Ben verbaasd dat uwe ongeletterdheid weet wat een petrischaaltje isquote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ze zien wat je hier allemaal post. Jij moet zeker ook weer je eigen peppie petrischaaltje hebben?
Jaja, hij weet wel ietsquote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat uwe ongeletterdheid weet wat een petrischaaltje is
Je had altijd al trekjes van een necrofiel.quote:Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Ook een mogelijk carrière perspectief
So at last, you have figured it outquote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef Schild het volgende:
[..]
Je had altijd al trekjes van een necrofiel.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Aapsoldaat het volgende:
Jitz maakt zich snel uit de voeten
[ afbeelding ]
Da's toch zo'n schaaltje waar ze bacteriekweekjes in doenquote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat uwe ongeletterdheid weet wat een petrischaaltje is
Klopt, maar sam doet er alleen maar z'n kwakjes in.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's toch zo'n schaaltje waar ze bacteriekweekjes in doen
Ow, daar komt dan weinig vruchtvols uitquote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Klopt, maar sam doet er alleen maar z'n kwakjes in.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar komt dan weinig vruchtvols uit
Duik weer even in je biologieboeken jonguhquote:
Verpest je eigen grap over sams incompetentie nou nietquote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duik weer even in je biologieboeken jonguh
Fastfrozen heeft een kwakje nog zin, maar laten verpieteren in een petrie-schaaltje is niet echt gaat hene en vermeerder u (of zo iets).
quote:Op maandag 9 september 2013 23:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Verpest je eigen grap over sams incompetentie nou niet
Steriliteit bedoel jequote:Op maandag 9 september 2013 23:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Verpest je eigen grap over sams incompetentie nou niet
Jahquote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's toch zo'n schaaltje waar ze bacteriekweekjes in doen
Ow, dat bedoelde ik niet eens, je kan beter je kwakkie ergens anders donerenquote:
Ja, maar dacht dat Aap dat bedoeldequote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat bedoelde ik niet eens, je kan beter je kwakkie ergens anders doneren
Ow, jullie gedachtes duiken weer allerlei kanten op waar ik niet eens aan gedacht hadquote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat Aap dat bedoeldeI.p.v. incompetentie
Hahha.quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Hihihi, in 't geneeskunde topic met Lily fucken
SES / Geneeskunde #105: Met mictieproblemen
Sam zoekt nog een plekkie om zijn kwakkie te donerenquote:
Hey, ik ben zielig en oversekst, pest me niet zoquote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[
[..]
Sam zoekt nog een plekkie om zijn kwakkie te doneren
Och stakker, gewoon doekje bij de hand schijnt ook te werkenquote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, ik ben zielig en oversekst, pest me niet zo
quote:Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Och stakker, gewoon doekje bij de hand schijnt ook te werken
ik ken alleen de adjudaris incompetentusquote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat Aap dat bedoeldeI.p.v. incompetentie
Als je ooit terecht zult staan dan heb je in ieder geval al 1 ding minder om om te vrezen aangezien je het zelf bent!quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ik ken alleen de adjudaris incompetentus
wat is up op deze regenachtige avond?quote:
Beetje Twitch kijku, zo slapenquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
wat is up op deze regenachtige avond?
Beetje bijkomen van werk dmv breaking bad kijken.quote:
Zo zo... Avondwerk bij ambtenaren?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Net pasmomentje voor de Meindls gehad. Wat een chille dingen. Hoop echt dat de levering beetje snel gaat.
Zekers. Tot 2300 werken, daarna nog ff drankje doen en vervolgens pas om 0100 thuis zijn. Nat. Zwaar leven zeg...quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zo zo... Avondwerk bij ambtenaren?
Toch wel chill ja? Veel mensen vinden ze ook kut en houden het bij de M90's of hun andere kisten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Net pasmomentje voor de Meindls gehad. Wat een chille dingen. Hoop echt dat de levering beetje snel gaat.
Het verschilt heel erg; de ene is er weg van, en de andere ook (maar niet op positieve wijze).quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Toch wel chill ja? Veel mensen vinden ze ook kut en houden het bij de M90's of hun andere kisten.
Ja, dat valt me ook op.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg; de ene is er weg van, en de andere ook (maar niet op positieve wijze).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
Ik ben niets anders gewend dan die Haix troep. Als je dan voor het eerst in de Meindls stapt voelt het echt als gegoten, itt de totale vormeloosheid van de Haix.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg; de ene is er weg van, en de andere ook (maar niet op positieve wijze).
quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:37 schreef hoogvlieger het volgende:
Oja: Ze is deaud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo maar even kijken.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Dat ouwe trainingspak bedoel je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:30 schreef Rave_NL het volgende:
De poging om ze verplicht te maken na het zomerverlof sterft ook een pijnlijke dood..
Maar goed, hetzelfde geldt voor het verplichten van het uberhippe paarse gabberpak.
Ik denk dat de HAIX gebruikers er wel blij mee zijn, maar de luitjes met M90's er niet snel vanaf zullen stappen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik ben niets anders gewend dan die Haix troep. Als je dan voor het eerst in de Meindls stapt voelt het echt als gegoten, itt de totale vormeloosheid van de Haix.
Waar kan je de echte, goede M90's kopen? En hoe kan je zien of het de originele uitgave is?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ouwe trainingspak bedoel je?
[..]
Ik denk dat de HAIX gebruikers er wel blij mee zijn, maar de luitjes met M90's er niet snel vanaf zullen stappen.
Dunno & dunnoquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar kan je de echte, goede M90's kopen? En hoe kan je zien of het de originele uitgave is?
Nee, want ik koop geen M90's.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Balen, dus jij zou er ook zomaar in kunnen trappen als je nieuwe M90's nodig hebt?
Oh, welke schoenen loop jij op?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ik koop geen M90's.
Het enige wat ik weet van M90's is dat ze door Bata gemaakt zijn/werden.
Iets met een stalen neus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, welke schoenen loop jij op?
Het moet overwegend zwart zijn en te poetsen. En verder heb ik natuurlijk mijn eigen voorkeur voor schoenen.quote:
Hmhm, vertelt eens wat voor voorkeur u hebtquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het moet overwegend zwart zijn en te poetsen. En verder heb ik natuurlijk mijn eigen voorkeur voor schoenen.
Haha nee, die is wel heul oud.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ouwe trainingspak bedoel je?
Hoog, volledig leer, zool die ook tegen modder, brandstoffen, hitte, olien, etc kan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hmhm, vertelt eens wat voor voorkeur u hebt
Die is echt vet, die interservicequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Haha nee, die is wel heul oud.
Ik heb het over die nieuwe blauwe "paarse".
quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:37 schreef hoogvlieger het volgende:
Oja: Ze is deaud
Ja, kutzooi. Tijd voor een nieuw lekker wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk nieuw sportspul...quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is echt vet, die interserviceHeb hem nog ergens in de kast liggen.
Vind het nieuwe sportspul echt prima.
Wat nieuws zoeken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:48 schreef samthegreat5 het volgende:
The Wire afgekeken AchJa.. nu voel ik me leeg
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, kutzooi. Tijd voor een nieuw lekker wijf.
Ik heb niks gekregen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat je vorig jaar verstrekt hebt gekregen.
Ja, in 95 ofzo... Daarna nooit wat nieuws gekregen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt ouderenpakket verstrekt gekregen?
Ik hoop dat er ook een leesbril in dat ouderenpakket zitquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, in 95 ofzo... Daarna nooit wat nieuws gekregen.
wacht dr nog steeds op, heb n x een trainingspak van mn eenheid in een kerstpakket gehad maar na opkomst niks van t kpuquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat je vorig jaar verstrekt hebt gekregen.
BsG?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, wel echt een van de beste series die ik ooit gezien heb The Wire. Raad eens wat aan.
Duh... kwartje is gevallen na nog een keer lezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook een leesbril in dat ouderenpakket zit
Je kan prescription glazen voor je Revision scherfbril krijgen. Should do the job, right?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook een leesbril in dat ouderenpakket zit
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duh... kwartje is gevallen na nog een keer lezen.
misschien wil je ze halen, want dat was niet wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je kan prescription glazen voor je Revision scherfbril krijgen. Should do the job, right?
Dat was wel wat je bedoelde, je weet het zelf alleen niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
misschien wil je ze halen, want dat was niet wat ik bedoelde.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat was wel wat je bedoelde, je weet het zelf alleen niet.
Licht er een beetje aan wat je onder vijandig verstaat. Een Russische Tupolev is in eerste instantie niet 'vijandig' want Nederland is niet in oorlog met Rusland. Toch willen we ze liever niet boven ons land hebben dus worden ze netjes met wat F16's weggeleid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ga geen nieuw topic openen over die bommenwerpersMaar ik vraag me af, als een keer een vijandige bommenwerper zich binnen verantwoordelijkheidsgebied bevinden dan is het toch al te laat? Ik dacht dat we ze er buiten moesten houden.
Ik ook, alleen jammer dat als ik mn sleutels in mn zak doe dat ie bij mn enkels eruit valt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die is echt vet, die interserviceHeb hem nog ergens in de kast liggen.
Klopt, zeker gezien hoe vaak jij sport...quote:Vind het nieuwe sportspul echt prima.
Ga langs de kleermakerquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ook, alleen jammer dat als ik mn sleutels in mn zak doe dat ie bij mn enkels eruit valt.
Oh? Hoe vaak sport ik dan?quote:[..]
Klopt, zeker gezien hoe vaak jij sport...
Ik dacht aan een bommenwerper van onbekende afkomst, niet perse Russisch.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Licht er een beetje aan wat je onder vijandig verstaat. Een Russische Tupolev is in eerste instantie niet 'vijandig' want Nederland is niet in oorlog met Rusland. Toch willen we ze liever niet boven ons land hebben dus worden ze netjes met wat F16's weggeleid.
Nope, dat trainingspak ligt ergens achter een schot, is wel prima zo.quote:
Te wachten op de volgende New Kids filmquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, dat trainingspak ligt ergens achter een schot, is wel prima zo.
Oh, ik dacht dat een filmmarathon ook een sport wasquote:Film1 valt niet onder zaalsport he.
Nike...quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef Schild het volgende:
Leverancier van die sporttenue's is failliet..zal wel weer jaren gaan duren voordat ze gaan uitleveren.
Helaas, geen MFSC voor jouquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Godskolere sta al 30 minuten in de file en appèl was 20 minuten geleden
Veel plezier..vond 't altijd wel tof om daar gratis te shoppen.quote:
Die heb ik al 1 weekquote:
Ooh, nothing on the hand dus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die heb ik al 1 weekVanavond was SIM KKW
Maar natuurlijk, zodat ik 1 uur van tevoren daar ben, pleziert dat u majesteit?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh, nothing on the hand dus.
Beter ga je de volgende keer wel op tijd weg![]()
Je regelt maar dat je op tijd bentquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, zodat ik 1 uur van tevoren daar ben, pleziert dat u majesteit?
Dankje, zal ik doen. Een jongen uit m'n klas kreeg hardloopschoenen maat 44 aangemeten, die zaten volgens de "meter" prima, echter heeft hij maat 40quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:42 schreef Schild het volgende:
[..]
Veel plezier..vond 't altijd wel tof om daar gratis te shoppen.![]()
Tip; zorg dat je van alles zeker de juiste maat hebt. Dus gewoon even passen ook al staat er een hele rij. Als je iets mist ook gelijk daar melden, dan kunnen ze daar nog iets regelen.
Eenmaal terug op school is het wat lastiger om van maat te wisselen of missende spullen te regelen.
Nee, dat is geen garantie. Luister naar wat Schild zei.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dankje, zal ik doen. Een jongen uit m'n klas kreeg hardloopschoenen maat 44 aangemeten, die zaten volgens de "meter" prima, echter heeft hij maat 40Maar je hoeft toch niet elk individueel kledingstuk te passen? Als je T-shirt een M is zal je jasje bijv. ook wel een M zijn.
Maar hoe gaat 't in z'n werk dan. Winkelwagentje + een lijst met spul dat je moet hebben en dan alles langs?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat Schild zegt opvolgen anders ga je daar nog heel lang spijt vn hebben. Gewoon alles dubbelchecken.
Ja. Totdat je alles hebt wat op je lijst staat. En overal staan mannetjes om de spullen voor je te pakken, je pakt niks zelf.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar hoe gaat 't in z'n werk dan. Winkelwagentje + een lijst met spul dat je moet hebben en dan alles langs?
Oke, en hoe lang neemt dat ong. in beslag?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja. Totdat je alles hebt wat op je lijst staat. En overal staan mannetjes om de spullen voor je te pakken, je pakt niks zelf.
Dat is maar net afhankelijk van wat je allemaal mee krijgt. Kan er niks over zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oke, en hoe lang neemt dat ong. in beslag?
1 heel dagdeelquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oke, en hoe lang neemt dat ong. in beslag?
of de hele dag. parate eenheden krijgen voorrang.quote:
Mijn auto staat al 50 minuten in de file te wassenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk is dit wel mooi autowasweer
Ze mepte ze direct van de scooter af?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef m.k het volgende:
2 scooter ratten die mijn moedertje haar tas probeerde te pakkenZijn allebei afgedropen
Meteen inzepen dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn auto staat al 50 minuten in de file te wassen
Moedertje heeft enkel woorden nodigquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze mepte ze direct van de scooter af?
Enneh, met kisten passen, krijg je dan een paar sokken om te passen of moet je met je eigen sokken passen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is maar net afhankelijk van wat je allemaal mee krijgt. Kan er niks over zeggen.
Hebben ze daar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Enneh, met kisten passen, krijg je dan een paar sokken om te passen of moet je met je eigen sokken passen?
Ah ik zie 't, wel grappig dat alle maten er al op staan voordat ie gepast heeftquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef Schild het volgende:
In dit filmpje krijg je beetje idee hoe het in zn werk gaat;
http://www.hartvannederla(...)aagse-uitdaging-aan/
Kledinglijst krijg je aan het begin nadat je bent opgemeten. Daarna gewoon die rijen met tafels langslopen en bij elk punt staat een mannetje die je rotzooi toegooit.
In filmpje zie je gelijk wat voor soort figuren er achter de tafel staan.
Wijs manquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:21 schreef Thaboel het volgende:
Vertrouwen is goed, controle nog beter zei mijn luit altijd!
Precies, ondanks dat meetapparaat alles passen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:21 schreef Thaboel het volgende:
Vertrouwen is goed, controle nog beter zei mijn luit altijd!
Zeer zeker. Goeie vent!quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat meetapparaat haf alles verkeerd bih mij
Nee reed net de kazerne uitquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nog steeds in de file dat je auto-correct zo gek doet?
Whut, ja had file op de kazerne?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee reed net de kazerne uit
Ghehe jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, ja had file op de kazerne?
Oh, je stond in de file toen je naar de kazerne reed
't is droog hier nu, dus ik denk dat je normaal naar huis kunt rijdenquote:
Zit thuisquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is droog hier nu, dus ik denk dat je normaal naar huis kunt rijden
quote:
Nee, vergeten mee te nemen toen ik thuis weggingquote:Op woensdag 11 september 2013 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik neem aan dat je piep-stick nu werkt?
quote:Op woensdag 11 september 2013 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, vergeten mee te nemen toen ik thuis wegging![]()
Nee, laat je altijd gewoon lekker thuis liggen, maar in dit geval vergeten mee te nemenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
stomkop, dat hoort toch bij je basis uitrusting.
Oh, laat je lekker ongeformateerd thuis liggen tot er een calamiteit gebeurt waar de NatRes bij opgeroepen wordt, dan gaat Sam nog even snel op zoek naar een piep-PC zodat hij alsnog kan inloggen op het piep-netwerkquote:Op woensdag 11 september 2013 00:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, laat je altijd gewoon lekker thuis liggen, maar in dit geval vergeten mee te nemen
Joh, bij een calamiteit loop ik als een jong eendje achter mijn GPC aan en dan zie ik het welquote:Op woensdag 11 september 2013 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, laat je lekker ongeformateerd thuis liggen tot er een calamiteit gebeurt waar de NatRes bij opgeroepen wordt, dan gaat Sam nog even snel op zoek naar een piep-PC zodat hij alsnog kan inloggen op het piep-netwerk
Zo deden ze het tot 10 jaar terug ookquote:Op woensdag 11 september 2013 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Joh, bij een calamiteit loop ik als een jong eendje achter mijn GPC aan en dan zie ik het welGeen stick nodig niet
Exact, why change a winning formula ^_^quote:Op woensdag 11 september 2013 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo deden ze het tot 10 jaar terug ook
En 70 jaar geleden ook
quote:Op woensdag 11 september 2013 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik neem aan dat je telestick nu werkt?
fixedquote:Op woensdag 11 september 2013 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, laat je lekker ongeformateerd thuis liggen tot er een calamiteit gebeurt waar de NatRes bij opgeroepen wordt, dan gaat Sam nog even snel op zoek naar een stasi-systeem zodat hij alsnog kan inloggen op het piep-netwerk
Je hebt Disney buiten beschouwing gelatenquote:
Nee dat kan blijven staan. Zodra het netwerk van defensie moet worden omschreven schieten krachttermen tekort.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt Disney buiten beschouwing gelaten
Oh, was gister nog vergeten te vertellen dat je bij het KPU aan 't einde moet douche. Ze hebben alleen één grote groepsdouche, maar dat zal verder geen probleem zijn neem ik aan.quote:
Dat niemand dat gemeld heeft, wat gemeenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:51 schreef Schild het volgende:
[..]
Oh, was gister nog vergeten te vertellen dat je bij het KPU aan 't einde moet douche. Ze hebben alleen één grote groepsdouche, maar dat zal verder geen probleem zijn neem ik aan.
groetjes
En daarbij was het daar bij ons verplicht om de man naast je af te trekken terwijl hij hetzelfde deed bij jouquote:Op woensdag 11 september 2013 10:51 schreef Schild het volgende:
[..]
Oh, was gister nog vergeten te vertellen dat je bij het KPU aan 't einde moet douche. Ze hebben alleen één grote groepsdouche, maar dat zal verder geen probleem zijn neem ik aan.
groetjes
Je bent er wel vol van he, de afgelopen tijdquote:Op woensdag 11 september 2013 11:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En daarbij was het daar bij ons verplicht om de man naast je af te trekken terwijl hij hetzelfde deed bij jou
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Je bent er wel vol van he, de afgelopen tijd
Lekker boeiendquote:Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Hmm.. gebeld door een onbekend nummer.
Het was je PC, je mag je nog even aflullen voor gisteravond.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad best boeiend.![]()
Mijn PC vroeg gisteren toen ik aankwam alleen of ik de appèl-lijst al had getekend omdat 'ie het zonde vond als ik anders niet betaald kreegquote:Op woensdag 11 september 2013 15:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was je PC, je mag je nog even aflullen voor gisteravond.
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn PC vroeg gisteren toen ik aankwam alleen of ik de appèl-lijst al had getekend omdat 'ie het zonde vond als ik anders niet betaald kreeg
Wat een slappe hapquote:Op woensdag 11 september 2013 15:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn PC vroeg gisteren toen ik aankwam alleen of ik de appèl-lijst al had getekend omdat 'ie het zonde vond als ik anders niet betaald kreeg
Hey niet haten op mijn luit, ik mag hem.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Wat een slappe hapGelukkig heb jij wel een ruggengraat
Ik haat nietquote:Op woensdag 11 september 2013 15:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey niet haten op mijn luit, ik mag hem.
Ah, zit je weer aan het bier?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jawel, je bent een vieze haatbaard, zeker taliban sympathisant he!? Terrorist!
Die zou al achteruit aan het praten zijn jaquote:Op woensdag 11 september 2013 15:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik doe BB na, na 2 speciaalbiertjes
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zou al achteruit aan het praten zijn jaDoor alleen al aan het flesje te ruiken
![]()
Zorg jij nou maar dat je de juiste das en blouse aan hebt, dan praten we verder.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
HEB JIJ JE DT AL GEPOETST VOOR DE INSPECTIE SOLDAAT!?
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:31 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je de juiste das en blouse aan hebt, dan praten we verder.
2e hands bedoel je daarmee dusdanig gebruikt dat je het er van af kan zien of 2e hands maar amper/ niet gebruikt? Ik heb ook mijn kisten ingeleverd bij het KPU, maar die zijn amper gebruikt.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Gelukkig alles op voorraad bij t kpu, wel 2e hands kisten
ik kreeg de kisten die ze gebruiken om mensen te laten passen, dus wat krasjes maar verder in ordequote:Op woensdag 11 september 2013 15:44 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
2e hands bedoel je daarmee dusdanig gebruikt dat je het er van af kan zien of 2e hands maar amper/ niet gebruikt? Ik heb ook mijn kisten ingeleverd bij het KPU, maar die zijn amper gebruikt.
En je kreeg spontaan een hard plassertje?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Krijg nu al de vraag 'u bent militair toch?'
En hoe voelt dat, om in je vlekkenpak te ontkennen dat je militair bent?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Krijg nu al de vraag 'u bent militair toch?'
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe voelt dat, om in je vlekkenpak te ontkennen dat je militair bent?
Hehehequote:Op woensdag 11 september 2013 16:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En je kreeg spontaan een hard plassertje?
Je hebt het hele feest gemistquote:
Wat zijn dat voor lui?...quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
[..]
Hehehe![]()
Ik heb trouwens promotie gekregen bij de NatRes
[ afbeelding ]
Ik ben nu super kct master colour sergeant commando
Ah, we hebben beeld...quote:Op woensdag 11 september 2013 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
AirsoftersDoe nou niet alsof jij dat niet weet, AJ
U is gay?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb een keer een date gehad met iemand die bij de special forces zat( kwam ik pas op de date zelf achter) en toen hadden we het over parachutespringen en ik zei zo dat dat meestal in Phoenix wordt gedaan en toen was die gast helemaal verontwaardigd waarom ik dat wist. Waarom zou hij dat zijn dan?
Weet ik het... Alsof dat zo geheim dat het KCT daar een eigen dropzone heeft.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb een keer een date gehad met iemand die bij de special forces zat( kwam ik pas op de date zelf achter) en toen hadden we het over parachutespringen en ik zei zo dat dat meestal in Phoenix wordt gedaan en toen was die gast helemaal verontwaardigd waarom ik dat wist. Waarom zou hij dat zijn dan?
Weet idd wel dat de Defensie Paraschool veel in de VS springt met zowel KCT als LMB. Naar mijn weten kunnen de HAHO/HALO sprongen alleen daar worden geoefend.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat is alleen voor standaard infanteristen plebs.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zoveel kosten gemaakt hebben en dan geen foudraaltje aanschaffen voor je pioschop...
daarom.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik het... Alsof dat zo geheim dat het KCT daar een eigen dropzone heeft.
Ja heb het namelijk van een LMBer gehoord...quote:Op woensdag 11 september 2013 17:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Weet idd wel dat de Defensie Paraschool veel in de VS springt met zowel KCT als LMB. Naar mijn weten kunnen de HAHO/HALO sprongen alleen daar worden geoefend.
Is hij met zijn vriendin wezen winkelen en moest hij alle tassen dragen ofzo?quote:
Haha zou idd wel handig zijn als hij zn lijntje ff vastklikt. Vind zn moeder waarschijnlijk wat leuker.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij voor het echie ook zo gaat springen... Hij vergeet iets essentieels...
Doe maar, dat zijn ook van die verzamelaars van overbodige rommel.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Zal ik geloof ''joods'' vermelden op m'n Hepla of niet? Hm.
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe maar, dat zijn ook van die verzamelaars van overbodige rommel.
Weet niet, kan er ook wel gewoon geen geloof opzetten natuurlijk.quote:
Is ook niet zo heel interessant meer, vroegah kon het nog wel eens handig zijn om er een geloof op te zetten, dan kon je vrij krijgen op bepaalde dagen die met het geloof te maken hadden, volgens mij had je als protestant de meeste dagen. Maar dat is allemaal niet meer, net zoals oogstverlof, gezinsbezoekdag etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet niet, kan er ook wel gewoon geen geloof opzetten natuurlijk.
Ah, oki. Mjah, het is niet alsof ik als reservist om vrije dagen sta te springen ofzo. Meer juist om werkquote:Op woensdag 11 september 2013 18:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel interessant meer, vroegah kon het nog wel eens handig zijn om er een geloof op te zetten, dan kon je vrij krijgen op bepaalde dagen die met het geloof te maken hadden, volgens mij had je als protestant de meeste dagen. Maar dat is allemaal niet meer, net zoals oogstverlof, gezinsbezoekdag etc.
Je bent zeker voor Feyenoord.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:39 schreef m.k het volgende:
Sam vind het gewoon cool om daar op aan gesproken te worden
Sammetje geen zorgen iedereen ziet het al aan je neus
Foetbal is voor homofielen en meisjes met dikke armen.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bent zeker voor Feyenoord.
Geen elastieken in de broek!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Foetbal is voor homofielen en meisjes met dikke armen.
Deze gast daarentegen is een echte baas
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geen elastieken in de broek!![]()
![]()
Schande, SCHANDE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit zonder elastieken gelopen, zelfs in het veld niet![]()
Ik doe elastiekjes in mijn haarquote:Op woensdag 11 september 2013 18:51 schreef m.k het volgende:
Alleen echte tryhards doen geen elastieken in hun broek.
Hmm, mag ik je haar aanraken?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik doe elastiekjes in mijn haar.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hmm, mag ik je haar aanraken?
Maar daar groeit ook haar...quote:Op woensdag 11 september 2013 19:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Prima, skip the hair, we gaan wel meteen door voor boobs en butt
Nou zeg, jij gaat meteen door voor de hoofdprijs, whatever you say!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar daar groeit ook haar...
Als je van Sam af wilt komen is dat heel simpel, hij is namelijk nogal primitief en wanhopig.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar daar groeit ook haar...
Ik had "geen" ingevuld. Maar de baas besloot dat ik katholiek was.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Zal ik geloof ''joods'' vermelden op m'n Hepla of niet? Hm.
Whehehequote:Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik had "geen" ingevuld. Maar de baas besloot dat ik katholiek was.
Hopelijk welquote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef m.k het volgende:
Kan je er ook "infidel" op laten zetten?
Je meent het?quote:
Hij wou een klacht melden over defensie, of ik dat kon doorgevenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe voelt dat, om in je vlekkenpak te ontkennen dat je militair bent?
Niet voor hoofd- en opperofficieren bij CT.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:32 schreef Schild het volgende:
Hoe zit dat nu met die DT pet bij de landmacht..dacht dat die afgeschaft was![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch geen antwoord op wat ik vroeg aan jequote:Op woensdag 11 september 2013 20:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij wou een klacht melden over defensie, of ik dat kon doorgeven
Is toch geen CT wat hij draagt? En op 4 mei had hij een baret op en geen pet.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:35 schreef jitzzzze het volgende:
Niet voor hoofd- en opperofficieren bij CT.
Wel een vorm van CT, want model-medailles.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Schild het volgende:
[..]
Is toch geen CT wat hij draagt? En op 4 mei had hij een baret op en geen pet.
ik lieg alleen met de woodlandquote:Op woensdag 11 september 2013 21:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op wat ik vroeg aan je
reken maar een woodland vol + een 35L vol.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Schild het volgende:
Maar wat heb je nu allemaal verstrekt gekregen?
1x GVT en 1x M07 en 2x paar sokken ofzo?
krijgen we op bpv locatie, alleen laken voor m90 slazaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef Schild het volgende:
35L ?![]()
Maar geen slaza, helm, bokketuig etc?
Is het echt zo triest dat je geen bokketuig en pantserpet krijgt? Jezusquote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
krijgen we op bpv locatie, alleen laken voor m90 slaza
Waarom zou iemand die VeVa doet alles moeten krijgen? Voor die drie keer per jaar dat ie een bokkentuig en helm nodig heeft volstaat dit echt prima.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Is het echt zo triest dat je geen bokketuig en pantserpet krijgt? Jezus
Beroeps worden eruit gegooid, het gaat slecht met de krijgsmacht, maar bij de Natres komt er alleen maar nieuw spul in en komt er een gigantische stroom nieuwelingen binnenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heb je als ROC student werkelijk een volledige uitrusting nodig?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Drie keer per jaar, kom op zeg, erg overdreven. Bokketuig en helm ben je nog regelmatig nodig, vooral bij grop waar je regelmatig het veld in gaat. Ook heb je het eerste half jaar bijna niks anders op je hoofd dan dat apparaat. Ook als het gaat om veiligheid is zo'n ding nog regelmatig nodig, volgens de arbo. Het opzetten van een boogtent, of als je bijv. ICT doet, het opzetten van een A-paal/ PO2 constructie. Ik noem maar wat.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die VeVa doet alles moeten krijgen? Voor die drie keer per jaar dat ie een bokkentuig en helm nodig heeft volstaat dit echt prima.
Dan weet je niet wat een "volledige uitrusting" is.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je als ROC student werkelijk een volledige uitrusting nodig?
Dan weet ik wel waar defensie nog op kan bezuinigen
Enlighten mequote:Op woensdag 11 september 2013 22:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat een "volledige uitrusting" is.
Ik zie nog steeds geen reden waarom een VeVa-student een complete PSU zou moeten hebben. Een leen-helm volstaat echt prima.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
Drie keer per jaar, kom op zeg, erg overdreven. Bokketuig en helm ben je nog regelmatig nodig, vooral bij grop waar je regelmatig het veld in gaat. Ook heb je het eerste half jaar bijna niks anders op je hoofd dan dat apparaat. Ook als het gaat om veiligheid is zo'n ding nog regelmatig nodig, volgens de arbo. Het opzetten van een boogtent, of als je bijv. ICT doet, het opzetten van een A-paal/ PO2 constructie. Ik noem maar wat.
Omdat het peppie isquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen reden waarom een VeVa-student een complete PSU zou moeten hebben. Een leen-helm volstaat echt prima.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee mevrouw, gewoon een burger die woodland mooi vind
Naast de voorverpakte woodland goederen tas, een a twee maal M93 GVT, veldpet, parka met voering, handschoenen, een paar kisten, twee paar sokken, een a twee coltruien, muts, twee a drie t-shirts, sportschoenen en dat was het volgens mij ook wel wat je krijgt als VeVa'er. Maar ik kan verschrikkelijk veel missen, BB kan dat waarschijnlijk wel ophelderen.quote:
Wie heeft het nou weer over een compleet PGU pakket? Ik heb zowel het VeVa pakket als het standaard PGU pakket gehad, is totaal niet met elkaar te vergelijken. En ik zie het gedonder nu al met de helmen, zullen wel weer niet genoeg van zijn, niet in de juiste maat noem het maar op. Verstrek die rotzooi, dan heb je er op stage geen gezeur mee, en dat werkt het beste.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen reden waarom een VeVa-student een complete PSU zou moeten hebben. Een leen-helm volstaat echt prima.
Aan het eind van de dag ben je nog steeds een VeVa-student en geen militair. En het VeVa pakket is niet lukraak samengesteld (dat is geen enkel kledingpakket).quote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef Aapsoldaat het volgende:
Wie heeft het nou weer over een compleet PGU pakket? Ik heb zowel het VeVa pakket als het standaard PGU pakket gehad, is totaal niet met elkaar te vergelijken. En ik zie het gedonder nu al met de helmen, zullen wel weer niet genoeg van zijn, niet in de juiste maat noem het maar op. Verstrek die rotzooi, dan heb je er op stage geen gezeur mee, en dat werkt het beste.
Ik heb dat "poolen" met helmen al gezien op een ander ROC, alleen maar gezeur mee, en het was er nooit wanneer het nodig was.
Nee, dat klopt, daarom zaten er ook een bokkentuig en helm in.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef jitzzzze het volgende:
Aan het eind van de dag ben je nog steeds een VeVa-student en geen militair. En het VeVa pakket is niet lukraak samengesteld (dat is geen enkel kledingpakket
Blijkbaar is dat dus niet meer nodig en kan men volstaan met leen-helmen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, daarom zaten er ook een bokkentuig en helm in.
Jawel, het is wel nodig, het is alleen eruit gegooid omdat er geen helmen meer zijn. En ze bij het KPU zo briljant zijn om de helmen & bokketuigen van VeVa niet terug te vragen, maar wel enkele paar oude, gebruikte sokken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat dus niet meer nodig en kan men volstaan met leen-helmen.
Eh, ik kan het mis hebben, maar tijdens het eerste jaar van VeVa valt al een x-percentage uit. Dus volledige verstrekte uitrusting terug naar KPU lijkt mij?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Jawel, het is wel nodig, het is alleen eruit gegooid omdat er geen helmen meer zijn. En ze bij het KPU zo briljant zijn om de helmen & bokketuigen van VeVa niet terug te vragen, maar wel enkele paar oude, gebruikte sokken.
Ja, tot op zekere hoogte. Maar deze bassie, net als vele anderen, hebben nog genoeg veva spul thuis liggen. En ik ben er zelf al achteraan gegaan bij het KPU bedrijf, niemand weet ergens wat van. Dus doordat het KPU verzaakt zijn o.a. VeVa leerlingen daar de dupe van.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ik kan het mis hebben, maar tijdens het eerste jaar van VeVa valt al een x-percentage uit. Dus volledige verstrekte uitrusting terug naar KPU lijkt mij?
Ah, teveel reorganisaties te snel op elkaar? KPU weet dus waarschijnlijk niet dat ze geleverd hebben aan VeVa studenten?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja, tot op zekere hoogte. Maar deze bassie, net als vele anderen, hebben nog genoeg veva spul thuis liggen. En ik ben er zelf al achteraan gegaan bij het KPU bedrijf, niemand weet ergens wat van. Dus doordat het KPU verzaakt zijn o.a. VeVa leerlingen daar de dupe van.
Geen idee of het reorganisaties zijn, maar ze weten donders goed dat er geleverd is aan VeVa studenten, de brieven liegen er niet om. En iemand doet z'n werk gewoon niet goed, als je wel om sokken vraagt, maar niet om helmen en bokketuigen. Het spul hoeft helemaal niet nieuw te zijn, maar recyclen kan prima, er gaat alleen niemand achteraan.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, teveel reorganisaties te snel op elkaar? KPU weet dus waarschijnlijk niet dat ze geleverd hebben aan VeVa studenten?
De 'dupe' vind ik een groot woord in dit geval. Met respect voor de VeVa-er zie ik toch liever dat de beroeps en NatRes'ers goed uitgerust zijn dan potentiele militairen.
Aanpassen van administratieve systemen kost tijd. En, maar dat is mijn bescheiden mening, te vlot achter elkaar wettelijke regels wijzigen of reorganisaties dat kan géén enkele ICT-organisatie aan. Wie weet komen de brieven wel uit een gecombineerd excel-sheetje van een medewerker van KPU dié nog wél probeert zijn werk te doen?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:53 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Geen idee of het reorganisaties zijn, maar ze weten donders goed dat er geleverd is aan VeVa studenten, de brieven liegen er niet om.
Denk dat je die iemand waarschijnlijk in Den Haag kunt zoekenquote:En iemand doet z'n werk gewoon niet goed, als je wel om sokken vraagt, maar niet om helmen en bokketuigen. Het spul hoeft helemaal niet nieuw te zijn, maar recyclen kan prima, er gaat alleen niemand achteraan.
Ah, 'dupe' omdat ouders c.q. arbowet gaat zeuren?quote:En ja dupe vind ik een toepasselijk woord, want men gaat dat merken, zoals ik al zei ik heb het eerder gezien, je krijgt er alleen maar gezeur mee.
2x GVTquote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Naast de voorverpakte woodland goederen tas, een a twee maal M93 GVT, veldpet, parka met voering, handschoenen, een paar kisten, twee paar sokken, een a twee coltruien, muts, twee a drie t-shirts, sportschoenen en dat was het volgens mij ook wel wat je krijgt als VeVa'er. Maar ik kan verschrikkelijk veel missen, BB kan dat waarschijnlijk wel ophelderen.
[..]
Wie heeft het nou weer over een compleet PGU pakket? Ik heb zowel het VeVa pakket als het standaard PGU pakket gehad, is totaal niet met elkaar te vergelijken. En ik zie het gedonder nu al met de helmen, zullen wel weer niet genoeg van zijn, niet in de juiste maat noem het maar op. Verstrek die rotzooi, dan heb je er op stage geen gezeur mee, en dat werkt het beste.
Ik heb dat "poolen" met helmen al gezien op een ander ROC, alleen maar gezeur mee, en het was er nooit wanneer het nodig was.
Mogguh mijnheer met de banaan in het oor.quote:
Mogguhquote:
KOFFIE!quote:Op donderdag 12 september 2013 09:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mogguh mijnheer met de banaan in het oor.
Goed plan, zal ik even halen?quote:
Creatine werkt veel beter heb ik gemerktquote:Op donderdag 12 september 2013 10:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed plan, zal ik even halen?
Beter voor/tegen wat?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Creatine werkt veel beter heb ik gemerkt
Het werkt beter als koffie, maar er zijn nog wel wat andere voordelen ookquote:
Ik snap nog niet wat er beter is, maar de volgende keer dat ik koffie ga halen, of biefstukjes bak zorg ik dat er een creatine pilletje voor jou ligt.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Het werkt beter als koffie, maar er zijn nog wel wat andere voordelen ook
Wel een bila maar geen poncho? En een overall, niet twee? Je hebt in ieder geval meer gekregen dan ik toentertijdquote:Op donderdag 12 september 2013 07:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
2x GVT
1x M07
slaza laken
parka
parka voering
cbrn-masker
handschoenen
veldpet
2x coltrui zandkleurig
3x woodland t-shirt
1x colsjaal