Nee, geen behoefte aan om constant de pispaal te zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja dat zou dat ventje geweldig vinden.
Er zou een PSV'er aan de macht moeten komen hè DP?quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan om constant de pispaal te zijn.
ik stem voor Davyquote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zou een PSV'er aan de macht moeten komen hè DP?
Ik niet.quote:
Ja maar als moderator kun je dat soort ongewenste elementen toch elimineren.quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan om constant de pispaal te zijn.
Mijn aanwezigheid is voldoende zo zien we weer.quote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #2546 Weer open, gedraag je.
zie motto van de scquote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stem ervoor om de SC open te laten, toch maar.
Als het tenminste normaal kan hé.
Nee, je moet het doorgeven aan de FA qua gedrag. Mods mogen niet elimineren. Mocht GGMM zich opwerken naar de positie van FA, kan hij eliminerenquote:Op zondag 8 september 2013 23:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja maar als moderator kun je dat soort ongewenste elementen toch elimineren.
Dat valt toch wel mee. In eerdere post gaf je zelf al aan dat het niveau met name gedaald is door een paar nieuwe users. Nou als dat alles is dan zijn de problemen toch te overzien?quote:Op zondag 8 september 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik zie het niet gebeuren dat ik hier iets van kan maken. Niet omdat ik mezelf nou zo incapabel acht, maar ook omdat ik er zelf minder ga zijn en de sc momenteel (en voorlopig als je het op de rails wilt gaan krijgen..) echt een dagtaak is. Daarnaast ontbreekt bij mij de mening dat het weer écht op niveau kan gaan komen, want daar moet, nogmaals, een hele hoop voor gebeuren.
Morgen is de helft weer weggebaggerd door JR. Succes met VBL SCquote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stem ervoor om de SC open te laten, toch maar.
Als het tenminste normaal kan hé.
Spijker. Kop. Raakquote:Op zondag 8 september 2013 23:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waar het op neer komt is dat GGMM geen zin en tijd heeft om het te moderaten.
Dan ben je toch ongeschikt voor je functie?
Ook wel opmerkelijk dat jij enkel op VBL post als je JR zwart kunt makenquote:Op zondag 8 september 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen is de helft weer weggebaggerd door JR. Succes met VBL SC
Opmerkelijk wel dat daar niets tegen gedaan kan worden
quote:Op zondag 8 september 2013 23:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoezo zwart maken? Ik geef gewoon mijn mening van wat ik zie en wat ik in de laatste maanden heb meegekregen door mee te lezen. Maar wellicht zie jij het anders en vind jij het wel een user van toegevoegde waarde, dat magquote:Op zondag 8 september 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel opmerkelijk dat jij enkel op VBL post als je JR zwart kunt maken.
Dat maakt jou weinig beter.
Nope, onjuist. De SC vergt in zijn huidige vorm te veel tijd en gaat nergens over. Het modden van het overige gedeelte van VBL is geen enkel probleem. Dat trek ik in m'n eentje nog, zonder moeite en met plezier. Dat kost minder moeite dan dat ene topic namelijk. Niet de boel omdraaien.quote:Op zondag 8 september 2013 23:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zo, hier heb je mij echt mee. Maar je begrijpt mijn punt heus welquote:Op zondag 8 september 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo zwart maken? Ik geef gewoon mijn mening van wat ik zie en wat ik in de laatste maanden heb meegekregen door mee te lezen. Maar wellicht zie jij het anders en vind jij het wel een user van toegevoegde waarde, dat mag
Overigens kwam ik al in VBL gerelateerde topics toen jij nog geen/dit account had
Je punt is dat je moeite hebt met de mening van een neutrale buitenstaander. Beetje opmerkelijk is dat wel. Dat gebeurd wel vaker in dit soort gevallen hoor. Ik denk dat mijn mening objectiever is dan die van jou bijvoorbeeld. Maar goed, dat boeit verder ook niet. Succes met de SC als je er nu wel weer gaat postenquote:Op zondag 8 september 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo, hier heb je mij echt mee. Maar je begrijpt mijn punt heus wel, dag
quote:Op zondag 8 september 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel opmerkelijk dat jij enkel op VBL post als je JR zwart kunt maken.
Dat maakt jou weinig beter.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, onjuist. De SC vergt in zijn huidige vorm te veel tijd en gaat nergens over. Het modden van het overige gedeelte van VBL is geen enkel probleem. Dat trek ik in m'n eentje nog, zonder moeite en met plezier. Dat kost minder moeite dan dat ene topic namelijk. Niet de boel omdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |