ze vindt beiden erg goed maar ziet zelf de vergelijking niet echt. Zelf omschrijft ze het als 'Judy Garland singing Interpol'quote:Op woensdag 11 september 2013 20:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze zelf ook graag naar Nick Cave of PJ Harvey luistert, gezien de hoorbare invloeden in haar muziek?
Arctic Monkeys. Universeel in dit topic gewaardeerdquote:Op donderdag 12 september 2013 21:58 schreef kciR het volgende:
Ik ben de laatste weken echt te weinig in dit topic geweest. Niet eens tijd gehad om te lurken ivm verhuizing en een nieuwe baan..
Muzikaal heb ik alleen de luisterpaal gevolgd en de release van de nieuwe Arctic Monkeys.
Maar alleen daaraan had ik al meer dan genoeg: Eefje, Money, Laura Veirs, Golden Suits (al weet ik daar nog niet precies van wat ik ervan vind), Willis Earl Beal, Rue Royale, Sheep Dog & Wolf..
Nu heb ik The Weeknd opstaan.
Wat zijn de toppers van afgelopen weken en de trending albums in dit topic?
Mag ik hopen ja. Wereldplaatquote:Op donderdag 12 september 2013 21:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Arctic Monkeys. Universeel in dit topic gewaardeerd
Ja, die eerste vond ik te artsy. Deze trok ik veel beter.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
Is Willis Earl Beal aan te raden als je het eerste album ruk vond of is het meer van hetzelfde?
Barbarossa klinkt als een metal band, maar dat zal het wel niet zijn, gezien de rest van het lijstjequote:Op donderdag 12 september 2013 22:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Voor mij: Barbarossa, Okkervil River, London Grammar, Steve Mason
Nee is het nietquote:Op donderdag 12 september 2013 22:21 schreef kciR het volgende:
[..]
Barbarossa klinkt als een metal band, maar dat zal het wel niet zijn, gezien de rest van het lijstje
de nieuwe single van Arcade Firequote:Op donderdag 12 september 2013 21:58 schreef kciR het volgende:
Ik ben de laatste weken echt te weinig in dit topic geweest. Niet eens tijd gehad om te lurken ivm verhuizing en een nieuwe baan..
Muzikaal heb ik alleen de luisterpaal gevolgd en de release van de nieuwe Arctic Monkeys.
Maar alleen daaraan had ik al meer dan genoeg: Eefje, Money, Laura Veirs, Golden Suits (al weet ik daar nog niet precies van wat ik ervan vind), Willis Earl Beal, Rue Royale, Sheep Dog & Wolf..
Nu heb ik The Weeknd opstaan.
Wat zijn de toppers van afgelopen weken en de trending albums in dit topic?
En de titel op queenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:01 schreef On het volgende:
Hoe erg lijkt de riff van Arctic Monkeys' I Want It All op Joy Divisions She's Lost Control?
Toe maar!quote:Bosbeetle is an artist that dabbles in the realm of experimental electronic music, more often than not the songs are concept heavy. Bosbeetle’s main instrument is “pure data” based imagination.
quote:
je moet er wat neerzetten hčquote:
Sorry, staat er een beetje sarcastisch zie ik nu. Ik heb je track geluisterd, en ik vind 'm echt heel gaaf! Doet me in de verte een beetje denken aan het duistere van David Torns Prezens.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:55 schreef Norrage het volgende:
Perfecte muziek voor Moody, kan ie het hier pluggen en op mume recenseren
Mwah, die kleding past prima binnen die cosplay culture daar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:17 schreef Kerftminister het volgende:
Ga alle aanraders hier de komende tijd nog beluisteren, maar heb zelf ook een heerlijke Japanse knaltrack gevonden, ze zien er wel weer vreemd uit qua kleding maar het nummer vind ik echt vet.
Nja blijf het wel apart vinden, terwijl ik de Japanse cultuur erg vet vind juist.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Mwah, die kleding past prima binnen die cosplay culture daar.
Als je volgend jaar in Tokyo bent geweest (dat was het plan, toch?), verbaast niets je meer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja blijf het wel apart vinden, terwijl ik de Japanse cultuur erg vet vind juist.
Er staan al 2 fijne nummertjes online (wist je misschien alquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef BoerBert het volgende:
Ohja, dit jaar ook nog een nieuwe White Denim.
Ik ga toch naar Seoul, dat was al mijn eerste keus, alleen is die mogelijkheid er pas sinds echt heel kort.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:23 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als je volgend jaar in Tokyo bent geweest (dat was het plan, toch?), verbaast niets je meer.
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Er staan al 2 fijne nummertjes online (wist je misschien al)
O, dan is Tokyo natuurlijk nog steeds maar een paar uur daar vandaan. Ik geef je nu alvast een tip, vlieg met Peach Airlines, die vliegen spotgoedkoop van Seoul naar Tokyo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ga toch naar Seoul, dat was al mijn eerste keus, alleen is die mogelijkheid er pas sinds echt heel kort.
Okee, dank voor de toelichting. Grappig wel dat ze zelf niet echt die vergelijking trekt. Ik vind overigens wel dat ze op haar debuutplaat meer dan genoeg 'eigen smoel' heeft, maar hoor het wel terug. Judy Garland ook wel, maar dan moet ik wat beter luisteren. Zou ik nog eerder Amanda Palmer zeggen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
ze vindt beiden erg goed maar ziet zelf de vergelijking niet echt. Zelf omschrijft ze het als 'Judy Garland singing Interpol'![]()
Overigens is ze ook genomineerd voor een Mercury award
Staan best wat toffe nummers op.quote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
De nieuwe MGMT is in ieder geval huul'n met de pet op
Vanmorgen even geluisterd. Ik vond hem erg saai...quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef debeterebob het volgende:
Iemand Manic Street Preachers al gecheckt?
Klinkt goed op eerste gehoor. Een beetje de "Australische" psych-rock sound die we de laatste tijd vaak horen. (al komen ze uit Canada) Neem 'm mee voor in de autoquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef Norrage het volgende:
Kennen jullie Elephant Stone al? Op ITGWO erg goed en nu op de luisterpaal en 5 okt in rotown
Ik kom hier ff op terug.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Klinkt goed op eerste gehoor. Een beetje de "Australische" psych-rock sound die we de laatste tijd vaak horen. (al komen ze uit Canada) Neem 'm mee voor in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |