Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 september 2013 20:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Word zo langzamerhand schijtziek van de term. Dat hele "Succes staat gelijk aan uitverkoop"-aspect ervan hangt me echt de keel uit..
Het is gewoon superkut. Elk nummer is exact hetzelfde, Nile heeft maar een soort rifje, zangeressen zijn dertien in een dozijn. Het enige dat het leuk maakt is dat het legendarische nummers zijn. Maar ik kan me voorstellen dat al die 30+ers dit leuk vinden.quote:Op maandag 9 september 2013 19:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gozer! In Paradiso was het hartstikke goed. Jammer van Nile z'n ge-brag, maar ach.
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef Norrage het volgende:
Maar godverdomme. Dat nummer is nu al het beste van dit jaar. En vorig jaar. En dat jaar daarvoor. Wát een nummer
Wel.quote:
Da's wel iets te enthousiast, hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef Norrage het volgende:
Maar godverdomme. Dat nummer is nu al het beste van dit jaar. En vorig jaar. En dat jaar daarvoor. Wát een nummer
Ik kan geen beter nummer bedenken hoor. maar goed...ik heb het dan ook pas 1x gehoordquote:
Ik weet al 3 nummers van Vampire Weekendquote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan geen beter nummer bedenken hoor. maar goed...ik heb het dan ook pas 1x gehoord![]()
Maar dit doet me denken aan de euforie die ik had bij Art of Almost.
Euh... O ... k.quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Norrage het volgende:
... ik heb het dan ook pas 1x gehoord![]()
Het is dan ook een rasopportunistquote:
Waarom moet jij altijd zo zuur reagerenquote:
Jawel. Maar daarvoor had ik op een kwart en op halverwege ook al (minder) lyrische reacties geplaatst.quote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is dan ook een rasopportunistWaarschijnlijk had hij het nummer nog niet afgeluisterd terwijl hij dit al poste
quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jawel. Maar daarvoor had ik op een kwart en op halverwege ook al (minder) lyrische reacties geplaatst.
Sorry.quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zo zuur reageren
Je moet doseren. Dan kan je er langer van genietenquote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Norrage het volgende:
Ik heb hem ondertussen al 4x geluisterd, en nu de 5ex met clip!!![]()
En hij is elke keer nog beter geworden.
quote:
Dat festival lijkt me een stuk gezelliger dan Lowlands of zoquote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Tsja. Ik ben lang niet zó euforisch geweest als nu....wow...
Maar misschien komt dat door mijn goede gevoel na ITGWO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |