Ben verbaasd dat uwe ongeletterdheid weet wat een petrischaaltje isquote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ze zien wat je hier allemaal post. Jij moet zeker ook weer je eigen peppie petrischaaltje hebben?
Jaja, hij weet wel ietsquote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat uwe ongeletterdheid weet wat een petrischaaltje is
Je had altijd al trekjes van een necrofiel.quote:Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Ook een mogelijk carrière perspectief
So at last, you have figured it outquote:Op maandag 9 september 2013 22:21 schreef Schild het volgende:
[..]
Je had altijd al trekjes van een necrofiel.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Aapsoldaat het volgende:
Jitz maakt zich snel uit de voeten
[ afbeelding ]
Da's toch zo'n schaaltje waar ze bacteriekweekjes in doenquote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ben verbaasd dat uwe ongeletterdheid weet wat een petrischaaltje is
Klopt, maar sam doet er alleen maar z'n kwakjes in.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's toch zo'n schaaltje waar ze bacteriekweekjes in doen
Ow, daar komt dan weinig vruchtvols uitquote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Klopt, maar sam doet er alleen maar z'n kwakjes in.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar komt dan weinig vruchtvols uit
Duik weer even in je biologieboeken jonguhquote:
Verpest je eigen grap over sams incompetentie nou nietquote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duik weer even in je biologieboeken jonguh
Fastfrozen heeft een kwakje nog zin, maar laten verpieteren in een petrie-schaaltje is niet echt gaat hene en vermeerder u (of zo iets).
quote:Op maandag 9 september 2013 23:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Verpest je eigen grap over sams incompetentie nou niet
Steriliteit bedoel jequote:Op maandag 9 september 2013 23:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Verpest je eigen grap over sams incompetentie nou niet
Jahquote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's toch zo'n schaaltje waar ze bacteriekweekjes in doen
Ow, dat bedoelde ik niet eens, je kan beter je kwakkie ergens anders donerenquote:
Ja, maar dacht dat Aap dat bedoeldequote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat bedoelde ik niet eens, je kan beter je kwakkie ergens anders doneren
Ow, jullie gedachtes duiken weer allerlei kanten op waar ik niet eens aan gedacht hadquote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat Aap dat bedoeldeI.p.v. incompetentie
Hahha.quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Hihihi, in 't geneeskunde topic met Lily fucken
SES / Geneeskunde #105: Met mictieproblemen
Sam zoekt nog een plekkie om zijn kwakkie te donerenquote:
Hey, ik ben zielig en oversekst, pest me niet zoquote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[
[..]
Sam zoekt nog een plekkie om zijn kwakkie te doneren
Och stakker, gewoon doekje bij de hand schijnt ook te werkenquote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, ik ben zielig en oversekst, pest me niet zo
quote:Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Och stakker, gewoon doekje bij de hand schijnt ook te werken
ik ken alleen de adjudaris incompetentusquote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat Aap dat bedoeldeI.p.v. incompetentie
Als je ooit terecht zult staan dan heb je in ieder geval al 1 ding minder om om te vrezen aangezien je het zelf bent!quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ik ken alleen de adjudaris incompetentus
wat is up op deze regenachtige avond?quote:
Beetje Twitch kijku, zo slapenquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
wat is up op deze regenachtige avond?
Beetje bijkomen van werk dmv breaking bad kijken.quote:
Zo zo... Avondwerk bij ambtenaren?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Net pasmomentje voor de Meindls gehad. Wat een chille dingen. Hoop echt dat de levering beetje snel gaat.
Zekers. Tot 2300 werken, daarna nog ff drankje doen en vervolgens pas om 0100 thuis zijn. Nat. Zwaar leven zeg...quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zo zo... Avondwerk bij ambtenaren?
Toch wel chill ja? Veel mensen vinden ze ook kut en houden het bij de M90's of hun andere kisten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Net pasmomentje voor de Meindls gehad. Wat een chille dingen. Hoop echt dat de levering beetje snel gaat.
Het verschilt heel erg; de ene is er weg van, en de andere ook (maar niet op positieve wijze).quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Toch wel chill ja? Veel mensen vinden ze ook kut en houden het bij de M90's of hun andere kisten.
Ja, dat valt me ook op.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg; de ene is er weg van, en de andere ook (maar niet op positieve wijze).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |