Gebeurt zo nu en dan in het Steam-topic. Weet niet of zo'n topic veel zou toevoegen maar van mij mag je er een maken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:52 schreef Kutmanager het volgende:
Bestaat er eigenlijk al een centraal "business practice complaint" topic? Zou ondertussen wel terecht worden denk ik. De shit die producers als EA, SEGA, Activision en noem het verder maar op tegenwoordig flikken is echt niet normaal meer. Lijkt me wel wat als daar een discussietopic over komt, al ligt het wellicht niet helemaal in het straatje van GAM.
Never mind dan maar. Ik bedenk me net dat een kansloos rant topic ook niet zoveel toevoegt inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gebeurt zo nu en dan in het Steam-topic. Weet niet of zo'n topic veel zou toevoegen maar van mij mag je er een maken.
En anders heb je KLB nog.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Never mind dan maar. Ik bedenk me net dat een kansloos rant topic ook niet zoveel toevoegt inderdaad.
Alsjeblaft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef The_Substitute het volgende:
GAM / The Last of Us
GAM / The Last of Us #2
Reeks, graag.
quote:Eerder kwam Senran Kagura Burst al uit in Europa voor Nintendo 3DS en blijkbaar verkocht het god, want ook de opvolger komt naar ons continent.
Dit feedback topic is bedoelt voor vragen over het forum, maar ik zal het doorzetten! Thanks.quote:
Wat denk je zelf? Nogal een rare opmerking.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:01 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom is mijn post hier verwijderd?
GAM / [PS4 #96] Jimbo Heeft Kritiek
Nee ik geef aan waar die TT voor staat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Nogal een rare opmerking.
En anderen hier niet. Opmerking slaat nergens op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee ik geef aan waar die TT voor staat.
JHK: joden hebben kanker. Dat vindt de TS een leuk grapje.
Pak de TT dan aan? Ik geef alleen aan waar het voor staat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En anderen hier niet. Opmerking slaat nergens op.
Dat kan ik er niet echt uit lezen helaas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Pak de TT dan aan? Ik geef alleen aan waar het voor staat.
Oké, toevallig zit in de nieuwe TT ook JHK verwerkt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat kan ik er niet echt uit lezen helaas.
Aaaand it's done.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:03 schreef Fylax het volgende:
Zou The Sims 4 gereekst kunnen worden?
GAM / The Sims 4 #1
GAM / The Sims 4 #2 zonder zwembaden
Volgens mij niet. En zo lang mensen niet gaan moddergooien wil ik het best aanzien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er een PS4 vs XBONE topic? Zo niet, kan ik er eentje aanmaken?
Ik zal mijn best eens gaan doen op een mooie OP enzoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En zo lang mensen niet gaan moddergooien wil ik het best aanzien.
Mag ik dan alvast de suggestie opperen om een topicwarning te plaatsen om de self-proclaimed pc-masterrace te weren? Of je moet op iedere inhoudelijke reactie over consoles een 'maar pc is beter'-reactie niet erg vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal mijn best eens gaan doen op een mooie OP enzo
Zo werkt dat natuurlijk nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mag ik dan alvast de suggestie opperen om een topicwarning te plaatsen om de self-proclaimed pc-masterrace te weren? Of je moet op iedere inhoudelijke reactie over consoles een 'maar pc is beter'-reactie niet erg vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |