Date?quote:Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef KaBuf het volgende:
Zin in morgenavond, ijs eten
Wel zenuwachtig
OT: waarom geïrriteerd dan ?quote:
quote:
Is niet perse een vrouwelijk trekjequote:
Hopelijk zitten ze niet op fokquote:Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Goed en moe. Vandaag even de gemene docent uitgehangen. Met een SC Heerenveen sjaal om mijn leerlingen begroet.
Ik geef les in Groningen
Aandacht of blowen?quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik merk dat ik verslaafd ben aan iets waar je niet aan verslaafd wil zijn
Nu vraag ik mezelf af of de drang afneemt tot een nulpunt als ik er niet aan toe geef, of dat de verleiding altijd blijft bestaan en ik me er tegen moet blijven verzetten..
Ik ga niet vertellen wat het is. Het punt is dat ik er wel even mee zit en zodoende ik dit topic kwijt wilde.quote:
Nodig meer falers uit, dan zit je wel goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:29 schreef Flippiee het volgende:
Het gevoel dat ik niet op mijn plek ben op mijn stage. Faalgevoel
Ah. Dat is echt klote flips. Sterkte en hopelijk gaat dat gevoel snel weg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:29 schreef Flippiee het volgende:
Het gevoel dat ik niet op mijn plek ben op mijn stage. Faalgevoel
Story of my lifequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:59 schreef KaBuf het volgende:
Gezellige date gehad maar vrees dat ik al in de friendzone zit en dat ze verder niet echt op zoek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |