Deftones?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Supergetalenteerde vrouw. Prachtig.
Ik ben trouwens een zoektocht begonnen naar vette harde muziek, heb namelijk maar een klein aantal bands in het genre die ik vet vind (Queens of the Stone Age, Boris, Melvins, Dinosaur Jr., One Ok Rock, At The Drive-In, The Mars Volta). Dingen als Kyuss vind ik dan weer niet echte knalmuziek.
Maar valt goed tegen tot nu toe. Clash, Godsmack, In Flames, Dead Kennedys, Hüsker Dü was allemaal iig niet wat ik zoek.
Oja die was ik vergeten te melden, dat was een van de weinige dingen die me wel beviel.quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Oja die was ik vergeten te melden, dat was een van de weinige dingen die me wel beviel.
Alweer een nieuwe Gregory Porter? Vond de vorige een beetje saai.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:32 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Gregory porter is er ookik kan de influx aan muziek niet meer aan
![]()
![]()
Wanneer komt die Beck uit?
Het gaat bij hem vooral om zijn live performance inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Alweer een nieuwe Gregory Porter? Vond de vorige een beetje saai.
Net als bij Seasick Steve dus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het gaat bij hem vooral om zijn live performance inderdaad.
Mark Lanegan had een leuk semi-hard zijprojectje:quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:38 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben trouwens een zoektocht begonnen naar vette harde muziek,
Ja Screaming Trees dacht ik ook nog aan ja, maar dacht dat dat niet zo hard was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Mark Lanegan had een leuk semi-hard zijprojectje:
En wat vind je van Swans?
Dat is hier Dir en Grey dus, vid heb ik al 5x gepost dus doe ik niet nogmaals.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:50 schreef Norrage het volgende:
Swans is denk ik wel de hardste muziek die ik nog leuk vind
Soundgarden, hoe kon ik hen vergeten.quote:
Logisch, je was nog niet geboren toenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is hier Dir en Grey dus, vid heb ik al 5x gepost dus doe ik niet nogmaals.
[..]
Soundgarden, hoe kon ik hen vergeten.
The Smashing Pumpkins dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
The Gutter Twins, Therapy?, Masters of Reality, Priestess, Mudhoney?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
En klassiekers als Metallica, Nightwish, Rammstein, Judas Priest, Pantera, Alice in Chains, Alice Cooper, Black Sabbath, Dio, Slayer, Korn, Slipknot, Motorhead, Huskur Du en Megadeth moet je toch ook wel gehad hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Gutter Twins, Therapy?, Masters of Reality, Priestess, Mudhoney?
Nu ga je te ver.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En klassiekers als Metallica, Nightwish, Rammstein, Judas Priest, Pantera, Alice in Chains, Alice Cooper, Black Sabbath, Dio, Slayer, Korn, Slipknot, Motorhead, Huskur Du en Megadeth moet je toch ook wel gehad hebbenAl is het maar voor de algemene muzikale vorming
Dacht laat ik nog maar obvious doenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu ga je te ver.
Dit is minachting van Kerftminister.
Husker Du is wel een waardige naam om te noemen overigens. Dwarves?
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dacht laat ik nog maar bobvious doen
Je moet de kastanjes uit het vuur halen als het kan he.quote:
'Vuur is heet' /Stevequote:Op woensdag 11 september 2013 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet de kastanjes uit het vuur halen als het kan he.
Zegt u het maar. Ik ga voor Jon Hopkins.quote:Arctic Monkeys - AM
David Bowie - The Next Day
Disclosure - Settle
Foals - Holy Fire
Jake Bugg - Jake Bugg
James Blake - Overgrown
Jon Hopkins - Immunity
Laura Marling - Once I Was an Eagle
Laura Mvula - Sing to the Moon
Rudimental - Home
Savages - Silence Yourself
Villagers - Awayland
Disclosure, Arctic Monkeys of James Blake. Maar als ik zou mogen kiezen is geen van deze mijn favoriete (Britse) plaat van het jaar, of de top 3 uberhauptquote:Op woensdag 11 september 2013 18:59 schreef Maxerazzi het volgende:
De shortlist dit jaar voor de Mercury Prize:
[..]
Zegt u het maar. Ik ga voor Jon Hopkins.
Geweldig album inderdaad en al maanden in mijn top 10quote:Op woensdag 11 september 2013 19:47 schreef Moody het volgende:
De nieuwe van Steve Mason (ex Beta Band) is erruggg goed! Mocht ook wel op de lijst van de Mercury Prize
20 nummers (paar interludes), een uur lang genieten.....
etc. Staan wel 10-12 goede nummers op
Weet je toevallig of ze zelf ook graag naar Nick Cave of PJ Harvey luistert, gezien de hoorbare invloeden in haar muziek?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ken haar van de tijd dat ik in Londen woonde. We werden snel goede vriendinnen en hebben altijd contact gehouden. Ik heb niks te maken met boekingen dus dat is puur haar management en eigen talentze zong destijds ook al maar ze was toen negentien en nog jong. Wel bizar want ik heb haar destijds ook in pubs zien optreden maar dit is nog wel een paar stappen hoger. Werd bijna weggeblazen, fantastisch
Terechte keuze, Savages verdienen hem ook wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:59 schreef Maxerazzi het volgende:
De shortlist dit jaar voor de Mercury Prize:
[..]
Zegt u het maar. Ik ga voor Jon Hopkins.
quote:American Authors – Hit It
Amplify Dot – Get Down
Bloc Party – Ratchet
Chvrches – We Sink
Crystal Fighters – Love Natural
Dan Croll – Compliment Your Soul
David Dallas – Runnin
De Staat – Down Town
Disclosure – F For You
Empire of the Sun – Alive
Foals – My Number (Trophy Wife Remix)
Grouplove – I’m with you
Guards – I know it’s You
llya Kuryaki & The Vaderramas – Funky Futurista
Jamie N Commons – Marathon
John Newman – Love Me Again
Karol Conka – Boa Noite
Losa Rakas – Hot
Marcelo D2 – Voce Diz Que O Amor Nao Doi
Miles Kane – Don’t Forget Who You Are
Nine Inch Nails – Copy Of A
OK Kid – Am Ende
Oliver – Mechanical
Olympic Ayres – Magic
Portugal. The Man – Purple Yellow Red and Blue
Robert Delong – Here
Rock Mafia feat. Wyclef Jean & David Correy – I Am
Smallpools – Dreaming
The 1975 – The City
The Chain Gang of 1974 – Miko
The Colourist – Little Games (St. Lucia Remix)
The Naked and Famous – Hearts Like Ours
The Royal Concept – On Our Way
Vampire Weekend – Worship You
Wretch 32 – 24 Hours
You Me At 6 – Lived A lie
Met Club Foot als goede tweede. Die wordt echt al jaren gebruikt op de soundtrackquote:Op woensdag 11 september 2013 21:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Song 2 blijft toch wel hét FIFA-nummer.
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik deel altijd toppertjes met mijn mede-indies
Ik heb hem denk ik echt wel 10x gepluggedquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Geintje joh
Je zegt dat je 'm al maanden luistert en geweldig vindt. Had 'm hier alleen nog niet langs zien komen
Het is ook al lang geleden, dat album is van februari ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |