quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Clemanyana het volgende:
Aysen komt naar Danny's graf?? Jee zeg, wie schrijft die shit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
en de spoilers uit de tv gids zijn ook niet zo veelbelovend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Frey het volgende:
Het is echt weer vreselijk ingezakt, er gebeurt helemaal niks.
Jammer inderdaad. Ben benieuwd wanneer er weer wat actie komt...quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Frey het volgende:
Het is echt weer vreselijk ingezakt, er gebeurt helemaal niks.
Ik vestig mijn hoop op Bianca.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:54 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Ben benieuwd wanneer er weer wat actie komt...
Of hij moest hierom lachen:quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:27 schreef Heppygirl het volgende:
Dat smiechterige lachje van Rik als ie Femke ziet.. Volgens mij had ie een heeeeel fijne nacht...
Ook mogelijk hahaha.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Of hij moest hierom lachen:
SHO / GTST #524: seizoen 9 _O_
WTFquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Of hij moest hierom lachen:
SHO / GTST #524: seizoen 9 _O_
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Wsl heeft Everon te maken met de flexwet nu, maar je hebt gelijk! Ik denk dat alles nog wel ter sprake komt en morgen gaat Noud/Wiet verderquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:00 schreef luftersel het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat de schrijvers alle verhaallijnen vóór de zomerstopn die in 2 maanden werden opgebouwd (en tot een climax hebben laten komen) in één klap vergeten zijn? Bing en Aysens ruzie en Monica, Wiet en Noud, de strijd om Nola (Nola is niet eens meer te zien), Tims 'hersenbeschadiging', etc. Bing wordt niet eens meer genoemd en Aysen is nu alleen maar te zien om de ruzie met Nuran...
Ik ben nog niet verder gekomen dan de eerste aflevering van dit seizoen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:00 schreef luftersel het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat de schrijvers alle verhaallijnen vóór de zomerstopn die in 2 maanden werden opgebouwd (en tot een climax hebben laten komen) in één klap vergeten zijn? Bing en Aysens ruzie en Monica, Wiet en Noud, de strijd om Nola (Nola is niet eens meer te zien), Tims 'hersenbeschadiging', etc. Bing wordt niet eens meer genoemd en Aysen is nu alleen maar te zien om de ruzie met Nuran...
Ja ik denk voor Expeditie Robinson. Maar dan zou hij ineens 4 weken niet te zien zijn en dan ineens wel bezoek willen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wsl heeft Everon te maken met de flexwet nu, maar je hebt gelijk! Ik denk dat alles nog wel ter sprake komt en morgen gaat Noud/Wiet verder
Ik heb tot nu toe 3 afleveringen gezien, alleen om Bianca haha. Ik zie in de spoilers gewoon dat het nergens anders om gaat dan om de sprong en Danny.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verder gekomen dan de eerste aflevering van dit seizoen.
Maar juist hierom heb ik ook niet echt zin om weer te gaan kijken. Als er al een keer weer een beetje een leuke verhaallijn wordt opgebouwd. Kappen ze het weer met een teleurstelling af!
Bianca vind ik ook 1 van de leukere personages. Absoluut!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 3 afleveringen gezien, alleen om Bianca haha. Ik zie in de spoilers gewoon dat het nergens anders om gaat dan om de sprong en Danny.
Ik ben blij dat ze eindelijk eens een echte goede eigen verhaallijn krijgt!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Bianca vind ik ook 1 van de leukere personages. Absoluut!
Maar Aysen lijkt dus weg te gaan komen met de moord op Danny? Als dat zo is.
Ja, het is wel positief dat ze een goede verhaallijn krijgt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze eindelijk eens een echte goede eigen verhaallijn krijgt!
En Danny's dood; er zijn geen bewijzen toch? Ik zag trouwens ook dat ze toch maar geen aangifte gaan doen, omdat Rik dat niet wil. Dus ja, ze komt er mee weg. Maar niemand mag haar nog, dus totdat Bing vrijkomt zal ze zich wel bezig houden met het onderzoek naar Mike.
Absoluut!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:31 schreef Frey het volgende:
Wat mis ik de chemie tussen Wilbert en Bartho. Vooral in de jaren 90.![]()
![]()
En toch steeds weer met een ruzie op zijn tijd, waarvan de ergste nog in seizoen 5.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
Van de moeizame relatie van de eerste 3 seizoenen. En de jaren daarvoor natuurlijk!![]()
Na een sterk zakelijk koppel met Alberts en Alberts!
Bijna seizoen 5 voor mij!quote:Op woensdag 11 september 2013 00:20 schreef Frey het volgende:
[..]
En toch steeds weer met een ruzie op zijn tijd, waarvan de ergste nog in seizoen 5.
Maar bekvechten doen ze in elk seizoen wel weer meerdere malen.![]()
Zo jammer dat er weinig van Robert overblijft in seizoen 10.
En natuurlijk ook de definitieve breuk tussen Robert en Laura. Begin seizoen 16 werden ook nog eens de gebroeders Alberts uit elkaar gehaald. Pas vlak voor zijn vertrek werd Robert eigenlijk weer een beetje de oude.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:30 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Bijna seizoen 5 voor mij!![]()
Maar dat bekvechten is inderdaad geweldig.Omdat ze elkaar dan vaak, allebei eens goed de waarheid willen vertellen.
![]()
En ja, het is inderdaad jammer dat Robert daarna zo veranderde. Met een zelfmoordpoging als dieptepunt.
Ja, dat ook zeker. Maar inderdaad zijn afscheid toen met Laura en Sil was wel mooi!quote:Op woensdag 11 september 2013 00:36 schreef Frey het volgende:
[..]
En natuurlijk ook de definitieve breuk tussen Robert en Laura. Begin seizoen 16 werden ook nog eens de gebroeders Alberts uit elkaar gehaald. Pas vlak voor zijn vertrek werd Robert eigenlijk weer een beetje de oude.
Gelukkig was Roberts laatste verhaallijn met Laura.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, dat ook zeker. Maar inderdaad zijn afscheid toen met Laura en Sil was wel mooi!
En later die relatie toen met Barbara.Ik kan me nog wel herinneren dat hij toen tegen een zakenrelatie vertelde dat Morris en Charlie zijn kinderen waren ofzo.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig was Roberts laatste verhaallijn met Laura.![]()
Aan Barbara begon ik me eigenlijk pas te ergeren vanaf seizoen 14, al begon het ook al een beetje in seizoen 13. Maar daarna was er geen redden meer aan. Zeker niet met de Lexmond Charlie en de "vernieuwde" Morris erbij.
Tegenwoordig heeft Bartho alleen een goede chemie met Jette, Gigi en Marjolein. Echter is hij nauwelijks met hen te zien... Hij is überhaupt nauwelijks te zien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:31 schreef Frey het volgende:
Wat mis ik de chemie tussen Wilbert en Bartho. Vooral in de jaren 90.![]()
![]()
Klopt, maar hij heeft zelf weer veel ideeën ingeleverd bij de schrijvers, om zijn personage weer wat meer in beeld te krijgen. Hij klaagde zelf ook al, wat ik terecht vind. Ze kunnen nog wel best veel met Jef.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft Bartho alleen een goede chemie met Jette, Gigi en Marjolein. Echter is hij nauwelijks met hen te zien... Hij is überhaupt nauwelijks te zien.![]()
Net als Laura. Maar het lijkt erop dat ook zij weer wat meer in beeld gaat komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:23 schreef DaMart het volgende:
Jef is toch de vaste figurant tegenwoordig?.
Laura en Jef die een stel worden, alweer..quote:Op woensdag 11 september 2013 14:35 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, volgens Wikipedia moeten nog vóór 2014 Nina, Rikki, Anton én Bianca met de flexwet. Bing en Sjoerd zijn er ook al niet. Dat wordt een grote leegloop, en we hebben al drie tijdelijke personages dus ik mag hopen dat ze Laura en Jef weer eens een eigen lijn geven...
Haha, nee dat zou niets opleveren. Die twee kennen elkaar al te lang. Er moet gewoon weer eens een nieuw, ouder karakter worden geïntroduceerd. Zoals Tanya, die liet de gemoederen ook flink oplopen en dat was nog spannend ook (de oudste karakters hadden de spannendste verhaallijn). Alleen dan nu wel voor vast, zodat Jef en Laura weer wat meer te doen hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Laura en Jef die een stel worden, alweer..?
Gewoon Robert en Remco terug, waarna ze samen met Jef een nieuw A&A opzetten.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, nee dat zou niets opleveren. Die twee kennen elkaar al te lang. Er moet gewoon weer eens een nieuw, ouder karakter worden geïntroduceerd. Zoals Tanya, die liet de gemoederen ook flink oplopen en dat was nog spannend ook (de oudste karakters hadden de spannendste verhaallijn). Alleen dan nu wel voor vast, zodat Jef en Laura weer wat meer te doen hebben.
Je hebt het nu wel over dé nachtmerrie van een aantal fansquote:Op woensdag 11 september 2013 16:19 schreef luftersel het volgende:
Ik zie de schrijvers er nog wel voor aan om Barbara en Morris terug te laten keren om Morris een relatie te laten aangaan met Lucas en Barbara Anton van Bianca te laten afpakken.![]()
![]()
Het zou ook mijn nachtmerrie zijn. Gadverdamme. Lucas én Morris, dat kan mijn scherm niet aan.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je hebt het nu wel over dé nachtmerrie van een aantal fans
En dan krijg je dit er als klap op de vuurpijl ook nog bij:quote:Op woensdag 11 september 2013 16:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het zou ook mijn nachtmerrie zijn. Gadverdamme. Lucas én Morris, dat kan mijn scherm niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |