Ik kan dat me wel voorstellen jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat festival lijkt me een stuk gezelliger dan Lowlands of zo
quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:
Beste nummer aller tijdenNet uit en nu al miljoenen views
Ik vooral bij die man met een piemel op zijn hoofdquote:Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef Norrage het volgende:
[..]Ik moest huilen bij de eerste minuut
Ylvisquote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:
Inderdaad, wat een troep.quote:Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat jullie aan het trollen zijn met Ylvis? Hier kan Justin Bieber niet eens aan tippen. of K3.
Ik ging een beetje dood van binnen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat jullie aan het trollen zijn met Ylvis? Hier kan Justin Bieber niet eens aan tippen. of K3.
Ik betwijfel of iemand die serieus neemtquote:Op maandag 9 september 2013 22:12 schreef Moody het volgende:
Ach, Jack Black en Weird Al nemen sommige mensen ook serieus. Het is maar net wat je stemming is....
Die eerste single maakte weinig indruk. Verder nog niets geluisterd.quote:Op maandag 9 september 2013 22:14 schreef Norrage het volgende:
En wat vinden we van de nieuwe De Staat?
Die moet/wil ik ook nog luisteren maar ik heb er geen zin inquote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
De nieuwe MGMT is in ieder geval huul'n met de pet op
Vet!!! Die ook nogquote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef debeterebob het volgende:
Mensen de nieuwe Janelle Monae is
Dank voor de tip Kerftminister
Alleen die negert die de tussenstukjes doet mogen ze afknallenquote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vet!!! Die ook nogwat een releases ineens ik word gek
Haha ik weet nog niet wat ik ervan vindquote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
De nieuwe MGMT is in ieder geval huul'n met de pet op
U zei vrolijk?quote:Op maandag 9 september 2013 22:22 schreef Moody het volgende:
Vind dit wel een leuk vrolijk plaatje......
Beetje Portugal The Manish.....
The Hivesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |