Onzin. Ik heb zojuist de reden voor zijn plotselinge vertrek ontdektquote:Op maandag 9 september 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
's Nachts klopt hij nog wel eens op mijn deur. Dat is op zich wel leuk, maar soms denk ik van: nu is het ook wel een keertje mooi geweest.
quote:
In de voetballerij duiken de Jr.'s ook wel eens op. Hopen dat Stijn dit woord niet ziet.quote:Op maandag 9 september 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb zojuist de reden voor zijn plotselinge vertrek ontdektTenzij spoken.
[ afbeelding ]
oke jij was eerst ...quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef IbanMayo het volgende:
Wisselde goed? Dirkie Kuyt voor Lens![]()
Welnee, die moedigt het juist heel subtiel aan.quote:Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef IbanMayo het volgende:
Wilfried probeert nog enige nuance aan te brengen. Tevergeefs.
Ja, dat is ook gewoon afgelopen weekend gebeurd. Dat jij een dorpsidioot bent dat je dat niet kijkt als het er is, er zit een knop op je TV.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef hafcfan het volgende:
Zelfs vi leid onder het interlandvoetbal.
Ik hebt het over het niveau. Geen top show vandaag.quote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is ook gewoon afgelopen weekend gebeurd. Dat jij een dorpsidioot bent dat je dat niet kijkt als het er is, er zit een knop op je TV.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze beelden heeft FOX niet.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze beelden heeft FOX niet.
FOX afbluffen.quote:
Aan beide kanten reclame.quote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef Gramulanion het volgende:
Jan heeft weer een lekker Jako-truitje aan trouwens.
FOX springt snel in.twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 09-09-2013 om 20:48:38LIVE: Vanaf morgen de Oezbeekse competitie! reageer retweet
quote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef sonnyspek het volgende:
FOX springt snel in.twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 09-09-2013 om 20:48:38LIVE: Vanaf morgen de Oezbeekse competitie! reageer retweet
Leuk.....quote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef sonnyspek het volgende:
Zelfs Fox kijkt niet naar hun eigen talkshowquote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef sonnyspek het volgende:
hondenquote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef sonnyspek het volgende:
die is er nu ook niet. nu een docu blue mann risingquote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs Fox kijkt niet naar hun eigen talkshow
Moon. En die hebben ze al 24 keer uitgezonden.quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die is er nu ook niet. nu een docu blue mann rising
Is nu al de stekker uit Foxvoetbal dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die is er nu ook niet. nu een docu blue mann rising
Heerenveen heeft geen eens hooligans. Klapvee daar.quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
ANTI CAMBUUR ANTI CAMBUUR
FRIESE RELLEN!
Kat in het bakkie ging dan wel weer goed.quote:
geen eredivisie dit weekend.quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Is nu al de stekker uit Foxvoetbal dan?
Heracles heeft inderdaad een veel grotere harde kern.quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heerenveen heeft geen eens hooligans. Klapvee daar.
Maakt veel goed.quote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kat in het bakkie ging dan wel weer goed.
Camping powned is toch vanavond?quote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erwin Koeman, dat wordt iets anders doen.
Geen klapvee alla AZ en Heerenveen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heracles heeft inderdaad een veel grotere harde kern.
Ik heb anders altijd al een inkijkje willen hebben in het leven van Erwin.quote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erwin Koeman, dat wordt iets anders doen.
Bij Heerenveen hebben ze geen klappertjes in de handen. Dat gemiddelde leeftijd op sommige vakken 70 is komt omdat die mensen al hun hele leven trouw aan de club zijn en hun kaart niet opzeggen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen klapvee alla AZ en Heerenveen.
Het wordt lastig, kiezen tussen Erwin of koekjes sparen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anders altijd al een inkijkje willen hebben in het leven van Erwin.
Woensdag.quote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Camping powned is toch vanavond?
Nu snap ik waarom het zo stil was ze hebben jullie klappertje ook al afgenomen. Zelfs met 150 man kom je boven Heerenveen uit. Cambuur is wat dat betreft veel mooierquote:Op maandag 9 september 2013 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij Heerenveen hebben ze geen klappertjes in de handen. Dat gemiddelde leeftijd op sommige vakken 70 is komt omdat die mensen al hun hele leven trouw aan de club zijn en hun kaart niet opzeggen.
Cambuur heeft inderdaad een prachtige sfeerquote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom het zo stil was ze hebben jullie klappertje ook al afgenomen. Zelfs met 150 man kom je boven Heerenveen uit. Cambuur is wat dat betreft veel mooier
En terecht. Cambuurquote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Cambuur heeft inderdaad een prachtige sfeer![]()
Hele achterzijde wat een harde kern is![]()
Daarom worden het ook rellen, in Leeuwarden zijn ze ontzettend anti boer/fries.
Arcade Fire ja.quote:Op maandag 9 september 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
America's Funny video's?
Dat roept men al 2 jaar.quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
De magie van VI verdwijnt langzaam.
Het is net de SC, tijd dat GGMM eens op de koffie gaat daar.quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is net de SC, tijd dat GGMM eens op de koffie gaat daar.
Als ze dit topic maar niet dicht doen vind ik alles best.quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
Wie dan? Kuyt?quote:
Dan breekt de hel los.quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze dit topic maar niet dicht doen vind ik alles best.
De heksenjacht zal beginnen in Amersfoort en via via komen we een end.quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan breekt de hel los.
Dan komen oude veteranen als Dentz en ZuidGrens op de koffie bij GGMM.
Ajax speelt nu niet.quote:Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef TwenteFC het volgende:
Ik zit me net te bedenken, wie speelt er bij Ajax nu eigenlijk in de spits?
Vorm, Indi en Willems komen ook in aanmerking hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
die De Vrij is toch wel het sukkeltje van NL nu
XDquote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
http://sofifa.com/nl/fifa13/player/146769-konstantin-vassiljev
49 dribbelen
Hij is nog niet in de winkels hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef IbanMayo het volgende:
Biografie was al lang uit, gewoon opnieuw uitgebracht.
Dat kan iedereen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef TwenteFC het volgende:
Jan denkt, wat Gijp kan, kan ik ook.
Het is een eredivisie verdediger.. zoiets kan gebeuren.quote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
die De Vrij is toch wel het sukkeltje van NL nu
Fifaquote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
http://sofifa.com/nl/fifa13/player/146769-konstantin-vassiljev
49 dribbelen
Aanvoerder van Feyenoord nota bene.quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het is een eredivisie verdediger.. zoiets kan gebeuren.
Moet wat meer ervaring op hoger niveau krijgen
Niemand wil hem nog zoals die nu presteertquote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het is een eredivisie verdediger.. zoiets kan gebeuren.
Moet wat meer ervaring op hoger niveau krijgen
Ligt al jaren in de winkels. Dit is een heruitgave.quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is nog niet in de winkels hoor.
Wow, echt?quote:Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Ligt al jaren in de winkels. Dit is een heruitgave.
quote:
Teleurstellend antwoord dit.quote:Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze doen Lens in de tunnel na.
Ik kijk even in het GIF-verzameltopic en zie deze voorbij schieten.quote:
Je bent zelf een teleurstelling.quote:Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teleurstellend antwoord dit.
quote:
Waan van de dag. Tegen Portugal deed ie het goedquote:Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand wil hem nog zoals die nu presteert
quote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoals ik zei, dat gemelk is echt irritant.
Het wordt de 12e keer echt niet grappiger.quote:
Enige goede wedstrijd in 2013quote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Waan van de dag. Tegen Portugal deed ie het goed
Van jouw mening gaan we in dit topic niet juichen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het wordt de 12e keer echt niet grappiger.
Blijkbaar wel de mensen blijven lachen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het wordt de 12e keer echt niet grappiger.
Jammer.quote:Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van jouw mening gaan we in dit topic niet juichen.
MVG gaat trouwen hequote:Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van jouw mening gaan we in dit topic niet juichen.
Maar nu staat De Vrij in de verdediging.quote:Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Andorra heeft al 3 jaar niet gescoord, Loewie.
Het is nog waar ook. Minachting van de kijker dit.quote:In 2008 verscheen zijn biografie 'Geen Gezeik' bij de uitgeverij Borgerhoff & Lamberigts uit Gent. Het boek stond zeven weken in de top tien van de Standaard Boekhandel en is ondertussen toe aan zijn derde herdruk.
In het nieuwe seizoen dan. Maar blijkbaar kan hij het wel.quote:Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Enige goede wedstrijd in 2013
quote:Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar nu staat De Vrij in de verdediging.
twitter:VI_nl twitterde op maandag 09-09-2013 om 10:35:26Het laatste competitieve doelpunt van Andorra dateert 3 jaar geleden: op 7 september 2010, uit tegen Ierland (3-1 nederlaag) #andned reageer retweet
Die jongen moet weg naar het buitenland ja . Zegt wel genoeg dat er nog geen echte club serieus voor hem wasquote:Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef NLGooner het volgende:
[..]
In het nieuwe seizoen dan. Maar blijkbaar kan hij het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |