nee die zijn anders gekruid bij hemquote:Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
Ja, dat zijn grote gehaktballen maar dan kleiner.
Godsamme ik word melig nuquote:Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
het is niet alsof dat gehakt uit kleinere koetjes komt ofzo
Vuig figuur hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef OProg het volgende:
Die halve gare bekeerde PVVer met zijn 'wij'.
Je weet wat melig betekent he?quote:Op maandag 9 september 2013 22:55 schreef sp3c het volgende:
ow ze wordt melig jongens!!!
* sp3c trekt zijn broek uit
Op commando werkt het niet hequote:Op maandag 9 september 2013 22:56 schreef sp3c het volgende:
mweh, gewoon voor het geval dat
ga door, pls
Je at ze anders altijd met smaak.quote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef sp3c het volgende:
in Suriname zijn vrouwen niet welkom in de keuken
een oom van mij eet helemaal niets als er een vrouw in de keuken was tijdens het koken, zelfs als ze alleen de afwas heeft gedaan
ik deed altijd maar
maar ik begin het te snappen
doe ze een half uur in de koelkast voor je ze in de pan gooitquote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ei wel de laatste tijd maar het helpt niets. En paneermeel zit vaak al door de kruiden.
Zou dat met de JSF straks ook gebeuren?quote:Op maandag 9 september 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
Die drones die uit de lucht waaien,.
alles behalve vis en notenquote:
nee dit soort dingen hoort iedereen te weten bro, dan krijg ik eerst 20 reacties metquote:Op maandag 9 september 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Open een topic erover, net zoals Piet.
Nu heb ik weer een beeld voor ogen wat volgens mij helemaal niet de bedoeling is.quote:Op maandag 9 september 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Ga jij lekker ballen draaien eten wij ze op!
Gehaktballen he?quote:Op maandag 9 september 2013 23:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Nu heb ik weer een beeld voor ogen wat volgens mij helemaal niet de bedoeling is.
Neequote:Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
ik weet zeker dat dat wel de bedoeling was
ja en als je hapt is het weer hard2get tijdquote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Wees dan duidelijker, op deze manier geef je mixed signals af.
Kom nou het ging de hele tijd over gehaktballen. Niet zo onschuldig doen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Wees dan duidelijker, op deze manier geef je mixed signals af.
Signalen die varken, rund en paard bevatten.quote:
BZV-lucky zeker?quote:Op maandag 9 september 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
VI wel ja DWDD was vooral heel cultureel.
Blij dat ik dat nog niet gekeken heb dit jaar.quote:Op maandag 9 september 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
VI wel ja DWDD was vooral heel cultureel.
Altijd. En nu de topshow van PenW nog.quote:Op maandag 9 september 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
Hallo, hallo.
DWDD en VI waren weer topshows zeker?
Een matige.quote:
Zeker, zeker.quote:Op maandag 9 september 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
Yvon die op haar flikker krijgt is altijd goed.
Misschien doet Yvon dat ook wel, weet je niet. En ik ben nou eenmaal gevoeligquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
kijk Corrie eens tof doen
als ze zelf eens een keer iets negatiefs te horen krijgt zet ze dr pc uit
Geen maand. Paar dagenquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
Corrie blijft dan ook gelijk een maand weg.
Kijk nu doe je het zelf ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:07 schreef sp3c het volgende:
nou goed, hier kan ik niks mee, slaap lekker dan maar
het is dan ook mijn SCquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk nu doe je het zelf ook.
Maar trusten hoor sp3cje.
Ik ook hoor. Je kunt me niet dwingen om te blijven of te gaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is dan ook mijn SC
I can come and go as I please
Dat zou een ongezonde situatie zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Je kunt me niet dwingen om te blijven of te gaan.
Dat niet alleen, hoe zou hij dat moeten doen? Nou ja me heel kwaad maken misschienquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat zou een ongezonde situatie zijn.
Jouw pc hacken, ineens voor je deur staan, misschien spelen jullie wel een of ander SM spelletje waarbij jij alles moet doen wat sp3c zegt... kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hoe zou hij dat moeten doen? Nou ja me heel kwaad maken misschien
Nee zo werkt het niet meer, jammer he?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
Ik hoef maar 2 verkeerde opmerkingen te maken.
Nee op alles wat hier staat. Op mijn pc staat ook niks bijzonders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Jouw pc hacken, ineens voor je deur staan, misschien spelen jullie wel een of ander SM spelletje waarbij jij alles moet doen wat sp3c zegt... kan van alles zijn.
Misschien ben jij wel een kloon van sp3c, zou dat even vreemd zijn. Dat hij op meets een actrice inhuurt enzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet meer, jammer he?
[..]
Nee op alles wat hier staat. Op mijn pc staat ook niks bijzonders.
Jij hebt wel heel veel fantasie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een kloon van sp3c, zou dat even vreemd zijn. Dat hij op meets een actrice inhuurt enzo.
Jawel, het is nog steeds een nachtkastje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet meer, jammer he?
Wat is er met mijn nachtkastje? Niet stiekem gekeken daar he?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, het is nog steeds een nachtkastje.
Dan heb je geen fantasie meer nodig wil je zeggen? Blijf maar lekker fantaseren dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Nog wat pics sturen, en ik ben helemaal niet meer te houden.
Jij denkt meteen weer dat mijn fantasieën alleen maar over seks gaan, dat is helemaal niet perse waar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je geen fantasie meer nodig wil je zeggen? Blijf maar lekker fantaseren dan.
En jij denkt meteen dat ik dat denkquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij denkt meteen weer dat mijn fantasieën alleen maar over seks gaan, dat is helemaal niet perse waar.
Dat geeft alleen maar aan hoe goed mijn (online) mensenkennis is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij denkt meteen dat ik dat denk![]()
Al denk ik dan wel weer dat het zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |