quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Clemanyana het volgende:
Aysen komt naar Danny's graf?? Jee zeg, wie schrijft die shit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
en de spoilers uit de tv gids zijn ook niet zo veelbelovend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Frey het volgende:
Het is echt weer vreselijk ingezakt, er gebeurt helemaal niks.
Jammer inderdaad. Ben benieuwd wanneer er weer wat actie komt...quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Frey het volgende:
Het is echt weer vreselijk ingezakt, er gebeurt helemaal niks.
Ik vestig mijn hoop op Bianca.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:54 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Ben benieuwd wanneer er weer wat actie komt...
Of hij moest hierom lachen:quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:27 schreef Heppygirl het volgende:
Dat smiechterige lachje van Rik als ie Femke ziet.. Volgens mij had ie een heeeeel fijne nacht...
Ook mogelijk hahaha.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Of hij moest hierom lachen:
SHO / GTST #524: seizoen 9 _O_
WTFquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Of hij moest hierom lachen:
SHO / GTST #524: seizoen 9 _O_
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Wsl heeft Everon te maken met de flexwet nu, maar je hebt gelijk! Ik denk dat alles nog wel ter sprake komt en morgen gaat Noud/Wiet verderquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:00 schreef luftersel het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat de schrijvers alle verhaallijnen vóór de zomerstopn die in 2 maanden werden opgebouwd (en tot een climax hebben laten komen) in één klap vergeten zijn? Bing en Aysens ruzie en Monica, Wiet en Noud, de strijd om Nola (Nola is niet eens meer te zien), Tims 'hersenbeschadiging', etc. Bing wordt niet eens meer genoemd en Aysen is nu alleen maar te zien om de ruzie met Nuran...
Ik ben nog niet verder gekomen dan de eerste aflevering van dit seizoen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:00 schreef luftersel het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat de schrijvers alle verhaallijnen vóór de zomerstopn die in 2 maanden werden opgebouwd (en tot een climax hebben laten komen) in één klap vergeten zijn? Bing en Aysens ruzie en Monica, Wiet en Noud, de strijd om Nola (Nola is niet eens meer te zien), Tims 'hersenbeschadiging', etc. Bing wordt niet eens meer genoemd en Aysen is nu alleen maar te zien om de ruzie met Nuran...
Ja ik denk voor Expeditie Robinson. Maar dan zou hij ineens 4 weken niet te zien zijn en dan ineens wel bezoek willen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wsl heeft Everon te maken met de flexwet nu, maar je hebt gelijk! Ik denk dat alles nog wel ter sprake komt en morgen gaat Noud/Wiet verder
Ik heb tot nu toe 3 afleveringen gezien, alleen om Bianca haha. Ik zie in de spoilers gewoon dat het nergens anders om gaat dan om de sprong en Danny.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verder gekomen dan de eerste aflevering van dit seizoen.
Maar juist hierom heb ik ook niet echt zin om weer te gaan kijken. Als er al een keer weer een beetje een leuke verhaallijn wordt opgebouwd. Kappen ze het weer met een teleurstelling af!
Bianca vind ik ook 1 van de leukere personages. Absoluut!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 3 afleveringen gezien, alleen om Bianca haha. Ik zie in de spoilers gewoon dat het nergens anders om gaat dan om de sprong en Danny.
Ik ben blij dat ze eindelijk eens een echte goede eigen verhaallijn krijgt!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Bianca vind ik ook 1 van de leukere personages. Absoluut!
Maar Aysen lijkt dus weg te gaan komen met de moord op Danny? Als dat zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |