Deelsquote:
En we blijven maar wachten.quote:
8C Ajax verloor beide wedstrijden ?quote:Op zondag 10 november 2013 23:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
8. Tegen welke club maakte Frank de Boer zijn debuut als speler:
A: in de eredivisie?
B: in europees verband?
C: wat was de overeenkomst tussen deze wedstrijden?
Dat klopt, maar eigenlijk zou het leuker zijn als je eerst vraag 8b goed beantwoord hadquote:Op maandag 11 november 2013 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
8C Ajax verloor beide wedstrijden ?
1960 is ook fout.quote:Op maandag 11 november 2013 11:24 schreef Asap het volgende:
[..]
1960 dan? Dat was de eerste.
Corinthians is Sao Paulo, San Christovao geen idee waar die zit, maar gezien de rest dan ook wel Rio
Heb geen idee. Van Bergkamp weet ik het wel.quote:Op maandag 11 november 2013 21:02 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat klopt, maar eigenlijk zou het leuker zijn als je eerst vraag 8b goed beantwoord had
In de return van deze wedstrijd was er telefoon voor de heer Waldheim.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb geen idee. Van Bergkamp weet ik het wel.
Austria Wien - Ajax. Trouwens Freek de Jonge moet rapid naar de telefoon komen. Simon Wiesenthal wil hem spreken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
In de return van deze wedstrijd was er telefoon voor de heer Waldheim.
hehe die kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Austria Wien - Ajax. Trouwens Freek de Jonge moet rapid naar de telefoon komen. Simon Wiesenthal wil hem spreken.
Verzin hem ook net.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
hehe die kende ik nog niet.
Goed, alleen vraag 4 en 9 nog. De goede antwoorden zijn al bijna gegeven ik wacht op iemand die zich er heel even in verdiept
Fanneke, die me vaak overtroeft.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:51 schreef fanneke het volgende:
Waarom de vragen niet één voor één?
Je moet nu steeds tientallen posts(soms pagina's) terug om te zien welke vragen er nog open staan en überhaupt om ALLE vragen te zien.
Daar heb ik geen zin in.
Zegt degene die af en toe een vraag goed komt beantwoorden en dan zelf nooit een vraag stelt. Nee, dat schiet op het wachten op fanneke.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:51 schreef fanneke het volgende:
Waarom de vragen niet één voor één?
Je moet nu steeds tientallen posts(soms pagina's) terug om te zien welke vragen er nog open staan en überhaupt om ALLE vragen te zien.
Daar heb ik geen zin in.
Wist niet dat het verplicht was om een vraag te stellen na een goed antwoord. Indien dat zo is, bied ik hierbij mijn nederige excuses aan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zegt degene die af en toe een vraag goed komt beantwoorden en dan zelf nooit een vraag stelt. Nee, dat schiet op het wachten op fanneke.
Ach sommigen plaatsen tien vragen tegerlijk waardoor het topic stokt en niemand een kans krijgt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wist niet dat het verplicht was om een vraag te stellen na een goed antwoord. Indien dat zo is, bied ik hierbij mijn nederige excuses aan.
Die is toch ook al beantwoord: Corinthians komt uit São Paulo? De rest uit Rio.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Correct.
Alleen vraag 9 dus nog. Alle clubs komen uit dezelfde stad op 1 club na.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is toch ook al beantwoord: Corinthians komt uit São Paulo? De rest uit Rio.
Sorry even gemist dan, hierbij zijn dus alle vragen beantwoord.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is toch ook al beantwoord: Corinthians komt uit São Paulo? De rest uit Rio.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik weet niet of er nog vragen openstaan en om de offtopic discussie even te doorbreken een makkelijke vraag:
Wie heeft op 1 dag de volgende rollen vertolkt:
- Coach hoogste klasse
- Veldspeler hoogste klasse
- Keeper hoogste klasse
- Scheidsrechter hoogste klasse
Jan Jongbloed ?quote:
Jorge Campos? Die was spits en keeperquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik weet niet of er nog vragen openstaan en om de offtopic discussie even te doorbreken een makkelijke vraag:
Wie heeft op 1 dag de volgende rollen vertolkt:
- Coach hoogste klasse
- Veldspeler hoogste klasse
- Keeper hoogste klasse
- Scheidsrechter hoogste klasse
Oh ja. Anders Chilaves.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:27 schreef Asap het volgende:
[..]
Jorge Campos? Die was spits en keeper
Nee, je moet het iets zuidelijker zoeken. En ook een aanzienlijk lager INTERnationaal niveau.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:27 schreef Asap het volgende:
[..]
Jorge Campos? Die was spits en keeper
Mij schiet Ronnie Brunswijk te bieden. Misschien een goed, maar waarschijnlijk een belachelijk antwoord.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, je moet het iets zuidelijker zoeken. En ook een aanzienlijk lager INTERnationaal niveau.
Correct. Het is een goed en een belachelijk antwoord in één.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Mij schiet Ronnie Brunswijk te bieden. Misschien een goed, maar waarschijnlijk een belachelijk antwoord.
Goed te bieden geschotenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Correct. Het is een goed en een belachelijk antwoord in één.
Nee heb ik niet paraat dus doe er gewoon 1.quote:
Xamax Neuchatel weet ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee heb ik niet paraat dus doe er gewoon 1.
Voor welke clubs in Zwitserland speelde Rene vd Gijp?
Correct. Ik zal niet beginnen over spelfouten maar lijkt wel of je alles wat niet nederlands is express fout spelt.quote:
xquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Correct. Ik zal niet beginnen over spelfouten maar lijkt wel of je alles wat niet nederlands is express fout spelt.
Nu is het moment daar, tong80 mag een vraag stellen.
Trouwens Nederlands met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Correct. Ik zal niet beginnen over spelfouten maar lijkt wel of je alles wat niet nederlands is express fout spelt.
Nu is het moment daar, tong80 mag een vraag stellen.
Die is het niet. Maar warmer kun je niet zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Omdat het geloof ik een persoonlijke favoriet van je is ga ik voor Socrates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |